کاشت مو به روش BHT یا کاشت مو از بدن

کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش bht یکی از روش های جلوگیری از طاسی و ریزش مو می باشد. همانطور که می دانید در پیوند مو بررسی دقیق ساختار موهای دیگر بخش های بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. تکنیک کاشت BHT از روش های نوین کاشت مو شناخته شده که در لیست برترین و پرطرفدارترین روش های کاشت در جهان معروف می باشد. افراد بسیاری با توجه به مزیت ها و ویژگی های این تکنیک خواهان استفاده از این روش برای درمان طاسی سر خود هستند. این روش برای بانوان مناسب نبوده و نمی توان از دیگر بخش های بدن آنها برای بانک مو استفاده نمود و دلیل این موضوع بلند و نرم بودن موهای سر خانم ها می باشد که با دیگر موهای بدن ساختاری متفاوت دارند.

در صورت داشتن هرگونه سوالی در ارتباط با کاشت مو از بدن و یا کاشت مو bht میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید:

09120086192

روش کاشت مو bht یا کاشت مو از بدن

کاشت موها به روش bht به معنی پیوند مو از بدن به سر بوده و یکی از مدرن ترین روش های کاشت در جهان می باشد. این روش موثر برای بیمارانی که از طاسی شدید رنج می برند، بهترین گزینه پیش روی محسوب می شود. با توجه به اینکه کم پشتی مو و طاسی یکی از شایع ترین مشکلات در میان جوامع مختلف به شمار می رود، به خصوص آقایان نسبت به خانم ها بیشتر با این معضل مواجه می باشند. این روش برای اینکه عملکرد و دقت بهتری در جمع آوری هر واحد ساختاری مو داشته باشد، به صورت دستی انجام می شود. کاشت مو دارای پیشینه بسیار طولانی بوده و در طی این سال ها روش های متعددی برای رویارویی با آن ابداع شده است. این روش برای اولیت بار در سال های 1920 و 1930 در ژاپن مورد انجام واقع شد.

کاشت مو از بدن

 

پیوند مو به روش bht مناسب چه افرادی است؟

اگر به دنبال یک روش مناسب و تاثیرگذار برای کاشت موهای خود هستید می توانید روش bht را در اولویت قرار دهید. این روش برای آقایان یک انتخاب بسیار موفق و موثر می باشد. پایه و اساس تکنیک BHT استفاده از دستگاه های اتوماتیک به صورت دانه ای یا برداشت گرافت های مو به صورت دستی است. با در نظر گرفتن اینکه بین ساختار موهای سر و بدن تفاوت هایی وجود دارد، در کاشت به روش BHT بایستی یک سری نکات را رعایت کنید. عدم توجه به این نکات می تواند نتیجه مدنظر را به دنبال نداشته باشد. متخصصین در بسیاری از مواقع استفاده از موهای بدن را در این روش به عنوان آخرین گزینه در نظر میگیرند.  این تصمیم برای افرادیست که بانک موی ضعیفی دارند و نمی تواند پاسخگوی ناحیه طاسی فرد باشند.

قبل از کاشت مو به روش bht چه اقداماتی باید انجام شود؟

مسئله بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که موی بدن بیمار به مدت 6 ماه بیش از 2 اینچ رشدی نخواهد داشت. کاشت مو به روش BHT یکی از آخرین گزینه ها برای پیوند مو بوده و برای افرادی که بانک موی بسیار ضعیفی در ناحیه سر دارند، مناسب می باشد. پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی توانسته است تمامی محدودیت ها در کاشت مو را مرتفع سازند. هم چنین افرادی که در روش های قبلی پیوند مو، آسیب هایی به بانک مو وارد کرده اند می توانند از طریق تکنیک BHT مشکلات روش های پیشین را تلافی کنند. قبل از استفاده از این روش باید یک سری نکات را رعایت کنید. از جمله مراقبت های قبل از پیوند مو از بدن به سر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در صورتی که موهای فرد جو گندمی یا سفید است بایستی یک روز قبل از پیوند مو، رنگ موهای خود را به رنگ مشکی یا قهوه ای سوخته درآورد.
  • در صورت مصرف داروی خاص و داشتن بیماری بایستی با پزشک و متخصص خود در میان بگذارید. در صورت بررسی های پزشک و با توجه به اینکه خطری برای فرد به وجود نمی آید، پیوند مو انجام می شود.
  • حدود 10 روز قبل از ایجاد مو به روش bht بایستی مصرف داروهای مسکن مانند آسپرین و بروفن و داروهای جلوگیری کننده از انعقاد خون را قطع کنید.
  • یک هفته قبل از پیوند مو مصرف وارفارین، سیگار و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.
  • قبل از جراحی نیاز به آزمایش خون برای چکاپ خواهید داشت تا وضعیت سلامتی شما توسط پزشک معین شود.
  • مصرف برخی از داروها می تواند در روند کاشت مو تداخل به وجود آورند بهتر است قبل از جراحی از مصرف آنها دوری کنید.

مراحل پیوند مو به روش bht به چه صورتی است؟

مراحل کاشت مو به روش BHT شامل چند مرحله است که به طور کلی عبارتند از:

  • جمع‌آوری موهای بدن

در این مرحله، موهای سالم و قوی از مناطقی مانند سینه، پشت، شکم و پشتین دست جمع‌آوری می‌شوند. این موها باید شبیه به موهای سر باشند تا در نهایت به نتیجه‌ی بهتری برسیم.

  • برش موهای بدن

در این مرحله، موهای جمع‌آوری شده به طول و قطر مطلوب بریده می‌شوند. این کار با استفاده از ابزارهای خاصی انجام می‌شود.

  • باز کردن ناحیه‌ی کم موی سر

در این مرحله، نواحی کم موی سر با استفاده از ابزاری به نام میکروموتور باز می‌شوند.

  • کاشت موهای بریده شده

در این مرحله، موهای بریده شده به داخل ناحیه کم موی سر کاشته می‌شوند. پس از کاشت موها، باید به مراقبت و نگهداری آن‌ها توجه شود تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

  • مراقبت و نگهداری موهای کاشته شده

پس از کاشت موها، باید به مراقبت و نگهداری آن‌ها توجه شود. به عنوان مثال، باید از شستشوی موهای کاشته شده خودداری کرده و به مراقبت از پوست سر خود توجه کنید.

  • استفاده از شامپو‌های خاص

با توجه به توصیه‌ی پزشک، باید از شامپو‌های خاصی برای شستشوی موهای کاشته شده استفاده کنید. این شامپو‌ها برای حفظ سلامتی موها و پوست سر شما بسیار مهم هستند.

  • اجتناب از فعالیت‌های فیزیکی سنگین

به دلیل اینکه موهای کاشته شده در ناحیه‌ی کم موی سر قرار دارند، باید از فعالیت‌هایی که ممکن است باعث کشیدگی و کشیدگی موها شوند، خودداری کنید. به عنوان مثال، باید از برخورداری از ورزش‌هایی مانند بدنسازی، شنا، و فوتبال خودداری کنید.

  • مراقبت از پوست سر

پوست سر شما باید پس از عمل کاشت مو به خوبی مراقبت شود تا بهترین نتیجه‌ی ممکن حاصل شود. باید از استفاده از محصولات مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست سر استفاده کنید و از برخورداری از ماساژ پوست سر با استفاده از روغن‌های طبیعی نیز خودداری نکنید.

  • مراجعه به پزشک

باید به دوره‌های مشاوره و پیگیری پس از عمل کاشت مو با پزشک خود رعایت کنید و در صورت بروز هرگونه علائم نامطلوب یا مشکلی، به پزشک خود اطلاع دهید.

با رعایت این نکات، موهای کاشته شده به روش BHT می‌توانند به شما کمک کنند تا به داشتن موهایی طبیعی و سالم در ناحیه کم موی سر دست یابید.

مراقبت های بعد کاشت مو از بدن به سر (bht) چگونه است؟

مراحل پیوند مو به روش bht عمدتا 4 تا 8 ماه زمان می برد. پس از پایان عمل پیوند بایستی یک سری نکات را در اولویت خود قرار داد. عدم توجه به مراقبت های لازم پس از پیوند مو با این روش می تواند تاثیر منفی در نتیجه نهایی داشته باشد. کلیه مراحل مراقبت های پس از کاشت BHT مانند سایر روش ها پیوند مو می باشد.

مراقبت بعد از روش bht کاشت مو

  • در روزهای ابتدایی احتمالا درد هایی در بخش های کاشت شده حس خواهید کرد که کاملا طبیعی است و اصلا جای نگرانی ندارد. اگر تحمل آن را ندارید می توانید از مسکن با اجازه پزشک مربوطه استفاده نمایید.
  • بعد از روز دوم می توانید حمام بروید به شرط اینکه موهای خود را چنگ نزنید و آب با فشار ملایم به کف سرتان برخورد کند.
  • در حین شستشو بهتر است از کف شامپو را با پنبه به کف سر بزنید.
  • یک هفته الی 10 روز زمان نیاز است تا پوسته های کوچک روی فولیکول های مویی از بخش های مختلف بدن جمع آوری شده اند، از بین روند.
  • هم چنین یک ماه طول می کشد تا ظاهری یکدست و کاملا طبیعی را مشاهده نمایید. افرادی که می خواهند در ناحیه ای که قبلا فولیکول های مو جمع آوری شده است برای بار دوم جراحی داشته باشند بایستی 6 ماه منتظر بمانند تا نواحی مختلف به خوبی ترمیم یابند.

بانک مو در روش bht از چه قسمت هایی گرفته می شود؟

در کاشت مو از بدن به سر؛ با توجه به یک سری دلایل ژنتیکی، سرعت رشد موهای بدن از موهای سر متفاوت می باشد. به همین منظور بانک موی انتخابی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در ادامه بخش هایی از بدن که به عنوان بانک مو در این روش استفاده میشود را نام می بیریم.

1. ریش صورت

بهترین بانک مو برای پیوند مو به روش bht می باشد. از مهمترین دلایل انتخاب موی ریش برای کاشت  مو به این روش، ضخامت و مقاومت مناسب و سرعت رشد قابل توجه آن است. موهای زیر چانه سازگاری بسیار زیادی با موی سر داشته و با استفاده از موی زیر چانه می توان در زیبایی و طبیعی بودن موهای کاشت شده، بسیار موثر عمل کرد. به منظور بررسی شانس موفقیت کاشت مو به این روش بایستی چندین فاکتور بررسی شود. وسعت ناحیه برداشت، طول موها و مقدار تراکم مو از جمله این موارد می باشند.

بانک مو در روش کاشت مو bht

2. موهای سینه

موهای سینه نیز به عنوان بانک مو در کاشت مو به روش bht بوده و ماندگاری مناسبی پس از پیوند دارد. با در نظر گرفتن اینکه درصد موفقیت در پیوند موی دیگر بخش های بدن در این روش بسیار پایین است، به همین دلیل اولین انتخاب موهای ریش و سپس سینه می باشد. افرادی که با آگاهی از واقعیت ها تصمیم به این روش کاشت مو میگیرند، نهایت احساس رضایت را در پایان کاشت مو به دست خواهند آورد.

3. ناحیه روی شکم

اصولا پزشک متخصص برای کاشت مو به روش bht سعی دارند دو ناحیه ذکر شده در فوق را در اولویت قرار دهد. در صورت امکانپذیر نبودن این دو ناحیه می تواند از موهای روی شکم برای برداشت و پیوند مو استفاده کنند. ناحیه روی شکم در آقایان نیز با توجه به طول مو و تراکمی که دارد می تواند نتیجه موفقیت آمیزی را در پروسه پیوند مو bht به دنبال داشته باشد. در برخی مواقع نیز ممکن است از ناحیه شرمگاه به بعنوان بانک مو استفاده نمایند.

مزایا کاشت مو به روش BHT

از مزیت های کاشت مو از بدن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طبیعی بودن روش bht

کاشت مو به روش bht از جمله عمل های زیبایی بدون تهاجم شناخته می شود. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای پزشکی و زیبایی، افرادی که با ریزش شدید مو مواجه بودند می توانند با استفاده از موهای دیگر قسمت های بدن در کاشت و ترمیم مو بهره مند شوند.

  • ترمیم مو با روش BHT

استفاده از روش bht برای ترمیم مو با آثار و نتایج بسیار طبیعی و جلوه ای عادی همراه می باشد. به همین دلیل افراد با استفاده از این طریق می توانند غیر ممکن را ممکن سازند.

  • عدم محدودیتی برداشت مو

این روش تنها روشی است که با هیچگونه محدودیتی در انتخاب بانک مو مواجه نمی باشد. به همین دلیل خواهان استفاده از این روش پیوند مو روز به روز در حال افزایش می باشد. متخصصین می توانند برای برداشت مو و پیوند آن از موهای سینه، کمر، موهای پا، زیر چانه و … استفاده نمایند.

  • عدم نیاز به مراقبت و استراحت

بسیاری از روش های پیوند مو، نیاز به استراحت و مراقبت های پس از جراحی دارند. در صورتی که پیوند مو به روش bht با عدم نیاز به مراقبت های پس از پیوند، در کوتاهترین مدت زمان بهبود می یابد. به همین منظور افرادی که به دلیل شرایط کاری و موقعیت خود می توانند راحت ترین روش کاشت مو را انتخاب کنند، بهتر است پیوند مو به روش bht را در اولویت قرار دهند.

  • مناسب برای طاسی کامل

استفاده از این روش برای افرادی که هیچگونه مویی در سر ندارند، و کاملا طاس هستند بهترین گزینه به شمار می رود. چرا که با این روش می توانند از طاسی دائمی راحت شده و به عنوان بانک مو از موهای سینه یا زیر چانه یا موهای شکم استفاده کنند. طاسی کامل در آقایان یک معضل بزرگ بوده که ابداع روش bht مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

مزایای کاشت مو به روش bht

معایب کاشت مو از بدن

در روش bht بایستی به ناحیه سر شامپو زده و با یک ماده ضد باکتریایی محل مربوط ضدعفونی شود. با توجه به اینکه باکتری هایی در پوست بدن زندگی می کنند و در پروسه پیوند، ممکن است به سر منتقل شوند. هم چنین این موضوع می تواند نتیجه کاشت و پیوند را تحت تاثیر قرار دهد.

پس از جراحی و کاشت مو به روش بی اچ تی یک دوره نقاهتی را خواهید گذراند که در این مدت زمان بایستی تمامی توصیه های پزشک را برای بهتر گذراندن این مدت رعایت کنید. در بسیاری از مواقع دوره نقاهت در این روش پیوند مو نسبت به دیگر روش های کاشت مو طولانی تر و سخت تر می باشد. اما با توجه به مزیت ها و ویژگی هایی به دنبال دارد، در اولویت انتخاب مخاطبان قرار میگیرد.

میزان موفقیت روش bht به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان موفقیت در کاشت مو به روش bht با توجه به تکنیک ها و ابزارهای استفاده شده، از نتایج بسیار محبوبی برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که میزان موفقیت کاشت مو با میزان رضایت متقاضی تجزیه و تحلیل می شود. به همین منظور در زمان بررسی میزان موفقیت بایستی یک سری نکات را در نظر گرفت. پس از جراحی حدود 90 درصد موهای کاشته شده، میریزند که این موضوع کاملا طبیعی بوده و به معنای موفقیت آمیز نبودن جراحی نمی باشد. برای رسیدن به نتیجه نهایی بایستی 12 ماه صبر داشته باشید که این زمان ممکن است تا 18 ماه نیز ادامه داشته باشد. همچنین موارد زیر در میزان موفقیت تاثیر گذار هستند.

  • کیفیت بانک موی انتخابی
  • شرایط فیزیکی متقاضی
  • ضخامت و اندازه موهای برداشته شده
  • شباهت رنگ فولیکول های مو

تفاوت کاشت مو به روش bht با روش های دیگر چیست؟

  • در این روش به جای استفاده از موهای سر به عنوان بانک مو، از دیگر قسمتهای بدن خود از جمله سینه، زیر چانه و ناحیه شکم برای استخراج فولیکول های مو و کاشت در پوست سر استفاده می شود. با توجه به این موضوع می توان گفت مهمترین تفاوت در روش bht با دیگر روش ها انتخاب بانک موی شخص می باشد.
  • در بسیاری از روش های پیوند مو، متخصصین از پشت سر بیمار برای پیوند استفاده می کنند. به گونه ای می توان گفت این ناحیه به عنوان بانک مو متقاضی از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد. در صورتی که کاشت مو به روش bht به عنوان بانک مو از موهای زائد ولی باکیفیت و با ویژگی های منحصر بفرد استفاده می شود.
  • میزان تاثیرگذاری و نتیجه پیوند مو یکی دیگر از مهمترین تفاوت های این روش با دیگر روش های پیوند مو به شمار می روند. با توجه به اینکه ناحیه گیرنده، این فولیکول ها را کمی دیرتر پذیرش می کند به همین دلیل روند پیوند و قرار گیری فولیکول ها بسیار آرام پیش می رود.
  • تغییر رنگدانه ها در ابتدای دوران عمل جراحی یکی دیگر از این تفاوت ها می باشد. در سایر روش های کاشت مو نتیجه بسیار دلخواه تر و جذابتر حاصل می شود. به همین منظور در مواقع نادر که فرد بانک موی بسیار مناسب و ایده آل در سر خود نداشته باشد، از این روش برای برداشت فولیکول مو از موهای دیگر قسمت های بدن استفاده می کنند.

هزینه کاشت مو به روش bht چقدر است؟

قیمت کاشت مو به روش bht به عوامل متعددی بستگی دارد. با توجه به اینکه کاشت مو روشی درمانی محسوب نمی شود و در میان تکنیک های زیبایی جای گرفته است به همین دلیل تحت پوشش بیمه درمانی واقع نمی باشد. هزینه پیوند مو به روش bht به موارد زیر وابسته می باشد.

  • فرم و حجم مورد نظر متقاضی
  • میزان طاسی سر
  • دستمزد تکنسین ها
  • ابزارهای مورد نیاز
  • وسایل بی حسی
  • کیفیت موها در محل اهدا کننده مو و …

متغیر محاسبه خواهد شد. علاقه مندان به کاشت مو به روش bht می توانند با برقراری تماس تلفنی با کلینیک زیبایی بیرانوند از پشتیبانی و کارشناسان ما  اطلاعات دقیقی در این خصوص به دست آورند. برخی از کلینیک های زیبایی با هدف کسب سود بیشتر و دستمزد بالا، هزینه های گران تری را در مقابل خدمات زیبایی دریافت می کنند.

سوالات متداول

با وجود اینکه این روش پیوند مو برای افرادی که بانک موی قوی در پشت سر نداشته باشند، مناسب می باشد. پزشکان برای تصمیم نهایی یک سری معیار های ارزیابی برای مناسب بودن این تکنیک را بررسی می کنند. برای مثال رنگ موی بدن بایستی شباهت بسیاری به موی سر داشته باشد. ضخامت و جنس موی بدن کاملا شبیه با موی سر شب باشد. تراکم موی بدن باید بیش از 40 گرافت بر سانتی متر مربع باشد.

قبل از اقدام به کاشت مو، پزشکان چند آزمایش ساده را برای سلامتی فرد انجام می دهند که شامل موارد زیر میشود:

  • آزمایش شمارش سلول های خونی
  • انعقاد خون
  • بررسی فشار خون و قند خون
  • آزمایش ایمنی بدن و …

کاشت مو BHT با تمامی مزیت ها و فوایدی که داراست، از یک سری معایب و عوارض نیز برخوردار می باشد. در این روش با توجه به تکنیک برداشت فولیکول، احتمال تشکیل اسکار وجود داشته و این موضوع به مراقبت های بعد از ایمپلنت مو بستگی دارد. تفاوت رنگ موی بدن با موی سر در صورتی که تراکم زیاد باشد، به چشم می آید.

  • کسانی که از طاسی سر رنج می برند
  • افرادی که بدن های پر مو و ضخیمی دارند
  • افرادی که در اثر بیماری ژنتیکی و سوختگی موهای خود را از دست داده اند
  • افرادی که تحت شیمی درمان واقع شده اند و هیچ مویی در سر ندارند.
  • افرادی که از موهای کم پشت و کم حجم رنج می برند.

پاسخ: بله، موهای کاشته شده به طور طبیعی رشد می‌کنند و با موهای طبیعی شما تفاوت چشمگیری ندارند.

پاسخ: زمان بازگشت به کارهای روزمره بعد از کاشت مو به روش BHT بستگی به میزان تحمل شما نسبت به درد و تورم دارد. با این حال، معمولاً در چند روز اول پس از عمل، باید استراحت کافی داشته باشید و فعالیت بیش از حد را اجتناب کنید.

پاسخ: عمل کاشت مو به روش BHT ممکن است باعث درد و تورم در ناحیه برداشت موهای بدن شود. با این حال، پزشکان معمولاً از مواد بی حسی موضعی و به کمک دستگاه‌های تحت کنترل برای کاهش درد و تورم استفاده می‌کنند.

پاسخ: برای حفظ ناحیه کاشت شده، معمولاً باید حداقل چند روز پس از عمل به ناحیه سر آب نریزید.

پاسخ: بله، موهای بدن در محل برداشته شده به دور از ناحیه سر مجدداً رشد می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *