کاشت ابرو در مشهد

با ما باشید تا در مورد کاشت ابرو در مشهد ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا کاشت ابرو در مشهد روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

کاشت ابرو می تواند کمک بزرگی به افرادی کند که دچار ریزش ابرو شده اند؛ از این رو قصد داریم 10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی راحت برای کاشت ابروی خود اقدام کنید و در نهایت چهره ای زیباتر برای خود رقم بزنید.

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است.

این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود.

مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود.

این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

برخی از افراد در شهر مشهد به دنبال کاشت ابرو هستند تا بتوانند بوسیله آن، قسمت هایی از ابرو که کم پشت است را درمان کنند؛ این دسته از افراد به دلایل متعددی ابروهای خود را از دست داده اند، به طور مثال به دلیل استفاده بیش از اندازه از لوازم آرایشی یا سوختن قسمتی از ابرو یا اصلاح متعدد دچار ریزش ابرو شده اند.

در طی پروسه کاشت ابرو، فولیکول های مو از ناحیه ای از سر که به طور معمول شامل پشت سر و مابین دو گوش فرد است، گرفته می شود و به قسمتی از ابرو که به کاشت نیاز دارد، پیوند می خورد و منتقل می شود؛ بعد از کاشت این فولیکول های مو، در ناحیه ابرو، این تار های موی که کاشته شده اند، تا آخر عمر فرد، با همان شرایط به رشدشان ادامه می دهند و مانند ابروی طبیعی، می توان که آن ها را اصلاح کرد.

برای کاشت ابرو در مشهد می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که هر یک از روش ها به نوعی قابل انجام اند و بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد می تواند متناسب با نیاز ابروی شما از یکی از این روش ها استفاده نماید؛ اما لازم به ذکر است که برخی از این روش ها منسوخ شده اند؛ در ادامه با ما همراه باشید تا انواع روش های کاشت ابرو را برای شما ذکر کنیم :

دكتر محسن خدامي متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دارای بورد تخصصی و عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند.

و از بهترین دکتر پوست در مشهد می باشد؛ دکتر محسن خدامی در سال 1372 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد شدند و سپس در سال 1389 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل گردیدند و دارای بورد تخصصی می باشند.

از جمله فعالیت های آکادمیک دکتر محسن خدامی متخصص پوست می توان به “انتشار مقالات علمی و تخصصی متعدد در PubMed” و “عضویت ایشان در انجمن متخصصین پوست ایران” اشاره داشت؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد می باشد.

خدمات دکتر محسن خدامی :
آدرس : مشهد، بلوار احمد آباد ،خیابان محتشمی، کوچه محتشمی 4 ، ساختمان سلامت، طبقه 4
تلفن تماس : 05138470248

دكتر سيده زهره سيدي متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد می باشد؛ دکتر زهره سیدی در سال 1387 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان شدند و سپس در سال 1393 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل گردیدند و عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند.

خدمات دکتر سیده زهره سیدی :
آدرس : مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان عارف، کوچه عارف 2، ساختمان فارابی
شماره تماس : 05138417700

دکتر صادق وهابی املشی متخصص پوست و مو متولد سال 1361 بوده و در سال 1379 با قبولی در کنکور سراسری در رشته پزشکی عمومی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه یافت.

پس از اتمام دوره عمومی خود، دوره چهار ساله تخصص پوست خود را در همان دانشگاه سپری نمود و در سال 1394 موفق به اخذ بورد تخصصی بیماریهای پوست و مو با رتبه برتر شد.

دکتر وهابی برای مدت سه سال عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استادیار دانشگاه بوده است؛ در حال حاضر ایشان مشغول به کار خصوصی می باشند.

دکتر صادق وهابی یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد می باشد.

خدمات دکتر صادق وهابی :
آدرس : مشهد، احمدآباد، خیابان پاستور، نبش پاستور 1، ساختمان پزشکان دکتر منوری، طبقه دوم
تلفن تماس : 38437356-051

دكتر فرحناز ثمره محمديان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در شهر مشهد و عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند.

بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد می باشند؛ دکتر فرحناز ثمره محمدیان فارغ التحصیل دکترای تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر می باشند و در شهر مشهد به فعالیت درمانی و زیبایی مشغولند.

خدمات دکتر فرحناز ثمره محمدیان :
آدرس : مشهد، احمد آباد ،خیابان عارف۲ ، ساختمان ۱/۳۰
تلفن تماس : 05138409651 – 05138444163

دکتر مهرناز تولایی سال 1368 وارد دانشکده پزشکی و سال 1376 وارد دوره تخصص پوست ، مو و زیبایی این دانشگاه شدند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد اند؛ ایشان پس از اتمام دوره تخصصی و دریافت بورد تخصصی خود در سال 1380 ، از همان سال فعالیت های پزشکی خصوصی خود را آغاز نمودند.

و علاقه زیاد همراه با مهارت و هنر ایشان در جراحی های زیبایی باعث شد که در حال حاضر ایشان جزو شناخته شده ترین متخصصین پوست ، مو و زیبایی کشور می باشند.

خدمات دکتر مهرناز تولایی :
آدرس : مشهد، خیابان احمد آباد، محتشمی، ساختمان 33
شماره تماس : 05138450156

دكتر محمدرضا علاوي طوسي متخصص پوست و مو در مشهد دارای فلوشیپ Patch Test از کانادا و عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند.

دكتر محمدرضا علاوی طوسی در سال 1370 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد شدند و سپس در سال 1375 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل گردیدند.

دکتر محمدرضا علاوی طوسی دارای مدرک فلوشیپ Patch Test از دانشگاه Alberta کانادا می باشند و تجارب ارزشمندی در زمینه Patch Testing دارند و بهترین دکتر پوست در مشهد هستند؛ ایشان بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد با بیش از 20 سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه پوست و زیبایی مشغول به فعالیت می باشند و خدمات زیبایی و درمانی به بیماران ارائه می نمایند.

خدمات دکتر محمدرضا علاوی طوسی:
آدرس : مشهد، بلوار احمد آباد، بین خیابان بهشت و پاستور، ساختمان بهزاد، طبقه پنجم
تلفن تماس : 2- 05138461990

دکتر زهرا خانی موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند و سپس در سال 1384 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل گردیدند و دارای بورد تخصصی می باشند.

دکتر زهرا خانی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با 13 سال سابقه تخصصی پزشکی هم اکنون در شهر مشهد به فعالیت پزشکی مشغول می باشند و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد اند.

خدمات دکتر زهرا خانی :
آدرس : مشهد، احمد آباد، خیابان عارف، عارف 3، پلاک 26
تلفن تماس : 38463883- 051

دکتر مهدیار سعیدیان از سال 80 همزمان با تحصیل در رشته پزشکی کار خود را در رسانه ها ی گروهی با چاپ مقالات پزشکی شروع کرد و از 22 سالگی وارد صدا و سیما به عنوان گزارشگر و مجری خبرهای پزشکی شد و در سال 87 همزمان با فارغ التحصیلی به تهران دعوت شد
ایشان در کنار آن عضو شورای نویسندگان هفته نامه پزشکی امروز ، و به نویسندگی صفحه پزشکی در روزنامه شرق و جام جم و تهیه کنندگی و اجرای برنامه های تلویزیونی صدا و سیما با رویکرد سلامت و سردبیری ماهنامه دانستنی های پزشکی اشتغال دارد، از وی مقالات علمی و صنفی متعددی در نشریات پزشکی داخلی و خارجی چاپ شده است، ایشان بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد است.

خدمات دکتر مهدیار سعیدیان :
آدرس : مشهد، خیابان احمد آباد، خیابان ابوذر غفاری، بین ۲۳ و ۲۵، پلاک ۲۱۵
تلفن تماس : 051-38406818 –

دکتر مهناز بنی هاشمی اردبیلی یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد با (شماره نظام پزشکی ۲۵۷۹۴) هستند و درماتولوژیست (متخصص بیماری های پوست و مو) و نیز دارای تخصص در زمینه ی زیبایی و لیزر اند و ایشان تا کنون انواع خدمات درمانی، زیبایی و لیزر مرتبط با پوست و مو را به هموطنان محترم عرضه کرده اند و به عنوان یک درماتولوژیست همیشه سعی در ارائه ی جدیدترین و بهترین خدمات درمانی و زیبایی را داشته اند.

خدمات دکتر مهناز بنی هاشمی اردبیلی :
آدرس : مشهد، احمد آباد، خیابان عارف، عارف ۱، ساختمان رازی
تلفن تماس : 05138402922

دکتر ثریا اکرام نصرتیان‌، درماتولوژیست (متخصص بیماری های پوست و مو) و متخصص زیبایی و لیزر هستند و ایشان دارای سابقه ی چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه هستند؛ ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد اند.

خدمات دکتر ثریا اکرام نصرتیان :
آدرس : مشهد، بلوار سجاد، نزدیک چهارراه خیام
تلفن تماس : ۰۵۱-۳۷۶۱۷۱۸۱

کاشت ابرو برای برخی از افراد قابل اجرا می باشد و باید هر فردی در مشهد که اقدام به کاشت ابرو می کند، کاندیدای مناسبی برای این کار باشد؛ شرایط زیر مربوط به افرادیست که کاندیدای کاشت ابرو هستند :

پس از پایان یافتن کاشت ابرو، باید شما به برخی نکات و توصیه های مهم توجه نمایید تا هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نیاید و در ضمن نتیجه خوبی از کاشت ابرو حاصل شود؛ این نکات به شرح زیر می باشند :
کلام آخر
در اين مقاله تمام تلاش خود را به كار گرفتيم تا شما را با موضوع كاشت ابرو در مشهد آشنا كنيم و اميدواريم كه با خواندن اين مقاله بتوانيد دكتر مورد نظر خود در شهر مشهد را بيابيد و در نهايت رضايت كافي از انتخاب خود داشته باشيد.

از اين كه تا پايان اين مقاله با ما همراه بوديد از شما بسيار متشكريم و در صورتي كه هر گونه انتقاد يا پيشنهاد در رابطه با بهترين دكتر كاشت ابرو در مشهد داريد مي توانيد كه از طريق سايت با ما در ميان بگذاريد

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد.

علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند
   
سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبتون.

.

.

سلام ممنون از سایت خوبتون.

.

.

سلام دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید.

.

.

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا کاشت ابرو در مشهد ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و کاشت ابرو در مشهد با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *