مراحل کاشت ابرو طبیعی

طراحی ابرو 

ما در کلینیک کاشت موی بیرانوند، معمولاً در این مرحله از مراجع می خواهیم تا شکل ابروی دلخواه خود را ترسیم کند. سپس جراح با بررسی طرح دلخواه بیمار و اندازه‌گیری های مختلف، طرح را زیباسازی کرده و تلاش می‌کند تا تقارن بین ابروها رعایت شود. در این مرحله می‌توان از طرح‌های از پیش آماده هم استفاده کرد؛ اما ظاهر این طرح‌ها معمولاً کمی غیرطبیعی‌ به نظر می‌رسد.

استخراج گرافت‌ ها 

برای کاشت ابرو معمولاً از ناحیه‌ی پشت سر، پشت گوش یا پایین گردن به عنوان ناحیه دهنده یا بانک مو استفاده می‌شود. موهای ناحیه‌ی پشت سر، ضخیم، بلند و معمولاً چندتایی هستند؛ ولی موهای ناحیه‌ی پشت گوش یا پایین کردن ظریف‌تر و کوتاه‌تر بوده و واحدهای فولیکولی تک تار مویی بیشتری دارند.

به طور معمول برای آقایان که ابروهای ضخیم‌تری دارند، از ناحیه‌ی پشت سر و پشت گوش استفاده می‌شود. برای خانم‌ها که ابروهای ظریف‌تری دارند، بیشتر از ناحیه‌ی پشت گوش و پایین گردن استفاده می‌شود.

 کاشت گرافت‌ ها 

بعد از استخراج گرافت‌ ها، کادر درمانی در زیر میکروسکوپ به آماده‌سازی گرافت‌ ها برای کاشت مشغول شده و محصول کار خود را به جراح ارائه می‌دهند. جراح متخصص پیش از این که شروع به کاشت مو ها کند، محل ابرو ها را با بی‌حسی های موضعی، کاملاً سر می‌کند. سپس با استفاده از همان تیغ‌های بسیار ریز (که قطری بین ۰.۵ تا ۰.۷ میلی‌متر دارند) سوراخ‌هایی در طرح از پیش تعیین شده‌ی ابرو ایجاد و گرافت‌ها را درون آن قرار می‌دهد. در این مرحله باید به جهت رشد موها و همچنین زاویه‌ی آن‌ها نسبت به پوست دقت شود. اگر جراح از تجربه و مهارت کافی در کاشت گرافت‌ها برخوردار نباشد، نتیجه‌ی کاشت ابرو غیرطبیعی و نامطلوب خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *