کاشت مو اقساطی

با ما باشید تا در مورد کاشت مو اقساطی ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت مو اقساطی روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست عناوین
کاشت موی سر یکی از مهم‌ترین عمل‌های زیبایی است که اگر توسط یک متخصص حرفه‌ای انجام شود قطعاً بعد از اتمام کار شما نتیجه ماندگار، بسیار زیبا و طبیعی را شاهد خواهید بود به گونه‌ای که هیچ‌کس نمی‌تواند متوجه پیوند مو گردد.

با توجه به اینکه پیوند موی طبیعی کم‌ترین عارضه را به دنبال داشته و بهترین و ماندگارترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورد، به همین دلیل اغلب مردم دوست دارند برای درمان کم‌پشتی یا طاسی سر خود به سراغ ایمپلنت مو بروند اما آنچه باعث می‌شود محدودیتی برای مراجعه‌کنندگان پیش بیاید، مسئله هزینه کاشت مو است.

به هر حال این عمل زیبایی قیمت مخصوص خود را داشته و اغلب مردم در شرایط اقتصادی فعلی توان مالی برای پرداختن تمامی هزینه‌ها را ندارند.

از سوی دیگر شرکت‌های بیمه هیچ حمایتی از مشتریان خود در این زمینه نمی‌کنند.

با این تفاسیر، جایی برای نگرانی نخواهد بود چرا که امکان کاشت مو اقساط توسط برخی از کلینیک‌های معتبر فراهم شده است.

در این مقاله که توسط کارشناسان پایگاه مارال سلامت ایرانیان تدوین شده است ما تمامی نکات لازم برای کاشت مو اقساطی را برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد.

قبل از اینکه به بررسی نحوه انجام کاشت مو اقساطی بپردازیم لازم است بدانیم که چه عواملی بر قیمت پیوند طبیعی‌ مو تاثیر می‌گذارند.

به طور کلی مبلغ این کار برای هر فرد کاملاً منحصر به فرد خواهد بود چرا که شرایط مراجعه‌کنندگان با هم تفاوت داشته و همین مسئله تاثیر چشمگیری بر هزینه کار خواهد داشت.

عوامل زیر تعیین‌کننده قیمت ایمپلنت مو خواهند بود:
مشاهده این مطلب: عوارض و خطرات کاشت مو چیست؟

کاشت طبیعی موی یکی از عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید به همین دلیل است که شرکت‌های بیمه برای انجام این عمل هیچگونه حمایتی از شما نخواهند داشت به این معنا که شما باید تمامی مبالغ کار را به صورت کامل پرداخت نمایید.

اما این مسئله برای اغلب متقاضیان پیوند مو نگران‌کننده است چرا که نمی‌توانند هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنند.

در چنین شرایطی ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که کاشت مو اقساطی را انجام دهید.

مزیت کاشت مو اقساطی
نداشتن محدودیت برای انتخاب روش پیوند مو
افزایش درآمد کلینیک زیبایی پیوند مو
کیفیت کاشت مو اقساطی
پرداخت هزینه توسط بیمه
عوامل موثر بر هزینه
میزان نیاز به فولیکول برای رسیدن به تراکم ایداه‌آل مو
روش کاشت مو
هزینه کلینیک و اجرت پزشک
عمل کاشت طبیعی موی یکی از حساس‌ترین عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید.

علی‌رغم اینکه مدت زمان آن کوتاه است ولی متخصص باید در تشخیص روش کاشت و همچنین استفاده از تجهیزات، توانایی بسیار بالایی داشته باشد تا بدون هیچگونه عارضه و آسیبی به فولیکول‌ها بتواند پیوند را با موفقیت به اتمام برساند.

پیوند مو اقساطی هیچ تفاوتی با کاشت موی معمولی ندارد.

به عبارت دیگر از نظر کیفیت نباید هیچ اختلافی بین این دو روش کاشت مو دیده شود بلکه تنها تفاوت‌ها، در نحوه پرداخت هزینه‌ها است.

برخی از مراجعه‌کنندگان نگران این موضوع هستند که با کاشت مو اقساطی کیفیت خدمات افت کرده و این مسئله باعث شود نتوانند به بهترین نتیجه ‌ایده‌آل خود دست پیدا کنند.

اگر شما بتوانید بهترین متخصص و کلینیک کاشت مو را پیدا کنید قطعاً در زمان پرداخت هزینه‌ها از شما حمایت شده و از سوی دیگر کاشت مو اقساطی هیچ تاثیری بر عملکرد و کیفیت کاری متخصص نخواهد گذاشت.

مشاهده این مطلب: کاشت مو روش میکروگرافت چگونه انجام می‌شود؟
متاسفانه در سطح کشور کلینیک‌های غیر معتبر زیادی وجود دارد که تحت نظر متخصصین تازه کار و غیرحرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

این دسته از مراکز برای اینکه بتوانند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند از تبلیغاتی همانند ایمپلنت مو اقساطی استفاده کرده و از این طریق توجه مخاطبین را به خود جلب می‌کنند.

اما از سوی دیگر این قبیل کلینیک‌ها هیچ تعهدی نسبت به مراجعه‌کنندگان خود ندارند چرا که آن‌ها تنها به فکر کسب درآمد بوده و در نتیجه کاشت مو اقساطی باعث می‌شود که از نظر ارائه خدمات نیز در سطح پایین‌تری عمل کنند.

بنابراین در زمان انتخاب کلینیک و همچنین متخصص باید مراقب باشید که بحث کاشت موی ارزان یا اقساطی، شما را در دام کلینیک‌های تقلبی گرفتار نکند.

در واقع شما باید ابتدا تمرکز خود را بر کیفیت کاری متخصص قرار دهید.

زمانی که متوجه شدید سابقه کاری درخشانی در این زمینه دارد، در جلسه مشاوره پیرامون هزینه‌ها با او صحبت نمایید.

در سال‌های اخیر اغلب کلینیک‌های معتبر در زمینه پیوند مو برای اینکه بتوانند از مردم به خوبی حمایت کنند، امکان کاشت مو اقساطی را فراهم کردند و اکنون در چنین شرایطی عمده‌ مردم می‌توانند بدون هیچ دغدغه مالی اقدام به این عمل زیبایی کاشت مو نمایند.

در نظر گرفتن خدمات پیوند مو اقساطی چند مزیت عمده دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد:

مشاهده این مطلب : آشنایی با کاشت مو به روش SUT
همانگونه که در این مقاله ذکر شد برخی از کلینیک‌های تقلبی برای اینکه بتوانند درآمد خود را بیشتر کنند از تبلیغات پیوند مو اقساطی استفاده کرده و مشتریان را به سمت خود جذب خواهند کرد.

اما متاسفانه در ازای هزینه پرداختی، خدمات سطح پایین را ارائه می‌کنند.

برای اینکه بتوانید کاشت مو اقساطی را تحت مناسب بهترین متخصص و کلینیک پیوند مو انجام دهید باید چند نکته را به خاطر داشته باشید:
در میان عمل‌های زیبایی که در سال‌های اخیر در کشور ما ایران با محبوبیت بسیار زیادی مواجه شده است، کاشت ‌مو جایگاه ویژه‌ای به ویژه در بین آقایان به دست آورده و هر سال به جمع مشتاقان آن افزوده می‌شود.

اما در عین حال که این تکنیک از طریق پرپشت کردن مو‌ها تأثیر بسیار شگرفی بر زیبایی چهره می‌گذارد، برای عمده مردم بحث هزینه پیوند طبیعی مو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به طور کلی لازم است بدانید که شرکت‌های بیمه هیچگونه تعهدی برای پرداخت هزینه ‌های ایمپلنت طبیعی مو نخواهند داشت چرا که از نظر آن‌ها انجام این کار در دسته عمل‌های زیبایی قرار دارد.

البته متأسفانه برخی از افراد به دلیل ابتلا به نوعی بیماری برای مثال سرطان، دچار ریزش مو می‌شوند.

در چنین شرایطی شاید برخی از شرکت‌های بیمه در پرداخت بخشی از هزینه‌ های کاشت موی طبیعی شما را حمایت نمایند.

اما با توجه به اینکه در حالت کلی و در اغلب موارد بیمه‌ها هیچ نقشی در پرداخت مبلغ نهایی کاشت موی طبیعی ندارند، اغلب کلینیک‌های معتبر امکان پیوند مو اقساطی در تهران را برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم کرده‌اند تا بدون هیچگونه نگرانی و در بهترین شرایط ممکن بتوانند ایمپلنت مو را انجام داده و از داشتن مو‌های زیبا لذت ببرند.

همانگونه که در این مقاله متوجه شدید، خوشبختانه برخی از کلینیک‌ها در کشور ما امکان پیوند مو اقساطی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کنند اما جالب است بدانید اغلب مراجعه‌کنندگان درمورد کیفیت پیوند مو اقساطی سؤال کرده و نگران هستند که همین مسأله باعث افت کیفیت عملکرد کلینیک و متخصص نشود.

متأسفانه برخی از مراکز تقلبی یا غیر استاندارد با هدف افزایش جذب تعداد مشتریان، خدمات کاشت مو اقساطی را ارائه می‌کنند و کیفیت ‌ایده‌آلی در نحوه اجرای کار نخواهند داشت.

بنابراین برای اینکه مطمئن شوید بهترین شرایط برای پیوند موی شما فراهم شده و متخصصان توانمند این کار را انجام می‌دهند لازم است در اولین قدم بهترین کلینیک پیوند طبیعی مو را پیدا کنید.

در چنین شرایطی مطمئن خواهید بود که کیفیت ایمپلنت مو اقساطی با کاشت معمولی مو هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

همچنین برای اینکه از این بابت مطمئن شده و کوچکترین نگرانی با شما همراه نباشد می‌توانید از نظر مراجعه‌کنندگان قبلی درمورد کیفیت خدمات پیوند طبیعی مو اقساطی بهره‌مند شوید.

قطعاً نظرات آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند که تصمیم خود را برای انجام یا عدم انجام کاشت مو اقساطی نهایی کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام جناب وقت بخیر، لطفا سوال خودتون رو از مشاور کلینیکی که.

.

.

سلام وقت بخیر بله طبیعی است.

.

.

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من روز ۷۵ کاشتمه ولی باز ر.

.

.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت مو اقساطی ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت مو اقساطی با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *