کاشت مو موفق

با ما باشید تا در مورد کاشت مو موفق ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو موفق روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

کاشت مو یکی از روش‌های با درصد موفقیت بالا برای داشتن موهای طبیعی در نواحی خالی از مو بر روی سر می‌باشد.

یکی از نکات و تصورات غلطی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عمل کاشت مو صرفاً سبب رویش مجدد مو در نواحی خالی از مو بر روی سر می‌گردد و درمانی برای داشتن تراکم مو و افزایش حجم مو نیست؛ زیرا گرافت های مو از بخشی از سر به قسمتی دیگر از سر انتقال می‌یابد.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که در هر شیوه درمانی عوامل زیادی برای موفقیت یا عدم موفقیت آن وجود دارد که عمل تهاجمی کاشت مو نیز از آن مستثنا نیست.

در این عمل عواملی همچون انتخاب روش مناسب درمان، داشتن یا عدم داشتن بانک مو قوی، رعایت کامل مراقبت‌های قبل و بعد از عمل و … نکاتی است که همه‌ در موفقیت یا عدم موفقیت عمل کاشت مو و بهترین نتایج آن مؤثر خواهد بود.

در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید.

بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد.

در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید.

در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود.

مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید.

به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 – 031 تماس حاصل فرمایید.

برای آنکه این فرآیند زیبایی را به شکل موفقیت آمیز پشت سر بگذارید، باید به عوامل خاصی توجه کنید:
شکی وجود ندارد که در همه فعالیت های زیبایی، اولین گام مهم برای رسیدن به موفقیت، انتخاب بهترین پزشک کاشت مو و قابل اعتماد است.

تجربه این پزشک، نقشی انکار نشدنی در موفقیت کاشت مو ایفا خواهد کرد.

انتخاب مناسب ترین و سازگارترین متد کاشت مو با شرایط فرد متقاضی، یکی از کلیدهای مهم رسیدن به کاشت موی موفق است.

به طور کلی نمی توان یک متد از این فعالیت را برای همه افراد مناسب دانست؛ چراکه هر کس، شرایط خاص خودش را در این فعالیت دارد.

انتخاب تکنیک درست برای کاشت مو، فوق العاده اهمیت دارد.

اگر آزمایش ها و بررسی های لازم قبل از انجام فرآیند به خوبی صورت نگیرند، در جریان کار، احتمال بروز پیچیدگی و تشدید عوارض جانبی افزایش پیدا خواهد کرد.

برای فعالیت هایی نظیر کاشت مو، آمادگی های قبل از انجام فعالیت نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شوند.

پزشک به شما توصیه خواهد کرد که در روزهای منتهی به انجام کاشت طبیعی مو، به سراغ مصرف داروهای رقیق کننده خون، استعمال دخانیات و همچنین نوشیدن الکل نروید؛ چراکه همه این موارد ممکن است تأثیر منفی شگرفی در نتایج نهایی این فرآیند داشته باشد.

به طور معمول افرادی که از یک بانک مو قدرتمند به ویژه در قسمت پشتی سر خود برخوردار هستند، نسبت به دیگران شانس بیشتری برای پشت سر گذاشتن یک کاشت مو موفق دارند.

تشخیص میزان آمادگی بانک مو برای انجام این فرآیند، جزو مسئولیت های مهم پزشک به شمار می رود.

اگر پزشک این ناحیه را به درستی انتخاب کند و بتواند مرحله برداشت را به خوبی انجام دهد، نیمی از راه کاشت طبیعی مو با موفقیت سپری شده است.

پزشک حتماً باید تناسب کافی را بین تراکم مو در بانک مو و همچنین میزان طاسی فرد به وجود بیاورد.

این فرآیند نباید به گونه ای صورت بگیرد که پس از انجام آن نیز هنوز نقطه هایی خالی از مو در سر فرد دیده شود.

مرحله استخراج گرافت ها برای کاشت در سر نیز بسیار مهم است؛ چراکه اگر این گرافت ها آسیب ببینند، دیگر قادر به تولید تارهای مو نیستند.

در این مرحله حساس و مهم، کار اصلی را اعضای تیم پزشکی انجام می دهند و زیر میکروسکوپ، واحدهای فولیکولی را برای انتقال آماده می کنند.

با استفاده از یک تیم مجرب برای فرآیندی مانند کاشت مو، روند کنار هم قرار گرفتن فولیکول ها به بهترین شکل صورت می گیرد تا از صدمه دیدن آنها جلوگیری شود.

برای آنکه کاشت طبیعی مو به شکل ایده آل صورت بگیرد و عوارض جانبی این فرآیند بسیار محدود باشد، باز کردن کانال ها برای کاشت فولیکول ها نیز باید به شکل مطلوب و دقیق صورت بگیرد.

این مرحله نیز تأثیر شگرفی بر نتایج نهایی کار دارد.

به محض پایان فرآیند، پزشک همه نکات اصولی برای مراقبت از گرافت های کاشته شده را با شما در میان میگذارد.

برای رسیدن به یک کاشت موی موفق، این مراقبت ها درست به اندازه نحوه انجام کار مهم و کلیدی خواهند بود.

در کل کلینیک‌هایی که عمل کاشت مو را انجام دهند از این سه روش استفاده می‌نمایند:

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود.

شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 – 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش FIT به عنوان یکی از بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی شناخته می‌شود.

در این روش، گرافت های کوچک (هر واحد که گرافت مو نام دارد شامل یک تا چهار مو است)، به‌وسیله‌ی ابزار بسیار ظریف به نام پانچ از ناحیه‌ی بانک مو که معمولاً از پشت سر و بالای گوش‌ها انتخاب می‌شود، برداشته می‌شوند .

.

.

ادامه مطلب
با گذشت زمان ، خطوط و چروکهای روی پوست ما نمایان گشته ، پوست سفتی خود را از دست داده و صورت کم کم از حالت بیضی خارج می گردد.

بر اثر افزایش سن فعالیت کراتینوسیت ها کاهش یافته و مکانیسم تنظیم طبیعی ضد افتادگی پوست ازبین می رود .

.

.

ادامه مطلب
تزریق بوتاکس یکی از موثرترین روشهای جوانسازی پوست است که با رفع چین و چروک ها و خطوط پوست، چهره ای جوانتر و زیبا تر را به شما هدیه میدهد .

.

.

ادامه مطلب
اصلاح طراحی خط رویش مو در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز باید در اولویت قرار بگیرد و ظاهر خوبی را به بیمار بدهد.

از این رو اصلاح و ترمیم خط رویش مو اهمیت بسیار بالایی دارد.

.

.

.

ادامه مطلب
اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ، کلینیک پوست بهینتلفن : 36290689 – 031

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو موفق ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو موفق با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *