کاشت مو فرق سر

با ما باشید تا در مورد کاشت مو فرق سر ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو فرق سر مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

لطفا صبر کنید .

.

.

پیوند مو در ورتکس سر یکی از زیر شاخه های کاشت طبیعی است که با وجود تاثیر بسیار زیادی که در نتیجه کاشت مو دارد اما باز هم برای بسیاری از افراد به صورت ناشناخته باقی مانده است.

به همین خاطر رسانه اینترنتی پزشک آشنا بر این شد تا در این مطلب به طور اختصاصی در مورد این موضوع صحبت نماید.

زیرا برخی از افراد تنها به این نوع از پیوند مو نیاز دارند، بدون اینکه خودشان در مورد آن اطلاعی داشته باشند.

پس اگر احساس می کنید نیاز به پیوند مو دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی این مطب فوق العاده را بخوانید.

زمانی که صحبت از پیوند مو در ورتکس سر به میان می آید، بسیاری از افراد حتی نمی دانند ورتکس چیست ؟ در واقع ورتکس سر همان قسمت فرق سر است، که غالبا در بیشتر مردان دچار ریزش مو می شود.

بیشتر افراد کم مویی های این ناحیه را با شانه زدن و کشاندن موهای جلوی سر به این قسمت می پوشانند.

ولی باز هم تمایل به داشتن موهای پر پشت و یک دست یک موضوع غیر قابل انکار است، که نمی توان آن را نادیده گرفت.

البته برخی از افراد عقیده دارند که کاشت تعداد کمی مو در این ناحیه می تواند جوابگوی نیاز بیماران حساس باشد.

اما در طاسی های وسیع لازم است که این بخش از سر با تراکم بیشتری پوشیده شود، تا به کمک آن حالت گردبادی و چرخشی موها ایجاد شود.

اما اگر در این ناحیه پیوند مو با دقت کافی انجام نشده و اصول صحیح در نظر گرفته نشود، نمای غیر طبیعی به وجود می آید.

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که کاشت مو فرق سر چه تفاوتی با کاشت طبیعی در سایر نقاط سر دارد.

در واقع اصلی ترین تفاوت پیوند مو در ورتکس سر با پیوند مو در شقیقه ها ها، جلوی سر و ….

در گرافت های مورد استفاده و زاویه و جهت فولیکول های مو در این ناحیه است.

در پیوند مو فرق سر یا همان ورتکس باید از واحدهای فولیکولی ۲ الی ۳ تایی استفاده شود، تا بدین وسیله بتوان تراکمی مناسب و طبیعی برای این بخش ایجاد کرد.

در حالی که در پیوند مو خط رویش مو بسیار مهم است که از گرافت های تکی برای این ناحیه استفاده کرد.

زیرا اصلی ترین هدف از پیوند مو در فرق سر ایجاد تراکم مناسب و حالت گردبادی یا چرخشی فرق سر و اصلی ترین هدف پیوند مو خط رویش مو ایجاد ظرافت است.

پس برای هر کدام از این زیر شاخه ها جراح به گرافت های خاصی نیاز دارد که باید آن ها را با دقت بسیار زیادی برداشت و کاشت کند.

پیوند مو در ورتکس سر چیست ؟
همان طور که پیش تر هم اشاره شد، پیوند مو در فرق سر نیاز به مهارت و تخصص خاص و متفاوتی نسبت به سایر نقاط سر دارد.

این تفاوت به زاویه و جهت قرار گیری موها وابسته است.

زیرا همانطور که می دانید موهای این قسمت خواب های متفاوتی داشته و در چند جهت قرار دارند به همین خاطر پیوند مو در این قسمت به سادگی کاشت در قسمت های جلوی سر نیست، زیرا برای ایجاد یک حالت طبیعی در این قسمت جراح باید الگوی چرخش یا گردابی سر را بازسازی نماید.

برای ایجاد چنین حالتی لازم است تا زاویه و جهت موها با دقت بسیار زیادی انتخاب شود، تا در هر نقطه بتوانند الگوی لازم را ادامه دهند.

اما از آنجایی که این ناحیه حالتی برآمده دارد، بنابراین اگر جهت رویش موها به درستی انتخاب نشده و حالتی طبیعی نداشته باشد، به شدت جلب توجه می کند.

و نه تنها زیبایی را به دنبال ندارد بلکه نمای نامطلوب و نامناسبی را برای این بخش از سر فرد ایجاد می کند.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم برای پیوند مو در ناحیه ورتکس سر به گرافت های ۲ الی ۳ تایی مو نیاز است.

از این رو در طاسی های کامل برای پوشاندن این منطقه با یک تراکم مناسب به ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ گرافت مو نیاز داریم.

اما هر چه قسمت های طاس یا کم پشت سر در این بخش کمتر باشد، به همان نسبت با گرافت کمتری می توان یک نتیجه مطلوب را برای بیمار ایجاد کرد.

اگر به موهای خود توجه کنید، به راحتی متوجه می شوید که خواب موها در تمامی نقاط سر به جز ناحیه ورتکس به یک طرف است و از این رو به راحتی می توان پیوند مو برای این نواحی را انجام داد.

اما این موضوع در مورد بالای سر متفاوت است.

از این رو اگر پیوند مو در این قسمت با دقت انجام نشده و زاویه مناسبی برای موها ایجاد نشود، موهای تیز و ناهمگون به شدت جلب توجه می کنند.

از دیگر مشکلات کاشت مو بالای سر این است که، ایجاد حالت چرخشی برای موها در این ناحیه سبب می شود که پیوند مو در این ناحیه ساعت ها بیشتر از بخش های دیگر سر طول بکشد.

علاوه بر این با توجه به اینکه بانک مو برای کاشتن مو به ناحیه ورتکس سر نزدیک است، اگر برداشت از بانک مو و کاشت در ناحیه ورتکس زیاد باشد، پرپشتی زیادی در بخش ورتکس ایجاد می شود که ممکن است تا مدت ها جلوه ای غیر طبیعی به خود بگیرد.

از این رو معمولاً پیوند مو بالای سر تا جایی که بتوان از آن صرف نظر کرد نادیده گرفته می شود.

زیرا غالباً پیوند مو از نواحی جلوی سر شروع می شود و افراد موهایی که در جلوی سر رشد می کنند را بر روی ورتکس شانه کرده و با این کار این بخش را می پوشانند.

پیوند مو در ورتکس سر چیست ؟
لازم است بدانید که پیوند مو در فرق سر چندان مشکلی ایجاد نمی کند و تنها دقت جراح کاشت را می طلبد.

نحوه مراقبتهای بعد از کاشتن مو که باید برای این قسمت انجام شود، مربوط به داروها و شامپوهایی است که باید استفاده کنید.

داروها و مواد شوینده با تجویز پزشک برای شما تعیین می شود و باید طبق دستور پزشک استفاده شوند.

البته این دقت و مراقبت برای نواحی دیگری از سر که از پیوند مو استفاده می کنند هم ضروری است، اما بدلیل اینکه احتمال آسیب رسیدن به ناحیه فرق سر بیشتر از سایر نقاط است، باید دقت بیشتری نسبت به آن داشت.

چنانچه ناحیه ورتکس سر طاسی وسیعی داشته باشد، مشکل بیشتر می شود و بیمار حین خواب باید پشتی زیر سر خود را به گونه ای قرار دهد که اصطحکاکی بین پشتی و ناحیه پیوند مو ایجاد نشود.

زیرا موهایی که به تازگی منتقل شده اند هنوز نتوانسته اند مقاومت لازم را کسب کنند و ممکن است فولیکول های آن ها آسیب ببینند.

بهتر است افراد در چند روز اول به حالتی نیم خیز استراحت کرده یا بخوابند تا مقاومت فولیکول های مو افزایش پیدا کند.

زیرا کوچکترین اصطحکاک بین بالشت و موهای کاشته شده در ناحیه ورتکس می تواند حالت و زاویه قرار گیری موها در این ناحیه را تغییر داده و نتیجه مطلوب کاشت طبیعی را دچار تغییرات منفی کنند.

خطرات و عوارض جانبی قسمت جدایی ناپذیر انواع جراحی اعم از جراحی پیوند مو است.

اما پیوند مو فرق سر هیچ گونه عارضه خاص و متفاوتی از عوارض پیوند موی طبیعی را برای فرد ایجاد نمی کند.

این روش فقط به مهارت بیشتر در حین کاشت احتیاج دارد و یک متخصص با تجربه و ماهر به خوبی می تواند نوع کاشت، حالت کاشت و تراکم مناسب برای پیوند مو را متناسب با سر شخص انجام دهد تا پیوند مو استاندارد بوده و جلوه ای طبیعی داشته باشد.

در واقع عوارض پیوند مو در فرق سر در صورت انتخاب کلینیک زیبایی مناسب و رعایت اصول بهداشتی و همچنین انتخاب یک پزشک مجرب و با تجربه و در نهایت رعایت تمام توصیه هایی که پزشک بعد از انجام عمل کاشت تجویز می نماید، به راحتی قابل کنترل است.

از مهمترین توصیه هایی که پزشکان بعد از انجام پیوند مو در ورتکس سر توصیه می کنند می توان به دقت در شستشوی موها و استفاده از شامپوهای مخصوص و همچنین دقت در حین خوابیدن و استراحت کردن اشاره کرد.

هزینه کاشت مو یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری به شمار می رود، که لازم است پیش از هر اقدامی آگاهی های لازم در مورد آن کسب شود.

هزینه پیوند مو در فرق سر مانند قیمت پیوند مو در سایر نقاط سر به عوامل مهمی همچون مهارت جراح، کلینیکی که قرار است این کار را برای شما انجام دهد، نوع روش کاشت و … وابسته است.

اما آنچه که به طور مستقیم بر روی هزینه پیوند مو در فرق سر تاثیر گذاشته و آن را تا حدی گران تر از پیوند مو برای سایر نواحی سر می کند، نیاز به زاویه بندی و کاشت در جهت های مختلف است.

زیرا این کار نیاز به مهارت بالایی داشته و بسیار وقت گیرتر از کاشت طبیعی در سایر قسمت های سر است.

امروزه تمایل به پیوند مو در ورتکس سر افزایش پیدا کرده و افراد بسیاری خواهان استفاده از این روش از پیوند مو هستند.

اما همان طور که در سراسر این مطلب گفته شد، پیوند مو بالای سر نیاز به مهارت و توانایی بسیار زیادی دارد.

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید از این روش پیوند مو استفاده کنید، حتما در مورد انتخاب جراح مناسب برای این کار به خوبی تحقیق کنید.

زیرا در غیر این صورت ممکن است شما برای همیشه با یک حالت ناامیدانه در آینه نگاه کرده و از نتیجه پیوند مو خود ناراضی باشید.

تحریریه پزشک آشنا

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.

فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارسال دیدگاه

09126433463
info@pezeshkashna.

com
تهران.

ستاری شمال.

پیامبر مرکزی.

گلزار ششم.

پلاک8.

طبقه سوم.

واحد 5
هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.

تا افراد در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را بیابند.

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای رسانه اینترنتی پزشک آشنا محفوظ می باشد.

طراحی و بهینه سازی توسط اف تی سنتر

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو فرق سر با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *