کاشت مو بدون درد

با ما باشید تا در مورد کاشت مو بدون درد ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو بدون درد روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست مطالب
کاشت مو بدون درد
بیشتر افراد این سوال در ذهن آن ها خطور می نماید که آیا کاشت مو بدون درد و خونریزی وجود دارد یا خیر و همچین چیزی امکان پذیر می باشد یا خیر؟ ما به شما می گوییم بله امکان دارد و با تکنولوژی مدرن و بروز می توان از درد و خونریزی ایجاد شده در کاشت مو را از بین برد.

 
( کلینیک رز اولین ارائه دهنده مقالات پزشکی صوتی و متنی در ایران )
اگر قصد دارید این مقاله را به صورت صوتی گوش نمایید، بر روی player زیر کلیک نمایید.

در روش SUPER FUE می توان بدون بیهوشی و با استفاده از بی حسی موضعی درد را به حداقل ترین حالت ممکن رساند و کاملا بی دردسر موهای کاشته شده و پرپشتی را ایجاد نمود به همین دلیل این روش به کاشت مو بدون درد معروف می باشد.

افرادی که به دلایل مختلفی نمی توانند از بیهوشی استفاده کنند می توانند از انجام این روش برای درمان مشکلات خود استفاده کنند.

کسانی که به دنبال کاشت مو هستند معمولا دوست دارند روش‌هایی را انتخاب کنند که در آن کمترین درد به آنها تحمیل می‌شود و آنها با نهایت آرامش عمل را به پایان میرسانند و بعد از عمل هم هیچ دردی را احساس نکنند.

این روش می تواند یک انتخاب ایده آل برای چنین افرادی باشد زیرا این روش بدون بی هوشی و همچنین بدون درد می باشد و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و نتایج لازم را بگیرند.

در حال حاضر بهترین روش برای اینکه شما هیچگونه احساس درد و یا مشکلی بعد از عمل نداشته باشید به شما روش Super FUE را پیشنهاد میکنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا با این روش کاشت مو بهتر آشنا شوید.

پس از دریافت و انجام آزمایش اولیه بیمار به کلینیک برای اسکن کل سر و آنالیزکننده پوست و تحلیل کامل ریز مو به شما، عمل Super FUE با دستگاه‌های فوق پیشرفته شروع میشود.

در اولین مرحله از کاشت مو،  موی سر را به طور کامل میتراشند.

برای حذف مستقیم پیوندهای مجزای مو به صورت یک به یک دستگاه پانج ویژه بکار می‌رود.

قسمتی از سر را که میخواهند پیوند دهند برش‌های کوچک را در آنجا ایجاد می‌کنند.

در این عمل هیچ نیازی نیست که شب را در آنجا بمانید و بهتر است که حتما به منزل بروید و در  آنجا استراحت کنید.

ممکن است که عمل کاشت مو شما در قسمت‌های وسیعی از سر انجام گرفته باشد در عرض چند ماه دو الی چند جلسه داشته باشید.

به دلیل اینکه همه ی افراد بیمار در این زمینه میزان مشخصی از پوست سر خود را مورد عمل قرار نمی دهند و سطح مورد عمل برای افراد مختلف منحصر به فرد می باشد نمی توان از تعداد جلسات مورد نیاز اطلاعات دقیقی ارائه کرد.

در عمل کاشت مو شما به هیچ وجه احساس درد نخواهید داشت ولی اگر این اتفاق بیافتد و شما احساس درد داشته باشید به شما مسکن میدهند.

این روش درمانی معمولا درد خاصی را برای افراد به وجود نمی آورد زیرا از قبل قسمتی از پوست سر را که تحت عمل قرار می دهند با استفاده از بی حسی موضعی، بی حس می کنند تنها زمانی افراد احساس درد می کنند که سطح زیادی از پوست سر را تحت عمل قرار می دهند.

دستورالعمل‌هایی که جراح به شما می‌دهند حتما دنبال کنید و از لوسیون و اسپری که ممکن است برای شما تجویز کنند حتما استفاده کنید.

راهنمایی های جراح می تواند در میزان موفقیت عمل تاثیرگذاری های بسزایی داشته بنابراین این راهنمایی ها که ممکن است ساده و یا کمی سخت باشند را به طور کامل و به نحو احسن انجام دهید تا از گرفتن نتایج کاملا مثبت اطمینان حاصل کنید.

در صورتی‌که در طول عمل دکتر از مسکن استفاده کرد حتما باید همراه شما را به منزل برساند زیرا مسکن تا ۲۴ ساعت ممکن است شما را بی‌حال کند.

معمولا به استراحت زیادی بعد از این عمل نیازی نیست زیرا بیشتر بیماران بعد از تقریبا ۲ الی ۳ روز به زندگی عادی خود می‌پردازند.

ممکن است که شما اگر عمل را انجام دهید این توانایی را داشته باشید که بسیار سریع به محل کار برگردید.

باید حتما تا ۱۴ روز بسیار خوب از موهایتان که کاشت شده‌اند مراقب کنید زیرا موهای کاشته شده هنوز به خوبی محکم نیستند و بسیار حساس هستند.

از روز ۱۴ به بعد شما میتوانید موهای خود را طبق روال عادی نگه‌داری کنید.

چند روز بعد از عمل شما میتوانید بانداژ را باز کنید و موی خود را بسیار آرام بشویید.

یک هفته بعد از عمل میتوان هر نوع بخیه‌ای که ممکن است حل نشود را برداشت.

چند هفته بعد از عمل مو شروع به ریزش میکند و دوباره شروع به رشد می‌کند.

شش ماه بعد از عمل موهای جدید کاملا پایدار میشوند.

بعد از ۱۲ الی ۱۸ ماه نتیجه عمل به خوبی قابل مشاهده است.

بی حسی موضعی یکی از راه های کاشت مو بدون درد محسوب می گردد.

در کاشت مو، در طول فرایند جمع آوری فولیکول های مو، بیهوشی موضعی مورد نیاز می باشد.

بیهوشی موضعی در ساده ترین شکل آن از طریق تزریق سوزن صورت می گیرد.

سوزن های مورد استفاده در بیهوشی های موضعی بسیار نازک می باشند و باعث تحریک پوستی به صورت جزئی می شوند.

نوک سوزن را به صورت موازی با پوست سر وارد سر نموده و تزریق را در جایی که اعصاب زیادی وجود دارد انجام داده می شود  و بعد از تزریق سوزن را از سر خارج نموده و سر فرد بی حس می گردد.

در جدید ترین روش بی حسی، برای کاهش درد سوزن از جت تزریقی استفاده میشود در این روش به جای استفاده از سوزن در محل از محلول بیهوشی با استفاده از انرژی مکانیکی برای داروی بیهوشی استفاده می گردد.

این شیوه به دو روش صورت می گیرد:
1.

انژکتور بدون سوزن با بدنه پلاستیکی که بر درد کمتر در پوست تاثیر داشته و  بعد از 1 الی 2 دقیقه سبب بی حسی در ناحیه مورد نظر گردد.

2.

انژکتور بدون سوزن با بدنه فولادی که برای فشار و درد های بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و حجم بیشتری از بی حس کننده را به پوست منتقل می نماید و در عرض چند ثانیه منجربه به بی حسی ناحیه مورد نظر می گردد.

خوشبختانه، متخصصان کاشت مو شروع به توسعه تکنیک های جدید کردند که درد را با این روش ها کنار بگذارند.

FUE روشی می باشد که بدون جراحی و زخم صورت می گیرد در نتیجه یک کاشت مو بدون درد محسوب می شود و بهبود فرد زودتر حاصل می گردد و این امر یک امتیاز مثبت برای مشاغل سخت و یا ورزشکاران می باشد زیرا زودتر می توانند به فعالیت خود بپردازند زیرا دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه تر از روش های دیگر می باشد.

به علت استخراج راحت و آسوده فولیکول ها در کاشت مو به روش fue بیشتر بیماران و متخصصین از این روش استفاده می نمایند زیرا این روش کم تهاجمی می باشد  و اصلا احتیاج به جراحی ندارد.

در کاشت مو بدون درد می توان میزان فولیکول های استخراجی، فاصله آن ها از یک دیگر و محل برداشت را مشخص نمود.

اگر شما به دنبال کاشت مو بدون درد می باشید باید از پیوند مو بدون جراحی استفاده نمایید.

علاوه بر روش مناسب کاشت مو باید شما با انتخاب بهترین پزشک متخصص در زمینه کاشت مو برای کاهش خطای انسانی و همچنین الگوی استخراج گرافت های مو خود اطلاع کافی داشته باشید تا نتیجه بهتری حاصل گردد و عوارض ناشی از کاشت مو به حداقل ترین حالت ممکن خود برسد.

همچنین برای استفاده از کاشت مو بدون درد باید شرایط فیزیکی و بانک موی مناسب داشته باشید.

بعد از کاشت مو باید حتما از برخورد نور مستقیم خورشید به ناحیه کاشته شده جدا خودداری نمایید.

FUE اگر به درستی و زیر نظر یک پزشک ماهر و با تجربه در زمینه کاشت مو به این روش صورت گیرد می تواند یک روش فوق العاده می باشد و کاشت مو بدون درد صورت گیرد.

نتیجه کاشت مو در این روش کاملا طبیعی می باشد.

1) کامپیوتر خط مو را با توجه به فنوتیپ و استانداردهای تقویت کننده آمریکایی طراحی میکند.

۲) اندازه منطقه کاشت را حساب کنید و تعداد فولیکول‌های موردنظر را برای به حداکثر رساندن تراکم مو در منطقه موردنظر تعیین کنید.

۳) الگوی برش مو را با تعیین تعداد پیوند مو تطبیق دهید.

البته این روش برای افرادی که قصد دارند کاشت ابرو نیز انجام دهند به دلیل ظرافت بسیار بالایی که این روش دارد به او نیز کاشت FUE پیشنهاد میشود.

این روش باعث میشود که خواب و زاویه طبیعی ابرو و ریش بسیار خوب ایجاد شود.

.

کاشت مو با روش FUE این فرصت را به شما میدهد که موهایی بسیار زیبا، طبیعی، پرپشت را بدون کوچکترین آسیب و جای زخم و در کمترین زمان ممکن داشته باشید.

باید این مورد را ذکر کنیم که اکثر افراد می توانند از این روش برای از بین بردن مشکلات و یا درمان آن استفاده کنند و از مزایای بی نظیر آن بهره مند گردند.

1- کاشت مو بدون جراحی، درد، خونریزی
اکثر افرادی که اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند معمولا دوست ندارند زمان زیادی را به انجام این عمل ها اختصاص دهند و می خواهند هر چه زودتر از اتاق عمل خارج شده و نتایج آن را هم در زمان کمتری مشاهده نمایند، این روش برای چنین افرادی گزینه ی کاملا مناسبی می باشد.

2- امکان کاشت مو به صورت کامل در یک جلسه و احتیاج به روش ترمیمی نمی باشد.

3- قبل از کاشت می توانید موی خود را طراحی نمایید و نتیجه هایی را مشاهده نمایید.

4- ایجاد خط رویش مو به صورت کاملا طبیعی
پس از انجام عمل افراد نباید نگران جلوه ی موهای کاشته شده باشند چرا که با رشد یک خط رویش که جلوه ی آن به صورت کاملا طبیعی می باشد نمی توان مو های کاشته شده را از طبیعی تشخیص داد.

5- امکان برداشت مو بدون ایجاد برش در سطح پوست و اسکار
6- دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به روش های دیگر داشته زیرا در این روش هیچ گونه جراحی صورت نمی گیرد.

به دلیل ساده بودن عمل و این که این روش تهاجمی نبوده پس از اتمام عمل یک دوره ی نقاهت کوتاه مدت در انتظار افراد است که با سپری کردن این دوره می توان به اهدافی که قبل از عمل داشتند برسند.

7- استفاده از سلول های بنیادی خود فرد برای نگه داشتن فولیکول های استخراج شده از بدن فرد
8- لیزرتراپی در این روش می تواند بهبود شما را زودتر و همچنین نتیجه نهایی زودتر از سایر روش ها نمایان گردد.

9- تعداد فولیکول های لازم برای کاشت مو مشخص می گردد.

10- در این روش می توان گرافت هایی را از سر جدا نمود که چند شاخه ایی بوده و تراکم مو را افزایش داد.

11- قبل از کاشت معاینه پوست به صورت دقیق برای شناسایی بیماری های قارچی و پوستی صورت می گیرد.

پس از طراحی خط، خط طراحی شده با توجه به استاندارد انجام و خون برای جداسازی CC پذیرش متقاضی با در نظر گرفتن چند سلول بنیادی فرد پیوند مو شروع میشود.

خون در داخل دستگاه Super FUE قرار گرفته می‌شود و بعد از نیم ساعت سلول‌های بنیادی جدا شده آماده می‌شود.

که در واقع برای نگهداری بافت بیمار پس از پایان طراحی منطقه کاشت و خط ظهور و تهیه منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای کاشت از دستگاه مجهز به سنسورهای هوشمند استفاده می‌شود.

با توجه به تجزیه تحلیل هایی که دستگاه Super FUE کرده و شروع به اسکن و تشخیص فولیکول‌های مو میکند و حداکثر ظرفیت را از لحاظ ضخامت و تعدادی از ریشه‌ها را به دست می‌آورد.

شایان ذکر است که در این مرحله با توجه به ظرافت دستگاه و تجزیه و تحلیل کامپیوتری حداکثر چند برداشت زودرس از پیوند باعث خسارت به دستگاه Super FUE می‌شود.

ریشه ۴ تا ۵ برابر بیشتر از ریشه مو میشود و بر اساس اطلاعات هوشمند تیغه که فولیکول‌ها را برداشت می‌کند و روش منحصر به فردی که دستگاه برای برداشت استفاده می‌کند در کمترین زمان و بدون ترک زخم عمل برداشت انجام میشود.

بازیابی با توجه به انتخاب هوشمند بهترین پیوند ساقه‌ها و تعیین عرض مو و برآورد دقیق عملکرد بافت پس از یک دوره ۶ تا ۹ ماه و حداقل ۴ ماه با روش قبلی با تراکم بیشتر از ۴ تا ۵ برابر است.

بهتر است که از طریق کاشت Super FUE انجام شود زیرا در این روش با توجه به اینکه از روش جراحی استفاده نمی‌شود و روش خاصی از حذف مو از پشت سر موهای متقاضی و هم‌چنین نیازی به استراحت بعد از عمل وجود ندارد و حداقل بازسازی پس از عمل نسبت به روش‌های قبلی پایین تر است.

امروزه بیشتر افراد با مواجه ریزش مو و طاسی می توانند شانس داشتن موهای پرپشت و طبیعی را داشته باشند بهتر است قبل از کاشت مو به این فکر نمایید چرا باید بروز ترین و بهترین کلینیک را برای کاشت مو انتخاب نمایید و همچنین چرا نباید کاشت مو به صورت ارزان صورت گیرد.

اگر شما کاشت مو به صورت ارزان را در پیش گیرید ممکن است عواقب بسیار جدی در پیش داشته باشد زیرا بیشتر این افراد تجربه و تخصص کافی در این زمینه ندارند و می تواند شما را با مشکلات بیشتری مواجه کنند.

چنین اشخاصی معمولا برای سودجویی افراد را تشویق به انجام این عمل می کنند و پس از انجام عمل افراد را دچار مشکلاتی می کنند که ممکن است جبران آن گران تمام شود.

بنابراین سعی نمایید کاشت مو را در بهترین کلینیک و بر اساس تجربه کاری متخصص  انجام دهید و قبل از کاشت مو به هر روشی عوارض آن را سنجیده و بر اساس بانک موی خود آن را انتخاب نمایید.

دستگاهی که در Super FUE مورد استفاده قرار میگیرد به ما اطلاعاتی مانند:
هزینه های مربوط به انجام این عمل به موارد مختلفی بستگی دارد.

یکی از مواردی که سبب صرفه جویی در هزینه ها و یا حتی افزایش بی رویه ی هزینه ها می شود انتخاب یک کلینیک یا مرکز درمانی مناسب می باشد، کلینیک های زیادی وجود دارند که کاملا مجهز بوده و این عمل را به نحو احسن انجام می دهند و در قبال آن هزینه های مناسبی را دریافت می کنند.

اما در مقابل برخی از کلینیک ها به دلایل مختلفی از افراد هزینه های گزافی دریافت می کنند و در مقابل عمل جراحی مناسبی انجام نداده و در کنار این مورد خدمات خوبی را هم برای فرد بیمار ارائه نمی کنند بنابراین افراد برای صرفه جویی در هزینه ها باید یک کلینیک مناسب برای انجام این عمل انتخاب کنند.

هزینه های به وجود آمده ناشی از انجام این عمل به مساحت انجام این عمل بر روی پوست سر نیز بستگی دارد به این طریق که افراد سطح مشخصی از پوست سر را مورد عمل قرار نمی دهند و انجام این عمل در سطوح مختلف برای افراد انجام می شود که هزینه های آن کاملا متفاوت می باشد.

تعداد موهای کاشته شده با افزایش و یا کاهش هزینه ها رابطه ی مستقیمی دارند.

اگر افراد از تعداد مو های بیشتری برای انجام این عمل استفاده کنند در نتیجه ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری می باشند و برعکس اگر افراد از تعداد موهای کم تری برای انجام این عمل استفاده کنند طبیعتا هزینه های کمتری برای انجام این عمل پرداخت خواهند کرد.

برخی افراد درباره این عمل سوال می کنند که آیا این عمل تحت پوشش بیمه می باشد یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که انجام عمل های زیبایی معمولا تحت پوشش بیمه نمی باشد و افراد باید با هزینه های شخصی این عمل ها را انجام دهند.

اما این نکته قابل ذکر است که برخی افراد توانسته اند از بیمه برای انجام چنین عمل هایی کمک بگیرند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید.

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌سایت

تشکر برای مطالب خوبتون.

.

.

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م.

.

.

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش.

.

.

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو بدون درد ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو بدون درد با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *