کاشت مو در اردبیل

با ما باشید تا در مورد کاشت مو در اردبیل ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو در اردبیل روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست مطالب
کاشت مو در اردبیل و هزینه آن چقدر است؟
یکی از اولین چیزهایی که در برخورد با افراد جدید نظر ما را جلب می کند، مو ها هستند.

می شود گفت مو ها بیشترین تاثیر گذاری را بر چهره ی ما دارند.

به همین دلیل بسیاری از افرادی که مو هایشان دچار ریزش شده و یا حتی در نواحی دچار طاسی شده اند، به دنبال روش هایی برای احیای موهای خود هستند و کاشت مو یکی از بهترین روش ها برای این کار است.

کاشتن مو ها به دلیل آن که به شکل کاملا طبیعی انجام می شود و نتیجه ی آن همیشگی و دائمی است، به شکل روز افزون بر محبوبیت آن افزوده می شود.

از همین رو در سراسر جهان متقاضیان کاشت و پیوند طبیعی مو وجود دارند که به دنبال کلینیک و مرکز مناسب برای انجام کاشت هستند.

کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و تقریبا در تمام شهر ها و استان های ایران مراکزی هستند که خدمات مربوط به کاشت و پیوند مو را انجام می دهند.

در این مطلب، به مراکز و کلینیک های کاشت مو در اردبیل و دیگر شهر های این استان می پردازیم.

شرایط مورد نیاز برای کاشت مو در اردبیل مانند همه ی شهر ها و استان های دیگر ایران است.

برای آن که بدانید آیا امکان کاشت و پیوند طبیعی مو ها برای شما وجود دارد یا نه باید به چند موضوع توجه داشته باشید.

اولین موردی که دکتر شما بررسی خواهد کرد این است که الگوی ریزش مو های سر شما به چه شکل است و آیا ریزش متوقف شده است یا نه.

چرا که اگر ریزش مو ها هنوز متوقف نشده باشد، کاشت و پیوند مو چندان گزینه ی ایده آلی نخواهد بود.

چون مو های کاشته شده در برابر ریزش تا حد بسیار بالایی مقاومت دارند، اما مو های طبیعی شما هنوز به ریزش ادامه می دهند و باعث می شوند تا مو های کاشته شده به شکل جزیره ای روی سر باقی بمانند.

در این صورت شما یک بار دیگر برای جبران ریزش پیشرونده ی موهای خود نیاز به کاشت مو خواهید داشت و در واقع هزینه های شما دو برابر خواهد شد.

به همین دلیل است که بهترین سن برای کاشت و پیوند مو ها بعد از سی سالگی است، وقتی که سرعت و شدت ریزش مو ها تا حد محسوسی کاهش یافته یا متوقف شده است.

مورد بعدی که تعیین می کند کاشت و پیوند مو تا چه حد برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، بانک موی شما است.

بانک مو به مو هایی گفته می شود که در پشت و دور سر قرار دارند.

ویژگی این مو ها این است که در برابر ریزش مو بسیار مقاومت دارند و به همین دلیل است که حتی اگر ریزش موی شدید داشته باشید، مو های این ناحیه از سر یا اصلا دچار ریزش نمی شوند و یا با فاصله ی زمانی بسیار بیشتری نسبت به مو های جلوی سر می ریزند.

بانک مو که به آن ناحیه ی اهدا کننده هم می گویند، یک منبع محدود است و به همین دلیل اگر شما بانک موی متراکم و پرپشتی نداشته باشید و از طرف دیگر نواحی طاسی روی سر شما وسیع باشند، نمی توانید انتظار داشته باشید که با کاشت مو همه ی نواحی طاسی مانند روز اول پوشش داده شوند و پرپشت به نظر برسند.

استفاده از تکنیک ها و روش های معمول کاشت مو و البته مهارت دکتر نقش بسیار تعیین کننده ای در نتیجه ی نهایی کاشت دارد.

طبیعتا امکانات و تجهیزات در قسمت های مرکزی هر شهر و استان بیشتر است.

به عنوان مثال اگر شما قصد کاشت مو در مشکین شهر را دارید، اما نگران این موضوع هستید که کاشت شما به بهترین نتیجه ی ممکن نرسد، بهتر است برای اطمینان خاطر بیشتر به کلینیک های کاشت مو در اردبیل مراجعه کنید که طبیعتا از امکانات و مراکز بیشتری برخوردار هستند.

این به آن معنا نیست که کلینیک های کاشت مو در مشکین شهر و یا کلینیک ها و مراکز کاشت مو در پارس آباد صلاحیت لازم برای کاشت را ندارند، بلکه به آن معنا است از آن جایی که در مراکز استان ها جمعیت بیشتری حضور دارد و تعداد مراکز و دکترهای با تجربه بیشتر هستند، احتمال این که در این شهر ها کلینیک مورد نظر خود را پیدا کنید بیشتر از شهر های حاشیه ای استان است.

به همین نسبت، مرکز کشور یعنی شهر تهران نیز می تواند مقصد مطمئن تری برای انجام کاشت مو باشد.

شهر تهران به نوعی مقصد بسیاری از متقاضیان کاشت و پیوند مو از داخل و حتی خارج از کشور است و همین میزان مراجعین بالا باعث می شود تا کلینیک ها و مراکز پوست و مو در این شهر خود را در حد بالاترین استانداردهای جهانی تجهیز کنند و از تکنیک ها و تجهیزات به روز استفاده کنند.

اگر شما قصد کاشت مو دارید و ساکن استان اردبیل هستید،‌ باید از این امر آگاه باشید که امکانات و تجهیزاتی که در کلینیک های کاشت در تهران وجود دارد را نمی توانید در کلینیک های کاشت مو در خلخال و یا مراکز کاشت مو در پارس آباد پیدا کنید.

البته متقاضیان کاشت و پیوند مو طیف وسیعی از افراد را تشکیل می دهند و همه ی آن ها نیاز های یکسانی ندارند.

اگر شما فقط می خواهید روی بخش کوچکی از سر خود مو بکارید،‌ احتمالا می توانید در کلینیک های کاشت مو در خلخال و یا شهر های دیگر استان اردبیل نیاز خود را برطرف کنید.

اما اگر قصد دارید در مقیاس بزرگ تری مو بکارید و یا شرایط پوست و مو شما خاص است و یا نسبت به نتیجه ی کاشت و ظاهر مو های کاشته شده بسیار حساس هستید و می خواهید نتیجه ی کاشت تا حد ممکن طبیعی به نظر برسد، بهتر است به دنبال کلینیک ها و دکتر هایی باشید که از تجهیزات دقیق و به روز برخوردار هستند تا بتوانید بهترین نتیجه ی ممکن را کسب کنید.

هزینه کاشت مو کم و بیش در کلینیک های معتبر در همه ی شهر ها نرخ مشابهی دارند و بستگی به تکنیکی که برای کاشت استفاده می شود،‌ تعداد مو هایی که پیوند داده می شوند و البته تجربه و مهارت کادر پزشکی دارد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید برای کاشت به تهران مراجعه کنید اما نگران هزینه های اضافی هستید، خوب است بدانید که در واقع شما جز هزینه های رفت و آمد هیچ هزینه ی اضافه ای بابت فرایند کاشت پرداخت نخواهید کرد.

البته ممکن است به دلیل استفاده از امکانات و تکنیک های مدرن کاشت در تهران، هزینه های کاشت با شهرستان ها کمی متفاوت باشد اما دلیل این تفاوت ارائه ی کیفیت بیشتر در کاشت است.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که کاشت و پیوند مو ها فرایند بسیار حساسی است و کوچکترین جزئیات در نتیجه ی نهایی که شاهد خواهید بود اثر گذار هستند.

بنابراین قبل از تصمیم نهایی برای این که در کدام شهر و کدام کلینیک کاشت را انجام دهید، همه ی جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید با یک بار انجام کاشت، برای همیشه مشکل ریزش مو را از بین ببرید و به ظاهر ایده آل خود دست یابید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌سایت

تشکر برای مطالب خوبتون.

.

.

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م.

.

.

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش.

.

.

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو در اردبیل ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو در اردبیل با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *