کاشت مو در وسط سر

با ما باشید تا در مورد کاشت مو در وسط سر ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو در وسط سر روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست مطالب
کاشت مو وسط سر چگونه انجام می شود؟
ناحیه وسط سر، جایی است که به طور معمول تحت تاثیر ریزش مو یا همان آلوپسی آندروژنیک در مردان قرار می گیرد.

به همین دلیل، افراد زیادی هستند که به دنبال کاشت مو در این ناحیه هستند.

در واقع بین متقاضیان کاشت مو یکی از رایج ترین پرسش ها همین است که آیا می شود در این ناحیه مو کاشت و طاسی آن را برطرف کرد؟ دلیل آن این است که طاسی در آن ناحیه برای بسیاری نشانه ی پیری است و همین امر می تواند ناخوشایند و آزار دهنده باشد.

در این مطلب بررسی می کنیم که ریزش مو در ناحیه ی وسط سر چرا اتفاق می افتد و آیا می شود با کاشت و پیوند مو آن را برطرف کرد و دوباره شاهد رشد مو های طبیعی در وسط سر باشیم؟ اگر چه به نظر رفع طاسی در این ناحیه ساده می آید، اما مسائلی هست که باید برای کاشت در این قسمت از سر در نظر گرفته شود.

اگر چه برای بسیاری از افراد ریزش مو در ناحیه ی وسط سر آزار دهنده است، اما خوب است بدانیم که این ناحیه از سر از نظر زیبایی کمتر از دیگر نواحی سر اهمیت دارد.

چرا که اگر ناحیه ی وسط سر را با ناحیه ی جلویی پوست سر و خط رویش مو ها مقایسه کنیم، متوجه می شویم که ریزش مو در وسط سر نسبت به قسمت های جلویی سر بسیار کمتر دیده می شود و حتی ممکن است اطرافیان شما تا مدت ها متوجه آن نشوند.

 دلیل آن این است که تاج سر در قسمت پشتی سر و در مرتفع ترین قسمت سر شما قرار دارد.

این یعنی در برخورد های عادی روزمره با دیگر افراد،‌به ندرت پیش می آید که در موقعیتی قرار بگیرید که ریزش مو در وسط سر شما مشخص شود.

اما اگر ریزش در ناحیه ی جلویی سر اتفاق بیفتد این گونه نیست و حتی می شود گفت اولین چیزی که اطرافیان شما در چهره ی شما می بینند، همین ریزش مو در ناحیه ی جلوی سر است.

بنابراین با توجه به توضیحاتی که داده شد، کاشت مو در ناحیه ی جلویی سر و به طور کلی در نواحی از سر که بیشتر در دید هستند، نسبت به کاشت در وسط سر اولویت دارد.

در ادامه دلیل این اولویت را توضیح می دهیم.

پوست سر در ناحیه ی وسط فرقی با دیگر نواحی ندارد و همان طور که در قسمت های جلویی سر پیوند مو انجام می شود،‌ در قسمت وسط  هم می شود مو کاشت؛ اما همانطور که اشاره شد، بحث اولویت و ضرورت پیوند مو در قسمت های مختلف پوست سر است.

دلیل این اولویت بندی در کاشت مو این است که برای کاشت و پیوند مو ها به شکل طبیعی، باید مو ها و فولیکول های آن از قسمت پشت و دور سر برداشت شوند.

چرا که فولیکول ها در این نواحی از سر در برابر ریزش مقاوم هستند و وقتی روی سر کاشته شوند دیگر دچار ریزش نمی شوند و همین موضوع باعث می شود به یک منبع عالی برای کاشت و پیوند مو تبدیل شوند.

به همان دلیل به مو های این قسمت از سر بانک مو یا ناحیه ی اهدا کننده گفته می شود.

اما این بانک مو یک منبع بی نهایت نیست و محدودیت دارد؛ یعنی برای هر شخص تا یک مقدار مشخصی می شود از این بانک برداشت کرد و در نواحی که دچار ریزش و طاسی شده اند مو کاشت.

همچنین از آن جایی که برای کاشت طبیعی مو ها نمی شود از مو های یک فرد دیگر استفاده کرد (چرا که پوست سر مو های غریبه را پس می زند)، باید از بانک مو به بهترین و اقتصادی ترین شکل ممکن استفاده شود.

به همین دلیل است که پزشکان آن قسمت هایی از سر که بیشتر در معرض دید هستند را برای کاشت مو در اولویت قرار می دهند و اگر بانک مو هنوز ظرفیت داشت، در قسمت وسط سر هم کاشت انجام می شود.

آیا کاشت مو در یک جلسه ممکن است؟ این که در یک جلسه تا چه حد می توان با کاشت مو نواحی که دچار ریزش شده اند را پوشش داد، بستگی به سه عامل مهم دارد.

اول آن که الگوی ریزش مو به چه شکل است و وسعت نواحی که مو ها دچار ریزش و یا طاسی شده اند چقدر است.

عامل تاثیرگذار دوم نیز تراکم و ظرفیت بانک مو است.

عامل بعدی تکنیک و روش اجرای پیوند مو است.

این که کدام روش پیوند مو برای شما مناسب است به شرایط و ویژگی های بدن شما و تشخیص پزشک بستگی دارد.

اگر ریزش مو وسیع باشد و بخواهید وسط سر هم مو بکارید، طبیعتا فرایند کاشت مو بیشتر طول می کشد و ممکن است در یک جلسه همه ی نواحی سر پوشش داده نشوند.

در این موارد معمولا پزشک تکنیک های متنوع کاشت را با هم ترکیب می کند تا بتواند از حداکثر ظرفیت بانک مو استفاده کند.

اگر می خواهید در وسط سر شما مانند دیگر قسمت های سر موهای طبیعی کاشته شود، احتمالا مجبور خواهید شد از ترکیب دو تکنیک FUT و FUE استفاده کنید.

ابتدا پزشک با تکنیک FUT شروع می کند چرا که این تکنیک اجازه می دهد که فولیکول ها تنها از یک قسمت مشخص از بانک مو برداشته شوند و دیگر نواحی بانک مو دست خورده باقی بمانند.

سپس وقتی دیگر بانک مو در آن ناحیه ی به خصوص، امکان برداشت فولیکول نداشت، پزشک به روش FUE روی می آورد و از باقی مانده ی ظرفیت بانک مو برای تکمیل کاشت استفاده می کند.

نکته ای که باید در این خصوص بدانید این است که به طور طبیعی، قسمت وسط سر نسبت به دیگر قسمت های سر کم پشت تر است.

این موضوع ربطی به ریزش مو ندارد و حتی افرادی که دچار ریزش نیستند هم در این ناحیه از تراکم مو های کمتری برخوردار هستند و می شود از بین مو ها در این قسمت کف سر راه مشاهده کرد.

بنابراین از آن جایی که هدف از کاشت مو این است که مو ها به شکل کاملا طبیعی رشد کنند و ظاهر فرد طوری به نظر برسد که انگار هرگز دچار ریزش و طاسی نبوده است، کاشت در ناحیه ی وسط سر نیز نباید با تراکم بالا صورت بگیرد.

این امر باعث می شود تا مو های کاشته شده صد درصد طبیعی جلوه کنند.

پس اگر قصد کاشت و پیوند مو در وسط سر را دارید، نباید انتظار داشته باشید که در وسط سر مانند قسمت جلویی سر تراکم ایجاد شود و پوست سر به هیچ وجه مشخص نباشد.

چرا که اگر این گونه باشد،‌ ظاهر مو های شما شبیه به کلاه گیس خواهد بود و مصنوعی به نظر می رسد.

اگر در سنین جوانی و به خصوص قبل از سی سالگی هستید، برای کاشت مو وسط سر باید بسیار با احتیاط عمل کنید.

چرا که در این سنین هنوز الگوی کامل ریزش مو ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که تا چند سال آینده نواحی تحت تاثیر ریزش پیشروی کنند و بخش بزرگتری از سر دچار طاسی شود.

بنابراین باید با دکتر کاشت مو خود مشورت کنید و او تشخیص دهد که آیا اگر در سن کنونی خود کاشت و پیوند طبیعی مو را انجام دهید، در آینده دیگر نیازی به تکرار کاشت خواهید داشت یا نه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌سایت

تشکر برای مطالب خوبتون.

.

.

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م.

.

.

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش.

.

.

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو در وسط سر ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو در وسط سر با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *