تخفیف کاشت ابرو

با ما باشید تا در مورد تخفیف کاشت ابرو ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد تخفیف کاشت ابرو مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

لطفا کمی منتظر بمانید

0 خرید
زمان باقیمانده

اشتراک با دوستان

جهت مقابله با ویروس کرونا، تمام پروتکل های بهداشتی در این مرکز رعایت می شود.

خیابان شریعتی، روبروی میرداماد، تقاطع شریعتی و میرداماد، جنب آرایشی روشه، ساختمان پزشکان، پلاک 1173، طبقه 2، واحد 4 – شماره تماس:26714461
کاشت مو و ابروی طبیعی در مطب دکتر حقایقی
مجموعه دکتر حقایقی اقدام به عقد قرارداد کاشت مو و ابروی طبیعی با بهترین کلینیک های مجاز پوست تهران نموده و ضمن تقبل کلیه هزینه ها و پرداخت نقدی آن به کلینیک، هزینه مرتبط با مراجعه کننده را بصورت اقساط بلند مدت از مشتریان عزیز اخذ می نماید.

ویژه بانوان و آقایان
زیر نظر پزشک
دارای جای پارک آسان
فرصت استفاده از

05 مرداد تا
24 مهر 1401
هر نت برگ برای یک نفر
مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی
ارائه پرینت الزامی نیست.

فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید
قبل از خرید کوپن، حتما با مطب دکتر حقایقی به جهت توافق برای نحوه پرداخت الباقی هزینه های درمانی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را به عمل آورید
ساعت و روزهای کاری: شنبه الی پنج شنبه با هماهنگی قبلی
شماره تماس: 22892949
 نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید
 قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید
 وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست
 کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است
 انجام کلیه خدمات منوط به تایید پزشک است
کاشت مو و ابروی طبیعی در مطب دکتر حقایقی
امروزه با عنایت به مواردی همچون اثرات جانبی داروهای مصرفی، استرس ها، اعمال زیبایی انجام شده در صورت، عوامل ژنتیکی و غیره درصد زیادی از افراد جامعه دچار ریزش موی سر و ابرو گردیده که مطمئن ترین روش درمان آن انجام کاشت مو و ابرو با موی طبیعی می باشد.

هزینه های نسبتا بالای انجام کاشت موی طبیعی معمولا افراد را به سمت استفاده از درمان های غیر اصولی و بدون نتیجه سوق میدهد.

لیکن شرایط مالی اسان ایجاد شده در مجموعه دکتر حقایقی امکان انجام کاشت مو و ابرو را برای همه متقاضیان فراهم آورده است.

کاشت مو با استفاده از موی طبیعی متقاضی در بهترین کلینک های مجاز پوست و موی تهران انجام می پذیرد.

متین اکبری

سلام با چه شماره ای تماس بگیرم برای وقت گرفتن ؟

نت برگ

متین عزیز
لطفا بااین شماره تماس بگیرید 22892949

آذر اصغری

سلام کاشت ابرو چه قیمتی هست؟

نت برگ

نت برگی عزیز، کاشت ابرو در این تخفیف موجود نمیباشد.

ارایه تخفیف‌های باورنکردنی و دوره‌ای در روز‌های خاص
خرید نت برگ با پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز
بررسی کیفیت خدمات و کالاها توسط کارشناسان مربوطه
حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت الکترونیک ایمن
در تمامی مراحل سفارش پشتیبانی نت‌برگ کنار شماست
نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

«تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند.

نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت نت‌برگ و همچنین ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل نت‌برگ این امکان را به خانواده میلیونی نت‌برگ می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند به کلیه پیشنهادهای نت‌برگ دسترسی داشته و از امکانات ارائه‌شده آن بهره‌مند شوند.

پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند.

همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند.

برای استفاده از نت‌برگ تنها کافی‌ست پیشنهاد مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ارائه کد های اختصاصی خود به فروشنده که از طریق ایمیل، حساب کاربری‌ و یا پیامک در دسترس شما قرار می‌گیرند، از پیشنهاد و قیمت باورنکردنی نت ‌برگ لذت برده و لحظات خوش و زیبایی را تجربه کنید.

لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

برای شماره تلفن همراه وارد شده، رمز یکبار مصرف ارسال خواهد شد
مدت زمان باقی مانده برای ارسال مجدد کد
با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و .

.

.

را در حساب کاربری تان ببینید.

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و تخفیف کاشت ابرو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *