کاشت مو در قسمت شقیقه

با ما باشید تا در مورد کاشت مو در قسمت شقیقه ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو در قسمت شقیقه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

با عضویت در خبرنامه ما از تخفیف‌ها و خدمات جدید با خبر شوید.

عقب نشینی های موهای شقیقه در واقع یکی از ریزش مو هایی است که بسیار در امروز رایج شده و باعث کم پشت شدن مو ها در قسمت کناره های پیشانی ها میشوند و همچنین در آخر ریزش مو شدید میشود و در قسمت پشت سر دچار طاسی شدید میشوید.

بنابراین اگر شما حس کردید که دارید از قسمت شقیقه ها دچار طاسی مو میشوید باید سریعا به پزشک مراجعه کنید تا بتوانید جلوی آن را بگیرید.

اگر شما از این قسمت دچار ریزش مو شوید در سال ها دیگر نمیتوانید به راحتی موهای این قسمت را برگردانید.

عقب نشینی مو ها در قسمت شقیقه ها به نام دیگری نیز معروف است که به آن آلوپسی آندروژنیک نیز میگویند.

دو علتی که بسیار باعث این عارضه میشود یکی گذر زمان و دیگری به دلیل ژنتیک میباشد.

در برخی موارد ممکن است که بر اثر گذر زمان افراد دچار طاسی در ناحیه شقیقه خود بشوند که اگر به صورت ژنتیکی نیز این مشکل را داشته باشند سریع تر دچار این مشکل میشوند.

فرض کنید با گذر زمان در طول زندگی خود دچار ریزش مو میشوید و سپس رفته رفته در تمامی قسمت های سر شما اللخصوص در قسمت شقیقه هایتان ریزش مو شدید میشود و دیگر موی جدیدی جای آن در نمیاید.

بسیاری افراد به فکر کاشتن مو می‌افتد اما آیا این کار درست است یا خیر؟خیلی از خانم ها به دلیل محکم بستن موهایشان با این مشکل رو به رو میشوند که بسیار ناراحت هستند.

ریزش موی افراد در تمامی سنین با یکدیگر متفاوت است ولی بیشتر افراد در ابتدا از قسمت شقیقه های سر دچار ریزش مو میشوند.

بیشتر این مشکل در سنین نوجوانی و جوانی ایجاد میشود و رفته رفته در تمامی سنین این مشکل جای خود را پیدا میکندو روند آن سریع تر میشود.

افراد به فکر کاشت مو در قسمت شقیقه های خود می افتند که تاثیر چندانی ندارد و بر اثر گذر زمان دوباره به مشکل آن دچار میشوند.

الگوی ریزش مو نیز بر اثر عوامل مختلف متفاوت است و برای طاسی و ریزش مو نیز تفاوتهای زیادی وجود دارد.

یکی از دلایل مهمی که هر چه قدر فولیکول های کاشته شده قوی باشد مهم هستند این است که فولیکول ها امر مهمی در کاشت مو هستند.

به مرور زمان بر اساس الگوی طاسی ریزش نیز ادامه دارد.

اگر در این ریزش مویی کاشته شود در طی ۵سال آینده آن موهایی که در قسمت شقیقه کاشته شده حالت طبیعی خود را از دست میدهد و از بین میرود.

الگوی ریزش مو نشان میدهد که به مرور زمان یک کچلی غیرواقعی برای فرد به وجود می آید.

این مشخص و واضح هست که کسی دوست ندارد موهایش از بین برود و مشکلی برای شقیقه هایش ایجاد شود پس اگر مشکلی ایجاد شد بهتر این است که با کلینیک‌های معتبر بتوانید مشکل های خود را حل کنید و کاشت مو در قسمت شقیقه های خود انجام بدهید تا از شر ریزش مو خلاص شوید و رهایی یابید.

افرادی که دارای سنین کمتر هستند باید چه کارهایی انجام دهند؟این افراد میتوانند به جز عمل جراحی از داروهای مختلف نبز استفاده کنند مثل:روگین،پروپشیا، و…که روند ریزش مو را کندتر میکند و در برخی موارد این روند را نیز کلا متوقف میکند.

حال در این باره صحبت کنیم که افرادی که دارای سنین ۴۰تا ۵۰سالگی هستند نیز دارای ریزش در شقیقه های خود هستند که این ریزش یک امر کاملا طبیعی است و بر اساس سنین آن ها ممکن است ریزش پیدا کنند و همچنین در برخی افرادآهسته است و در برخی افراد این روند بسیار سرعت دارد.

پزشک برای این که به خوبی کارخود را انجام دهد باید به زیبایی بتواند با تکنیک های متفاوت به خوبی فولیکول های مختلف را با دقت بالا و زیاد انجام دهند و فواصل بین آن هارا پر کند.

بهترین کار این است که در این قسمت با یک کلینیک بسیار خوب بتوانید با چند جلسه مشاوره بهترین گزینه را با پزشک خود پیدا کنید و در سنین خودتان بهترین روند کاشت مو را تجربه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس : تهران،گیشا، نبش خیابان یازدهم (شهید سبحانی) پلاک 180، طبقه اول ، واحد 1
20 20 24 88 021

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو در قسمت شقیقه با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *