کاشت مو دراهواز

با ما باشید تا در مورد کاشت مو دراهواز ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو دراهواز مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

فهرست این صفحه
با وجود متد‌های مختلفی که برای پیوند طبیعی مو وجود دارد، افرادی که دچار طاسی سر هستند و یا به تازگی دچار کم‌پشتی موی سر شده‌اند، نباید نگران باشند.

البته اگر به تازگی دچار ریزش مو شده‌اید، عاقلانه‌ترین کار این است که سریعا به یک متخصص پوست و مو که تجربه بالایی دارد مراجعه کرده و درمان را شروع کنید تا از ریزش مو جلوگیری شده و حتی فولیکول‌های مو تقویت گردند.

اما اگر بنا به هر دلیل، کار از کار گذشته و اکنون موی سر بسیار کم شده است و یا اینکه اگر دارو درمانی برای شما مفید نبود، کاشت مو قطعا گزینه مناسبی خواهد بود که برای اغلب افراد، قابل اجرا است.

خوشبختانه هم‌اکنون در اغلب کلینیک‌های زیبایی کشور، پیوند موی طبیعی توسط متخصصین توانمند انجام می‌شود که من جمله می‌توان به کاشت طبیعی مو در اهواز اشاره نمود.

البته بهتر است در مورد کلینیک‌های کاشت مو در خوزستان تحقیق کرده و بهترین مرکز را برای این منظور انتخاب نمایید.

پیوند طبیعی مو عملی بسیار راحت و سرپایی است در نتیجه نیازی به بستری شدن نخواهد بود اما انتخاب بهترین متخصص کاشت مو در اهواز کمک می‌کند نتیجه بسیار خوبی به دست بیاورید.

آیا به دنبال پزشک معتبر و مشاوره رایگان می باشید؟

دکتر مهدی پور بیش از یک دهه سابقه درخشان بین المللی در زمینه پیوند مو دارد و یکی از اولین کلینیک‌هایی است که در استان خوزستان و شهر اهواز فعالیت خود را شروع کرده است.

با توجه به اینکه کیفیت کار این پزشک بسیار بالا بوده است و در برداشت و کاشت مو دقت بالایی به خرج داده و مراجعه کنندگان مختلفی از سراسر کشور و حتی جهان برای کاشت مو به این کلینیک مراجعه می‌کنند.

دکتر مهدی پور از بهترین تجهیزات روز دنیا بهره می‌برد و رضایت بالای مراجعه کنندگان را تا حالا به همراه داشته است.

مرکز پیوند مو جندی شاپور اهواز جزو یکی از بهترین مراکزی است که به روزترین روش‌های درمان‌، زیبایی و جوانسازی پوست در آن اجرا می‌شود.

این مرکز زیر نظر بهترین پزشکان پوست، مو و جراحی عمومی فعالیت می‌کند.

تجهیزاتی که در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرند جزو بهترین‌ها در این حوزه هستند.

کادر درمانی هم از گروهی کارآزموده انتخاب شده اند و آموزش‌های لازم را به آن‌ها داده اند.

بدین صورت نتیجه اعمال زیبایی و پیوند مو بسیار رضایت بخش خواهد بود.

این کلینیک بزرگ و مجهز دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان است و بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کاشت مو، زیبایی و جوانسازی پوست دارد.

مرکز کاشت مو شیرزادگان شعبه دیگری هم در تهران دارد.

با توجه به این که نیاز به کاشت مو این سال‌ها بسیار زیاد شده است، کلینیک شیرزادگان نیز به طور دائم بهترین روش‌های روز دنیا را برای مراجعه کنندگان خود پیدا می‌کند.

بدین صورت یکی از بهترین مراکز برای کاشت مو است و تجهیزاتی مدرن را برای خدمات خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

دکتر ایوبی در زمینه کاشت و پیوند مو یکی از بهترین پزشکانی است که فعالیت خود را در زمینه پوست، مو و زیبایی در اهواز شروع کرده است.

وی با توجه به تحقیقاتی که داشته است، سعی می‌کند تا بهترین متد‌های روز دنیا را بر اساس نیازهای بیمار شناسایی کرده و از آن‌ها بهره ببرد.

همچنین بهترین تجهیزات را در این زمینه مورد استفاده قرار دهد.

دکتر آرش ایوبی دوره‌های مختلفی را در کشورهای اروپایی به خصوص فرانسه طی کرده و در کنگره‌های داخلی و خارجی با جدیدترین روش‌های علمی آشنا شده است.

دکتر ایوبی در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و مأموریت خود را خدمت رسانی به مراجعین می‌داند تا بتواند به بهترین شکل ممکن بالاترین سطح رضایتمندی را در آن‌ها ایجاد کند.

دکتر ایوبی در زمینه‌های مختلف پوست و زیبایی فعالیت می‌کند و از خدمات او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
این مرکز اولین و مجهزترین کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر در اهواز است و یکی از بهترین مراکزی است که در این زمینه فعالیت می‌کند.

این کلینیک از جدیدترین تجهیزات روز دنیا در این زمینه بهره می‌برد.

کلینیک مروارید زیتون زیر نظر پزشکان متخصص و کارآزموده فعالیت می‌کند و تمام تکنسین‌ها، آموزش‌های لازم را برای کار خود دیده اند.

این مرکز به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های پوست، لیزر و زیبایی در اهواز فعالیت می‌کند و بهترین تجهیزات روز دنیا را گرد هم آورده است تا به کمک کادر درمانی کارآزموده و ماهر، خدمات نوین و تخصصی را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

به همین علت نتیجه فعالیت‌های این گروه  زیبایی و جوانسازی پوست برای مراجعه کننده‌ها همیشه به نحو احسن صورت گرفته است و رضایت بالایی را در آن‌ها می‌توان مشاهده کرد.

افرادی که روی زیبایی و جوانی خود بسیار حساس هستند و می‌خواهند پیوند مویی با خط رویش کاملا طبیعی و استاندارد داشته باشند، مرکز تخصصی کاشت موی سبز یکی از بهترین توصیه‌هایی است که برای انتخاب یک مرکز خوب به آن‌ها می‌شود.

این که دارای مجوز رسمی معاونت درمان است و بهترین روش‌های روز دنیا را برای ارائه خدمات خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

همچنین به طور دائم تحقیقاتی را در زمینه زیبایی و جوانسازی انجام می‌دهد.

این مرکز زیر نظر مالکی مدیریت می‌شود و بهترین کادر درمان و تکنسین‌ها را گرد هم آورده است.

برای پیوند مو در شهر بزرگ اهواز باید از کلینیک‌هایی با خدمات خوب استفاده کنید.

کلینیک پیوند مو اهواز با مدیریت بهمن پور یکی از بهترین کلینیک‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند.

تکنسین کاشت، سپیده بهمن‌پور است که جزو بهترین و ماهرترین افرادی است که در این زمینه در اهواز فعالیت می‌کند.

این کار زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام می‌گیرد و قبل از آن نیز جلسات مشاوره برای بیمار ترتیب داده می‌شود تا انتظارات او از پیوند مو شناخته و مورد استفاده قرار گیرد.

در این کلینیک فعالیت‌های زیبایی متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مربوط به کاشت مو با تراکم بالا، پیوند ابرو با خط رویش طبیعی، کاشت ریش و سبیل و … است.

برای اینکه نتیجه عالی دریافت کنید، کلینیک پیوند مو خانم حمیداوی، یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید از خدمات آن در شهر اهواز بهره‌مند شوید.

این کلینیک زیر نظر بهترین پزشکان اهواز فعالیت می‌کند و کادر آن کاملاً آموزش دیده و با مهارت بالا هستند.

به همین علت رضایت بالای مراجعه کننده‌ها را درسابقه خود دارند.

در این مرکز تخصصی، خدمات متنوعی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:
این مرکز که زیر نظر خانم محققیان فعالیت می‌کند، همین طور از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته که جزو بهترین‌ها در دنیا هستند استفاده می‌کند.

بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا را در زمینه زیبایی و پیوند مو می‌توانید در این کلینیک دریافت کنید.

به همین علت رضایت بالای مراجعه کننده‌ها را به همراه داشته است.

در این مرکز خدمات گسترده‌‌ای ارائه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:
کلینیک پیوند مو فرانک علاسوند تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات را به مراجعه‌کننده‌های خود ارائه دهد.

به علاوه جلسات مشاوره قبل از درمان برای مراجعه‌کنندگان ترتیب داده می‌شود.

تا انتظارات آن‌ها را از درمان بررسی کرده و بتوانند نتیجه مدنظر آن‌ها ارائه دهد.

همچنین جدیدترین مدل‌های روز دنیا با بهترین تجهیزات در این مرکز به کار گرفته می‌شود.

در این کلینیک خدمات متنوعی ارائه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:
یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌هایی که در زمینه پوست، مو و زیبایی می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید مرکز زیبایی صدف است.

این کلینیک بهترین تجهیزات را فراهم آورده است و همینطور کادر درمانی و تکنسین‌های خود را بسیار هوشمندانه و با توجه به سابقه و مهارت آن‌ها انتخاب کرده است.

به همین علت است که رضایت مراجعه کننده در این کلینیک بسیار بالاست و می‌توان با اطمینان خاطر از این خدمات بهره برد.

این مرکز تخصصی در زمینه‌های متنوع پوست، مو و زیبایی فعالیت می‌کند که شامل موارد زیر هستند:
قطعا همه متخصصین فعال در زمینه پیوند مو، صلاحیت لازم برای کاشت مو را ندارند.

برای مثال پزشکی که تازه کار است، به دلیل تجربه و در نتیجه مهارت کم، خطای بیشتری را در حین کار مرتکب خواهد شد.

بنابراین شما باید بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو در اهواز را پیدا کنید تا از بابت کیفیت کار، اطمینان داشته باشید.

برای این منظور لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید :

در صورتی که تصمیم خود را برای کاشت موی طبیعی در خوزستان قطعی کرده‌اید، در ابتدا به شما توصیه می‌کنیم در مورد روش‌های این عمل زیبایی تحقیق کرده و اطلاعات پایه را به دست بیاورید.

هم اکنون کاشت مو با روش‌های نوین در اهواز تحت نظر متخصصین باتجربه انجام می‌شود و اغلب افراد تمایل دارند پیوند مو با این متد‌ها انجام شود.

اما پیشنهاد می‌کنیم اجازه دهید متخصص روش مناسب را برای شما انتخاب کند چون ابتدا باید قدرت بانک مو و شدت طاسی سر بررسی شده و سپس درمورد متد کار، تصمیم‌گیری نمود.

در ادامه مقاله، به اختصار هر کدام از این روش‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش fit یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال رایج‌ترین روش‌های کاشت طبیعی مو است.

متخصص با کمک پانچ‌های کوچک، فولیکول‌ها را استخراج نموده و پس از آماده‌سازی، شیار‌هایی در پوست سر ایجاد می‌کند تا کاشت صورت گیرد.

با توجه به اینکه این روش، جای زخم به جای نگذاشته و از طرفی کمک می‌کند تعداد گرافت زیادی را بتوان در ناحیه طاس سر پیوند زد، لذا پیوند مو به روش اف آی تی در خوزستان توسط پزشکان ماهر همچنان صورت می‌گیرد.

در پیوند مو با روش sut متخصص از دستگاه برای استخراج فولیکول استفاده می‌کند.

این کار باعث می‌شود سرعت عمل بالا رفته و زمان آن کوتاه شود.

از سویی دیگر خطای کار کاهش پیدا می‌کند و فولیکول‌ها در معرض آسیب قرار نمی‌گیرند.

در واقع ایمپلنت مو با روش اس یو تی را می‌توان نوع ارتقا یافته روش اف آی تی دانست که به عنوان یکی از بهترین روش‌های پیوند مو در دنیا شناخته شده است.

در میان روش‌هایی که برای کاشت مو وجود دارد، پیوند مو با روش fut به صورت جراحی انجام می‌گیرد به این معنا که متخصص برای استخراج گرافت، ابتدا قسمتی از پوست بانک مو را به شکل یک نوار باریک برید و سپس محل زخم را بخیه می‌زند.

در ادامه کار، فولیکول‌ها از روی این نوار در زیر میکروسکوپ جدا می‌شوند و نهایتا کاشت صورت می‌گیرد.

اگر می‌خواهید کاشت موی طبیعی با روش اف یو تی در خوزستان را انجام دهید، حتما تحقیق کرده و متخصص زبردستی را پیدا کنید چون در این روش، ظرافت عمل متخصص برای بخیه زدن، بسیار مهم است تا از تشکیل اسکار جلوگیری شود.

گا‌ها ریزش مو در فرد به حدی زیاد شده است که لازم است بعد از کاشت، مجددا ترمیم مو صورت گیرد.

در این صورت متخصص کاشت مو روش ترکیبی را برای متقاضی انتخاب خواهد کرد.

روش کار به این شکل است که ابتدا پیوند مو با روش fut انجام می‌شود.

سپس در صورتی که تراکم دلخواه حاصل نشد، برای افزایش تراکم، روش fit  اجرا می‌گردد.

با این کار، می‌توان تعداد گرافت بیشتری را پیوند داد.

در میان روش‌های جدید کاشت مو در اهواز که در اغلب کلینیک‌های زیبایی اجرا می‌گردند، می‌توان به کاشت مو با روش میکروگرافت اشاره نمود.

تفاوتی نمی‌کند شما به چه دلیل دچار ریزش مو شده‌اید.

این روش را حتی برای کسانی که شیمی درمانی انجام داده و یا بیماری پوستی داشته‌اند نیز می‌توان اجرا کرد.

متخصص از تکنیک‌های اسکارلت و هولدر‌های اتوماتیک برای استخراج فولیکول استفاده نموده و سپس کاشت را با دستگاه میکرو ایمپلنتر انجام می‌دهد.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است روش‌های کاشت مو نیز ارتقا یافته و روز به روز دخالت دست در کاشت، کمتر شود.

این اتفاق کمک می‌کند که ضریب اطمینان پیوند مو بالا برود.

برای مثال کاشت مو با روش DHI در خوزستان با تجهیزات بسیار مدرن انجام می‌شود.

متخصص فولیکول را با دستگاه برداشت می‌کند و فولیکول داخل دستگاه باقی می‌ماند.

سپس بلافاصله به سراغ محل پیوند رفته و پیستون را فشار می‌دهد تا فولیکول خارج شده و در پوست سر کاشته شود.

یکی از سوالاتی که برای همه مراجعه‌کنندگان جهت پیوند موی طبیعی در اهواز پیش می‌آید این است که قیمت کاشت مو در خوزستان چقدر است؟ چند عامل بر قیمت کار تاثیر می‌گذارد:
همانگونه که در این مقاله توضیح داده شد، کاشت طبیعی مو در خوزستان در اغلب کلینیک‌های زیبایی اهواز اجرا شده و مردم شهر‌های آبادان، خرمشهر، دزفول، بهبهان، ماهشهر، اندیمشک، مسجد سلیمان و سوسنگرد می‌توانند پیوند طبیعی مو را تحت نظر بهترین متخصصان تجربه کنند.

در نتیجه نیازی نیست که حتما به پایتخت مراجعه کنید.

اما با توجه به حساسیت بالای این عمل زیبایی، باید قبل از اینکه تصمیم خود را برای پیوند مو در اهواز قطعی کنید، به اندازه کافی در مورد کلینیک و متخصص مدنظر خود تحقیق کنید تا بعدا دچار مشکل و یا حتی از دست رفتن نتیجه کار نشوید.

در واقع همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو دراهواز با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *