کاشت مو به روش جراحی

با ما باشید تا در مورد کاشت مو به روش جراحی ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو به روش جراحی روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

کاشت مو یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در میان کسانی است که از مشکل طاسی و یا کم پشتی موی سر خود رنج برده و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

اما مشابه با سایر عمل های زیبایی، قبل از آنکه تصمیم به انجام کاشت مو بگیرید، باید در رابطه با روشهای انجام جراحی، مراقبت های بعد از عمل و همچنین هزینه جراحی اطلاعات کاملی داشته باشید.

اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد انجام این جراحی را داشته و به دنبال این اطلاعات هستید، پس در جای درستی قرار دارید.

کاشت مو به جراحی گفته می شود که طی آن افراد طاس و یا افرادی که موی نازکی دارند، مجدداً موی پر و ضخیم را تجربه میکنند.

این عمل جراحی زیبایی که سابقه آن به سال 1950 باز می گردد، برای اولین بار در آمریکا انجام شد.

اما از آن زمان تا کنون تکنیکهایی که برای انجام این عمل مورد استفاده قرار می گیرند، تغییرات زیادی داشته و بهتر شده اند.

همانطور که گفته شد، در حین انجام جراحی کاشت مو، پزشک فولیکول ها را از ناحیه متراکم به ناحیهای کم پشت یا طاس انتقال میدهد.

برای انجام این کار، از روش های زیر استفاده میشود:

در میان روشهای مختلفی که برای کاشت موی طبیعی وجود دارد، این روش بسیار تهاجمی بوده و با خونریزی زیادی همراه است.

چرا که یک نوار 1 یا دو سانتی از بانک مو برداشته می شود.

سپس با استفاده از یک میکروسکوپ فوق العاده قوی، فولیکولهای مو جدا شده و به ناحیه مو پیوند زده می شود.

در این روش، برای انجام پیوندهای جدید، هیچ گونه برشی در پوست سر ایجاد نشده و موهای مورد نیاز به صورت تکی به ناحیه مورد نظر پیوند زده میشوند.

با توجه به این که انجام این جراحی به زمان زیادی نیاز دارد، ممکن است برای پیوند تمام فولیکولهای مورد نیاز، 2 روز زمان نیاز باشد.

روش SUT را میتوان حالت پیشرفتهای از روش FIT در نظر گرفت.

چرا که در این روش پیوند فولیکول ها از طریق یک دستگاه واسط انجام میشود.

همین مسئله باعث میشود نه تنها احتمال آسیب به گرافت های مو کاهش پیدا کند، بلکه سرعت انجام جراحی نیز بیشتر می شود.

احتمالاً این سؤال برای شما ایجاد شده که در میان روشهای گفته شده، کدام یک بهترین روش کاشت مو است؟

به طور کلی روش SUT با توجه به اینکه جدیدترین تکنیک جهت انجام این جراحی است، به عنوان یکی از بهترین روش ها  در نظر گرفته می شود.

چرا که برای انجام کاشت مو از این طریق نیازی به جراحی و بیهوشی نیست.

علاوه بر این با توجه به اینکه میزان تهاجمی بودن عمل در این روش به حداقل میرسد، جای برش و زخم بعد از جراحی باقی نمانده و بیمار دوره بهبودی کمتری را باید پشت سر بگذارد.

با این وجود بهتر است که هر شخص متناسب با شرایط جسمانی، میزان طاسی و بودجه در دسترس و همچنین نظر تخصصی پزشک، یکی از روشهای گفته شده را برای انجام جراحی، انتخاب کند.

Your browser does not support the video tag.

کاشت مو به عنوان یکی از مؤثرترین روش های درمان طاسی در نظر گرفته میشود.

چرا که در حین انجام جراحی، فولیکولهای مو از یک قسمت از سر به قسمت دیگری منتقل می شوند.

به همین خاطر، از این شیوه درمان، نه تنها برای کاشت موی سر بلکه برای کاشت ابرو نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

با این وجود، انجام این جراحی برای همه افراد نیز مثمر ثمر نیست و نتیجه آن تا حد زیادی به جراحی بستگی دارد که وظیفه انجام این عمل زیبایی را به عهده دارد.

بنابراین، قبل از آنکه برای انجام قطعی این جراحی تصمیم بگیرید، بهتر است که با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

همانطور که گفته شد، انجام این جراحی به همه افراد توصیه نمی شود.

به طور کلی جراحی کاشت مو طبیعی به افرادی توصیه میشود که به بنا به برخی از دلایل ارثی دچار طاسی شده و یا موی کم پشت و نازکی دارند.

بنابراین، انجام این جراحی به کسانی که بنا به دلایل دیگر، مانند کمبود مواد مغذی دچار ریزش مو و کم پشتی شده اند، توصیه نمی شود.

بله! یکی از مزایای اصلی این روش، دائمی بودن نتیجه آن به شرط مراقبت صحیح بعد از انجام جراحی است.

دلیل دائمی بودن نتیجه نیز به روش انجام آن مربوط است.

چرا که فولیکولهای پیوند داده شده، تحت تأثیر دی هیدروتستوسترون (DHD)، هورمونی که باعث ریزش مو میشود، قرار نمی گیرند و در گذر زمان دچار ریزش نمیشوند.

به طور کلی، جراحی کاشت مو طبیعی یک روش ایمن در نظر گرفته میشود.

با این حال، نحوه واکنش هر فرد به این جراحی متفاوت از دیگری است.

در نتیجه زمان بهبودی و عوارض بعدی این عمل در افراد می تواند متفاوت از یکدیگر باشد.

عفونی شدن زخمهای ایجاد شده یک عارضه نادر است که با استفاده از برخی از آنتی بیوتیک ها و همچنین کرم های مخصوص، قابل رفع است.

البته به خاطر داشته باشید که اگر در انتخاب کلینیکی که این جراحی در آن انجام میشود دقت کنید، احتمال ابتلا به عفونت بسیار کاهش پیدا میکند.

چرا که این عارضه جانبی معمولاً به دلیل بهداشت ضعیف در حین انجام جراحی ایجاد می شود.

با توجه به اینکه این جراحی به عنوان یکی از عملهای تهاجمی در نظر گرفته میشود، خونریزی و تورم یکی از عارضه های بعدی آن است.

تشدید شدن این عارضه زمانی بیشتر میشود که فرد قبل از انجام جراحی مصرف الکل و نیکوتین را قطع نکرده باشد.

خارش یکی از اتفاقهای معمول بعد از جراحی کاشت موی طبیعی است که نشان دهنده روند بهبود است.

با این حال، اگر میزان خارش پوست سر به بیشترین میزان خود رسید، باید از خارش پوست سر خودداری کرد.

ریزش موهای ناگهانی، 1 الی 5 هفته بعد از انجام جراحی اتفاق افتاده و معمولاً افراد را نگران و ناراحت می کند.

در حالی که این اتفاق طبیعی است و بعد از 3 الی 4 ماه، موهای پیوند داده شده، رشد میکنند.

بعد از جراحی، با توجه به اینکه پوست سر زخم و آسیب دیده است، باید 1 هفته استراحت مطلق داشته و بعد از آن کارهای روزانه را از سر بگیرید.

علاوه بر این، به منظور جلوگیری از عفونت در محل زخمهای ایجاد شده، احتمالاً نیاز است که سر بانداژ شده و به مدت زمان مشخصی از آنتی بیوتیک استفاده شود.

مزوتراپی روشی است که در آن با استفاده از سوزن مخصوص، داروها و مواد مغذی خاص برای تقویت رویش موهای کاشته شده در سر تزریق می شود.

معمولا پزشکان برای همه کسانی که عمل پیوند مو انجام میدهند 1 الی 2 جلسه مزوتراپی مو را توصیه میکنند اما اگر موهای شخص بسیار ضعیف باشد ممکن است پزشک تعداد جلسات بیشتری را تجویز کند.

هزینه کاشت مو مشابه با سایر عملهای جراحی به عوامل مختلفی مانند روش انجام جراحی، نوع بیهوشی، کلینیک و یا مرکزی که جراحی در آن انجام می شود، جراح و .

.

.

بستگی دارد.

به همین خاطر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه این عمل بهتر است که در یک جلسه مشاوره با پزشک منتخبتان شرکت کنید تا از هزینه ها متناسب با شرایط شخصی خودتان مطلع شوید.

سعی کنید در انتخاب خود حساسیت لازم را به خرج دهید و بخاطر قیمت کمتر گول تبلیغات مراکز نامعتبر و پزشکان بی تجربه را نخورید و کلینیک خوب برای کاشت مو انتخاب کنید.

لطفا خطاهای ورودی زیر را تصحیح کنید :

ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شاد ، بن بست باغ سرا ، پ7 ، کلینیک رویای آبی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک زیبایی و لاغری رویای آبی می باشد.

طراحی و سئو توسط آتی دیتا

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو به روش جراحی ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو به روش جراحی با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *