کاشت مو در کرج

با ما باشید تا در مورد کاشت مو در کرج ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو در کرج مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

در این مقاله می خواهیم شما را با 10 تا از بهترین دکتر کاشت مو در کرج آشنا کنیم؛ کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است.

این شهر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن جمعیت چهارمین شهر پرجمعیت ایران است.

کلان‌شهر کرج نیز بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

کرج شهری کوهپایه‌ای است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱٬۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

همچنین این شهر دومین شهر ایران است که دارای قطار شهری (مترو تهران کرج هشتگرد) و همچنین در حال ساخت ۶ خط تفکیکی مترو است.

از گذشته تا به امروز بسیاری از افراد دنیا با مشکل ریزش مو و طاسی قطعی موهای سرشان دست و پنجه نرم کرده اند؛ از این رو همیشه در تلاش اند تا روشی را برای درمان خود مورد استفاده قرار بگیرند.

هنگامی که به هر دلیلی ریزش مو برای هر فردی اتفاق می افتد، فرد بسیار ناراضی از ظاهر نامناسب خود می شود؛ در این موارد می توان به روش های مختلف درمانی برای ریزش مو اشاره کرد؛ از جمله روش ها می توان به استفاده از قرص و محلول های مختلف و آمپول های تقویت کنند مو اشاره کرد اما نکته مهم این است که این روش ها کاملا موقتی می باشند و پس از قطع دارو ممکن است که دوباره ریزش اتفاق بیفتد.

کاشت یا پیوند مو به روشی درمانی گفته می‌شود که موهای مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی که دچار طاسی و ریزش شده‌اند، منتقل می‌شوند، به این روش کاشت موی طبیعی یا پیوند مو می‌گویند؛ در واقع مناسب ترین و بهترین روش برای پر پشت شدن موها و نواحی طاسی سر، کاشت مو می باشد که نتیجه ی آن کاملا دائمی می باشد و برای همیشه موهایی بسیار زیبا و پرپشت خواهید داشت.

در شهر بزرگ کرج نیز تعداد افراد بسیاری با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و برای گرفتن این نتیجه قطعی و خوب باید به دنبال مطب بهترین دکتر کاشت مو در کرج باشند تا مشکل طاسی آن ها به طور قطعی حل شود؛ در ادامه با ما باشید تا شما را با 10 تا از بهترین دکتر کاشت مو در کرج آشنا کنیم.

به طور کلی برای کاشت موی انسان چندین روش وجود دارد که هر کدام از این روش ها پس از دیگری ابداع شده اند و هر کدام تکمیل کننده و مناسب تر از روش قبل از خود است؛ هر کدام از روش هایی که ذکر خواهیم کرد معایب و فواید خاصی برای خود دارند و باید با اطلاعات و بررسی های لازم و مشاوره با بهترین دکتر کاشت مو در کرج آن را انتخاب کرد.

کلینیک تخصصی پوست و مو آوینا با بکارگیری پزشکان متخصص و کادر متعهد توانسته خدمات گسترده ای در زمینه پوست و مو ارائه دهد.

این کلینیک با به کارگیری جدیدترین تجهیزات و به روز ترین دستگاه های روز دنیا خدمات مفید و باکیفیتی برای مردم ساکن در البرز آماده کرده است.

مراجعین گرامی می توانند بدون صرف وقت و تنها با مراجعه یکبار به کلینیک پوست و مو آوینا از تمام مزایای این کلینیک بهره مند شود و رضایت کامل داشته باشند.

خدمات
آدرس:
کرج، گوهردشت، خیابان اصلی (آزادی)، نبش یازدهم غربی، پلاک ۹
روزهای حضور :
شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب
تلفن تماس:
026-34213314
۰۲۶-۳۴۰۹۲۲۸۲
وب سایت: www.

avinaclinic.

com

دکتر افشین مرتضوی در سال 1384 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شدند و ایشان عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند.

دکتر افشین مرتضوی متخصص پوست در شهر کرج با سیزده سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه پوست و زیبایی به فعالیت پزشکی مشغول می باشند و خدمات درمانی و زیبایی را در مطب چهارراه طالقانی کرج به بیماران ارائه می نمایند؛ به دلیل سابقه بالا و درخشانشان، ایشان را به عنوان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می شناسند.

خدمات دکتر افشین مرتضوی :
آدرس : کرج، چهارراه طالقانی شمالی، جنب پوشاک خانواده، کوچه میرزایی، ساختمان امام رضا، طبقه 4
تلفن تماس : 02632245247

دکتر لاله کدیور در سال 1363 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شدند و در سال 1371 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شدند؛ از جمله افتخارات دکتر کدیور می توان به کسب رتبه اول تخصص در سال اخذ تخصص و دریافت جایزه ویژه آن اشاره کرد؛ دکتر کدیور یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می باشند.

دکتر لاله کدیور دارای فلوشیپ اسکلروتراپی از آمریکا در سال 1385 می باشند و مقالات علمی بسیار ارزشمندی را در مجلات امریکن آکادمی ارائه نموده اند؛ دکتر کدیور عضو انجمن متخصصین پوست ایران و انجمن متخصصین پوست اروپا می باشند؛ دکتر کدیور دارای بیش از سی سال سابقه پزشکی می باشند و در مطب چهارراه طالقانی کرج خدمات درمانی و زیبایی خود را ارائه می دهند.

خدمات دکتر لاله کدیور :
آدرس : کرج، چهارراه طالقانی، کوچه یادگاری، ساختمان استقلال، طبقه 2
تلفن تماس : 02632264732

دکتر احمد خزانی متخصص پوست و مو و زیبایی هستند و ایشان در سال 1374 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و سپس در سال 1391 با تخصص پوست، مو و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز فارغ التحصیل گردیدند.

دکتر احمد خزانی دارای بیش از بیست و سه سال سابقه پزشکی و طبابت می باشند و فعالیت های علمی و تحقیقاتی ارزشمندی را ارائه نموده اند؛ دکتر خزانی 6 مقاله تخصصی و بین المللی را در PubMed به چاپ رسانده اند؛ تمام این موارد موجب شده که ایشان را به عنوان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج شناسند.

خدمات دکتر احمد خزانی :
آدرس : کرج، خیابان بهار، نبش بلوار ٢٥ متری نژاد رمضانی، روبروی فروشگاه کوروش، ساختمان هما، طبقه دوم، واحد 2
تلفن تماس : 02632208202

دکتر علیرضا زین الدینی با مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1379 فارغ التحصیل شدند و سپس در سال 1397 موفق به اخذ مدرک تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی کرمان گردیدند؛ در صورتی که به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در کرج هستید، می توانید به مطب دکتر زین الدینی میمند مراجعه کنید.

خدمات دکتر علیرضا زین الدینی میمند :
آدرس : کرج، خیابان بهار، نبش بلوار رمضانی، ساختمان هما، طبقه دوم، واحد 1
تلفن تماس : 02632402240

دکتر شادی مظلومی متخصص پوست در سال 1386 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران فارغ التحصیل گردیدند و دارای بورد تخصصی می باشند؛ از جمله فعالیت های آکادمیک ایشان می توان به “انتشار مقالات تخصصی و بین المللی متعدد در PubMed” و “عضویت دکتر شادی مظلومی در انجمن متخصصین پوست ایران و اروپا” اشاره داشت.

دکتر شادی مظلومی متخصص پوست کرج با بیش از 11 سال سابقه تخصصی در این حوزه، هم اکنون در کلینیک تخصصی پوست و مو چهارراه طالقانی کرج به فعالیت پزشکی مشغول می باشند و خدمات درمانی و زیبایی را به بیماران ارائه می نمایند؛ از این رو ایشان را یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می شناسند.

خدمات دکتر شادی مظلومی :
آدرس : کرج، طالقانی شمالی، کوچه فروشگاه سالیان، ساختمان آترا، طبقه چهارم
تلفن تماس : 02634444803

سرکار خانم دکتر لیلا خرازی در سال 1376 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی سمنان شدند و سپس در سال 1389 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین کشور فرانسه فارغ التحصیل گردیدند.

دکتر لیلا خرازی مطالعات و تحقیقات ارزشمندی را در زمینه درمان آکنه و روش های نوین درمان ویتیلیگو ارائه نموده اند؛ ایشان عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می باشند.

خدمات دکتر لیلا خرازی :
آدرس : کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهداء و چهارراه طالقانی، جنب بانک انصار، ساختمان پزشکان زرین گل، طبقه 2 ، واحد 6
تلفن تماس : 02632268911

جناب آقای دکتر سعید پیروزی در سال 1371 موفق به اخذ مدرک دکترای طب عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران شدند و سپس در سال 1377 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند.

دکتر پیروزی عضو هیات علمی دانشگاه،سازمان نظام پزشکی ایران و همچنین عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند؛ دکتر سعید پیروزی با بیش از 19 سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو، در مطب چهار راه طالقانی کرج و کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آسمان آبی البرز خدمات درمانی و زیبایی خود را به بیماران ارائه می نمایند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می باشند.

خدمات دکتر سعید پیروزی :
آدرس : کرج، چهارراه طالقانی، بالاتر از بانک صادرات، پلاک 346 ، طبقه دوم
تلفن تماس : 02634208493

سرکار خانم دکتر شب بو جسری در سال 1385 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شدند و در سال 1391 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل گردیدند.

دکتر جسری عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند.

دکتر شب بو جسری با بیش از یازده سال سابقه پزشکی هم اکنون در مطب چهارراه طالقانی کرج و کلینیک پوست، مو و لیزر بهبد، خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می دهند؛ در این کلینیک ایشان را به عنوان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می نامند.

خدمات دکتر شب بو جسری
آدرس : کرج، خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهداء، ساختمان پزشکان آرین، طبقه 9 ، واحد 25
تلفن تماس : 02632229025

دکتر حمیده فرج زاده در سال 1390 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شدند و سپس با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فارغ التحصیل گردیدند؛ دکتر حمیده فرج زاده دارای ده درصد بورد تخصصی پوست می باشند و به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز سابقه تدریس در دانشگاه را دارند.

دکتر حمیده فرج زاده به عنوان جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی در مطلب چهارراه طالقانی کرج و درمانگاه تخصصی پوست، کاشت مو و لیزر آسمان آبی البرز خدمات زیبایی و درمانی به بیماران ارائه می نمایند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در کرج می باشند.

خدمات دکتر حمیده فرج زاده :
آدرس : کرج، چهارراه طالقانی، جنب فروشگاه سالیان، مجتمع هستی، طبقه اول
تلفن تماس : 02634487022
پس از افزایش یافتن ریزش مو و بروز طاسی در سر، ممکن است که فرد به فکر کاشت مو به عنوان روشی دائم بیفتد؛ کاشت مو باید حتما توسط بهترین دکتر کاشت مو در کرج انجام شود چون تنها ایشان در این زمینه تسلط کافی را دارا هستند؛ اما نکته بسیار مهم این است که ایشان ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی داشته باشند تا مراجعه کنندگان بتوانند به ایشان مراجعه کنند؛ ویژگی های دکتر شامل موارد زیر می باشد:

به طور کلی برای کاشت مو باید مراجعه کنندگان سن مناسبی داشته باشند که از نظر بهترین دکتر کاشت مو در کرج سن مناسب 27 سال است اما در مواردی که متقاضیان به دلیل کاهش یافتن میزان اعتماد به نفسشان اعتراض داشته باشند، در سن 25 سالگی کاشت مو صورت می گیرد.

باید متقاضیان برای کاشت مو هزینه هایی را به بهترین دکتر کاشت مو در کرج پرداخت کنند که این هزینه به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد؛ به طور مثال نوع روشی که برای کاشت مو در نظر گرفته می شود تاثیر بسیار زیادی در هزینه دارد؛ از موارد تاثیر گذار دیگر می توان به تعداد گرافت های انتخاب شده توسط دکتر و پیوند زدن به ناحیه مورد نظر است چون افزایش یافتن تعداد گرافت ها موجب افزایش یافتن هزینه کاشت مو می شود.

در صورتی که می خواهید از هزینه کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در کرج اطلاعات کافی کسب کنید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و اطلاعات مورد نظر خود را بیابید.

کلام آخر
در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا اطلاعات کافی در رابطه با کاشت مو در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم که بتوانید با خواندن این مقاله دکتر خود را برای کاشت مو انتخاب کنید؛ از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بی نهایت ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین دکتر کاشت مو در کرج دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد.

علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو در کرج با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *