کاشت ریش و سبیل هزینه

با ما باشید تا در مورد کاشت ریش و سبیل هزینه ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت ریش و سبیل هزینه روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

در این مقاله ما تلاش داریم تا اطلاعات کاملی را درباره هزینه کاشت ریش در اختیارتان قرار دهیم.

ریش و سیبیل تاثیر زیادی در زیبایی صورت آقایان دارد.

در برخی از مواقع ممکن است برخی از افراد ریش های کم پشتی داشته باشند و یا از نحوه رشد ریش خود رضایت نداشته باشند به همین دلیل می توانند به سراغ کاشت ریش بروند، که روشی دائمی می باشد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا تمامی جوانب کاشت ریش، مانند هزینه کاشت ریش را مورد بررسی قرار دهیم.

این روزها کاشت موی صورت به منظور بهبودی خط ریش در میان آقایان همانند کاشت موی سر انجام می شود.

هزینه کاشت ریش به میزان تعداد موهای مورد نیاز برای پر و تکمیل شدن ریش و سبیل  و روش انجام  کاشت بستگی دارد، اما می توان گفت که برای انجام کاشت ریش معمولا از روش کاشت مو FUE استفاده می کنند.

در واقع این روش جزء جدیدترین و پیشرفته ترین روش کاشت مو می باشد.

با استفاده از این روش گرافت های مو از ناحیه پشت سر برداشته و به منظور افزایش حجم موهای صورت مردان در ناحیه ریش و سبیل کاشته می شود.

کاشت ریش و سبیل از جمله عمل های زیبایی آقایان به شمار می آید.

چرا که وجود حجم مناسب ریش و سبیل به مردان اعتماد به نفس بیشتری می دهد و بر اعتماد به نفس آنها تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

زمانی که فرد بر اثر عوامل مختلفی هم چون حادثه و … موهای ناحیه ریش را از دست بدهد و با هیچ گونه دارو و درمان های موضعی این مشکل برطرف نشود، تنها راه حل کم پشتی و طاسی موهای ریش صورت ، کاشت مو طبیعی می باشد.

وجود ریش و سبیل باعث جذابیت چهره آقایان می شود.

بسیاری از خانم ها و آقایان عاشق ریش هستند و داشتن ریش های با اندازه و خوش حالت را جزء زیبایی های مرد می دانند.

زمانی که با طاسی یا ریزش ریش ها مواجه شدید ، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

این مشکل دلایل مختلفی دارد که با هم بررسی می کنم.

سبک و نحوه زندگی: برای این که ریش و موی سر شما رشد مناسبی داشته باشد، باید زندگی سالمی داشته باشید و از مواد غذایی سالم استفاده کنید و از ویتامین های مورد نیاز بدن مانند بیوتن استفاده کنید تا رشد ریش و مو شما بیشتر شود.

هم چنین می توانید برای تامین این ویتامین ها از مواد غذایی مانند ماهی، شیر و … استفاده کنید.

توصیه می شود برای این که موی سر و موی ریش شما رشد خوبی داشته باشد استرس نداشته باشید، زیرا استرس می تواند در روند رشد موی سر و ریش شما تاثیر منفی بگذارد.

بیماری خاص: ممکن است برخی از افراد بنا به دلایل مختلفی هم چون بیماری های خاص دچار ریزش مو و ریزش ریش خود بشوند و باید برای درمان به متخصص مراجعه کنند.

مشکلات ژنتیکی: کم پشت بودن ریش و سیبیل دلایل مختلفی دارد، یکی از این دلایل می تواند ارثی و ژنتیکی باشد و زمانی که فردی پدرش ریش و سیبیل ضخیم داشته باشد به احتمال زیاد خود فرد نیز مانند پدرش می شود و در برخی از موارد کاملا برعکس می شود و زمانی که پدر فرد ریش و سیبیل کم پشتی داشته باشد و خود فرد نیز مانند پدر خود ریش و سیبیل کم پشتی خواهد داشت.

برای درمان دائمی کم پشتی ریش و موی سر دارویی وجود ندارد و فرد می تواند به سراغ کاشت ریش و کاشت مو سریع برود.

آلوپسی: در برخی از مواقع امکان دارد که فرد در ناحیه ریش خود دچار ریزش مو سکه ای شود.

زمانی که  سیستم ایمنی بدن ضعیف شود، سیستم ایمنی سلول های خودی بدن را بیگانه شناسایی می کند و باعث می شود که به سلول ها حمله کند و در نتیجه فولیکول های مو به دلیل این که مورد تهاجم قرار گرفته اند از بین می روند.

آسیب دیدگی: در برخی از مواقع امکان دارد که افراد به این دلیل که در حادثه ای آسیب دیده اند، دچار ریزش مو در ناحیه سر و صورت خود شوند و برای این که این مشکل را حل کنند می توانند به سراغ کاشت ریش و کاشت مو بروند.

این عمل تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و معمولا عمل حدود 4 تا 8 ساعت طول می کشد.

این به تعداد گرافت های مورد نیاز بستگی دارد.

قبل از عمل ابتدا پزشک متخصص مو به بررسی شرایط فرد و بانک موی پشت سر آن می پردازد، سپس با روش های کاشت مو پیوند را انجام می دهد.

در برخی از افراد موهایی که خارج از خط رویش ریش قرار دارند در حالی که شباهت زیادی با موهای قسمت ریش و سبیل دارند ، برای کاشت استفاده می شوند.

ریزش موها در چند هفته اول طبیعی است.

بعد از ریزش موی سر ، رویش موها را مشاهده می کنید.

کاشت ریش یا سبیل را هر فردی که احساس کند که به پر پشت شدن موهای صورت نیاز دارد می تواند انجام دهد.

همچنین این روش برای پوشاندن جای زخم یا اسکار بسیار مناسب است.

کاشت ریش برای آقایانی مناسب می باشد که موهای ناحیه ریش آنها کم است و از کم پشت بودن ریش رنج می برد.

برای حفظ جذابیت مرد این روش بهترین راهکار است.

به طور کلی برای کاشت ریش و سبیل آقایان از چند روش مختلف استفاده می شود.

در روش کاشت مو FUE پزشک پیوند موها را به صورت تک تک انجام می دهد.

این روش جزء رایج ترین روش کاشت مو برای ریش و سبیل است و حس خوب آن باقی نماندن هیچ گونه جای زخم بر روی پوست می باشد.

اما در روش FUT برای برداشت مو از ناحیه بانک مو یک نوار بسیار کوچکی از پوست سر جدا شده و سپس گرافت های مو از نوار برای پیوند آماده سازی می شوند.

ایراد این روش نسبت به روش قبلی بخیه زدن ناحیه برداشت مو می باشد.

در ادامه مقاله هر یک از روش های کاشت را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

روش FUT: برای انجام این روش قسمتی از پوست سر را جدا می کنند و بعد از این که فولیکول های مو را استخراج می کنند، آنها را در ناحیه ریش می کارند.

بعد از انجام این روش اسکار زیادی در ناحیه مورد نظر به وجود می آید که جای آن اسکار ها زمان زیادی بر روی پوست سر باقی می ماند و فرد به راحتی نمی تواند موهای خود را کوتاه کند.

 روش FIT: در این روش با توجه به  انتخاب خود فرد  و نظر پزشک متخصص قسمتی از بانک مو را کوتاه می کنند و هم زمان با برداشت مو از بانک مو، کاشت نیز انجام می شود.

برای انجام این روش به صورت رندم قسمتی از فولیکول های پشت سر را انتخاب می کنند و هم زمان با برداشت در ناحیه ریش می کارند، که امروزه این روش طرفداران زیادی دارد و بیشتر افراد برای انجام کاشت ریش به سراغ این روش می روند.

روش SUT: یکی از روش های رایج برای کاشت ریش SUT می باشد.

برای انجام این روش بدون دخالت پزشک فولیکول های مو با استفاده از دستگاه مخصوص از ناحیه پشت سر فرد برداشته می شود و در ریش کاشته می شود.

در این روش به این دلیل که از دستگاه استفاده می شود، بر روی پوست جای هیچ گونه اسکاری باقی نمی ماند.

روش BHT: از این روش زمانی استفاده می شود که موی سر برای کاشت تراکم لازم را نداشته باشد و پزشک متخصص برای کاشت از نقاط دیگر بدن مانند، دست و پا برای خارج کردن فولیکول ها استفاده می کند.

استخراج فولیکول ها در این روش با اسکار همراه می باشد.

هم چنین توصیه می شود در این روش برای برداشتن فولیکول مو  از نقاطی از بدن استفاده شود که در معرض دید نمی باشد.

انجام مراقبت های لازم بعد از کاشت ریش کمک می کند تا نتیجه بهتری داشته باشید و همچنین احتمال بروز عفونت را به حداقل می رساند.

صورت خود را نشورید: بعد از کاشت ریش و سبیل باید به مدت ۵ روز از شستن موهای کاشته شد ، پرهیز کنید.

تماس با  آب احتمال عفونت را افزایش می دهد.

صورت خود را اصلاح نکنید: بعد از کاشت ریش به مدت دو هفته از اصلاح موهای صورت خودداری کنید.

اما می توانید با احتیاط آنها را کوتاه کنید.

رویش موها: برای مشاهده نتیجه موهای کاشته شده باید حدود ۳ ماه صبر کنید.

رویش موهای کاشته شده ریش بهتر از موهای سر می باشد که بعد از ۳ ماه با حجم مناسب ریش ها مواجه خواهید شد.

درمان موثر: کاشت ریش روشی دائمی می باشد و کاملا موثر است.

زیبایی: افراد می توانند هر سبک و مدلی که دوست دارند برای کاشت ریش انتخاب کنند، تا با انجام کاشت ریش چهره افراد جذابتر و زیباتر شود.

بهبودی سریع: برای انجام کاشت ریش تقریبا نیاز به چهار تا هشت ساعت می باشد.

بعد از کاشت ریش تا چند روز ناحیه مورد نظر دچار تورم و قرمزی می شود که عارضه ای طبیعی می باشد و بعد از گذشت چند روز این عارضه برطرف می شود.

در برخی از موارد امکان دارد که انجام کاشت ریش در یک جلسه تمام نشود و نیاز می باشد، فرد برای کاشت یک جلسه دیگر به کلینیک مراجعه کند.

درد کم: برای انجام کاشت ریش برش های ریز ایجاد می شود و فرد دردی را احساس نمی کند.

هم چنین پزشک متخصص برای این که شما هیچ گونه دردی را احساس نکنید از بی حسی موضعی استفاده می کند.

کاهش پیدا کردن ذخایر بانک مو: یکی از مناسب ترین نوع کاشت در سر و صورت فولیکول هایی هستند، که در پشت سر قرار دارند و زمانی که از این فولیکول ها برای کاشت ریش استفاده می کنیم، برای کاشت مو سر دیگر فولیکول کافی وجود ندارد.

پیوند مو: برای کاشت ریش و سیبیل از ذخایر پشت سر استفاده می شود و این موها از موهای ریش کمی نازک تر می باشند، اما می توان با استفاده از این موها ناحیه هایی که مشکل طاسی دارند را پوشاند تا قابل مشاهده نباشند.

هزینه بالا: هزینه کاشت ریش، کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی که توسط افراد متخصص و بهترین دکتر کاشت مو و بهترین دکتر کاشت ریش انجام  می شود نسبتا بالا می باشد.

امکان دارد که برخی به سراغ افراد غیر متخصص بروند که هزینه کم تری را پرداخت کنند، اما توصیه می شود که اگر سلامتی برای شما مهم است، برای انجام کاشت ریش به سراغ افراد ماهر و متخصص بروید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید.

ریزش: به طور معمول تقریبا 2 هفته بعد از این که کاشت ریش انجام دادید، موهایی که کاشته شده است دچار ریزش می شوند که موقتی می باشد و بعد از آن روند طبیعی رشد موها آغاز می شود.

یکی از سوالات همیشگی مراجعه کنندگان تفاوت کاشت مو و کاشت ریش می باشد.

آیا روش های کاشت مو با روش کاشت ریش فرق دارد؟ خیر، روش کاشت برای هر دو یکسان است.

یعنی روش هایی که برای کاشت موی سر انجام می شود ، برای کاشت ریش هم استفاده می شود.

اما تفاوت اصلی بین جنس موهای سر با موهای صورت است.

افرادی که در سن بلوغ قرار دارند ، نمی توانند کاشت ریش انجام دهند، چرا که در این دوران رویش موها به بیشترین حد ممکن می رسد.

پس بهتر است کاشت ریش را به بعد از گذراندن دوران بلوغ موکول کنید.

پزشکان توصیه می کنند که سن مناسب برای کاشت ۲۵ سالگی به بعد است.

در سن ۲۰ سالگی هم می توان این کار را انجام داد، اما مشخص کردن سن ۲۵ سالگی بخاطر کامل شدن رشد جسمی و تثبیت شدن تعداد هورمون ها است.

پس برای کاشتن ریش و سبیل هیچ عجله ای نداشته باشید و فرصت بدهید تا موهای این ناحیه رشد طبیعی را طی کنند.

برداشت: مرحله اول برای کاشت ریش، مرحله برداشت می باشد.

زمانی که فرد با مشورت پزشک روش  fut یا fue را برای کاشت ریش انتخاب می کند، پزشک متخصص ناحیه ای که فولیکول مو از آنجا برداشته می شود را می تراشد تا دید واضح تری از پیاز موی فرد داشته باشد.

هم چنین برای این که در حین انجام کاشت، فرد هیچ گونه دردی را احساس نکند پزشک متخصص قبل از شروع کاشت ریش از بی حسی موضعی برای فرد استفاده می کند.

کاشت: در مرحله دوم بعد از این که متخصص فولیکول ها را از ناحیه مورد نظر برمی دارد، از بی حسی موضعی قبل از شروع کاشت استفاده می کند و بعد از آن شروع به کاشت ریش می کند.

بهبودی و دوره نقاهت: به طور معمول زمان بهبودی بعد از انجام کاشت ریش یک روز می باشد.

ممکن است در اطراف فولیکول های موهای کاشته شده پوسته های ریزی ایجاد شود که جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

هم چنین به طور معمول افراد بعد از گذشت یک هفته تا ده روز باید بتوانند اصلاح ریش را شروع کنند، اما توصیه می شود از پزشک متخصص خود درباره زمان اصلاح ریش سوال کنید.

کلام آخر
هزینه کاشت ریش به عوامل مختلفی مربوط می شود ، اما به طور کلی هزینه آن با قیمت کاشت مو سر تقریبا یکی است، زیرا برای کاشتن مو در هر دو ناحیه از روش های یکسانی استفاده می شود، اما بخاطر تراکم کمتر موهای صورت به تعداد فولیکول های کمتری نیاز است و در نتیجه هزینه کاشت ریش به نسبت کاشت موی سر کمتر می شود.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما ممنونیم.

در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در ارتباط باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد.

علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند
   
سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت ریش و سبیل هزینه ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت ریش و سبیل هزینه با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *