کاشت مو برای بار دوم

با ما باشید تا در مورد کاشت مو برای بار دوم ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو برای بار دوم روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست مطالب
کاشت مو برای بار دوم درچه زمانی انجام میشود؟
کاشت مو امروزه یکی از روش های عالی برای جایگزین کردن موهای ریخته شده می باشد.

مراکز تخصصی کاشت مو طبیعی امروزه در سراسر نقاط ایران به صورت پراکنده مشغول به کار بوده و طرفداران بسیاری دارند.

ترمیم مو روش جایگزین برای موهای شما می باشد که شما با مناسب ترین هزینه می توانید این کار را انجام دهید.

این روش در حالی که بهترین روش برای بازگرداندن موهای شما می باشد ولی در دنیا یک روش آرایشی و زیبایی به حساب می آید.

بسیاری از از مراجعه کنندگان قبل از انجام پیوند مو دوست دارند بدانند که این روش آیا یک روش ایمن و ماندگار می باشد یا باید مانند سایر عمل هایی زیبایی هر چند سال یکبار ترمیم شود.

در این بخش از مقاله در رابطه با مشاوره های تخصصی قبل از کاشت مو برای شما اطلاعاتی را جمع آوری کرده ایم.

بهتر است این مقاله را تا قسمت پایانی مطالعه نمایید.

در اکثر موارد نتایج به دست آمده از کاشت کاملا قابل قبول و مثبت است و نیازی به کاشت موی مجدد وجود نخواهد داشت.

گاهی ممکن است بعد از انجام کاشت مو اول فرد به خواسته ی خود نرسد و میزان حجم موی انتقال داده شده برای او کم باشد.

در این شرایط فرد با نظر پزشک می تواند کاشت مو دوم را نیز انجام دهد.

ناگفته نماند که خواست فرد از پزشک هرچه باشد پزشک باید با رعایت استاندارد های پزشکی بیمار را به خواسته ی اش برساند زیرا در قبال این عمل زیبایی هزینه دریافت کرده است تا فرد را به زیبایی برساند.

هنگامی که شما برای اولین بار پیوند موی خود را با هر روشی انجام می دهید، تیم مراقبت پزشکی با استفاده از دستورالعمل های یاد شده سعی می کند تا مانع از ریزش مجدد موهای شما بعد از کاشت مو گردد.

اما در برخی موارد از پیوند دوم برای افزودن حجم و تراکم اضافی به پیوند موجود استفاده می شود.

پیوندهای زده شده توسط روش FUE همیشه بهترین گزینه برای انتخاب و ارائه نتایج طبیعی برای اولین بار و حتی دومین بار به نظر می رسند.

هنگامی که یک عمل کاشت مو به درستی انجام شود، به لطف فولیکول های طبیعی استفاده شده کاملا دائمی بوده و برای سال ها همراه فرد خواهد بود اما اگر شما فکر می کنید که از کاشت موی اولیه خود نتایج مناسبی را دریافت نکرده اید می توانید درخواست یک مرحله جدید کاشت مو را داشته باشید.

پیش از انجام کاشت موی مجدد برای دومین بار قطعا شما به مشاوره های تخصصی بیشتری نیاز خواهید داشت تا تمامی شرایط بررسی شده و تنها در صورت لزوم کاشت مو دوم شما انجام گردد.

در یک عمل جراحی کاشت مو، تقریباً 6000 فولیکول و گرافت می توانند با اطمینان استخراج شوند.

این تعداد تضمین می کند که گرافت های استخراج شده به راحتی برای به دست آوردن تراکم بالای کاشت می تواند موثر باشد.

بسته به شدت ریزش مو و طاسی سر شما ممکن است یک مرحله کاشت مو کافی نباشد.

در چنین مواردی، برای رسیدن به پوشش مطلوب باید جراحی تکرار شود.

در صورت ادامه روند ریزش مو در آینده نیز می توانید مجددا کاشت مو را تکرار نمایید.

اگرچه ریزش مو تا حدودی ارثی است، اما عوامل بسیار زیادی در این زمینه موثر هستند.

پس از کاشت مو به دلیل مقاوم بودن فولیکول های کاشته شده در برابر ریزش مو می توان انتظار داشت که دیگر این اتفاق رخ ندهد و نیازی هم به کاشت مو دوم نباشد!
از آنجا که ریزش مو نسبتاً غیرقابل پیش بینی است، جراحان سعی در حفظ سلامت منطقه اهدا کننده و بانک مو دارند تا در صورت نیاز برای معالجه احتمالی در آینده بتوانند از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت نمایند.

فراموش نکنید که در وهله اول باید در نظر داشته باشید که تنها زمانی کاشت مو دوم انجام خواهد گرفت که پزشک متخصص شما تشخیص دهد این کار لازم و ضروری است و در موارد دیگر تحت هیچ شرایطی نباید این کار انجام شود.

ممکن است ریزش مجدد مو اصلا اتفاق نیافتد و یا اینکه حداقل 5-10 سال بعد رخ دهد.

در نتیجه پس از کاشت مو به فکر نتایج واقع بینانه آن بوده و سعی کنید فکر کاشت مو مجدد را از سر خود بیرون نمایید زیرا داشتن نتایج طبیعی با انتظارات واقع گرایانه شما محقق خواهد شد.

رضد مجدد موهای شما طی یک دوره 12 ماهه کامل خواهد شد در نتیجه اصلا عجله نکنید و صبر کنید تا نتایج زیبای کاشت موی خود را مشاهده نمایید.

امروزه داشتن مشاوره ی خوب قبل از انجام کاشت مو از ضرورت ها است.

در کلینیک های تخصصی جلساتی که برای مراجعه کنندگان برگزار می شود می تواند خود پزشک معالج و یا فرد آگاه و با تجربه ی دیگری حضور داشته باشد تا تمامی جوانب کاشت مو طبیعی از قبل به مراجعه کننده توضیح داده شود.

از جمله مواردی که باید مورد بحث قرار گیرد میزان نتیجه دهی پیوند مو و معرفی مواردی است که میزان موفقیت را افزایش می دهد.

همچنین تراکم مو در این عمل زیبایی مورد بحث قرار می گیرد تا مراجعین انتظارات معقول از ترمیم مو داشته باشند.

همچنین هزینه های پیوند مو و مراقبت های لازم قبل و بعد عمل به مراجعین گوشزد می شود.

مشاور کاشت مو در واقع وظیفه دارد تا مراجعه کنندگان را با تمامی جوانب این عمل زیبایی آشنا سازد و با توجه به تخصص خود بهترین روش پیوند مو را برای بیمار انتخاب کرده و شرح دهد.

کاشت مو طبیعی امروزه دغدغه ی بیشتر مراجعه کنندگان است و به علت ریزش بیش از حد مو بیماران زیادی به کلینیک های تخصصی مراجعه می کنند و اگر مشاوره درستی قبل از این عمل به بیماران داده نشود ممکن است بیماران به نتایج مطلوبی نرسند و یا با عدم توجیه بیماران نارضایتی آن ها را از عمل در پی خواهد داشت.

کاشت مو در طاسی بسیار موثر می باشد و تا حدودی با انجام این عمل زیبایی در چندین نوبت به میزان مناسبی از تراکم مو می توان دست یافت، ولی انجام این پیوند مو به تنهایی تضمین کننده ی تاثیر گذاری دائمی ترمیم مو نیست و باید با رعایت برخی نکات و انجام بعضی از اعمال تاثیر گذاری آن را بهبود بخشید.

برخی از اعمال مهم در مشاوره های قبل از کاشت مو طبیعی به شما گفته می شود که باید بعد از پیوند مو به آنها توجه داشته باشید:
این دارو تاثیری در نازک یا ضخیم شدن مو ندارد بلکه روند رویش مو رو افزایش می دهد و ریزش و دوران استراحت مو که باعث ریزش مو می شود را به تاخیر می اندازد و باعث می شود تراکم بیشتری از مو را در سر خود داشته باشید.

برای اثر بخشی این دارو نیز باید استفاده ازآن تداوم داشته باشد تا تاثیر گذاری خود را بعد از عمل زیبایی ترمیم مو نمایان کند.

این دارو قبل از انجام کاشت مو باعث ضخیم شدن و تقویت مو می شود، در حین پیوند مو باعث بالا رفتن احتمال ماندن پیوند مو بر سر و پس از عمل زیبایی پیوند مو باعث تقویت موهای کاشته شده و ضخیم تر شدن آن ها می شود.

پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو ممکن است در ناحیه های پیوند مو دلمه های بوجود آید که هرگز نباید به آنها دست زد.

پس از چند هفته بعد از ترمیم مو این دلمه ها خود به خود از بین می روند و برخی از ساقه های مو نیز با آن ها می ریزد ولی هیچ جای نگرانی نیست و باید صبر کرد تا بعد از گذشت تقریبی 3-4 هفته در همان نواحی شاهد رویش دوباره مو خواهید بود که این نشان دهنده ی پیوند مو می باشد.

پس از گذشت چند هفته بعد از کاشت مو طبیعی بیشتر موهای کاشته شده می ریزد ولی ریشه های آن در پوست سر زنده می ماند و پس از گذشت تقریبا 3-4 ماه مو ها مجددا به صورت موهای ریز و کرک مانند شروع به رویش می کنند.

پیوند مو در افراد مختلف دارای زمان های نتیجه گیری متفاوتی است و به صورت میانگین برای گرفتن نتیجه نهایی از کاشت مو ترمیم مو بین 6 الی 12 ماه به وقت نیاز دارند تا نتایج حاصل از پیوند مو را ببینند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌سایت

تشکر برای مطالب خوبتون.

.

.

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م.

.

.

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش.

.

.

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو برای بار دوم ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو برای بار دوم با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *