کاشت مو بدون کوتاهی

با ما باشید تا در مورد کاشت مو بدون کوتاهی ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو بدون کوتاهی مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

سرفصل این مطلب
با معرفی متد کاشت موی طبیعی، رویای افرادی که طی اتفاقات مختلف اعم از اکتسابی و ژنتیکی، موهای خود را از دست داده بودند به حقیقت پیوست.

طولی نکشید که انواع روش‌ها برای کاشت مو معرفی شدند.

یکی از مسائلی که برای این روش بسیار به چشم داوطلبین می‌آید، تراشیدن موی سر برای برداشتن و پیوند زدن فولیکول مو می‌باشد.

بسیاری از این افراد (مخصوصا خانم‌ها) از این که مجبورند قبل از انجام کاشت، موهای خود را بتراشند دلهره دارند.

یک سوال متداول که در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا از ما پرسیده می شود این است که “آیا می‌توانیم پیوند مو بدون تراشیدن سر را انجام دهیم؟”
دکتر حمیدرضا خراسانی، پزشک مجموعه کلینیک زیبایی هلیا در پاسخ به این سوال می‌گویند: در حالی که انجام کاشت مو بدون تراشیدن سر امکان پذیر است، اما پاسخ قطعی واقعاً به وضعیت هر فرد بستگی دارد.

نمونه کارهای ما
مشاوره واتساپ
اینستاگرام
مشاوره تلفنی رایگان – 02179547
اگر فقط یک ناحیه کوچک برای کاشت مو تحت درمان باشد، تیم جراحی می‌تواند از تراشیدن ناحیه اهدا کننده و ناحیه گیرنده جلوگیری نماید.

با این حال، این امر می‌تواند تمام روند کار را به چالش بکشد.

بنابراین به طور کلی ترجیح داده می‌شود که در صورت امکان، هر دو قسمت اهدا کننده و دریافت کننده فولیکول مو اصلاح شود.

اما اگر زیباجویان عزیز اصرار بر ایمپلنت مو بدون تراشیدن سر دارند، ما با نهایت احترام و افتخار این خواسته آنان را برآورده می‌کنیم.

در ادامه با کلینیک هلیا همراه باشید تا به بررسی تمام جوانب این روش و هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر بپردازیم.

 
 
 
کاشت مو به روش اف یو تی
2.

برداشت یک نوار از بافت مو از ناحیه بانک مو (معمولا پشت سر)
3.

بخیه برش ایجاد شده در ناحیه اهداکننده
4.

آماده‌سازی نوار مو برای کاشت زیر میکروسکوپ‌های مخصوص و پیشرفته
5.

ایجاد سوراخ‌های مینسک در نواحی کاشت مو
6.

پیوند دادن فولیکول‌های استخراج شده در نواحی طاسی و کم‌پشت
7.

تجویز دارو و توصیه‌های مراقبتی لازم برای دوران نقاهت
2.

از بین رفتن عوارض جانبی ایجاد شده بعد از کاشت در هفته دوم
3.

مشاهده ریزش در موهای کاشته شده که اصطلاحا شوک ریزشی نامیده می‌شود در هفته سوم
4.

اتمام ریزش مو در هفته چهارم
5.

آغاز رشد تمامی موهای کاشته شده توسط پزشک متخصص در ماه دوم تا سوم بعد از کاشت مو
با روش FUE یا برداشت واحد فولیکولی، هر فولیکول به صورت جداگانه از پوست سر زیباجو خارج می‌شود.

از آنجایی که تشخیص دقیق و برداشتن فولیکول‌های سالم با موهای کوتاه‌تر آسان‌تر است، اکثر پزشکان ترجیح می‌دهند ناحیه اهداکننده (بانک مو) را به ‌منظور ایجاد حداکثر قدرت دید بتراشند.

با این حال لازم نیست قبل از جراحی ایمپلنت، کل سر خود را بتراشید.

تیم پزشکی ما در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا یک گزینه جذاب را پیش روی شما قرار می‌دهند و این گزینه چیزی نیست جز کاشت مو بدون کوتاهی ! بنابراین اپراتورهای ما در صورت تمایل شما تنها بخشی از پشت سرتان را تراشیده تا استخراج فولیکول‌های موی سالم را برای دکتر حمیدرضا خراسانی آسان‌تر کنند.

روش‌های زیادی برای پیوند طبیعی مو وجود دارد که در اکثر روش‌ها معمولا پزشکان برای کاشت موی طبیعی، قسمت گیرنده و یا قسمتی از بانک مو را می‌تراشند تا بتوانند با دقت بیشتری پیوند مو را انجام دهند.

اما روش‌هایی هم در کاشت مو وجود دارد که نیازی به تراشیدن مو سر برای پیوند فولیکول مو ندارد.

یکی از روش‌های رایج کاشت مو بدون تراشیدن موهای سر، کاشت مو به روش FUT است.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو خود می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02179547 در ارتباط باشید.

و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09122502050 تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

کاشت مو یک نوع عمل زیبایی است که برای رفع مشکل کم‌حجمی موی سر و یا طاسی سر انجام می‌شود.

همانطور که می‌دانید برای پیوند فولیکول مو باید برخی از نکات مراقبتی را رعایت کنید و برخی کارها را برای داشتن آمادگی لازم قبل از ایمپلنت مو انجام دهید.

در برخی مواقع برای کاشت طبیعی مو ممکن است به تراشیدن سر لازم باشد به همین دلیل ممکن است قبل از تراشیدن سر، سوال‌های زیر برای شما ایجاد شود:
مطالب بیشتر: کاشت مو به روش میکروگرافت
آیا تراشیدن موی سر برای انجام کاشت موی طبیعی لازم است؟ پیوند مو بدون تراشیدن سر به چه صورت است؟ در واقع نتراشیدن موی سر برای افرادی که موهای بلندی دارند و یا به زیبایی خود اهمیت می‌دهند بسیار مهم است.

به همین دلیل دیده شده است که اکثر این افراد به خصوص خانم‌ها برای نتراشیدن موهای سر خود از انجام کاشت طبیعی مو سر باز می‌زنند.

به همین دلیل پاسخ به این سوال که آیا می‌توان کاشت مو را بدون تراشیدن موهای سر انجام داد برای بسیاری از افراد مهم است چرا که پاسخ این سوال می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تصمیم آن‌ها مبنی بر کاشت یا عدم کاشت موی سر بگذارد.

مشاوره تلفنی رایگان – 02179547
در این روش نیز در ابتدا پزشکان متخصص زیبایی برای کاشت مو، ناحیه‌ای از بانک مو را می‌تراشیدند اما در حال حاضر برای کاشت مو به روش FUT تنها قسمت کوچکی از پوست بانک مو را برش داده و سپس فولیکول‌های مو را از پوست بریده شده جدا می‌کنند.

در ادامه کار، بعد از تزریق ماده بی‌حسی در منطقه تحت درمان کاشت موی طبیعی، سوراخ‌هایی در پوست سر ایجاد شده و فولیکول‌های جدا شده داخل آن قرار می‌گیرند.

اما در واقع می‌توان در روش‌های دیگر کاشت مو نیز بدون تراشیدن مو سر یا تراشیدن منطقه کوچکی از موی سر، کاشت را انجام داد.

در واقع کاشت مو بدون تراشیده شدن موی سر بسته به تجربه و مهارت پزشک متخصص شما دارد که تا چه حد بتواند بدون تراشیدن سر، پیوند مو را انجام دهد بدون این که باعث بروز مشکلی شود.

بنابراین اگر می‌خواهید کاشت موی شما بدون تراشیده شدن سر شما انجام شود باید برای انجام عمل پیوند مو از یک پزشک متخصص با تجربه در این کار کمک بگیرید.

در غیر این صورت ممکن است پزشک انتخابی شما نتواند بدون تراشیدن موهای سر عمل کاشت موی طبیعی را به خوبی انجام دهد و شما بعد از پیوند مو با مشکلات زیادی مواجه شوید.

مطالب بیشتر: کاشت مو به روش sut
همانطور که گفته شد، تراشیدن مو برای کاشت مو، نگرانی و دغدغه‌هایی برای افراد مخصوصا بانوان به وجود خواهد آورد.

در واقع برخی از افراد به همین علت از مراجعه به پزشک و درمان کم‌پشتی و طاسی سر خود، خودداری خواهند کرد.

در این شرایط، رشد مجدد مو این مشکل را برطرف کرده و راه‌حل بسیاری از نگرانی‌ها خواهد بود.

نتراشیدن مو مزایا و معایبی خواهد داشت که در ادامه درباره هر یک از آن‌ها توضیحاتی بیان خواهیم کرد.

مطالب بیشتر: کاشت مو اقساط
مطالب بیشتر: کاشت مو جلوی سر
مو یکی از فاکتورهای لازم و ضروری در افزایش جذابیت و اعتماد به نفس در بین افراد خواهد بود.

اما بسیاری از عوامل نظیر بیماری، افزایش سن، استفاده از مواد و شامپوهای شیمیایی و … موجب می‌شوند که فولیکول‌های مو ضعیف شده و فرد شاهد ریزش موهای خود باشد.

در این بین، افرادی وجود دارند که به حفظ ظاهر موهای خود بیشتر از دیگران اهمیت می‌دهند.

از این قبیل افراد می‌توان به بازیگران، نماینده‌ها، ورزشکاران و سایر افرادی که به دلیل ماهیت شغلی خود، مجبور به حفظ ظاهر خود می‌باشند، اشاره کرد.

زیرا این افراد نسبت به سایر افراد جامعه بیشتر در معرض دیده شدن می‌باشند و برای آن‌ها، آراستگی ظاهری اهمیت بیشتری دارد.

کاشت مو بدون تراشیدن موی سر موجب شده است که بعد از مدت کوتاهی به محل کار خود بازگشته و بدون اینکه کسی متوجه شود، شروع به انجام مجدد کار نمایند.

از دیگر افرادی که کاشت طبیعی مو به آن‌ها توصیه می‌شود، بانوانی می‌باشند که همواره به زیبایی و ظاهر خود اهمیت داده و نگران کم‌پشتی موهای خود هستند.

همچنین افرادی که از ترمیم مو استفاده نمایند، طی 6 تا 12 ماه پس از کاشت موی طبیعی، شاهد رشد تدریجی موهای خود بوده و کمتر کسی متوجه تغییر عمده در ظاهر آن‌ها خواهد شد.

امید است با مطالب ذکر شده و بازگو کردن مزایا و معایب کاشت موی طبیعی بدون تراشیدن موی سر، کمکی به شما کاربر گرامی شده باشد تا علاوه بر حفظ ظاهر و آراستگی خود، به نتایج دلخواه نیز دست یابید.

کاشت مو بدون کچلی و تراشیدن یک درخواست پرتکرار از سمت تمام متقاضیانی است که به کلینیک هلیا مراجعه می‌کنند زیرا وجود موهای منظم و متراکم موجب افزایش اعتماد به نفس فرد برای حضور در جامعه می‌شود.

بنابراین اصلاً تعجب آور نیست که فردی در مورد تراشیدن سر خود در هنگام کاشت مو اکراه کند.

روش‌های کاشت مو معمولا با تراشیده شدن کامل سر همراه هستند و طی این تکنیک‌ها هم ناحیه اهداکننده و هم محل گیرنده تراشیده می‌شوند.

مطالب بیشتر: کاشت مو ارزان
همانطور که گفته شد انجام عمل زیبایی کاشت مو بدون تراشیده شدن موی سر، عمدتا به مهارت‌های پزشک متخصص بستگی دارد و اینکه تا چه حد بتواند عمل کاشت موی شما را بدون تراشیده شدن موهای سر انجام دهد.

اما راهکارهایی هم برای جلوگیری از تراشیده شدن موی سر در کاشت مو طبیعی وجود دارد که عبارتند از:
برای بهتر انجام شدن عمل پیوند مو می‌توانید تعداد پیوند مو را در هر جلسه کاهش دهید و تعداد جلسات را افزایش دهید تا عمل زیبایی کاشت موی شما به خوبی و با دقت کافی انجام شود.

در این صورت می‌توان احتمال بروز عوارض و خطرات ناشی از انجام عمل را نیز تا حد زیادی کاهش داد.

هزینه‌های ناشی از عمل زیبایی کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد.

همانطور که گفته شد روش‌های مختلفی برای پیوند مو وجود دارد که اجرای هر کدام از آن‌ها، هزینه خاصی نیاز دارد.

البته هزینه‌های هر کدام از روش‌های کاشت مو در صورتی که بدون تراشیدن موی سر انجام شود، بیشتر خواهد شد.

به این دلیل که همانطور که گفته شد انجام عمل hair transplant بدون تراشیدن موهای سر به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و بسیار زمان‌بر است.

به همین دلیل نتراشیدن سر در انجام عمل زیبایی کاشت مو می‌تواند به هزینه‌های مصرفی عمل بیافزاید.

البته عوامل دیگری هم مانند پزشک انتخابی شما بر میزان هزینه‌های مصرفی پیوند مو موثر است.

هزینه‌های دریافتی هر پزشک بسته به میزان شهرت و تجربه او مشخص می‌گردد.

هزینه‌های دریافتی کلینیک زیبایی و یا بیمارستان نیز بر میزان هزینه‌های مصرفی عمل زیبایی پیوند مو دخیل هستند اما راه‌هایی مانند تحت پوشش قرار گرفتن بیمه می‌تواند به کاهش هزینه‌های مصرفی کمک کند.

معمولا هزینه‌های مصرفی عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند ولی برای هر عمل زیبایی برخی موارد استثنا وجود دارد که در شرایطی تحت نظر بیمه قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید با مطالعه این موارد در سایت شرکت بیمه خود اطلاع یابید که خدمات بیمه به عمل کاشت مو شما تعلق می‌گیرد یا خیر.

کاشت مو با روش‌هایی مانند FUE بدون تراشیدن در کلینیک فوق تخصصی پوست و موی هلیا امکان پذیر است، اما باز هم این کار به افراد و شرایط مختلف آن‌ها بستگی دارد.

اگر قرار باشد فقط یک ناحیه کوچک تحت کاشت مو قرار بگیرد، پزشک ما می‌تواند بدون تراشیدن اهداکننده یا نواحی گیرنده سر شما ایمپلنت را انجام دهد با این حال، این کار ممکن است باعث شود که فرآیند پیوند مو چالش برانگیزتر شود.

در هر حال ما وظیفه ما این است که مراجعان خود را از فرآیندهای این روش آگاه نماییم و از متخصصینمان قبل از هر کاری مشورت بگیریم تا مشخص شود که آیا زیباجویانمان کاندید مناسبی برای کاشت موی بدون کچلی هستند یا خیر.

تصمیمات و ترجیحات شما برای ما در اولویت قرار دارد و تصمیم اینکه موهایتان بتراشید یا نه را (در مرحله برنامه ریزی قبل از عمل کاشت مو و پس از معاینه توسط پزشکمان) مورد بررسی دقیق قرار خواهیم داد.

شما عزیزان برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید؛ مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هم وطنان عزیز خواهند بود.

همچنین امکان ویزیت حضوری توسط دکتر حمیدرضا خراسانی در مجموعه ما وجود دارد و شما می‌توانید برای رزرو نوبت مشاوره حضوری نیز با شماره تلفن‌ 09120687732 تماس حاصل بفرمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو هلیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو خود مطلع شود.

جهت مشاوره با شماره 02179547 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می گیرد.

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کادر پزشکی هلیا بنده 28 سالم هست و درمکانی کار می کنم که مواد شیمیای استفاده می شود و به همین دلیل از کلاه مخصوص استفاده می کنیم میخوام بدونم که کاشت مو انجام بدم تا چند روز نیازه که استراحت کنم و تو محل کار به دلیل وجود مواد شیمیای مشکلی پیش نمیاد ؟
سلام دوست من وقتتون بخیر نیاز است تا 1 هفته بعد از کاشت مو در کلینیک هلیا ، به استراحت بپردازید.

باسپاس
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یک  ×  پنج  = 

اینجانب یک سال پیش در کلینیک هلیا موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت.

.

.

کف سرم بعد از کاشت پوسته شد اما مدتی طول نکشید مشاوره رایگان.

.

.

من واکسن سینوفارم زدم و یه مدت ریزش مو گرفتم و فکر می کردم ب.

.

.

همیشه برام سوال بود ک احسان علیخانی کجا مو کاشته خیلی طبیعی.

.

.

علت نازک شدن موهای کاشته شده چیه ؟ یکی از دوستان جایی کاشت ک.

.

.

خط ویژه: 02179547 همراه: 09122502050 تهران – خیابان کامرانیه شمالی – خیابان تاجیکی – پلاک ۱

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو بدون کوتاهی با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *