کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک

با ما باشید تا در مورد کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

تهران- در این مطلب اطلاعات دقیقی راجع به کاشت مو و روش‌های مختلف آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیاری از مردم از کچلی و ریزش مو رنج می‌برند و به همین خاطر است که محققان بسیاری در تلاشند تا راهی برای جلوگیری از ریزش مو و یا تحریک رشد مجدد مو پیدا کنند و روز به روز داروها و روش‌های مختلفی در این زمینه اختراع می‌شود.

سالیان زیادی است که کاشت مو برای چنین افرادی انجام می‌شود و به مرور زمان دستگاه‌های کاشت مو پیشرفته شده است تا نتایج کاشت مو بهتر باشد.

در این مطلب اطلاعات دقیقی راجع به کاشت مو و روش‌های مختلف آن در اختیار شما قرار خواهیم داد، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۱.

کاشت مو یا پیوند مو چیست ؟
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر زیبایی افراد تأثیر می‌گذارد، پرپشت بودن مو است اما برخی از افراد به طور مادرزادی و یا به دلایل متنوعی مانند افزایش سن، نامتعادل بودن هورمون‌ها، سوختگی، بیماری‌های تیروئیدی، بیماری‌های عمومی و یا آلوپسی موهای کم پشتی دارند و به دنبال راهی برای رفع مشکلشان هستند.

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای درمان کم پشت بودن مو و کچلی، کاشت مو است.

البته روش‌های مختلفی مانند مصرف دارو برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد، اما نتیجه استفاده از این داروها نمی‌تواند به اندازه کاشت مو خوب و ماندگار باشد.

از طرفی دیگر نتیجه کاشت مو بسیار طبیعی است و شما بعد از کاشت مو می‌توانید از پر پشت شدن طبیعی موهایتان لذت ببرید.

کاشت مو روش درمانی است که در این روش، فولیکول مو از قسمتی از سر (اهدا کننده) برداشته شده و به قسمت دیگری از سر که کم پشت است، منتقل می‌شوند.

بعد از کاشت مو، موهای کاشته شده مانند موی طبیعی رشد می‌کنند.

۲.

چه کسانی کاندید کاشت مو هستند؟
کاندیدای مناسب کاشت مو عبارتند از:
افرادی که به صورت مادرزادی موهای کم پشتی دارند.

افرادی که به خاطر بیماری‌هایی مانند بیماری غده تیروئید و یا بیماری پوستی ریزش مو دارند.

افرادی که در اثر سوختگی و یا جای بخیه بخشی از موی خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با کاشت مو قسمت کچل شده را ترمیم کنند.

کلینیک رویان سلامت با کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیکsuper FUE plus که پیشرفته‌ترین روش جهانی کاشت مو است ، بهترین خدمات را به مشتریان متقاضی ارائه می‌دهد.

این تکنیک برای اولین بار در خاور میانه و به صورت انحصاری فقط در مجموعه کلینیک‌های وابسته به رویان سلامت ارئه می‌شود.

۳.

برای کاشت مو چه شرایطی باید داشته باشیم؟
برای کاشت مو باید شرایط خاصی داشته باشید که عبارتند از:
داشتن بانک موی خوب مهم‌ترین شرایط در کاشت مو است زیرا کسانی که موهای پشت سر آن‌ها (اهدا کننده مو) بلند، ضخیم و پر پشت است در کاشت مو موفق‌ترند.

برای کاشت مو سطح اجتماعی و فرهنگ فرد اهمیت دارد، زیرا بعد از کاشت مو فرد باید زمان، بهداشت و هزینه زیادی را برای مراقبت از کاشت مو صرف کند تا فرد دچار عفونت و یا عارضه نشود.

سن فرد بهتر است که بالای ۲۵ سال باشد زیرا که در این سن روند ریزش مو کند شده و کاشت مو مؤثر خواهد بود.

فردی که کاندید کاشت مو است نباید موهای خیلی کم پشتی داشته باشد زیرا در این صورت امکان کاشت تار موهای زیاد وجود ندارد و نتیجه کاشت مو رضایت بخش نخواهد بود.

برای کاشت مو باید میزان سلامتی فرد توسط پزشک بررسی شود تا دچار بیماری خاصی که بر کاشت مو مؤثر است، نباشد.

۴.

آیا زنان هم می‌توانند موی طبیعی بکارند؟
از آنجا که زن معنای زیبایی است، زیبایی زنان بیش‌تر از مردان اهمیت دارد و به همین خاطر است که کاشت موی زنان بیشتر از مردان طرفدار دارد.

موهای زنان نقش مهمی در زیبایی صورت و اعتماد به نفس آن‌ها دارند.

شایع‌ترین علت ریزش موهای سر در بانوان ارثی می‌باشد و یا به دلیل یک مشکل ژنیتیکی است، از جمله موارد دیگر زنانی می‌باشند که به علت زخم، تصادف و سوختگی در اثر مواد شیمیایی موهای خود را از دست داده‌اند.

به همین دلیل است که امروزه کاشت مو زنان موضوع بسیار مهم و رایج است و روزانه تعداد زیادی از زنان برای انجام کاشت مو به کلینیک‌های کاشت مو مراجعه می‌کنند.

۵.

بهترین روش‌های کاشت مو
کاشت مو به روش‌های بسیار متنوعی انجام می‌شود و تفاوت روش‌های مختلف کاشت مو در نوع دستگاه و روش برداشت فولیکول مو است، در ادامه مطلب بهترین روش‌های کاشت مو را به شما معرفی می‌کنیم:
۵.

۱.

کاشت مو به روشFUT( Follicular Unit Transplantation )
روش FUT روش جراحی برای کاشت مو است که برداشت فولیکول‌های مو در این روش با برداشت فلپ انجام می‌شود.

در روش FUT نوارهایی از موی پس سر که ناحیه اهدا کننده است، برداشته می‌شود، سپس زیر میکروسکوپ به واحدهای فولیکولی مو تبدیل شده و سپس با ایجاد شکاف‌های ظریف در ناحیه مورد نظر ، کاشته می‌شوند.

۵.

۲.

کاشت مو به روشSUT(Safe Unit Transplantation )
در این روش استخراج واحدهای فولیکولی مو توسط دستگاه انجام می‌شود.

واحدهای فولیکولی مو مناسب از هر گرافت توسط دستگاه برداشت و کاشت توسط تکنسین کاشت مو زیر نظر پزشک انجام می‌شود.

برای افرادی مناسب است که ریزش مو کمی دارند.

اصطلاحاً گفته می‌شود در حد چهار انگشت جلو سر یا پشت سر پوشش داده می‌شود.

در کاشت مو با روشSUT دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی و برش نیست و هیچ عوارضی ندارد.

هرچه تراکم موهای سر بیش‌تر باشد تعداد واحدهای فولیکولی مو نیز بیش‌تر است.

از بی حسی موضعی استفاده می‌شود تراکم و سرعت کاشت مو با این روش ۳ برابر نسبت به روش‌های قدیمی بیشتر است.

۵.

۳.

کاشت مو به روش Super FUE(Super Follicular Unit extraction)
در این روش، دستگاه هوشمند Super FUE plus موهای ضخیم و گرافت‌های چند ریشه‌ای را شناسایی کرده و با اسکن و آنالیز توسط دستگاه هوشمند، بدون هیچ آسیبی به ریشه موها و بدون درد، برش و خونریزی برداشت گرافت‌ها را انجام می‌دهد؛ به همین خاطر تراکم کاشت مو با این دستگاه ۴-۳ برابر بیشتر از روش‌های دیگر کاشت مو است.

دستگاه Super FUE plus شامل ۲۳ دستگاه تمام اتوماتیک است و استفاده از این دستگاه کاشت مو در کلینیک رویان سلامت تحول عظیمی در کاشت مو ایجاد کرده است.

به کمک این دستگاه تمامی فولیکول‌های برداشته شده به صورت اتوماتیک و با حداکثر تراکم در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شود و نتایج کاشت مو بسیار طبیعی، در جهت مناسب و با تراکم یکنواخت و مناسب انجام می‌شود.

قابل ذکر است که فقط چند مرکز معتبر در آمریکا و اروپا مجهز به کاشت موی تمام اتوماتیک با دستگاه Super FUE plus هستند و کلینیک رویان سلامت مفتخر است که به صورت انحصاری مجری کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک Super FUE plus در ایران و خاورمیانه باشد و به این ترتیب جز چند کلینیک برتر دنیا قرار گرفته است.

۶.

مزایای کاشت موی طبیعی
انجام کاشت مو در کلینیک رویان سلامت و با استفاده از روش Super FUE plus مزایای زیر را دارد:
ü امکان برداشت مو از سایر مناطق بدن، بدون ایجاد اسکار، برش و جراحی
ü استفاده از دستگاه بی حسی بدون سوزن
ü کاشت موی طبیعی و دائمی قابل رشد، اصلاح و رنگ کردن
ü برداشت و کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک و هوشمند
طراحی و ترسیم خط رویش مو بسیار دقیق و پیشرفته با دستگاه لیزری
افزایش حداکثر تراکم ، در کاشت مو به روش Super FUE plus
افزایش ۱۰ برابری دقت کاشت و حفظ زاویه‌ی خواب طبیعی فولیکولی در هنگام کاشت
اسکن و آنالیز سلامت فولیکول موهای برداشت شده و انتخاب فولیکول‌های سالم و مناسب برای کاشت مو
احتمال عفونت بسیار پایین در کاشت مو با روش Super FUE plus
روشی ایمن برای کاشت مو و بدون هیچ گونه آسیب به فولیکول مو
۷.

بعد از کاشت مو چه اتفاقی می‌افتد؟
موهای برداشت شده از پشت سر بیمار (ناحیه اهدا کننده مو)، بعد از کاشت مو به سرعت شروع به رشد می‌کنند.

کاشت مو در کلینیک تخصصی موی رویان سلامت با تیم تخصصی کاشت مو و با بهره گیری از علم روز دنیا با دستگاه تمام اتوماتیک Super FUE plus انجام می‌شود که بهترین راه برای بازگرداندن موهای از دست رفته است.

حدود ۸۰ درصد موهای کاشته شده بین ۶-۳ هفته بعد از کاشت مو می‌ریزند و ۱۸-۱۰ ماه بعد از کاشت مو، از ریشه فولیکول‌های کاشته شده موهای جدید رشد می‌کنند.

این موهایی که بعد از کاشت مو رشد کرده‌اند، دچار ریزش مو نمی‌شوند.

و در واقع نتایج کاشت مو حدود یک سال بعد از کاشت مو، کاملاً قابل مشاهده است.

۸.

کاشت ابرو
زیبایی و پر پشتی ابرو تأثیر زیادی بر زیبایی ظاهری شما دارد و تأثیر آن حتی از موهای سر نیز مهم‌تر است، زیرا ریزش موهای سر طبیعی است اما ریزش و خالی بودن موهای ابرو طبیعی نبوده و تأثیر منفی بسیار زیادی بر زیبایی فرد می‌گذارد.

به همین خاطر است که بسیاری از افرادی که ابروهای خالی دارند و یا قسمتی از ابروهایشان در اثر سوختگی یا بخیه و یا به صورت مادرزادی ریخته است، به دنبال کاشت ابرو هستند.

کاشت ابرو روشی است که در آن فولیکول موهای قسمتی از سر (ناحیه اهدا کننده فولیکول مو) به ابرو منتقل می‌شوند.

در واقع در کاشت ابرو از همان تکنیک‌های کاشت مو استفاده می‌شود و بعد از کاشت مو در ابرو، تارهای موی کاشته شده تا پایان عمر به رشد خود ادامه خواهند داد و مانند ابروهای طبیعی نیاز به کوتاه کردن و مرتب کردن دارند.

۹.

موارد منع شده برای کاشت مو
اگر هر یک از شرایط زیر را دارد، نباید کاشت مو انجام دهید:
در صورتی که سن شما کمتر از ۲۵ سال است، زیرا در سنین پایین‌تر از ۲۵ سال روند ریزش موی شما کند نشده است و نتیجه کاشت مو مناسب نخواهد بود.

اگر بیماری زمینه‌ای مانند بیماری تیروئیدی دارید که موجب ریزش مو می‌شود.

در صورتی که موهای شما به صورت کامل کچل است.

اگر مایل به دریافت مشاوره از متخصصان کلینیک رویان سلامت هستید، می‌توانید در ساعات کاری کلینیک با شماره‌های ۴۱۹۳۶(۰۲۱), ۹۵-۲۲۸۸۵۸۹۰(۰۲۱) تماس حاصل فرمائید تا مشاوران ما در اولین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

و یا به شماره ۰۹۱۹۰۱۲۵۴۶۰ پیامک دهید، و یا به وب سایت https://royanbeauty.

com/مراجعه کنید .

* این مطلب صرفاً یک خبر آگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کپی شد
All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *