کاشت مو لابلای موها

با ما باشید تا در مورد کاشت مو لابلای موها ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو لابلای موها روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست مطالب
کاشت مو لا به لای مو ها چطور انجام می شود؟
شاید کاشت مو، انتخاب اول بسیاری از افراد پس از روبرو شدن با ریزش مو ها باشد.

معمولا افرادی که ریزش مو را تجربه می کنند، خیلی زود پیوند مو را به عنوان یک فعالیت جدی و یک تصمیم بی قید و شرط برای خودشان در نظر می گیرند اما حقیقت آن است که همه آن ها نمی توانند چنین فعالیتی را پشت سر بگذارند.

کاشت طبیعی مو، برای درصد بسیار زیادی از افراد مناسب است.

این فرآیند می تواند به سادگی در سر افراد پیاده شود و یک تغییر بسیار قابل توجه را برای آن ها رقم بزند اما نیاز به شرایط اولیه ای دارد که ممکن است در بخش کمی از افراد وجود نداشته باشد.

به طور کلی محدودیت های پیوند مو، بسیار کم و ناچیز هستند اما به هر حال ممکن است همین محدودیت ها، مانع از اجرای این فعالیت برای برخی از افراد شود.

البته که علم دائما در حال پیشرفت است و در کنار این، پیشرفت تکنولوژی نیز می تواند شرایطی را به وجود بیاورد که این محدودیت ها را نیز در آینده به حداقل برساند.

گاهی ریزش مو در سر شما به گونه ای نیست که همه مو ها را به طور کامل درگیر کند.

در واقع این ریزش موجب می شود که تراکم مو ها از دست برود و مو ها ظاهر نامطلوبی پیدا کنند.

اگر با چنین مسئله ای مواجه شدید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

شما می توانید با یک فرآیند بسیار ساده، تراکم ایده آلی برای مو های خود به وجود بیاورید.

قبل از آن که بخواهید به سراغ کاشت مو لا به لای مو ها بروید، باید به چند نکته مهم و اصولی توجه کنید.

به طور کلی قبل از هر فعالیتی برای ایجاد یک تغییر در چهره خود، باید همه ریسک ها و محدودیت های لازم را در نظر بگیرید و بدانید این فعالیت قادر به ایجاد چه تغییراتی است و چه تغییراتی را نمی تواند به وجود بیاورد.

در درجه اول باید به این موضوع توجه کنید که این نوع از کاشت طبیعی مو، نتایجی همانند کاشت مو طبیعی ندارد و به هیچ وجه نمی تواند شما را برای همیشه صاحب مو هایی طبیعی و خوش حالت کند.

علاوه بر این، باید در نظر داشته باشید که کاشت مو لا به لای مو ها، هر چند هفته یک بار به یک فعالیت ترمیمی نیاز دارد.

چرا که پس از چند هفته، وضعیت ایده آل خود را تا حدودی از دست می دهد.

این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که برای انجام این کار، حتما باید از چسب های باکیفیت و مواد اولیه مطلوب استفاده شود.

در غیر این صورت کاشت مو لا به لای مو ها به یک کابوس برای شما تبدیل خواهد شد.

در این روش از کاشت طبیعی مو که در واقع یک فعالیت ترمیمی برای مو ها به شمار می رود، شما نیازمند بانک مو برای استخراج فولیکول ها نیستید.

در واقع در این متد، اصلا فولیکولی در سر شما برداشته و کاشته نمی شود.

در این فرآیند، یک لایه چسبناک از جنس کراتین بر روی قسمت هایی از سر شما قرار می گیرد و تار های مو که در حقیقت مصنوعی هستند، روی این شبکه در کنار هم قرار داده می شوند.

اگر شما هیچ مویی در سر خود نداشته باشید، می توانید جنس و شکل این موها را به سلیقه خودتان انتخاب کنید اما وقتی صحبت از کاشت مو لا به لای مو ها می شود، پزشک تار هایی را برای این فعالیت در نظر می گیرد که به لحاظ شکل و رنگ دقیقا مشابه مو های سر خود شما هستند.

در نتیجه در برخورد های اول، خیلی از افراد متوجه نمی شوند که برخی از مو های قرار گرفته روی سر شما، طبیعی نیستند و با چنین فعالیتی به دست آمده اند.

افرادی که به هر دلیلی تمایلی به انجام کاشت مو طبیعی ندارند، افرادی که به دلیل برخی از بیماری ها نمی توانند پیوند مو انجام بدهند، افرادی که بخشی از مو های سر آن ها دچار ریزش شده اما بخش دیگر هنوز باقی مانده و وضعیت نسبتا پایداری دارد و افرادی که ترجیح می دهند یک فعالیت سبک را برای ترمیم مو های خود در نظر بگیرند، گزینه های مناسبی برای کاشت مو لا به لای مو ها هستند.

آن ها می توانند با استفاده از این فرآیند، تراکم مناسبی را در مو های خود به دست بیاورند و به وضعیت ظاهری مطلوبی برای خود دست پیدا کنند.

خیلی ها دوست دارند بدانند که کاشت مو لا به لای مو، چه محدودیت هایی برای آن ها به وجود می آورد.

حقیقت آن است که این محدودیت ها چندان زیادی نخواهد بود.

چرا که مو ها در این فرآیند به اندازه ای محکم می شوند که جدا کردن آن ها به سادگی ممکن نباشد.

شما پس از کاشت مو لا به لای مو ها، می توانید فعالیت های ورزشی روتین خود را بدون هیچ مشکلی انجام بدهید، حتی می توانید به استخر بروید و شنا کنید.

با این حال باید مراقبت باشید که فشار بیش از حد و وحشتناکی به مو های خود نیاورید.

اگر چنین فشاری در کار نباشد، حتی یک فعالیت بسیار سنگین ورزشی نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

میزان ماندگاری کاشت مو لا به لای مو ها، به عوامل زیادی بستگی دارد.

در درجه اول، کیفیت چسبی که در این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است.

اگر مواد اولیه انجام این فعالیت نامرغوب باشند، میزان ماندگاری نهایتا به چند روز می رسد.

بیشترین زمان ماندگاری کاشت مو لا به لای مو ها، بین 2 تا 3 سال است اما این به آن معنا نیست که در این مدت مو های شما همیشه فرم خودشان را حفظ می کنند.

وقتی این فرآیند را انجام می دهید، باید هر دو یا سه هفته یک بار، یک جلسه ترمیمی کوتاه مدت را نیز پشت سر بگذارید تا مو های شما در شرایط مطلوب و ایده آل قرار بگیرند.

بین دو این فرآیند، تفاوت های بسیار عمیقی وجود دارد.

وقتی صحبت از کاشت مو طبیعی می شود، این فرآیند به معنای ایجاد یک تغییر بنیادین و ساختاری است که در آن، از فولیکول های سر یا بدن شما برای پیوند مو در قسمت های میانی و جلویی سر استفاده خواهد شد.

در واقع با انجام این فعالیت، پس از مدتی رشد مو های طبیعی در سر شما شروع می شود اما در کاشت مو لا به لای مو ها، چنین فرآیندی اتفاق نمی افتد و تنها یک تغییر ظاهری به وجود می آید.

با کاشت مو لا به لای مو ها، شما بدون نیاز به انجام فعالیت خاص و سنگین و بدون نیاز به دوران نقاهت، صاحب موهایی پرتراکم می شوید اما در کاشت مو، شما برای همیشه از مو های طبیعی برخوردار خواهید شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌سایت

تشکر برای مطالب خوبتون.

.

.

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م.

.

.

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش.

.

.

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو لابلای موها ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو لابلای موها با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *