کاشت مو خانم صالح پور

با ما باشید تا در مورد کاشت مو خانم صالح پور ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو خانم صالح پور روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

اهواز شهر بزرگی در ایران محسوب می شود که جمعیت بسیاری را در خود گنجانده است، از این رو تقاضا برای بهترین دکتر کاشت مو در اهواز بسیار زیاد است و افراد بسیاری در این شهر با مشکل ریزش مو و طاسی سر دست و پنجه نرم می کنند.

اهواز کی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌ عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود؛ جمعیّت این شهر طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۱۸۴٬۷۸۸ نفر می‌باشد که به‌ عنوان هشتمین شهر پرجمعیت ایران به‌ شمار می‌آید.

شهر اهواز با مساحت ۱۸۶۵۰ هکتار، به عنوان یکی از شهرهای وسیع ایران (چهارمین شهر بزرگ ایران)، محسوب می‌شود؛ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت ایران، شرکت ملی حفاری ایران بزرگ‌ترین شرکت حفاری کشور، شرکت فولاد خوزستان از تولیدکنندگان بزرگ فولاد خام کشور و برخی از بزرگترین کارخانه‌های مادر کشور در اهواز قرار دارند.

 رودخانه کارون پرآب‌ترین رودخانه ایران، با سرچشمه گرفتن از کوه‌های بختیاری، با ورود به اهواز، این شهر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند و این ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد؛ افراد بسیاری چه خانم ها و چه آقایان ممکن است در طول زندگی خود با ریزش مو مواجه شوند که باید برای درمان این مشکل حتما به مطب بهترین دکتر کاشت مو در اهواز رفت تا ایشان متناسب با علم و دانش خود ریزش مو بسیار شدید را درمان کند.

برای درمان ریزش مو می توان از روش های مختلفی استفاده کرد به طور مثال داروهای متناسب با ریزش مو و انواع محلول ها درمان کننده ریزش مو، روش های بسیار موثری بری درمان محسوب می شوند اما در برخی هیچ یک از این روش ها تاثیرگذار نیستند و باید برای رفع طاسی های سر از کاشت مو استفاده کرد.

در اهواز پزشکان از روش های مختلفی برای کاشت مو استفاده می کنند که هر روشی برای عده ای از افراد مناسب می باشد و هر پزشکی روشی را مد نظر دارد و استفاده می کند اما در واقع برخی از روش ها منسوخ شده و دیگر کاربرد ندارد؛ به طور کلی روش های کاشت مو در اهواز به شرح زیر می باشند :
روش FUT :
یکی از قدیمی ترین روش ها برای کاشت موی سر FUT می باشد که در این روش فرد با استفاده از مقدار قابل توجهی دارو بیهوش می شود؛ قسمت هایی از پوست پشت سر که دارای بانک موی کاملا مناسبی می باشد، بریده می شود و در قسمت های جلوی سر که دچار ریزش مو و یا طاسی شده اند، پیوند زده می شود؛ این روش عوارض جانبی بسیاری از جمله کم بودن تعداد گرفت های کاشته شده، بیهوشی، درد های پس از عمل، بجا ماندن خط بخیه کاشت مو (اسکار مو) در بر دارد؛ به همین دلیل پس از گذشت مدتی روش های جدیدتری برای درمان ریزش مو و کاشت موی سر مورد استفاده قرار گرفت.

روش FIT :
این روش نسبت به روش پیشین بسیار بهتر می باشد این روش هم معایبی مانند دوران نقاهت، نیاز به استراحت بعد از عمل، خونریزی، نیاز به جلسات مکرر، تورم در برخی نواحی سر و… دارد که تمام این موارد موجب شدند این تکنیک هم پس از گذشت مدتی از رونق بیفتد؛ در این تکنیک کاشت مو، تارهای مو از بخش هایی از نواحی مختلف پشت سر جهت پیوند زدن به نواحی دچار ریزش، کنده و در آنجا پیوند زده می شود؛ در واقع این روش نوع پیشرفته و بهبود یافته تکنیک کاشت مو FUT می باشد.

روش SUT :
این روش از کاشت موی سر، اکنون بهترین روش می باشد که برای بسیاری از مراجعین و افرادی که دچار مشکل ریزش موهای سر شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد؛ این روش کمترین عوارض را دارد و عمل جراحی آن بسیار ساده و بی دردسر انجام می شود؛ نتایج عمل ماندگار و عالی بوده و این روش امروزه در بهترین کلینیک های کاشت مو در جهان مورد استفاده قرار می گیرد؛ بر خلاف روش های پیشین که عمل به صورت دستی صورت می گرفت، در این روش از دستگاه های نوین و پیشرفته استفاده می شود.

روش BHT :
این روش مانند روش های دیگر می باشد با این تفاوت که در این روش از کاشت موی سر، از قسمت های دیگر بدن موها کنده و به قسمت هایی از سر که دچار طاسی یا ریزش مو شده بودند، پیوند زده می شود؛ این روش هم عوارض و معایب خاص خود را دارد و بازدهی لازم و نتایج عالی را در بر ندارد.

کلینیک دکتر کیانی یکی از بهترین کلینیک های تخصصی کاشت و ترمیم مو در اهواز است.

كلينيك دکتر کیانی صبورانه و متعهدانه با تاكيد بر تخصص، تبحرو تجربه، مهارت و علاقه مندي خود به اين حرفه را به نمايش گذاشته اند.

خدمات: 
شماره تماس: 09131886163 _ 09167205607
اینستاگرام: kashtemoo_kianihair
وب سایت: www.

kianihair.

com

دکتر نریمان شهبا متخصص پوست و مو می باشد که شماره نظام پزشکی ایشان ۲۹۳۹۵می باشد، دکتر شهبا فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند که یکی از متخصصین بیماری‌های پوستی ( درماتولوژی ) در استان خوزستان شهر اهواز می‌باشد؛ در صورتی که به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در اهواز هستید می توانید به مطب دکتر نریمان شهبا مراجعه کنید.

خدمات دکتر نریمان شهبا :
• لیزرتراپی
• تزریق چربی
• تزریق بوتاکس
• لیفت با نخ
• جوانسازی
• پاک سازی پوست
• پی ار پی
• ریزش مو
• مزوتراپی
• میکرودرم ابریژن
• کرایولیپولیز
آدرس : خوزستان، اهواز، خیابان طالقانی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر سلطانی، مجتمع پزشکی شهریار
تلفن تماس :  061-32202485

دکتر محمد امیدیان متخصص پوست و مو هستند که شماره نظام پزشکی دکتر امیدیان 19449 می باشد، دکتر محمد امیدیان فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز و یکی از متخصصین بیماری‌های پوستی ( درماتولوژی ) در استان خوزستان شهر اهواز می‌باشد؛ ایشان در ضمن عضو انجمن متخصصین پوست ایران می‌باشد و یکی از بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می باشند که بین مردم به دلیل توانایی بالا، شهرت زیادی کسب کرده اند.

خدمات دکتر محمد امیدیان :
آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، نبش خیابان اردیبهشت، مجتمع آویستا، طبقه 2
تلفن تماس : 06133333021

دکتر فرحدخت مستوفی بلکرسی متخصص پوست و مو در شهر اهواز می باشند که ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند؛ دکتر مستوفی یکی از متخصصین بیماری‌های پوستی ( درماتولوژی ) در استان خوزستان شهر اهواز می‌باشد که ایشان را با لقب بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می شناسند.

آدرس : ابتدای خیابان نادری – جنب پاساژ جام جم – ساختمان آلومینیم – طبقه 2
تلفن تماس : 06132233438

دکتر عذرا بلادی مقدم متخصص پوست و مو به شماره نظام پزشکی 21047 هستند که ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی می باشند؛ یکی از متخصصین بیماری‌های پوستی ( درماتولوژی ) در استان خوزستان شهر اهواز می‌باشد؛ وی همچنین عضو انجمن متخصصین پوست ایران می‌باشد، در صورتی که به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در اهواز هستید می توانید به مطب دکتر عذرا بلادی مقدم مراجعه کنید.

آدرس : خوزستان، اهواز، خیابان نادری، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع پزشکی مهرگان
تلفن تماس : 06132214754
دکتر مهری مقصودی متخصص درماتولوژی و عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (مرتبه علمی: استادیار) می باشند؛ ایشان تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه و فعالیت های متعدد تحقیقاتی و پژوهشی، آموزشی، علمی، اجرایی، … در حیطه ی درمانی نیز فعالیت های بسیاری داشته و به عنوان یک متخصص درماتولوژی خدمات متعددی اعم از مراقبتی، تشخیصی، درمانی و زیبایی را ارائه کرده اند.

هم چنین تا کنون در بیمارستان ها و کلینیک های مختلفی فعالیت کرده اند و در این بین می توان به مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) در اهواز (وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز) اشاره کرد که همچنان فعالیت ایشان در این مرکز درمانی ادامه داشته و در کنار دیگر اعضای هیأت علمی و متخصصان این بیمارستان در خدمت بیماران محترم می باشتد.

خدمات دکتر مهری مقصودی :
آدرس : اهواز، خیابان آزادگان، مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) دکتر مهری مقصودی
تلفن تماس : 06132222922

دکتر مریم فروزان بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می باشند که دارای شماره نظام پزشکی ۱۰۹۹۶۲ می باشند و متخصص بیماری های پوست و مو اند؛ از دیگر حیطه های اصلی فعالیت ایشان می توان به ارائه ی خدمات زیبایی و لیزر مرتبط با پوست و مو اشاره کرد؛ قابل ذکر می باشد که تا کنون خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و زیبایی متعددی را ارائه کرده و با کلینیک های مختلفی همکاری کرده اند و در این بین می توان به کلینیک پوست و مو دکتر امیدیان (آویستا) و کلینیک پوست و مو مروارید زیتون در اهواز اشاره کرد که همچنان فعالیت ایشان در این کلینیک ها ادامه دارد.

خدمات دکتر مریم فروزان :
آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، خیابان اردیبهشت، مجتمع اویستا، طبقه دوم، کلینیک پوست و مو دکتر امیدیان (اویستا) دکتر مریم فروزان

دکتر مریم علی عبدی متخصص پوست، مو و زیبایی به شماره نظام پزشکی ۱۰۳۹۲۷٫ می باشند که تا به امروز خدمات متعددی اعم از مراقبتی، تشخیصی، درمانی و زیبایی را ارائه کرده اند و همیشه سعی در به کارگیری جدیدترین متدهای درمانی و زیبایی را داشته اند؛ افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده اند که با مشکلات و بیماری های پوست، مو و ناخن مواجه بوده اند که خوشبختانه بعد از تشخیص و درمان به موقع بیماری شان برطرف و بعد از تکمیل طول دوره ی درمان بهبود پیدا کرده اند، و سلامت و شادابی پوست و مو خود را مجدد به دست آورده اند؛ دکتر مریم علی عبدی یکی از بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می باشد.

خدمات دکتر مریم علی عبدی :
آدرس : اهواز، دزفول، خیابان منتظری، نبش یازهرا
تلفن تماس : ۰۶۱-۴۲۲۵۴۶۹۵

دکتر سید آرش ایوبی پس از اخذ تخصص و بورد در رشته پوست، مو و زیبایی در منطقه دشت آزادگان شروع به فعالیت نموده و به تدریج در بیمارستان بزرگ نفت اهواز و بیمارستان های نظامی و انتظامی مشغول به فعالیت گردید.

از همان ابتدا تلاش ایشان در راستای افزایش مهارت در درمان بیماری های پوست و مو و هم در آشنایی با  شیوه های نوین زیبایی و جوانسازی پوست بوده است.

به منظور رسیدن به این هدف  در دوره های مختلف آموزشی در کشور های گوناگون اروپایی به ویژه فرانسه شرکت نموده و رهاورد حضور مستمر در کنگره های داخلی و خارجی آشنایی با بروز ترین روش های علم زیبایی بوده است؛ در صورتی که به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز هستید می توانید به مطب دکتر سید آرش ایوبی مراجعه کنید.

خدمات دکتر سید آرش ایوبی :
آدرس : کیانپارس، نبش خیابان 5 غربی، مجتمع پزشکی فارابی، طبقه 4
تلفن تماس : 7- 986133378806+

در حقیقت برای انجام کاشت مو در اهواز، باید فرد مراجعه کننده کاندیدای مناسبی باشد تا بتواند نتیجه مناسبی از کاشت مو بگیرد؛ افرادی که کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند شامل موارد زیر می باشند :
کاشت مو مانند دیگر موارد و جراحی ها با عوارضی ممکن است همراه باشد که این عوارض شامل موارد زیر می باشند :
در اهواز که شهر بسیار بزرگی می باشد میزان تقاضا برای کاشت مو بسیار زیاد است و برای کاشت مو نیز باید هزینه هایی را به بهترین دکتر کاشت مو در اهواز بپردازید تا ایشان بتواند مطابق با آن کاشت مو را شروع کند؛ هزینه ای که باید برای کاشت بپردازید به موارد مختلفی بستگی دارد به طور مثال تعداد گرافت هایی که برای کاشت نیاز است تاثیر بسیار زیادی در هزینه ها می گذارد و هر چه تعداد گرافت ها بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخته شود.

موارد دیگر از جمله میزان مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی مطب یا کلینیک ایشان تاثیر بسیار زیادی در هزینه کاشت مو دارند که باید قبل از کاشت بررسی شوند؛ در صورتی که می خواهید از هزینه کاشت مو در اهواز اطلاعات کسب کنید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید.

در واقع هنگامی که شما برای کاشت مو به دنبال دکتر متخصص و درماتولوژی هستید و پزشکی را انتخاب می کنید باید اطمینان داشته باشید که ایشان ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند که این ویژگی ها به شرح زیر می باشند :
کلام آخر
در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما را با موضوع کاشت مو و انواع کاشت مو و چگونگی انجام آن، آشنا کنیم؛ امیدواریم که با خواندن این مقاله بتوانید دکتر مورد نظر خود را بیابید و در نهایت از انتخاب خود به طور کامل رضایت داشته باشید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بی نهایت متشکریم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین دکتر کاشت مو در اهواز دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

 

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد.

علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند
   
سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو خانم صالح پور ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو خانم صالح پور با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *