کاشت مو با تکنیک های جدید

کاشت مو بدون تراشیدن سر

یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان در کاشت مو، تراشیده شدن سر قبل از عمل می باشد. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و بهره مندی از روش های نوین دیگر نیازی به تراشیدن موهای سر نبوده و این نگرانی مخاطبان به راحتی حل شده است. با بهره مندی از به روز ترین متد کاشت مو که تکنیک SUT نام دارد، می توانید بدون نیاز به تراشیدن سر به عمل پیوند مو بپردازید. این روش در مقایسه با تکنیک های قبلی از معایب و مضرات مصون بوده و مخاطبان می توانند بدون نگرانی از نتیجه، روش SUT را برای پیوند مو در اولویت قرار دهند. در این روش با بهره مندی از دستگاه اتوماتیک، می توان در مرحله برداشت مو به راحتی عمل کرد. این روش فرصت برداشت 14000 تار مو در یک جلسه را به متخصصین می دهد.

استفاده از این روش سبب می شود که دیگر نیازی به تراشیدن موها از ته نداشته و با کوتاهی موهای سر به راحتی می توان عمل کاشت مو را انجام داد. هم چنین در صورتی که مخاطب تقاضا داشته باشد، از کوتاهی موها نیز می توان امتناع کرد. کاشت مو بدون تراشیدن مو، به یکی از پرطرفدارترین روش های پیوند مو تبدیل شده است. شما نیز میتوانید با کسب اطلاعات از مزیت های این روش و با بررسی های کاندید مناسب برای این روش، آن را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

کاشت و پیوند مو برای دومین بار

بسیاری از مخاطبان قبل از انجام پیوند مو، میخواهند بدانند که آیا این روش درمانی برای بار دوم قابل اجرا می باشد یا نه؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت این موضوع از فردی به فرد دیگر متغیر می باشد. در بسیاری از موارد با توجه به نتیجه عمل پیوند مو، دیگر نیازی به کاشت مجدد نبوده و میزان حجم و تراکم موهای فرد بسیار مناسب و ایده آل می باشد. اما ممکن است در برخی مواقع نیز میزان حجم موی انتقال داده شده برای فرد کم بوده و در این راستا با نظر متخصص می توان برای بار دوم به کاشت مو اقدام کرد. متخصصین و کادر حرفه ای، موظف اند در قبال هزینه ای که دریافت میکنند، پیوند موی فرد را تحت استانداردهای پزشکی به بهترین نحو ممکن انجام دهند. اما گاهی به دلیل تراکم اضافی و کم حجم بودن، تکرار کاشت را در اولویت قرار می دهند.

چه زمانی به کاشت مو دوم نیاز داریم؟ این موضوع به میزان ریزش مو بستگی دارد، در پیوند مو حدود 6 هزار فولیکول و گرافت استخراج شده و این نشان دهنده این است که گرافت های خارج شده به راحتی تراکم بالای کاشت را تضمین می کنند. اما با این حال اگر فرد نسبت به تراکم و حجم موهای خود رضایت کافی را نداشته باشد، می تواند پیوند مو برای بار دوم را از متخصص تقاضا کند. پیشنهاد اکثر متخصصین این است که نسبت به تراکم و حجم زیاد حساس نبوده و فکر کاشت دوم را از سر خود بیرون کنید. چرا که مشاهده نتیجه عالی طی یک دوره 12 ماهه کامل خواهد شد. به همین دلیل نباید عجله داشته باشید و با مشاهده تراکم کم موهای سر به فکر کاشت و پیوند برای بار دوم نباشید.

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

ریزش مو یکی از بزرگترین مشکلات امروزی به شمار می رود که اغلب افراد در جوامع مختلف درگیر آن هستند. ریزش مو می تواند یک معضل ارثی باشد که از نسلی به نسل دیگر به ارث می رسد. برای درمان این مشکل تنها راهی که می توانید در پیش روی قرار دهید، پیوند مو می باشد. مخاطبان با طی کردن روش های مختلف با استفاده از شامپوهای متنوع و روش های سنتی هیچ تغییری در ریزش موهای خود به دست نخواهند آورد. در این راستا شاهد ارائه روش های مختلف برای کاشت مو هستیم. کاشت به روش سلول های بنیادی را می توان یکی از جدیدترین تکنیک های کاشت نام برد. این روش به دنبال آن است که ریزش موی ارثی را به طور کامل ریشه کن کند. داشتن بانک موی مناسب، برای کاشت و پیوند موی زنده از واجبات به شمار می رود.

با وجود اینکه روش پیوند مو به روش سلول های بنیادی هنوز به صورت عملی اجرا نشده، اما امیدی برای عملی شدن آن در آینده نزدیک وجود دارد. این روش شباهت بسیار زیادی به دیگر روش های کاشت مو دارد. تفاوت این تکنیک با دیگر روش ها، تنها برداشت نمونه کوچک از پوست که حاوی مو بوده و با تکثیر فولیکول های مو در آزمایشگاه در ناحیه مدنظر کاشته می شوند. در حالی که در بقیه روش ها اکثریت به صورت نواری برداشت مو انجام می شود.

پیوند مو به روش safer

یکی دیگر از تکنیک های کاشت مو به روش Safer می باشد. این روش در همان ابتدا منسوخ شد و بسیاری از متخصصین از انتخاب این روش برای پیوند مو امتناع کردند. دلیل این موضوع کیفیت دستگاه بوده و این دستگاه ناقل بیماری به شمار می رود. به همین منظور می توان گفت عوارض این دستگاه بیش از حد استاندارد بوده و کاملا با دیگر دستگاه های پیوند مو متفاوت می باشد. برخی از کلینیک های زیبایی بدون اهمیت به این موضوع از این روش برای کاشت بهره مند می شوند، که این موضوع سلامتی متقاضیان را به شدت تهدید می کند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از اقدام به کاشت، اطلاعاتی دقیق و مطمئن از کیفیت کاری کلینیک مدنظر به دست آورید.

کلینیک کاشت مو بیرانوند به عنوان معتبرترین فعالان در این زمینه، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورد. شما می توانید با برقراری تماس تلفنی یا از طریق مشاوره آنلاین پاسخ تمامی سوالات خود در خصوص خدمات کلینیک ما و نحوه کاشت و پیوند مو به دست آورید. کارشناسان و مشاورین مجموعه ما، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک های زیبایی پوست و مو، موضوع بسیار مهمی می باشد به همین منظور پیشنهاد می شود قبل از هرکاری از کیفیت و بهداشتی بودن خدمات کلینیک های زیبایی اطلاعاتی مفید به دست آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *