کاشت مو بدون تراشیدن مو

با ما باشید تا در مورد کاشت مو بدون تراشیدن مو ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو بدون تراشیدن مو روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست عناوین
کاشت طبیعی مو یکی از بهترین راهکار‌ها برای درمان کم‌پشتی موی سر و حتی طاسی سر است.

علی‌رغم نتیجه بسیار خوبی که این عمل زیبایی به دنبال دارد اما اغلب افراد به ویژه آقایان از این موضوع نگران هستند که در زمان عمل، لازم است موی سر به طور کامل تراشیده شود.

قطعاً چنین شرایطی برای هیچکس خوشایند نیست چرا که تقریباً چندین ماه طول می‌کشد تا دوباره موی سر رشد کند.

از سوی دیگر زمانی که سر کاملاً تراشیده می‌شود جای زخم‌های ناشی از پیوند بر روی آن پیدا بوده و این موضوع باعث می‌شود که بر شرایط روحی فرد و حتی اطرافیان نیز تاثیر بگذارد.

اما لازم است بدانید که خوشبختانه امکان کاشت مو بدون تراشیدن موی سر وجود دارد.

حتما برای شما جالب خواهد بود که چگونه می‌توان بدون تراشیدن سر، پیوند طبیعی مو را انجام داد؟ در این مقاله متخصصان پایگاه مارال سلامت ایرانیان اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با آسودگی خیال بتوانید برای انجام پیوند طبیعی مو بدون تراشیدن سر اقدام نمایید.

تصور همه مراجعه‌کنندگان این است که برای پیوند طبیعی مو حتماً باید ابتدا بانک و محل پیوند مو به طور کامل‌ترشیده شوند در صورتی که لازم است بدانید امکان ایمپلنت مو بدون تراشیدن موی سر نیز وجود دارد.

به طور کلی زمانی که متخصص دست به کار می‌شود ممکن است تنها اقدام به تراشیدن بانک مو کند.

در واقع بحث تراشیدن سر در زمان کاشت مو مسئله‌ای است که توسط متخصص و براساس روش انتخابی تشخیص داده می‌شود.

ممکن است در بعضی از این روش‌ها لازم باشد هر دو منطقه پیوند و بانک مو تراشیده شوند اما روش‌هایی نیز وجود دارند که تنها با کوتاه کردن موی سر مشکل را حل خواهند کرد.

در ادامه مقاله به بررسی روش‌ های پیوند موی طبیعی بدون تراشیدن سر خواهیم پرداخت.

مشاهده این مطلب : بهترین سن کاشت مو طبیعی

همانگونه که می‌دانید متد‌های مختلفی برای درمان طاسی سر از طریق کاشت مو وجود دارد.

زمانی که به متخصص مراجعه می‌کنید ابتدا باید شدت طاسی سر و دلیل ریزش مو مشخص شود تا از این طریق بتوان روش مناسب کاشت را برای شما اجرا نمود.

اما اگر شما اصرار دارید که ایمپلنت مو بدون تراشیدن سر انجام شود حتماً باید درخواست خود را با متخصص در میان بگذارید تا حتی‌المقدور پیوند مو از این طریق برای شما اجرا گردد.

به طور کلی دو روش کاشت طبیعی مو بدون تراشیدن موی سر وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:
پیوند طبیعی مو به روش FIT یکی از قدیمی‌ترین و ابتدایی‌ترین روش‌های ایمپلنت مو نام دارد که هنوز هم در کلینیک‌های زیبایی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

زمانی که متخصص تصمیم دارد این روش را برای شما اجرا کند می‌توانید از او بخواهید که این عمل را بدون تراشیدن موی سر انجام دهد.

در نتیجه تنها کافی است که موی خود را کوتاه کنید تا متخصص در زمان برداشت فولیکول با پانچ‌های دستی دچار مشکل نشود.

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های ایمپلنت طبیعی مو، روش DHI  نام دارند که در واقع می‌توان آن را تکنیک پیشرفته در روش میکروگرافت نامید.

در این روش برای اجرای کار از یک دستگاه قلم مانند برای استخراج فولیکول استفاده می‌شود.

فولیکول‌های برداشته شده در داخل دستگاه باقی می‌مانند تا سریعاً به محل پیوند منتقل شوند.

برای اجرای این روش نیز نیازی به تراشیدن موی سر نبوده و تنها کوتاه کردن مو کفایت می‌کند.

مشاهده این مطلب : کاشت مو به روش sut
روش‌های کاشت مو بدون تراشیدن سر
مزیت کاشت مو بدون تراشیدن
آثار زخم‌ها پنهان می‌شوند.

موها زودتر رشد کرده و اگر اسکار تشکیل شود، زودتر پنهان خواهد شد.

هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر
معایب کاشت مو بدون تراشیدن سر
افزایش احتمال خطا حین برداشت فولیکول
محدودیت انتخاب روش کاشت مو

به طور کلی برای انجام پیوند طبیع ی‌مو باید هر فرد شرایط لازم برای انجام این عمل زیبایی را داشته باشد.

به همین دلیل است که قبل از شروع به کار باید در جلسه مشاوره با متخصص شرکت کنید تا وضعیت سلامت عمومی بدن، دلیل ریزش مو و همچنین انگیزه شما برای انجام پیوند مشخص شود تا در نهایت بتوان تصمیم درستی را اتخاذ نمود.

در صورتی که می‌خواهید کاشت مو بدون تراشیدن سر را انجام ‌دهید باید صلاحیت استفاده از دو روش اف آی تی و DHI  را داشته باشید.

با توجه به اینکه این روش از پیوند مو سختی زیادی داشته و متخصص باید زمان طولانی را برای کار مصرف کند بنابراین اولویت پیوند طبیعی مو بدون تراشیدن موی سر با کسانی است که به دلیل ماهیت شغلی خود مجبور هستند از تراشیدن موی سر جلوگیری نمایند.

بنابراین لازم است که حتما در جلسه مشاوره در مورد محدودیت‌های کاری و یا زندگی خود صحبت کنید تا در صورت امکان ایمپلنت مو بدون تراشیدن سر برای شما انجام شود.

همچنین افرادی که تنها از کم‌پشتی موی سر خود نگران هستند، گزینه مناسبی برای انجام پیوند مو بدون تراشیدن ‌مو خواهند بود.

برای اینکه از تراشیدن سر در زمان پیوند طبیعی مو جلوگیری شده و در نتیجه فرد مراجعه‌کننده با خیال آسوده بتواند این عمل زیبایی را انجام دهد چند راهکار پیشنهاد می‌شود:
جالب است بدانید اغلب آقایانی که برای کاشت مو اقدام می‌کنند در جلسه مشاوره از متخصص خود می‌خواهند حتی‌المقدور این عمل زیبایی را بدون تراشیدن سر انجام دهد.

دلیل این اصرار مراجعه‌کنندگان، به طور کامل در این مقاله توضیح داده شد.

اما یکی از موارد بسیار مهم که لازم می‌دانیم پیرامون آن صحبت کنیم، موضوع هزینه پیوند مو بدون تراشیدن سر است.

به طور کلی تعداد گرافت مورد نیاز، شدت طاسی سر، نوع روش انتخابی توسط متخصص و تجهیزات مورد استفاده، پزشک انتخابی و همچنین کلینیک مد نظر برای انجام ایمپلنت مو، بر هزینه نهایی پیوند تأثیر خواهند گذاشت اما نکته لازم به ذکر این است که قیمت کاشت مو بدون تراشیدن سر نسبت به سایر روش‌های ایمپلنت مو‌، کمی بیشتر خواهد بود چرا که نیاز به دقت بیشتری برای این منظور بوده و از طرف دیگر متخصص در انتخاب روش کار دچار محدودیت است.

برای مثال روش میکروگرافت به دلیل اینکه به تکنولوژی‌های مدرن مجهز است، سرعت و دقت کار را بالا می‌برد اما قطعاً هزینه پیوند مو با این روش بیشتر خواهد شد.

به همین دلیل است که مشاوران کلینیک و یا شخص متخصص در جلسه‌ای که قبل از کاشت مو برگزار می‌شود، پیرامون هزینه ایمپلنت مو بدون تراشیدن سر نیز با شما صحبت خواهند کرد چرا که شما باید براساس بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌ایدتصمیم خود را بر این روش از ایمپلنت مو قطعی نمایید.

تفاوتی نمی‌کند که شما قرار است کدام یک از عمل‌های زیبایی را برای خود انجام دهید.

آنچه که اهمیت دارد این است که قبل از مراجعه به کلینیک، اطلاعات کلی در مورد عمل زیبایی مد نظر خود داشته باشید.

برای مثال اگر شما بنا به توصیه دوستان و آشنایان تصمیم گرفته‌اید کاشت مو بدون تراشیدن سر را انجام دهید بهتر است با نحوه انجام این عمل آشنا شوید:
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام جناب وقت بخیر، لطفا سوال خودتون رو از مشاور کلینیکی که.

.

.

سلام وقت بخیر بله طبیعی است.

.

.

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من روز ۷۵ کاشتمه ولی باز ر.

.

.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو بدون تراشیدن مو ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو بدون تراشیدن مو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *