کاشت مو نیو گرافت

با ما باشید تا در مورد کاشت مو نیو گرافت ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو نیو گرافت مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

سرفصل این مطلب
از آن‌جایی که امروزه گزینه‌های کاشت مو برای افراد دچار ریزش مو کم نیست، لازم است با شیوه‌ی پرکاربرد دیگری تحت عنوان کاشت مو نیوگرافت آشنا شوید تا بتوانید با اطلاعات کامل، درمان با این روش را پشت سر بگذارید.

به دلیل اینکه در این فرآیند شما از هرگونه خطر یا آسیب به پوست یا ریشه‌ی مو در امان خواهید بود و همچنین قادر به برگرداندن موهای جوان و شاداب خود هستید، بد نیست با ویژگی‌های دیگر این روش آشنا شده تا با خیال راحت این شیوه‌ی کاشت طبیعی مو را انتخاب کنید.

در روش کاشت مو نئوگرافت تمام تارهای سالم موی شما که عمدتا از مناطقی که رشد مو خوب است انتخاب می‌شوند، به محل دچار ریزش انتقال می‌یابند.

شاید از خود بپرسید کاشت مو نیو گرافت چیست‌؟ در ادامه این روش را برای شما توضیح داده‌ایم:

نمونه کارهای مامشاوره واتساپ اینستاگرام مشاوره تلفنی رایگان – 02179547
در این روش پزشک با استفاده از رابط کامپیوتری با روبات هوشمند ارتباط برقرار می‌کند.

علاوه بر روبات، یک صندلی ارگونومیک نیز در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازوی روبات جراح در این روش مجهز به دوربین‌های قدرتمند و حساسی است که با استفاده از پارامترهایی که پزشک از طریق رابط کامپیوتری به روبات داده است؛ فولیکول‌ها را از محل بانک مو استخراج و در محل بدون مو کاشت می‌کند.

علاوه بر دوربین و سنسور، دو سوزن نیز در بازوی روبات تعبیه شده است که روبات از طریق یکی از سوزن‌ها به عمق اپیدرم نفوذ پیدا می‌کند و با ظرافت و دقت تمام فولیکول مو را کاملا سالم استخراج می‌کند.

انتخاب فولیکول‌های مو طبق برنامه خاصی به صورت رندوم انتخاب می‌شوند.

برداشت فولیکول‌های مو در این روش به صورت fue یعنی استخراج واحد فولیکولار که هر دسته فولیکول شامل یک تا 4 تار مو است؛ انجام می‌شود در نتیجه این روش جزو روش‌های غیرتهاجمی محسوب می‌شود.

کاشت مو به روش Neo graft شیوه‌ای نیست که مختص موهای خانم‌ها یا آقایان باشد.

در حقیقت این روش در زنان و مردان یکسان عمل می‌کند و در آن محدودیتی از لحاظ جنسیت دیده نمی‌شود.

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و پیدایش شیوه‌های جدید درمان، می‌توان انتظار نتایج بسیار موثری را داشت.

به صورت کلی افراد تمایل دارند تا به جای شیوه‌های جراحی سخت، پیوند مو با روش نئوگرافت را امتحان کنند و این امر به دلیل خطر و عارضه‌ی حداقل این روش است.

مطالب بیشتر: کاشت مو به روش hrt

مشاوره تلفنی رایگان – 02179547
جالب است بدانید کاشت طبیعی مو به روش نیوگرافت تنها توسط پزشک صورت نمی‌گیرد بلکه در کنار وی از روبات پیشرفته پزشکی استفاده می‌شود و پزشک می‌تواند با استفاده از آن، دقت کار خود را در برداشت و کاشت فولیکول‌های مو بالا ببرد.

در نتیجه این روش بدون کوچک‌ترین جای زخم انجام خواهد شد.

این روبات به نحوی برنامه‌ریزی شده است که بتواند واحدهای فولیکولی را بین بانک مو و بخش دریافت‌کننده درستی انتقال دهد.

علاوه بر زاویه کاشت گرافت، زاویه برداشت فولیکول‌های مو از بانک مو، سرعت سوزن‌های روبات و عمق ورود سوزن به پوست از دیگر پارامترهایی است که توسط پزشک تعیین می‌شود.

به عنوان مثال اگر عمق نفوذ سوزن به طور دقیق تعیین نشود؛ ممکن است فولیکل استخراج شده سالم نباشد و منجر به رشد و تکثیر در محل کاشت نشود.

پس تخصص پزشک در این روش نیز حائز اهمیت است.

همانگونه که متوجه شدید، ایمپلنت مو با روش نیوگرافت توسط روبات انجام می‌شود اما پزشک باید بتواند پارامترهایی را در روبات کنترل کند تا از این طریق، پیوند مو به خوبی پیش برود.

به هر حال روبات، دستگاهی است که طبق برنامه تعریف شده برای آن، کار می‌کند به این معنا که قدرت تشخیص ندارد و متخصص باید از طریق برنامه‌های کامپیوتری، عملکرد آن را تنظیم کند.

برای مثال یکی از مواردی که متخصص در روبات تعریف خواهد کرد، زاویه کاشت گرافت‌ها است.

در واقع روبات، فولیکول‌ها را در زاویه‌ای قرار خواهد داد که قبلا توسط پزشک تعریف شده است.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو برای موهای سر خود می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02179547 در ارتباط باشید.

و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09122502050 تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

مطالب بیشتر: بهترین روش کاشت مو در ایران

این روش از کاشت مو چند مزیت بسیار عالی دارد که باعث شده در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد:
در چند ساعت اول پس از روش نئو گرافت برای مو ، پوست سر شما شروع به تشکیل دلمه می‌کند؛ این دلمه‌های بسیار کوچک نشانه بهبودی پوست سر شما هستند.

بسیار مهم است که آن‌ها را دستکاری نکنید و از کندنشان اجتناب نمایید، زیرا این امر خطر ایجاد عفونت را افزایش می‌دهد.

به طور طبیعی دلمه‌ها باید در عرض 2 هفته از بین بروند.

پیشنهاد می‌کنیم که دستورالعمل‌های پزشک خود را برای پاکسازی دقیق و ایمن پوست سر در روزهای بهبودی دنبال کنید.

در زیر برخی از تکنیک‌های مراقبتی ضروری را خواهید خواند:
مطالب بیشتر: کاشت مو به روش DHI
همان‌طور که گفته شد پیوند مو به روش نیوگرافت عوارض بسیار خفیفی در مقایسه با روش‌های دیگر خواهد داشت اما به طور کل به دلیل اینکه فرد تحت انجام یک عمل زیبایی گرفته است ممکن برخی عوارض طبیعی پس از پیوند مو برای او رخ دهد که طبیعی بوده و طی چند روز رفع می‌شود.

اگر این عوارض کوچک ادامه‌دار شدند باید به پزشک خود مراجعه کنید، برخی از این عوارض احتمالی شامل: قرمزی، تورم و عفونت جزئی است که ممکن است برخی از افراد دچار این عوارض شوند.

شما عزیزان برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی و عدم بروز برخی عوارض، باید در انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت کافی داشته باشید.

لذا در اینجا یکی از مراکز معتبر در تهران و همچنین پزشکی ماهر در زمینه پیوند موی طبیعی با روش نئو گرافت را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا با خیالی آسوده تحت درمان قرار گیرید.

جناب آقای دکتر حمیدرضا خراسانی با حضور خود در کلینیک کاشت مو در تهران، فرصتی فوق‌العاده را ایجاد کرده‌اند تا متقاضیان کاشت موی طبیعی، در بهترین شرایط ممکن درمان خود را آغاز کنند.

بسته به میزان ریزش مو و گستردگی کچلی ممکن است نیاز به تراشیدن مو باشد.

هرچقدر میزان طاسی کمتر باشد احتمال نیاز به کوتاه کردن موها برای استخراج فولیکول‌های مورد نیاز کاهش پیدا می‌کند.

به طور کلی ایمپلنت نئوگرافت از متد FUE پیروی می‌کند و موها از ناحیه اهدا کننده (بانک مو) به صورت تکی و جداگانه خارج می‌شوند و برای داشتن تسلط کافی ممکن است پزشک پیشنهاد بدهد که زیباجو موهای قسمتی از سرش را بتراشد.

بین 2 هفته تا 2 ماه پس از ایمپلنت، موهای خارج شده از فولیکول‌های پیوند شده می‌ریزند و این روند طبیعی است و نشان‌دهنده وجود اختلال در پروسه کاشت مو نیست.

لازم است بدانید که موها با گذشت 3 ماه از کاشت ممکن است به نازک‌ترین حالت خود برسند، سپس آن‌ها به طور طبیعی در ناحیه پیوند شده شروع به رشد خواهند کرد.

تقریبا پس از 6 ماه تا یک سال آینده می‌توانید نتیجه کامل پیوند نئوگرافت خود را مشاهده کنید و از طبیعی و پرتراکم بودن آن نهایت لذت را ببرید.

لازم به ذکر است که نتایج حاصل از کاشت مو نیوگرافت در صورت انتخاب کلینیک معتبر، پزشک حاذق و مراقبت‌های حساس و اصولی بعد از کاشت، دائمی می‌باشد.

از آنجایی که هزینه‌های عمل زیبایی کم نیستند توصیه می‌کنیم برای رضایت خود، ابتدا با پزشک حاذق در این حیطه، درباره‌ مدت زمان ماندگاری نتیجه این عمل و هزینه آن صحبت کنید به دلیل اینکه در بیشتر موارد دیده شده است که ریزش مو پس از عمل، درمان شده و ماندگار بوده و همچنین نتایج خوبی به جا گذاشته است.

باید انتظار قیمت بیشتر کاشت مو به روش نیوگرافت را در مقایسه با متدهای دیگر کاشت مو داشته باشید، چرا که در آن از وسایل و امکانات پیشرفته‌ای استفاده می‌شود.

اما فراموش نکنید که هرگز یک نتیجه‌ خوب با هزینه‌ کم حاصل نمی‌شود و این مبلغی است که در حقیقت برای نتیجه‌ بهتر می‌پردازید.

قطعا این روش برای همه‌ مراجعین یکسان عمل نمی‌کند زیرا تعداد گرافت‌های جابجا شده در افراد متفاوت است.

بنابراین هزینه‌‌ متغیری خواهد داشت.

مطالب بیشتر: کاشت مو به روش SUT
شما می‌توانید با صرف زمان کوتاه و مراجعه به مرکز زیبایی که قصد کاشت مو را دارید، از جزییات قیمت و هزینه‌ درمان شخصی خود طی یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص، مطلع شوید.

اما دو فاکتور در تعیین این هزینه موثر است که شامل شدت ریزش مو و تعداد موهای موجود در بانک مو است.

پس می‌توان گفت براساس شدت ریزش مو هزینه محاسبه می‌شود.

لازم است به این نکته اشاره کرد که اگر متخصص تازه‌کار یا کم‌تجربه باشد، می‌تواند این کار را با مبلغ کمتری برای شما انجام دهد اما اگر به دنبال بیشترین بازدهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید این کار را به کمک یک پزشک با تجربه دنبال کنید چون در برخی شرایط علاوه بر اینکه ممکن است نتیجه‌ راضی کننده‌ای حاصل نشود، احتمال بروز عارضه یا جراحت در مناطق مهمی که در دید هستند، تشدید می‌شود.

مطالب بیشتر: عوارض کاشت مو
همچنان که این روش را به شما توصیه می‌کنیم، باید بدانید برای رسیدن به نتیجه‌ مطلوب، لازم است تمام جزییات و شرایط هر راه را بررسی کنید.

پس از آن لازم است تا با متخصص در این زمینه برای جنبه‌های مختلف کاشت مو به روش نیوگرافت گفتگو کنید تا به نتیجه‌ واحدی که نشان دهنده‌ راه مناسب است، برسید.

در اصل شما نیاز به یک مشاوره تخصصی یا پزشک متخصص دارید تا متوجه شوید آیا کاندید مناسبی برای کاشت طبیعی مو با روش نئوگرافت هستید یا خیر؟ در طی جلسه مشاوره، پزشک متخصص شرایط سلامت جسمانی شما را سنجیده و در برخی موارد و در صورت لزوم آزمایشاتی را تعیین می‌کند تا با خیالی آسوده، تاییدیه عمل را ارائه دهد.

در این جلسه پزشک متخصص تمام مراحل پیوند طبیعی مو به روش نیو گرافت و مراقبت‌های قبل و بعد از عمل را به صورت شفاف برای شما توضیح خواهد داد.

نحوه و نتیجه حاصل از کاشت مو نئوگرافت با تکنیک‌های جراحی کاشت موی سنتی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت فاصله زیادی دارد.

این متد درصد موفقیت بالایی دارد و بین 10 تا 80 درصد از موهای کاشته شده به طور کامل در عرض سه تا چهار ماه رشد خواهند کرد.

پس از 6 ماه تا یک سال شما می‌توانید نتیجه کامل پیوند نئوگرافت خود را ببینید.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو هلیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو خود مطلع شوید.

جهت مشاوره با شماره 02179547 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

همین‌طور می‌توانید به اینستاگرام هلیا مراجعه کرده و از کلیپ‌های تخصصی ما دیدن کنید.

کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می‌گیرد.

مطالب بیشتر: کاشت مو به روش fut
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

+  شش  =  15

اینجانب یک سال پیش در کلینیک هلیا موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت.

.

.

کف سرم بعد از کاشت پوسته شد اما مدتی طول نکشید مشاوره رایگان.

.

.

من واکسن سینوفارم زدم و یه مدت ریزش مو گرفتم و فکر می کردم ب.

.

.

همیشه برام سوال بود ک احسان علیخانی کجا مو کاشته خیلی طبیعی.

.

.

علت نازک شدن موهای کاشته شده چیه ؟ یکی از دوستان جایی کاشت ک.

.

.

خط ویژه: 02179547 همراه: 09122502050 تهران – خیابان کامرانیه شمالی – خیابان تاجیکی – پلاک ۱

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو نیو گرافت با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *