کاشت مو به روش میکرو ایمپلنت

با ما باشید تا در مورد کاشت مو به روش میکرو ایمپلنت ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت مو به روش میکرو ایمپلنت مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

فهرست عناوین
مسئله ریزش موی سر یکی از حقایقی است که باید انسان در طول زندگی خود آن را بپذیرد.

به هر حال عوامل مختلفی باعث می‌شوند که فولیکول‌ها ضعیف شده و در نتیجه ریزش مو آغاز شود اما اگر شما به موقع برای درمان اقدام نمایید قطعاً می‌توان جلوی ریزش را گرفته و سپس برای درمان کم‌پشتی و یا حتی طاسی سر خود اقدام کنید.

برای این منظور،کاشت مو بهترین و موثرترین روش شناخته شده است که به طرق مختلف اجرا می‌گردد.

کاشت مو میکروایمپلنت یکی از روش‌های معتبر پیوند طبیعی مو است که تقریباً در تمام کلینیک‌های زیبایی ایران توسط متخصصین مجرب برای مراجعه‌کنندگان اجرا می‌گردد.

کارشناسان و متخصصان پایگاه مارال سلامت ایرانیان در این مقاله سعی بر این دارند که اطلاعات کامل در مورد کاشت مو طبیعی با روش میکروایمپلنت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا اگر پزشک متخصص این روش را برای شما انتخاب کرده است با آگاهی لازم بتوانید تصمیم خود را نهایی نمایید.

اگر کمی در اینترنت تحقیق کنید متوجه خواهید شد که روش‌ های پیوند موی طبیعی متنوع بوده و در نتیجه این امکان فراهم شده است که متخصصان بتوانند ایمپلنت مو را برای همه مراجعه‌کنندگان تحت هر شرایطی انجام دهند.

اگر تصمیم دارید که کم‌پشتی و طاسی سر را از طریق پیوند مو درمان کنید بهتر است اطلاعات کلی نسبت به روش‌های اجرای کار داشته باشید تا در جلسه مشاوره با متخصص بهتر بتوانید صحبت‌های او را درک نموده و تمامی سوالاتی را که لازم است مطرح کنید.

در واقع کاشت موی طبیعی به روش میکروایمپلنت همان کاشت مو با روش میکروگرافت است که این روش براساس روش اف آی تی ابداع شده است.

متاسفانه ریزش مو به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که بدترین دلیل، سرطان و در نتیجه شیمی درمانی‌ها برای بهبود بیماری است.

در چنین شرایطی بسیاری از افراد فکر می‌کنند که باید تا آخر عمر طاسی سر خود را تحمل کنند اما به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع ایمپلنت مو با روش میکروگرافت این محدودیت برداشته شده و اکنون شما حتی با ضعیف‌ترین بانک مو می‌توانید کاشت مو را انجام دهید.

مشاهده این مطلب: عوارض و خطرات کاشت مو

زمانی که در جلسه مشاوره با متخصص شرکت می‌کنید قطعاً در مورد چگونگی اجرای کار با شما صحبت خواهد کرد تا بدانید که این عمل زیبایی چند ساعت طول خواهد کشید و قرار است به چه نحوی پیش برود.

کاشت مو میکروگرافت یا میکروایمپلنت یکی از روش‌هایی است که سرعت بسیار بالایی داشته و استخراج و کاشت فولیکول با دستگاه انجام می‌گیرد.

برای پیوند طبیعی مو با روش میکروایمپلنت یا میکروگرافت باید مراحل زیر طی شود:
مشاهده این مطلب : لیست بهترین دکتر کاشت مو در تهران
همانگونه که متوجه شدید هر دو مرحله به صورت کاملا اتوماتیک خواهد بود در نتیجه سرعت کار بالا می‌رود و آسیب‌های پوستی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

روش میکروگرافت تحول عظیمی در زمینه پیوند مو ایجاد کرد و با نام دیگری به نام روش میکروایمپلنت نیز شناخته می‌شود.

جالب است بدانید که بسیاری از کلینیک‌های زیبایی کاشت مو، روش میکروایمپلنت را روشی مجزا از میکروگرافت معرفی می‌کنند که این موضوع صرفا جهت تبلیغات و جذب مشتری خواهد بود در حالی که مراحل کار کاملا شبیه به هم هستند.

مراحل کاشت مو
– بررسی دقیق محل پیوند و آماده‌سازی آن
– برداشت و کاشت فولیکول با روش ‌تریکوفیتیک اسکارلت یا با استفاده از هولدرهای اتوماتیک براساس شدت طاسی سر
مزایای این روش
– عدم تشکیل زخم و در نتیجه جلوگیری از تشکیل اسکار
– امکان کاشت مو با بانک موی بسیار ضعیف
– دوره نقاهت کوتاه مدت
عوارض کاشت مو
– احساس درد
– نداشتن حس در محل پیوند تا چند روز
– احساس خارش پوستی
هزینه روش میکروایمپلنت
– تعداد فولیکول مورد نیاز
– دستمزد متخصص
– هزینه پایه کلینیک
همان اندازه که انتخاب بهترین متخصص پیوند طبیعی ‌مو اهمیت دارد شما باید نکات توصیه شده در جلسه مشاوره مبنی بر آمادگی قبل از کاشت مو به روش میکروگرافت را نیز رعایت کنید تا نتیجه خوبی از عمل به دست ‌آید.

این نکات عبارتند از:

پیشرفت علم و ابداع روش‌های جدید برای پیوند مو این امکان را فراهم کرده است که عمل زیبایی کاشت مو با کمترین خطا و عارضه پیش برود و بهترین نتیجه را برای افراد در پی داشته باشد.

آنچه که باعث شده است کاشت مو به روش میکروگرافت یا میکروایمپلنت محبوبیت زیادی در بین متخصصان و مراجعه‌کنندگان به دست بیاورد مزیت‌های این روش است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:
درست است که کاشت مو به روش میکرو ایمپلنت به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های پیوند مو شناخته شده است اما به هر حال عارضه‌های طبیعی کاشت مو برای تمامی روش‌ها صدق کرده و روش میکروگرافت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بنابراین مهمترین عوارض جانبی کاشت مو به روش میکروگرافت عبارتند از:
به طور کلی با توجه به دقت بسیار بالای روش میکروایمپلنت در کاشت مو و همچنین استفاده از تجهیزات که باعث می‌شود حداقل آسیب به پوست وارد گردد، عارضه‌ های پیوند مو به روش میکروایمپلنت زیاد حاد و جدی نبوده و اگر مراقبت‌های بعد از کاشت را رعایت کنید، دوران نقاهت به خوبی سپری خواهد شد.

یکی از سؤالات پرتکرار در زمینه کاشت طبیعی مو به روش میکروایمپلنت مبلغی است که باید برای انجام این عمل زیبایی پرداخت شود.

هر اندازه استفاده از تجهیزات برای ایمپلنت بیشتر باشد، قطعاً هزینه کار افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین در محاسبه هزینه پیوند مو به روش میکروایمپلنت، باید به نوع تجهیزات مورد استفاده، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز و همچنین میزان شهرت متخصص و اعتبار کلینیک انتخابی دقت داشته باشید.

البته خوشبختانه بسیاری از کلینیک‌های معتبر امکان کاشت اقساطی مو به روش میکرگرافت را فراهم کرده‌اند و شما می‌توانید به راحتی از این روش استفاده کنید.

نکته آخر اینکه چون کاشت مو یک عمل زیبایی است، شرکت بیمه مبلغی را به شما پرداخت نخواهد کرد.

البته این موضوع نباید باعث نگرانی  شما شده و در انتخاب متخصص و کلینیک تنها به مسأله هزینه کار توجه داشته باشید چرا که عملکرد پزشک اهمیت بسیار بالایی بر نتیجه نهائی کار خواهد داشت.

به شما توصیه می‌کنیم ابتدا بهترین متخصص و کلینیک را برای کاشت طبیعی مو انتخاب کرده و سپس در جلسه مشاوره از تخصص بخواهید تمامی جزئیات لازم پیرامون هزینه پیوند مو به روش میکروایمپلنت را برای شما توضیح دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام جناب وقت بخیر، لطفا سوال خودتون رو از مشاور کلینیکی که.

.

.

سلام وقت بخیر بله طبیعی است.

.

.

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من روز ۷۵ کاشتمه ولی باز ر.

.

.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو به روش میکرو ایمپلنت با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *