سن مناسب برای کاشت مو

با ما باشید تا در مورد سن مناسب برای کاشت مو ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد سن مناسب برای کاشت مو مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

فهرست عناوین
کاشت طبیعی مو در سال‌های اخیر در کشور ما به عنوان یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی شناخته شده است و این مسئله نشان می‌دهد که آمار مبتلایان به کم‌پشتی یا طاسی سر در حال افزایش است.

متاسفانه انسان امروزی به حدی درگیر امور زندگی شده است که عمدتا اهمیت زیادی به تغذیه و مصرف غذای سالم نمی‌دهد.

از طرف دیگر انسان روزانه با حجم زیادی از استرس روبرو است.

همین دو عامل می‌تواند زمینه را برای ریزش مو فراهم کند.

قطعاً پیوند مو با کمک متد‌های جدیدی که برای آن ابداع شده است می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

اما لازم است که حداقل سن کاشت مو برای انجام این عمل رعایت شود.

این مسئله برای رسیدن به بهترین نتیجه ایمپلنت مو اهمیت دارد.

به همین دلیل است که متخصصان کلینیک مارال سلامت ایرانیان در این مقاله قصد دارند با شما درمورد سن مناسب ایمپلنت مو صحبت نمایند.

با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

مشاهده این مطلب : نتیجه کاشت مو بعد از 3 ماه
شاید شما از جمله افرادی هستید که دچار ریزش موی سر شده و درمان‌های بسیار زیادی را انجام داده‌اید اما تاکنون به نتیجه دلخواه دست نیافته‌اید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که بهترین متخصص پیوند مو را پیدا کرده و برای کاشت مو اقدام نمایید.

اولین مرحله برای اجرای کار، برگزاری جلسه مشاوره با پزشک معالج است.

در این جلسه باید سلامت عمومی بدن، دلیل ریزش مو و حتی سن شما مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود از هر نظر کاندید مناسبی برای ایمپلنت مو هستید.

یکی از موضوعات بسیار مهم که قطعاً متخصص با شما درمورد آن صحبت خواهد کرد، حداقل سن کاشت طبیعی مو است.

برخی از افراد تمایل دارند که در دوران بلوغ اقدام به انجام این عمل زیبایی کنند چرا که در این دوران ریزش مو شدید بوده و حتی برخی از نوجوانان دچار طاسی سر می‌شوند.

اما ما به این دسته از افراد پیشنهاد می‌کنیم که کمی دست نگه دارند.

مهمترین دلیل ریزش مو در دوران بلوغ، اختلالات هورمونی است و تا زمانی که بدن به حالت تعادل نرسد، ریزش مو ادامه خواهد داشت.

بنابراین اگر شما در این زمان اقدام به کاشت مو نمایید قطعاً نتیجه کار در کوتاه مدت از بین می‌رود.

توصیه پزشکان بر این است که اجازه دهید بلوغ سپری شده و تغییرات هورمونی نیز به حداقل مقدار ممکن برسد.

به طور کلی از نظر متخصصان پیوند مو، حداقل سن مناسب برای پیوند موی طبیعی ۲۵ سالگی است.

عمل زیبایی پیوند مو هیچگونه محدودیت سنی ندارد و شما در هر زمان که به متخصص مراجعه کنید بنا به درخواست خود شما، این عمل انجام خواهد گرفت.

اما قطعاً همه ما به دنبال این هستیم که بهترین نتیجه را از ایمپلنت مو به دست بیاوریم و برای این منظور لازم است چند شرط بسیار مهم را رعایت نماییم که یکی از این شروط، رعایت سن مناسب کاشت موی طبیعی است.

این مسئله بر موفقیت و ماندگاری نتیجه کاشت مو تاثیر خواهد گذاشت.

همانگونه که گفته شد حداقل سن مناسب برای پیوند مو ۲۵ سالگی است چرا که در این زمان فرد به یک ثبات جسمی رسیده و اختلالات هورمونی وجود ندارد.

اما حتماً این سوال برای شما به وجود آمده است که حداکثر سن مناسب پیوند مو چه زمانی است؟ ‏با اینکه همه افراد در هر سنی می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند اما به شما توصیه می‌کنیم که حداکثر تا ۵۰ سالگی برای پیوند مو اقدام نمایید.

با افزایش سن، قدرت فولیکول‌ها کاهش پیدا می‌کند و همین مسئله بر موفقیت پیوند مو تاثیر خواهد گذاشت.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم تا ۵۰ سالگی تصمیم خود را برای اجرای این عمل نهایی نمایید چون بعد از این بازه زمانی، ممکن است که نتوانید نتیجه دلخواه خود را از کاشت مو به دست بیاورید.

بازه سنی مناسب کاشت مو
حداقل سن مناسب
حداکثر سن مناسب
مزیت کاشت مو در تابستان
کاهش دوران نقاهت
جلوگیری از بروز عفونت
افزایش سرعت رشد مو
مزیت کاشت مو در زمستان
نبود اشعه‌های شدید خورشید
مشاهده این مطلب : کاشت مو از ریش به سر
با توجه به آنچه که تاکنون درمورد آن صحبت کردیم، مشخص شد که بازه سنی ۲۵ تا ۵۰ سالگی به عنوان بهترین زمان کاشت مو در زنان و مردان شناخته شده است.

چند علت مهم که متخصصان محدوده سنی مشخصی را برای انجام این عمل زیبایی در نظر می‌گیرند عبارتند از:

متاسفانه مسئله ریزش مو و طاسی سر در مردان نسبت به زنان رایج‌تر است و طبق تحقیقات انجام شده، بیش از نیمی از مردان در سن ۲۴ تا 38 سالگی دچار ریزش مو خواهند شد.

به همین دلیل شاید بتوان حداقل سن مناسب کاشت مو در مردان را از ۲۱ سالگی تعریف کرد چرا که در آقایان در سنین پایین‌تر الگوی ریزش مو مشخص شده است و متخصص بهتر می‌تواند در این زمینه تصمیم‌گیری نماید.

البته فراموش نکنید که با این حال لازم است حتماً پزشک متخصص وضعیت شما را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت نبود هیچگونه مشکلی، اقدامات لازم جهت پیوند مو انجام گیرد.

کافیست کمی در اینترنت در مورد روش‌های مختلف پیوند مو تحقیق کنید تا متوجه شوید که پیشرفت علم و تکنولوژی چه روش‌ها و تکنیک‌هایی را برای کاشت مو ابداع نموده و به همین دلیل در حال حاضر اغلب مردم می‌توانند این عمل زیبایی را به بهترین شکل انجام دهند.

با این حال لازم است در زمان انجام کاشت مو، متخصص صلاحیت شما را جهت انجام این عمل تایید نماید.

در ادامه این مقاله لیستی از کاندیدای مناسب برای کاشت مو را در اختیار شما قرار خواهیم داد:
همانگونه که در این مقاله متوجه شدید، پیوند طبیعی مو یکی از بهترین روش‌ها برای درمان طاسی و کم‌پشتی موی سر است و شما می‌توانید با مراجعه به بهترین متخصص، از نتیجه این عمل زیبایی برای همیشه بهره‌مند شوید.

نکته بسیار مهم این است که در کنار رعایت سن مناسب برای کاشت مو، باید زمان مناسب جهت انجام این عمل را نیز در نظر گرفت.

به عبارت دیگر سؤالی که اغلب مراجعه‌کنندگان از ما مطرح می‌کنند این است که بهترین زمان کاشت مو از نظر فصل سال دقیقاً چه زمانی است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که مناسب ‌ترین فصل برای پیوند طبیعی ابرو بسته به شرایط کاری و زندگی فرد متقاضی، متفاوت خواهد بود.

برای اینکه بهتر بتواند در این مورد تصمیم‌گیری کنید، لازم است با مزایا و شرایط کاشت مو در فصول مختلف سال آشنا شوید:

برخی از افراد به دلیل شرایط کاری و زندگی خود، ترجیح می‌دهند در زمستان اقدام به پیوند طبیعی مو کنند.

البته در این فصل از سال مشکل تعریق پوستی و تابش شدید نور خورشید وجود ندارد ولی باید مراقب باشید که دچار عفونت‌های پوستی نشده و از طرف دیگر به خوبی از خود و زخم‌ها مراقبت کنید تا دوره نقاهت با سرعت بیشتری بدون هیچگونه عارضه جانبی سپری شود.

همچنین با توجه به اینکه در فصل سرما عمده مردم برای بیرون رفتن از خانه از شال، کلاه یا روسری برای پوشاندن سر استفاده می‌کنند، در نتیجه اگر می‌خواهید کاشت مو را در این زمان انجام دهید حتماً باید در طول دوره نقاهت به طور کامل در خانه استراحت کنید تا نیازی به پوشاندن سر نباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام جناب وقت بخیر، لطفا سوال خودتون رو از مشاور کلینیکی که.

.

.

سلام وقت بخیر بله طبیعی است.

.

.

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من روز ۷۵ کاشتمه ولی باز ر.

.

.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و سن مناسب برای کاشت مو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *