کاشت موی بلند

با ما باشید تا در مورد کاشت مو ی بلند ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت موی بلند روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

بدون شک یکی از علل زیبایی در بسیاری از مردان و زنان داشتن موهای طبیعی، پر، بلند و زیباست؛ اما اگر دچار طاسی و ریزش مو شدیم، چه کار کنیم؟ امروزه روش های مختلفی برای کاشت مو، ترمیم مو و غیره وجود دارد که به راحتی به نتیجه دلخواه خود می رسید.

کاشت موی طبیعی یکی از روش های ترمیم طاسی بوده که علاوه بر مردان، روی زنان نیز کارساز است.

استفاده مکرر از وسایل گرمایشی مانند سشوار، اتو مو یا لوازمی مانند ژل مو، اسپری مو و غیره روی فولیکول های مو تاثیر منفی گذاشته و به مرور باعث ریزش آن ها می شود.

همچنین عوامل ارثی و ژنتیکی روی طاسی اثر داشته و بیشتر ریزش هایی که از جلوی سر آغاز می شود، در این دسته قرار دارند.

امروزه یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین روش های ترمیم مو و بازگرداندن زیبایی در افراد مختلف، کاشت مو است.

در برخی از روش ها فولیکول های کوچک و ریز مو پیوند زده شده و در برخی دیگر موهایی با ارتفاع 2 الی 4 سانتی متری کاشته می شوند.

برای آگاهی از روش کاشت موی بلند در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید : کاشت مو برای پیشانی های بلند
روش های مختلفی برای ترمیم موهای ریخته شده وجود دارد که یکی از آن ها کاشت موی بلند است.

این روش به طور اختصاصی در کلینیک رویان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها انجام شده و متخصصان حوزه سلامت در ابتدا در کنار مراجعین عزیز هستند.

اما این روش چگونه است؟!
تصور بیشتر ما از کاشت مو، تراشیدن قسمتی از سر و برداشتن فولیکول های مو بوده که در نهایت با پیوند آن ها به مراکز خالی سر، زیبایی دوباره به افراد باز می گردد.

اما روش جدید و نوینی برای کاشت موی بلند طبیعی وجود دارد که تارهای مو با ارتفاعی بین 2 الی 8 سانتی متر برداشت شده و به صورت بلند پیوند زده می شود.

این روش برای زنان بسیار مفید و مناسب است؛ زیرا بدون آنکه نیازی به تراشیدن موها باشد، به راحتی عمل پیوند انجام می شود.

همچنین برای کاشت موی بلند مردانه، موها به ارتفاع 2 سانتی متری کوتاه شده و سپس عمل پیوند صورت می پذیرد.

در این روش به دلیل آنکه نیازی به تراشیدن موها نیست، جای بخیه و پیوند در میان موهای بلند مخفی شده و فرد به راحتی قادر به حضور در اجتماع و محل کار است.

با این حساب اگر در گذشته از کلاه گیس استفاده می کردید، دیگر نگران برداشتن به یکباره آن نباشید؛ زیرا به راحتی موهای بلند طبیعی جایگزین آن می شود.

یکی از دلایلی که برخی افراد سراغ کاشت و پیوند مو نمی روند، این است که باید مدت طولانی را در خانه استراحت کرده که کمی بهبود یابند و پوست سر آن ها به حالت طبیعی بازگردد.

یکی از مزایای این روش این است که بیمار پس از گذشت دو روز از جراحی به راحتی قادر به حضور در محل کار خود است.

به طور کلی پیوند موهای بلند به طبیعی دیده شدن چهره فرد کمک می کند.

افرادی که کلاه گیس استفاده می کنند، تقریبا از اینکه کلاه خود را برداشته و دیگران با چهره دیگری آن ها را ببینند، واهمه دارند.

موهای بلند کاشته شده، کاملا طبیعی هستند؛ از این رو زمانی که کلاه گیس خود را بردارند، انگار همان شکل قبلی بوده و تغییری در چهره آن ها ایجاد نشده است.

در این روش جهت رویش مو و خط پیوند مو کاملا طبیعی دیده شده و با عکس برداری که قبل از پیوند و 6 ماه پس از آن صورت می گیرد، این امر قابل تشخیص بوده و پس از جراحی نیز بلافاصله قابل رؤیت است.

اغلب در روش های کاشت موی کوتاه، دو یا چند تار یا فولیکول مو در یک منفذ پیوند زده شده که باعث ایجاد کیست مویی یا جوش در ناحیه پیوند می شود؛ اما در این روش دیگر چنین اتفاقی نمی افتد.

اکنون که با کاشت موی بلند آشنا شده و درباره آن آگاهی نسبی پیدا کردید، بهتر است با فرآیند آن نیز آشنا شوید.

اغلب بانک مویی که برای پیوند مو انتخاب می شود، ناحیه کوچکی بوده که با موهای اطراف قادر به پوشش باشد.

البته این امر نیاز به داشتن بانک موی مناسبی است.

در سال 2021 روش های مختلفی برای کاشت و پیوند موی بلند وجود داشته که یکی از معروف ترین آن ها کاشت با روش FUT است.

این روش یکی از کم عارضه ترین و ساده ترین روش های پیوند مو به شمار می رود که پزشک متخصص موهای بلند را از بانک موی فرد برداشت کرده و در ناحیه ای که نیاز به پیوند دارد، موها را می کارد.

در گذشته موها به صورت نواری از بانک مو برداشته می شد که عوارض بسیاری را در بر داشت.

در واقع به دلیل برش ها و بخیه هایی که روی پوست سر فرد ایجاد می شد، روند بهبودی را به تاخیر می انداخت.

در روش FUT موها به صورت دانه دانه و گراف های تکی از نقاط مختلف و کوچکی برداشته می شوند و زخم های ایجاد شده بسیار ریز و جزئی هستند؛ از این رو دیگر نیازی به بخیه و پانسمان نیست.

این روش با کمترین عارضه انجام گرفته و در دسته بهترین روش های پیوند مو قرار دارد.

پس از برداشت مو، پزشک سوراخ های ریز و میلی متری را روی قسمت های طاس سر ایجاد می کند.

البته قبل از آن، از داروهای بی حسی استفاده شده که بیمار درد شدیدی را حین پیوند احساس نکند و پزشک به راحتی موهای برداشته شده را پیوند بزند.

پس از پیوند، پزشک محل جراحی را ضدعفونی کرده و پانسمان می کند.

به دلیل نوع برداشتی که در این روش وجود دارد، یکی از بهترین روش های درمانی به عنوان کاشت موی بلند زنانه به شمار می رود.

یکی از عوارضی که در هر یک از روش های کاشت مو وجود دارد، ریزش مو است.

با توجه به اینکه عمل جراحی و پیوند مو روی سر شما انجام شده، کاملا طبیعی است که موها پس از کاشت شروع به ریزش کنند؛ اما این موضوع کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

در هفته اول پس از کاشت مو، ساقه های پیوند زده شده دچار ریزش شده و فولیکول ها در جای خود باقی می مانند.

تقریبا در طول یک ماه تمامی موهای پیوند زده شده به دلیل آسیبی که در جا به جایی دیده اند، می ریزند.

تقریبا 97 درصد افرادی که موهای خود را پیوند زده اند، دچار ریزش می شوند.

با گذشت 3 ماه از ریزش مو، فولیکول ها وارد مرحله خواب خود شده و از ماه چهارم شروع به رشد مجدد می کنند.

پس از گذشت 8 ماه موها به رشد طبیعی خود دست می یابند و حتی با ضخامت بیشتری شروع به رشد می کنند؛ از این رو موهای بلند شما کاملا قادر به پوشش دیگر نواحی سر هستند.

یکی از سوالات جالبی که مراجعان دارند، لاغری پس از کاشت موی بلند است.

در واقع کاشت موی کوتاه یا بلند تاثیری در وزن بیمار نداشته؛ اما شاید به دلیل جراحی سطحی که روی پوست صورت گرفته، بیمار کمی ضعیف و بی حال شود.

اغلب توصیه می شود پس از کاشت مو به تغذیه خود رسیدگی کنید که فولیکول های پیوند زده شده قوی و محکم شوند و به رشد خود ادامه دهند.

مصرف ویتامین ها، پروتئین، ماهی و لبنیات به مراجعان پیوند مو توصیه می شود و پزشک نیز با تجویز داروهای تقویتی، سعی در رشد بهتر موها دارد.

توجه داشته باشید، بهتر است در طول درمان از رژیم لاغری جلوگیری کرده و تغذیه مناسبی داشته و به خوراک خود رسیدگی کنید؛ زیرا در حالت طبیعی نیز رژیم غذایی منجر به ریزش مو می شود؛ بنابراین با خوردن غذاهای مقوی مانع این امر شوید.

هر عمل زیبایی با عوارضی رو به رو‌ست که البته اگر تحت نظر یک پزشک متخصص و کلینیک مجهز انجام نشود، عوارض خطرناک تری را در پی دارد.

عوارض کاشت موی کوتاه یا بلند با توجه به روش انتخابی به شرح زیر است:
برخی از این موارد سطحی و طبیعی بوده و پس از مدتی از بین می روند.

اما اگر هر یک از عوارض نام برده ماندگار شدند، باید تحت نظر پزشک خود هرچه سریع تر آن ها را درمان کنید.

با این حساب آیا کاشت موی بلند ضرر دارد؟ به طور کلی کاشت مو ضرری برای بدن نداشته و تنها امکان دارد عوارضی را در پی داشته باشد.

خیلی از افراد به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستند که آیا کاشت موی بلند مردانه در دین ما مشکلی دارد؟ در گذشته در بین امامان و پیامبران بلند کردن موها به اندازه چهار انگشت بدون اشکال بوده و البته تراشیدن موها نیز تنها در سفر حج جایز بود.

پیامبر با بلند کردن موها مخالف نبودند و تنها می فرمودند که باید موها را تمیز کرده، به خوبی بشویید و به آن ها رسیدگی کنید.

همچنین طبق نظر آیت الله خامنه ای نیز بلند کردن موها برای مردان بلامانع است، اگر قصد شباهت به زنان را نداشته باشند؛ بنابراین اگر فردی قصد دارد موهای بلندی را بکارد که شبیه به زنان دیده شود، این کار حرام است و جایز نیست.

در پاسخ به سوال آیا کاشت موی بلند برای مرد حرام است؟ باید بگوییم که کاشت مو برای مردان و زنان بلامانع بوده و اگر قصد بدی در بین مردان وجود نداشته باشد، به راحتی قادر به ترمیم موهای آسیب دیده خود هستند.

بدون شک اولین نکته ای که پیش از هر عمل زیبایی به آن توجه می کنیم، هزینه کاشت موی بلند است.

کاشت مو نیز هزینه هایی دارد که با توجه به کلینیک و روش انتخابی متفاوت بوده و امکان دارد نجومی یا غیر منطقی باشد! در کلینیک رویان، با استفاده از مجهزترین دستگاه های پیوند مو و پزشکان متخصص، سعی بر این شده که هزینه های معقولی را از بیماران دریافت کرده که آسایش بیمار نیز فراهم شود.

مشاوره تخصصی تلفنی و آنلاین با بهترین کارشناسان رویان سلامت
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام و وقت بخیر هنگام استفاده از ماینوکسیدیل در ماه اول دچار.

.

.

سلام و وقت بخیر خیر.

حتما باید از عینک یا چشم بند استفاده کن.

.

.

سلام و وقت بخیر خیر نگران نباشید.

.

.

.

سلام و وقت بخیر برند بوتاکسی که تزریق کردید چی بود ؟.

.

.

سلام و وقت بخیر ۲۴ ساعت بعد از تزریق.

.

.

.

مجموعه کلینیک های تخصصی پوست و مو و زیبایی رویان  سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، اقلیم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

تلفن (خط ویژه) : 41936-021 تلفن (خط مستقیم) : 22885890 -021 مشاور کاشت مو : 09190125460 مشاور کاشت مو : 09199211092 مشاور زیبایی : 09035541936
آدرس : قیطریه، تقاطع قیطریه و بلوار اندرزگو، کوچه کیارنگ، انتهای کوچه خسروی جنوبی، پلاک 25

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت موی بلند ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت موی بلند با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *