با توجه به شرایط من، کدام تکنیک کاشت مو مناسب است؟

کاندیدای مناسب برای کاشت مو

قصد کاشت مو را دارید؟ آیا بهترین مرکز کاشت مو را می شناسید؟ هزینه ی کاشت چقدر است؟ برای کاشت  لازم است چه مراقبت هایی را مد نظر قرار دهیم؟ آیا شما بهترین کاندیدا برای کاشت مو هستید؟ در ادامه در نظر داریم پاسخ جامع به همه ی سوالات یاد شده ارائه دهیم. اگر شما نیز به فکر کاشت هستید حتما با ما همراه باشید تا بتوانید توضیحات مفید به دست آورید.

زمانی می توانید از فرایند کاشت مو راضی باشید که کلینیک های معتبر را هدف قرار دهید. انتخاب یک پزشک کاربلد و با تجربه برای کاشت می تواند کیفیت نهایی کار را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش دهد. اگر فردی از عملیات کاشت برای مو راضی نیست به احتمال زیاد مراکز معتبری را برای این امر انتخاب نکرده است. ندانم کاری در این مورد می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد. پس به همین دلیل بررسی های لازم را جدی بگیرید.

قبل از اینکه اقدامات کاشت مو را در اولویت قرار دهید لازم است بررسی های کافی انجام شود. اگر شما کاندیدای مناسب برای این اقدام نباشید در این صورت می توانید روش های دیگری را در اولویت قرار دهید. توجه کنید در بسیاری از مواقع افراد نیازی به این نوع از روش ها ندارد ولی حساسیت بیش از حد، آنها را به سوی کاشت مو سوق میدهد. برای اینکه مشخص شود شما می توانید از روش کاشت مو استفاده کنید باید شرایط زیر مورد بررسی قرار گیرد:

  • شرایط سنی
  • شدت طاسی
  • سابقه ی بیماری
  • مدل ریزش مو

پزشک شما بعد از انجام بررسی های لازم، صلاحیت انتخاب این روش را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهترین کلینیک کاشت مو کجاست؟

بهترین کلینیک برای کاشت مو کدام است؟ کلینیک های مختلفی در حوزه ی کاشت برای مو و ابرو فعالیت دارند. در این راستا نیز سودجویان همیشه در صحنه بوده اند و با ترفندهای گوناگون به دنبال فریب افراد هستند. به همین دلیل انتخاب یک مرکز کشت معتبر و شناخته شده کار چندان آسانی نیست. در صورتی که مراکز غیر مجاز را انتخاب کرده باشید باید به فکر عواقب این کار نیز باشید. کاشت غیر صحیح مو نه تنها می تواند در کیفیت این روش تاثیر نامطلوب داشته باشد بلکه به کار گیری هر روش نادرست می تواند سبب بروز بیماری های عفونی مختلف باشید.

کلینیک تخصصی بیرانوند به عنوان یکی از بزرگترین کلینیک های فعال در سطح شهر با کادر مجرب از متخصصان و پزشکان حرفه ای در این حوزه و البته انتخاب بهترین دستگاه ها در خدمت شما عزیزان است. با کلینیک بیرانوند دیگر نگران کاشت مو نباشید. شما می توانید بدون هر گونه نگرانی و با اطمینان کامل از تخصص و تجربه ی کارشناسان ما بهره مند شوید. ما بهترین خدمات کاشت را با استفاده از تجهیزات به روز در اختیار شما قرار داده ایم.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو چقدر است؟ یکی از پرتکرارترین سوالاتی که افراد برای کاشت از ما می پرسند. هزینه ی درخواستی می تواند با توجه به فاکتورهای گوناگون تغییر کند. به همین دلیل نمی توان یک نرخ ثابت برای کاشت مو در نظر گرفت. متناسب با شرایط شما، مدت زمان که قرار است برای این اقدام صرف شود، پزشک مربوطه می تواند برآورد مشخصی از هزینه ی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. به منظور استعلام قیمت کاشت مو، می توانید هم اکنون جلسه ی مشاوره ی لازم را با ما نهایی کنید. در جلسه ی مشاوره ای که به همراه شما و کارشناسان ما برگزار می شود. می توانید اطلاعات دقیق در مورد نوع کاشت و هزینه ی کاشت مو به دست آورید.

اگر چه در حال حاضر به دلیل تورم حاکم در کشورمان، نرخ جراحی و عملیات زیبایی به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یافته است ولی ما در تلاش هستیم هزینه ای منصفانه ای را برای کاشت مو به شما پیشنهاد دهیم. اعتماد شما و رضایت تان، هدف اصلی ما است.

انتخاب بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو کدام است؟ روش های مختلفی برای کاشت مو موجود است و هر کدام از آنها مزیت و چالش های خاص خود را دارند. به طور قطع نمی توان گفت یک روش کاشت ، به عنوان بهترین روش است. روز به روز به تجهیزات مختلف برای کاشت افزوده می شود و پزشکان تجربه ای جدید برای انجام این اقدام به دست می آورند. باید بررسی های لازم انجام شود تا مناسب بودن یک روش برای کاشت مو در اولویت قرار گیرد. فاکتورهای مختلف در انتخاب یک روش کاشت موثر است. از جمله مهمترین آنها می توان به قیمت اشاره کرد. هر یک از روش ها متناسب با تکنیکی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد، هزینه ای متفاوت درخواست می کند. توجه کنید شما به تنهایی نمی توانید بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنید. باید پزشک مربوط روش های مختلف را متناسب با شرایط شما مورد بررسی قرار دهد تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد. همه روش های کاشت مو به دو دسته طبقه بندی می شوند:

کاشت با برداشت نواری

کاشت مو با روش برداشت نواری معمولا با عنوان کاشت مو FUT  شناخته می شود. در این روش برش نواری شکل از ناحیه ی سر ایجاد می شود و گرافت هایی لازم از این ناحیه ی طاسی برداشته می شود. با استفاده از میکروسکوپ می تواند فولیکول های مورد نیاز را از درون پوست استخراج کرد. بسیاری از افراد این روش را به عنوان روش مهاجمی می دانند. دلیل این امر آن است که در ناحیه ی سر برشی ایجاد می شود. توجه کنید عوارض روش کاشت با برداشت نواری در مقایسه با روش های غیرجراحی بیشتر است. دلیل اینکه بسیاری از افراد با وجود برخی از عوارض، این روش را انتخاب می کنند، آن است که کیفیت گرافت های پیوندی در آن بیشتر است. که در نتیجه تاثیر دارد.

کاشت با استخراج واحدهای فولیکولی

در این روش با استفاده از پانچ، فولیکول ها به صورت تک به تک جدا می شود. این روش در مقایسه با روش برداشت نواری، کم تهاجمی است. به همین دلیل عوارض بسیار کمتری نیز دارد. کیفیت نتایج کاشت مو با استفاده از روش استخراج واحد های فولیکول نسبت به روش FUT پایین تر است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *