کاشت مو در جوانی

با ما باشید تا در مورد کاشت مو در جوانی ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو در جوانی روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

لطفا صبر کنید .

.

.

پیوند مو در جوانی و نوجوانی خواسته ایست که این روزها بسیاری از افراد آرزوی آن را دارند، اما برآورده شدن این آرزو برای برخی از جوانان امکان پذیر است و گروه دیگر با نتایج نامطلوب همراه است.

به همین علت رسانه اینترنتی پزشک آشنا قصد دارد تا در این مطلب به طور اختصاصی در مورد کاشت مو در جوانی بحث کند، پیشنهاد می کنیم اگر بسیار جوان هستید و نیاز به مشاوره پیوند مو دارید تا انتهای این مطلب فوق العاده همراه ما باشید.

در سال های اخیر تغییرات ایجاد شده در الگوی زندگی افراد باعث کم شدن سن ریزش مو و افزایش این عارضه در بین جوانان و نوجوانان شده است.

در اغلب موارد این اتفاق تاثیر منفی عمیقی بر روی اعتماد به نفس و روحیه فرد گذاشته و او را به فکر استفاده از کاشت مو در جوانی می اندازد.

اما بهتر است بدانید الگوی ریزش مو با افزایش سن به بلوغ خود می رسد، بنابراین هر چه جوانتر باشید، پیش بینی در مورد وضعیت الگوی ریزش مو سخت تر است، به همین علت در اغلب موارد پیوند مو در جوانی توصیه نمی شود.

زیرا احتمال ادامه ریزش مو در افرادی که از پیوند مو در جوانی استفاده کرده اند بسیار بالاست و اگر این افراد بخواهند دوباره از پیوند مو استفاده کنند احتمال این که ناحیه اهدا کننده فولیکول مناسبی برای اهدا نداشته باشد وجود دارد.

با توجه به افزایش تمایل برای افزایش استانداردهای زیبایی در دنیای امروز بسیار طبیعی است که افراد با موهای کم پشت یا طاس برای استفاده از تکنیک های مختلف در زمینه ترمیم مو یا پیوند مو شتاب داشته باشند.

به همین خاطر سوالات بسیاری در مورد حداقل سنی که در آن امکان انجام یک پیوند مو موفق ممکن باشد وجود دارد.

اما از آنجایی که ریزش مو در افراد مختلف به دلایل متفاوتی وابسته است، به همین علت نمی توان یک سن واحد را برای تمام افراد عنوان کرد.

در واقع این یک سوال شخصی است که پزشک  بعد از تشخیص درست علت ریزش مو و بررسی آخرین سن ریزش مو در فرد خاص می تواند در مورد حداقل سن کاشت مو در جوانی برای او تصمیم بگیرد.

اما با این وجود بهتر است بدانید در صورتی که فرد دچار هر گونه ریزش مویی بغیر از کم مویی یا طاسی در اثر سوختگی یا زخم باشد پیوند مو کمتر از ۲۱ سال برای این فرد انجام نخواهد شد.

در این سنین پزشک روش های دیگری مانند دارو درمانی یا استفاده از شاپوهای خاص را به این افراد توصیه می کند.

مشاوره پیوند مو در جوانی
وقتی عنوان می شود که برای استفاده از پیوند مو بهتر است صبر شود تا ریزش مو تمام شده یا به حد ثابتی برسد، بسیاری از افراد کنجکاو می شوند بدانند که آخرین سن ریزش مو چه زمانی است.

باید گفت، به طور معمول سن ریزش مو از ۲۰ تا ۲۵ سالگی شروع و در سنین ۳۰ تا ۳۵ سالگی به اوج خود می رسد.

در این فاصله می توان با مراجعه به پزشک حاذق و کشف به موقع علت ریزش مو از گسترش بیش از حد این عارضه پیشگیری کرد.

اما در حالت کلی ریزش مو به عوامل مختلفی وابسته است و شناخت این علت ها و درمان آن ها پروسه ای زمان بر می باشد.

در برخی از مواقع هم، ریزش مو به طور مقطعی قطع می گردد.

اما ممکن است با گذشت زمان دوباره فرد ریزش مو را تجربه کند.

برخی از افراد هم از ابتدای جوانی یا میانسالی به ریزش مو مبتلا شده و با وجود پیگیری و درمان این عارضه تا پایان عمر با آنها همراه است.

تمامی این موارد باعث می شود که نتوان از سن مشخصی به عنوان آخرین سن ریزش مو یاد کرد.

با توجه به این موضوع که ریزش موی مردانه یک روند دائمی و رو به گسترش است و با در نظر گرفتن محدودیت هایی که در کاشت مو وجود دارد، بهتر است آقایان زمانی این کار را انجام دهند که اولاً مقدار مناسبی از موها ریخته شده باشد ( فضای کافی برای کاشت مو وجود داشته باشد).

و دوماً ریزش مو فرد به یک مرحله ثابت و پایداری رسیده باشد.

با در نظر گرفتن این شرایط بهترین سن برای کاشت مو در آقایان ۲۵ تا ۳۵ سالگی می باشد.

اما در آقایانی که از نوجوانی یا اوایل ۲۰ سالگی دچار ریزش مو می شوند.

احتمال اینکه در آینده دچار طاسی کامل شوند یا اینکه در سنین کمتری فضای مناسب برای پیوند مو در سر آنها فراهم شود و یا به ریزش موی ثابتی برسند بسیار زیاد است.

به همین علت بهترین سن برای پیوند مو در این آقایان ۲۵ تا ۲۶ سالگی است، بسته به شرایط فرد می توان این عمل را در ۲۳ یا ۲۴ سالگی هم انجام داد.

معمولاً در جوانی ریزش موی فرد در مراحل ابتدایی بوده، به همین خاطر در بسیاری از افراد موها حالت طاس یا بسیار کم پشت ندارند، از این رو امکان پیوند مو برای آنها فراهم نیست.

چرا که در پیوند مو یک گرافت از طریق ایجاد یک شکاف بسیار ظریف وارد پوست می شود.

این سوراخ با آنکه بسیار کوچک است اما به هر حال نیاز به فضای مناسبی دارد، در صورتی که منطقه مورد نظر طاس باشد هیچ مشکلی در میان نیست، اما زمانی که قرار است فولیکول مو اهدایی را لابه لای موهای موجود جای دهیم، لازم است فضایی کافی بین موها وجود داشته باشد تا بتوان این شکاف را ایجاد کرد.

خصوصاً اگر موهای موجود ضخیم و باکیفیت باشند.

در حقیقت تا زمانی که بیش از ۵۰% از تراکم موها کاسته نشده باشد، به علت ناکافی بودن فضای خالی از مو، لابه لای موهای موجود امکان ایجاد شکاف و کاشت مو وجود ندارد و چنانچه به اجبار این کار انجام شود، شکاف ایجاد شده به ریشه موهای موجود آسیب می رساند.

در غیر اینصورت اگر به ریشه موهای موجود آسیبی وارد نشود، این ریشه های موجود هستند که مزاحم موی کاشته شده می شوند بطوریکه حین بیرون آمدن موی کاشته شده جوش های چرکی یا کیست های مویی زیادی ایجاد شده و بیرون آمدن مو با اختلال همراه می شود، در این صورت نتیجه کاشت مو چندان مطلوب نخواهد بود.

بهترین راه برای اینکه بدانید که الگوی ریزش مو شما چگونه ادامه پیدا می کند و با توجه به این الگو آیا سن شما برای استفاده از تکنیک پیوند مو مناسب است یا خیر استفاده از مشاوره پیوند مو است.

در وهله اول بهتر است این مشاوره حضوری انجام دهید.

تا پزشک بتواند از نزدیک الگوی ریزش مو، وضعیت بانک مو، گستردگی ناحیه کم پشت یا طاس و … را مشاهده کند.

اما اگر در مراجعه حضوری برای مشاوره پیوند مو محدودیت دارید، نگران نباشید، زیرا پیشرفت علم و گسترده شدن راه های ارتباطی امکان مشاوره پیوند مو از راه دور را در اختیار شما قرار داده است.

برای این کار کافیست چند عکس باکیفیت از بانک مو و قسمت های کم پشت یا طاس سر خود تهیه و برای پزشک مورد نظر خود ارسال کنید، پزشک بعد از بررسی عکس ها نظر تخصصی خود را به طور خصوصی برای شما ارسال خواهد کرد.

در این صورت اگر کاندید مناسبی برای اجرای پیوند مو باشید، جراح بهترین روش کاشت مو برای شما، مدت عمل، هزینه پیوند مو و … را اعلام می کند و شما می توانید سوالات بیشتری پرسیده و جواب خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

مشاوره پیوند مو در جوانی
گاهی اوقات ریزش مو ممکن است در اثر سوختگی و یا ایجاد زخم اتفاق بیفتد.

در اینگونه موارد فارغ از سن فرد می توان در هر سنی به کمک کاشت مو ناحیه آسیب دیده را درمان کرد.

به این دلیل که این نوع ریزش مو محدود به ناحیه خاصی از سر بوده و امکان پخش شدن آن در دیگر نقاط سر به وسیله بالا رفتن سن وجود ندارد.

پس اگر جوان یا نوجوان هستید و به دلیل سوختگی یا ایجاد زخم های بزرگ قسمتی از موهای سر، ابرو، ریش و یا سایر نقاط بدن خود را از دست داده اید، زمان را دست نداده و بدون هر گونه نگرانی به دنبال بهترین روش کاشت مو، کاشت ابرو و … برای خود باشید.

همانطور که متوجه شدید پیوند مو هم مانند بسیاری از جراحی های زیبایی حداقل سن مشخصی دارد که توسط متخصصان این حوزه توصیه شده است.

از طرفی در اوج جوانی که اوایل لذت بردن از زندگی است، بسیار سخت است که فرد را متقاعد کرد که برای انجام پیوند مو طبیعی و رسیدن به زیبایی باید ۱۰ سال صبر کرد.

خصوصاً که رشد تکنولوژی و سریع شدن همه کارها نسل جدید را بی صبر و بی حوصله کرده است.

اما باید بدانید انجام پیوند مو در جوانی علاوه بر بالا بردن احتمال از بین رفتن بانک مو برای جراحی های بعدی خطرات جدی در بردارد و حتی ممکن است به از دست دادن جان فرد منجر شود!
ولی متاسفانه پزشک های غیر قابل اعتماد در تمامی رشته های پزشکی وجود دارند که ممکن است به خاطر منافع مالی دست به هر کاری زده و افراد جوانی که به خاطر ریزش موهایشان مستاصل شده اند را طعمه قرار داده و عمل کاشت مو را در سنین کم برای آنها انجام دهند.

پس این شما هستید که باید آگاهانه تصمیم بگیرد.

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که آیا انجام پیوند مو در فصل خاصی می تواند در روند بهبود و کسب نتیجه مطلوب تر موثر باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که پزشکان تاکنون از فصل خاصی به عنوان بهترین فصل برای کاشت مو یاد نکرده اند.

این زمان می تواند برای هر فردی متفاوت از دیگری باشد.

چرا که بهترین حالت در دوران ریکاوری، استراحت، به حداقل رساندن تعرق ، دور ماندن از آفتاب، گرد و خاک و … است و هر فرد بسته به موقعیت زندگی و شغلی خود می تواند در فصل خاصی برنامه کاری خود را کمتر کرده و زمان مناسب برای چنین شرایطی فراهم آورد.

به طور خلاصه می توان عنوان کرد که بررسی پیوند مو در جوانی یا ترمیم مو در جوانی یعنی بررسی میزان ریزش مو در آینده، زیرا ریزش مو در یک فرد جوان ممکن است به طاسی های کم، متوسط و یا شدید ختم شود.

هر سه مورد با پیوند مو قابل جبران هستند.

اما شیوه، هدف و پوشش حاصله از کاشت مو در هر کدام از این پرایط متفاوت از دیگری است.

به عنوان مثال در طاسی های شدید اصلی ترین هدف جبران مناطق تاجی و گیجگاهی نیست در صورتی که در طاسی های کم می توان مناطق خالی در این دو ناحیه را به خوبی پوشش داد.

تحریریه پزشک آشنا

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.

فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارسال دیدگاه

09126433463
info@pezeshkashna.

com
تهران.

ستاری شمال.

پیامبر مرکزی.

گلزار ششم.

پلاک8.

طبقه سوم.

واحد 5
هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.

تا افراد در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را بیابند.

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای رسانه اینترنتی پزشک آشنا محفوظ می باشد.

طراحی و بهینه سازی توسط اف تی سنتر

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو در جوانی ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو در جوانی با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *