کاشت مو به روش نانو

با ما باشید تا در مورد کاشت مو به روش نانو ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو به روش نانو مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

لطفا صبر کنید .

.

.

کاشتن مو با الیاف نانو یک روش نوین و بسیار عالی برای پوشاندن نقاط طاس یا کم پشت سر است که در سال های اخیر به وفور از آن استفاده می شود.

اما با این وجود هنوز هم هستند افراد بسیاری که اطلاعات کاملی در مورد مزایا و معایب این تکنیک نداشته و نمی دانند چگونه و چه زمانی باید از این روش استفاده کنند.

به همین علت رسانه اینترنتی پزشک آشنا تصمیم دارد تا در این مطلب به طور اختصاصی در مورد کاشت مو با الیاف نانو صحبت کرده و همه آنچه که باید یک متقاضی در مورد این موضوع بداند را عنوان کند.

کاشت مو یا کاشت ابرو یک روش بسیار عالی برای بازیابی موهای از دست رفته است، اما متاسفانه همه افراد نمی توانند از این تکنیک استفاده کنند.

به همین خاطر پزشکان از روش جدیدی به نام پروتز موی نانو یا همان کاشت مو با الیاف نانو کمک گرفته و نقاط طاس یا کم مو را پوشش می دهند.

در این روش از فناوری نانو برای ساخت رشته های بسیار باریک پروتز مو استفاده شده و سپس پروتزهای مو تولید شده بر روی سطح پوست سر فیکس می شوند.

لازم به ذکر است که پروتزهای مو تحت تاییدیه CE اروپا در شرایط استریل و به صورتی کاملاً استاندارد تولید می شوند.

در واقع کاشتن مو با الیاف نانو موهای ضخیم و حجیمی را به افراد متقاضی کاشت مو اهدا می کند.

در این روش که موهای تولید شده به کمک شبکه ای با کراتین هایی از جنس گیاه بر روی سر فیکس می شوند، نیازی به استفاده از موی سر یا بدن فرد نبوده و به همین علت برای افرادی که وسعت طاسی آنها بالاست هیچ محدودیتی ندارد.

پیوند موی نانو یک روش ترمیمی برای زیبایی چهره است که در آن از طریق کاشت موی بدون جراحی قسمت های طاس یا کم مو پوشانده شده و به حجم موها افزوده می شود.

این روش از پیوند مو برای افرادی کاربرد دارد که دچار ریزش مو شده اما بانک موی مناسبی برای استفاده از سایر تکنیک های کاشت مو را ندارند.

در عمل زیبایی کاشتن مو با الیاف نانو ابتدا لازم است که فرد در مورد اینکه الیاف انتخابی چه رنگ، ضخامت و نوعی داشته باشند، تصمیم بگیرد.

به طور کلی برای انتخاب مو در پروتز موی نانو ، ابتدا جنس، رنگ و ضخامت موی فرد بررسی شده و سپس شبیه ترین مو از جنس نانو برای فرد انتخاب یا تولید می شود.

پس از انتخاب الیاف پزشک به کمک بی حسی موضعی منطقه مورد نظر را بی حس کرده و سپس شروع به چسباندن پروتزهای آماده شده می نماید.

بی حسی باعث می شود تا فرد حین عمل از آرامش لازم برخوردار بوده و درد زیادی را متحمل نشود.

در ادامه کار الیاف مصنوعی در سوراخ های پروتزی که به کف سر چسبانده شده است، قرار گرفته و کار به اتمام می رسد.

کاشتن مو با الیاف نانو به همین سادگی و بدون هیچ گونه درد و خونریزی بوده و لازم است فرد مراقبتهای بعد از کاشت مو را با دقت به انجام رسانده تا نتیجه مطلوبی از این روش از پیوند مو بدست بیاورد.

روش های مختلفی برای چسباندن یا فیکس کردن پروتز مو یا همان شبکه طراحی شده شبیه پوست سر وجود دارد.

این روش ها عبارتند از:
هزینه کاشتن مو با الیاف نانو
همانطور که می دانید روش های مختلفی برای پیوند مو وجود دارد، برخی از این روش ها برای گروهی از افراد مناسب ترین گزینه و در مقابل افرادی هستند که نمی توانند از این روش ها استفاده کنند.

اما جالب است که بدانید کاشتن مو با الیاف نانو برای تمامی افراد قابل استفاده است.

به خصوص افرادی که بانک موی مناسبی نداشته و نمی توانند از سایر روش های پیوند مو که نیاز به بانک مو دارد استفاده کنند و یا کسانی که به خاطر شرایط پزشکی استفاده از سایر تکنیک های پیوند مو برای آن ها فراهم نیست، به راحتی می توانند به کمک این روش نقاط طاس یا کم موی سر خود را پنهان کنند.

علاوه بر این تمامی خانم ها و آقایانی که می خواهند با استفاده از یک روش سریع، کم مویی خود را پوشش دهند و یا کسانی که به دلیل محدودیت سنی نمی توانند از سایر تکنیک های پیوند مو استفاده کنند، می توانند به راحتی و بدون هر گونه دغدغه یا نگرانی از این روش بهره بگیرند.

البته اگر مبتلا به ریزش مو شده اید بهتر است ابتدا به یک متخصص پوست و مو مجرب مراجعه کرده و عامل این موضوع را پیدا کنید.

زیرا در بسیاری از موارد با کشف و از بین بردن علت ریزش مو موهای ریخته شده، به حالت قبلی خود برگشته و دیگر نیازی به استفاده از تکنیک های مختلف پیوند مو نیست.

با توجه به اینکه در کاشتن مو با روش نانو از یک شبکه کراتینی برای فیکس کردن موها تولید شده بر سر استفاده می شود، برای بسیاری از افراد این ابهام وجود دارد که آیا این روش می تواند باعث ایجاد حساسیت یا مشکلات پوستی دیگر از قبیل عفونت، قارچ پوستی و … شود؟
برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که پروتز طراحی شده برای فیکس شدن موها از یک کراتین گیاهی (کاملاً ضد حساسیت) بوده که عیناً شبیه پوست سر شبیه سازی شده است.

این شبکه دارای سوراخ های ریزی است که امکان عبور و مرور اکسیژن را به پوست سر فراهم می کند، علاوه بر این ضد تعریق بوده و موجب هیچ گونه تورم، خارش و یا قارچی در سر نمی شود.

از مهمترین مزایای کاشتن مو با الیاف نانو می توان به این مورد اشاره کرد که در این روش نیازی نیست تا فولیکول های مو از بخشی به بخش دیگری از بدن منتقل شوند، به همین خاطر در این روش زیبایی هیچ خبری از جراحی، درد و خونریزی وجود ندارد.

از دیگر مزایای استفاده از این روش می توان به پوشش دادن طاسی یا کم مویی در افرادی اشاره کرد که بر اثر بیماری یا استفاده از درمان های خاص دچار ریزش موی شدید شده و یا فولیکول موی خود را به کلی از دست داده اند.

این تکنیک می تواند به بیماران سرطانی یا افرادی که در حال شیمی درمانی هستند، کمک شایانی نماید.

امکان انتخاب الیاف مصنوعی بسیار شبیه به موهای طبیعی فرد از دیگر مزایای کاشتن مو با الیاف نانو است.

به همین علت این موها نه تنها باعث ایجاد ظاهری مصنوعی و غیر طبیعی برای فرد نمی شوند، بلکه این امکان وجود دارد که آن ها را رنگ کرده و یا به شکل دلخواه در آورد.

عمل کاشتن مو با الیاف نانو هم مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای معایب خاصی است.

از مهمترین این موارد می توان به این موضوع اشاره کرد که موهای کاشته شده در این روش بافت زنده نبوده و قابلیت رشد کردن و بلند شدن ندارند.

به همین خاطر لازم است تا فرد قبل از پیوند مو در مورد بلندی و اندازه این موها به درستی تصمیم بگیرد.

علاوه بر این کاشت مو با الیاف نانو یک روش دائمی نبوده و در طول زمان نیاز به ترمیم دارد، از این رو لازم است تا فرد پس از گذشت دوره های مشخصی نسبت به ترمیم این موها اقدام نماید.

اکثر روش های پیوند مو دارای عوارض جانبی کوچک و بزرگی هستند.

اما بهتر است بدانید که اگر کاشتن مو با الیاف نانو در یک مرکز معتبر و تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام شود، هیچ گونه عارضه ای را در پی نخواهد داشت.

حتی موهای مصنوعی اضافه شده در این روش قابلیت رنگ کردن، فر کردن، استفاده از اتوی مو و … را هم دارند.

اما با این حال نباید این موها را بیش از حد رنگ کرد، زیرا ممکن است در دراز مدت به ریشه موها آسیب رسیده و تاثیر منفی در ماندگاری و همچنین ظاهر موها بگذارد.

با استفاده از این روش فرد حتی تورم و قرمزی که جز عوارض جدایی ناپذیر سایر روش های کاشت مو است را هم تجربه نمی کنید.

از این رو کاشتن مو به روش نانو یک روش بسیار خوب و کارآمد است که می تواند برای همه افراد مورد استفاده قرار بگیرد.

هزینه کاشتن مو با الیاف نانو
درست است که پیوند مو با الیاف نانو یک روش دائمی نیست، اما بهتر است بدانید اگر فرد مراقبت های لازم بعد از کاشت مو در این روش را به درستی انجام دهد، ماندگاری کاشتن مو با الیاف نانو بالا بوده و در اغلب موارد حتی به ۱۰ سال می رسد.

چرا که موهای تولید شده به روش نانو بسیار مقاوم بوده به طوری که می توان بارها و بارها آن ها را رنگ کرد و یا با استفاده از وسایل حرارتی از قبیل اتوی مو، سشوار، بابلیس و … آن ها را آرایش کرد.

البته در این موارد بهتر است طبق راهنمایی و توصیه های متخصص ترمیم مو عمل شود.

به طور کلی هزینه کاشت مو به روش نانو به مراتب کمتراز سایر روش های پیوند مو است، همچنین این روش بدون جراحی بوده و برای اکثر مراجعین تنها در یک جلسه قابل اجرا است.

اما با توجه به این که وسعت منطقه طاس یا کم مو و تعداد تار مو برای رسیدن به تراکم دلخواه در افراد مختلف متفاوت است، بنابراین نمی توان یک قیمت واحد را برای تمامی افراد عنوان کرد.

علاوه بر این جنس و کیفیت تارهای تولیدی یا به عبارتی دیگر برند پروتز مو و مرکزی که این برند را ارائه می کند، مهارت و تجربه جراح و کلینیکی که قرار است این عمل زیبایی در آن انجام شود از دیگر مواردی است که تاثیر مستقیمی بر روی هزینه کاشت مو به روش نانو می گذارد.

به همین خاطر اگر می خواهید از قیمت کاشت مو با الیاف نانو مطلع شوید، بهتر است در جلسه مشاوره که در اغلب کلینیک ها به صورت رایگان برگزار می شود، شرکت کرده و در این مورد با پزشک کلینیک پوست و مو صحبت کنید.

و در انتها این سوال پیش می آید که پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ؟ برای پاسخ به این پرسش باید این نکته را در نظر بگیرید زمانی که در حال تحقیق در مورد پروتز مو هستید، مسلماً چیزی جز مزیت برای شما بیان نمی شود، حال با توجه به این که در پیوند موی طبیعی جراحی، دوران نقاهت و هزینه بیشتری وجود دارد.

بنابراین احتمال اینکه سریعاً تصمیم بگیرید به جای کاشت مو از پروتز مو نانو استفاده کنید بسیار بالاست.

اما بهتر است در نظر داشته باشید که پایین بودن هزینه کاشتن مو با الیاف نانو در لحظه است، زیرا همانطور که متوجه شدید موهای بدست آمده به روش پروتز دائمی نبوده و نیاز به ترمیم و جایگزینی دارد.

پس هزینه پروتز مو نانو در طول زمان بسیار بیشتر از هزینه پیوند موی طبیعی خواهد شد.

علاوه بر این ثابت بودن قد موهای مصنوعی در طول زمان می تواند مشکلاتی را از نظر زیبایی برای افراد به وجود بیاورد.

همچنین در برخی از موارد که بر اثر استفاده نادرست و بیش از حد از لوازم آرایشی تفاوت فاحشی بین رنگ و ظاهر موهای طبیعی و موهای مصنوعی به وجود می آید، چاره ای جز ترمیم مجدد برای فرد باقی نمی ماند.

اما فرد بعد از استفاده از تکنیک پیوند موی طبیعی با هیچ کدام از این مشکلات رو به رو نخواهد شد.

برای بدست آوردن یک نتیجه مطلوب از کاشتن مو با الیاف نانو لازم است که فرد حتماً به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کرده و از پزشکی کمک بگیرد که علاوه بر تخصص کافی در این زمینه از تجربه و مهارت خوبی برخوردار باشد.

در ضمن بسیار ضروری است که فرد در جلسه مشاوره قبل از پیوند مو شرکت کرده و تمامی انتظارات و توقعات خود را از این پیوند مو به صورت کامل و واضح با پزشک خود در میان گذاشته و از راهنمایی های پزشک در این زمینه بهره مند شود.

تحریریه پزشک آشنا

فروردین ۳, ۱۴۰۱ در ۱:۱۹ ق٫ظ
سلام و عرض ادب
آیا در حال حاضر ، این روش در ایران ، قابلیت اجرایی دارد؟
پاسخ
فروردین ۵, ۱۴۰۱ در ۷:۵۹ ق٫ظ
با سلام
بله در آینده امکان پذیر است.

پاسخ
آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.

فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارسال دیدگاه

09126433463
info@pezeshkashna.

com
تهران.

ستاری شمال.

پیامبر مرکزی.

گلزار ششم.

پلاک8.

طبقه سوم.

واحد 5
هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.

تا افراد در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را بیابند.

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای رسانه اینترنتی پزشک آشنا محفوظ می باشد.

طراحی و بهینه سازی توسط اف تی سنتر

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو به روش نانو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *