کاشت مو درد دارد

با ما باشید تا در مورد کاشت مو درد دارد ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو درد دارد مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

کاشت مو » مقالات کاشت مو » ایا کاشت مو درد دارد؟ راه های کاهش درد کاشت مو

یکی از سوالات مهم برای افرادی که قصد کاشت مو را دارند و ممکن است موجب استرس انها شده و حتی انهارا از پیوند مو منصرف کند این است که ایا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ درد کاشت مو چقدر است و میزان درد کاشت مو چه مقدار است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم پس با فولیمو همراه باشید تا چندین راه برای کاهش درد شما هنگام عملیات کاشت را بررسی کنیم.

فولیمو را در آپارات دنبال کنید

بله کاشت مو درد دارد.

طبیعتا عملیات کاشت و پیوند مو مانند دیگر جراحی های زیبایی ممکن است همراه با درد باشد.

دلیل اصلی این درد در هنگام کاشت تزریق دارو های بی حسی به سر است.

درد کاشت مو چقدر است؟ خوشبختانه این درد اصلا شدید نیست و به راحتی قابل کنترل می باشد.

به غیر از دردی که حین عملیات کاشت ممکن است برای شما به وجود بیاید ,درد دیگری وجود دارد که پس از کاشت مو گریبان شما را خواهد گرفت.

پس از کاشت مو تا چند روز فرد در ناحیه کاشته شده ( ناحیه جلو سر ) و ناحیه برداشت گرفت ها ( ناحیه نواری پشت سر ) احساس درد و سوزش می کند که این حس کاملا طبیعی است و طبیعتا پس از چندین روز از بین می رود و می شود انها را با دارو کنترل کرد.

معمولا پس از کاشت ناحیه های برداشت و کاشت مو در سر دچار ورم شده و احساس ناخوشایند و دردناکی را برای فرد به وجود خواهند اورد.

که در اینباره می توانید با مصرف قرص های مسکن و رعایت مسائلی که در مقاله مراقبت های کاشت مو به انها اشاره کردیم به بهترین نتیحه پیوند مو برسید و دردهای کمتری را احساس کنید.

حال سوالی که به وجود می اید این است که چطور کاشت مو بدون درد داشته باشیم؟ برای اینکه درد کاشت مویتان را کاهش دهید تعدادی مسائل پزشکی را باید رعایت کرده و در دستور کار قرار دهید.

در ادامه قصد بررسی این موارد را داریم.

مسئله اصلی ان است که بسیاری از افراد به دلیل رعایت نکردن توصیه های پزشکان قبل و بعد از کاشت مو دچار درد بیشتری می شوند.

به عنوان مثال مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین استفاده از مشروبات الکلیباعث تشدید میزان درد در فرد می شود و باید قبل و بعد از کاشت تا مدتی از انها پرهیز کرد چرا که علاوه بر درد بر روی نتیجه کاشت نیز تاثیر می گذارند.

سعی کنید حداقل از یک هفته قبل از کاشت مشروبات الکلی را کنار بگذارید.

سعی کنید صبح روز عمل کاشت مو یک وعده صبحانه مفصل داشته باشید و حتما مواد غذایی مانند عسل و مربا را در وعده صبحانه خود جای دهید.

چراکه این دو ماده شیرین باعث می شوند در طول روز به خصوص طی عمل پیوند مو که ممکن است زمان زیادی طول بکشد احساس ضعف نکنید.

احساس ضعف از جمله موارد اصلی است که باعث می شود در طول کاشت بی قرار شوید و طبیعتا درد بیشتری را احساس کنید.

دیده شده که برخی از افراد بعد از عملیات کاشت مو به دلیل رعایت نکردن توصیه های پزشکی پس از جراحی متاسفانه دچار ورم چشم و پیشانی می شوند.

این مورد معمولا با درد و ورم همراه است.

البته جای نگرانی نیست چراکه شما می توانید با قرار دادن کمپرس یخ روی ناحیه ورم کرده از سرتان و همچنین با مصرف مسکن درد بوجود آمده را کاهش دهید.

در کل درد در مسئله پیوند مو کاملا طبیعی است و موردی است که باید با ان کنار امد و انرا با رعایت مسائل پزشکی و مصرف مسکن ها کنترل کرد و میزان درد کاشت مو را کاهش داد.

در پایان در پاسخ به سوال اینکه ایا کاشت مو درد دارد یا خیر و اینکه این درد چقدر شدید است باید بگویم که جای نگرانی نیست چرا که انقدر ها هم شدید نیست که از استانه تحمل شما بیشتر باشد و شما را بی طاقت کند.

پس اصلا نگران نباشید و با خیال راحت برای کاشت مو اقدام کنید.

حال که خیالتان از میزان درد کاشت مو راحت شد و از قابل کنترل بودن و شدت کم ان مظمئن شدید.

وقت ان است که اگر به صورت جدی قصد انجام کاشت مو را دارید به دنبال یک کلینیک معتبر و با تجربهبرای کاشت مو باشید.

مجموعه کاشت موی فولیمو در شهر مشهد این اطمینان را به شما می دهد که با بیش از ۷ سال تجربه و ۱۰۰۰ کاشت موفق، زیباترین و طبیعی ترین خط رویش را برای شما به ارمغان می اورد.

شما همین حالا می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۵۵۵۵۰۶۱۲ تماس حاصل کرده , ابتدا از مشاوره رایگان درباره مشکل موی خود بهره مند شوید و سپس در صورت نیاز نوبت کاشت مو دریافت کنید تا تحت نظر متخصصین کاشت موی فولیمو برای همیشه صورتی زیبا و خط رویشی جذاب و متناسب با چهره خود داشته باشید و نگرانی های ناشی از ریزش مو را از بین ببرید.

صفحه تیم فولیمو را در اینستاگرام دنبال کنید:

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

دوره های آموزشی فولیمو
آخرین مقالات

آیا تاثیر اعتیاد بر ریزش مو واقعیت دارد؟

چگونه از کلاه بعد از کاشت مو استفاده کنیم؟

چگونه به کمک کاشت ریش بهترین نتیجه را به دست آوریم؟

هیرویت موثرترین مکمل برای رشد موهای شما

قرص فیناستراید

دوره جامع آموزش مزوتراپی صورت

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه تخصصی کاشت مو فولیمو می باشد.

 
طراحی سایت و مشاور سئو یاسئومی

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو درد دارد با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *