کاشت ابرو اقساطی

با ما باشید تا در مورد کاشت ابرو اقساطی ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد کاشت ابرو اقساطی مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

فهرست مطالب
کاشت ابرو اقساطی با شرایط استثنایی
روش های بسیاری به جهت بهره مندی از ابرو های زیبا و پرتراکم وجود دارد که از جمله آنها می توان به کاشت ابرو اشاره کرد.

در حقیقت افراد ممکن است که به دلایل گوناگونی با ریزش ابرو مواجه شوند که از جمله آنها می توان به استرس، رژیم غذایی نامناسب و بیماری های مختلف اشاره کرد.

به هر حال با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم پزشکی امروزه امکان این مهم فراهم شده تا افراد بتوانند با استفاده از روش های نوینی که وجود دارد، از داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت بهره مند شوند.

کاشت ابرو ممکن است که به روش های متنوعی متناسب با نیاز فرد صورت گیرد که هر یک از این روش ها هزینه مختص به خود را دارا هستند.

ریزش ابرو ها و نازک شدن تار موهای آن اتفاقی است که در اثر افزایش سن و یا تغییرات هورمونی که بر اثر عوامل مختلف مانند بارداری روی می دهند، افسردگی و اضطراب، ضربه و تصادفات رانندگی رخ می دهد؛
اما باید بگوییم که جای نگرانی در مورد آن وجود نداشته و فرد می تواند با استفاده از روش های موجود، ابروهایی با ظاهری طبیعی داشته باشد.

امروزه ریزش ابروها تقریبا به هر دلیلی که باشد، قابل رفع و پوشش است و با استفاده از تکنیک های مختلف کاشت ابرو برای متقاضیان با سلیقه های مختلف، می توان ابروهایی طبیعی و زیبا و دائمی را روی صورت کاشت.

به منظور بهره مندی از این روش باید تمامی جنبه های آن از جمله هزینه و خطرات و عوارض جانبی در نظر گرفته شود و به همین جهت در این مقاله قصد داریم تا در مورد هزینه های مربوط به کاشت ابرو به بحث پرداخته و عوامل موثر بر آن را بشماریم و به شما راهکاری به جهت مدیریت هزینه کاشت ابرو ارائه دهیم تا شما بتوانید به راحتی هرچه تمام تر به ایده آل خود دست پیدا کنید.

هزینه های مربوط به کاشت ابرو (Eyebrow transplantation)به معیارهای مختلفی بستگی دارد و بسته به نیازهای مشتری می تواند بسیار متغیر باشد.

در واقع در روش پیوند ابرو، فولیکول های مو از قسمتی از بدن گرفته شده و در ناحیه ابرو پیوند داده می شوند.

عمل کاشت با استفاده از این روش بدون به جا گذاشتن هر گونه اثر زخم و یا بخیه صورت می گیرد و عوارض آن بسیار خفیف و ناچیز هستند.

در این تکنیک زیبایی به دلیل اینکه از موهای فرد برای کاشت در ناحیه ابرو استفاده می شود، ظاهری بسیار طبیعی داشته و افراد قادر به تشخیص آن از ابرو های طبیعی نخواهند بود و به همین جهت است که هزینه برای آن ارزش داشته و در نهایت نتیجه رضایت بخشی را برای فرد به دنبال دارد.

برخی از کلینیک های زیبایی در راستای کمک به مشتریان و جذب مشتریان بیشتر، اقدام به انجام پیوند ابرو به صورت اقساطی کرده و از این طریق افرادی که نمی توانند هزینه های مربوط به این تکنیک زیبایی را به طور یکجا پرداخت کنند، از خدمات مربوط به کاشت ابرو بهره مند خواهند شد.

هزینه های کاشت ابرو بنا بر اینکه چه متدی برای فرد به کار گرفته می شود، متغیر بوده و نیاز است که جراح و یا پزشک متخصص در این زمینه تصمیم بگیرد.

در بسیاری از کلینیک های زیبایی پیش از کاشت ابرو جلسه مشاوره ای برگزار می شود که در این جلسه هدف و انگیزه متقاضی برای کاشت ابرو بیان شده و پزشک متخصص متناسب با آن ابرو را برای فرد طراحی می کند.

تکنیک های مدرن تر اگرچه هزینه ی بیشتری به همراه دارند اما مزیت های آنان باعث می شود تا کاملا ارزش صرف هزینه ی بیشتر را داشته باشند.

این تکنیک ها نه تنها از درد و عوارض بسیار کمتری نسبت به روش های ارزان قیمت برخوردار هستند، بلکه چون از تجهیزات مدرن در آن ها استفاده می شود می توانند با دقت بسیار بالا فولیکول ها را در ابرو جای گذاری کنند.

این امر باعث می شود نتیجه ی عمل کاشت ابرو تا بیشترین حد ممکن مطابق نظر و سلیقه ی فرد متقاضی باشد.

همانطور که می دانید کاشت ابرو یک تکنیک زیبایی محسوب شده و در نتیجه تحت حمایت بیمه های مختلف قرار نمی گیرد به همین جهت هزینه های کاشت ابرو یکی از مهم ترین دغدغه های افراد متقاضی است.

همانطور که اشاره کردیم هزینه های مربوط به پیوند ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

همانطور که پیش تر مطرح شد، هزینه های مربوط به پیوند ابرو به معیارهای مختلفی بستگی دارد.

یکی از عواملی که در هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار است، محل زندگی فرد متقاضی است.

در واقع موقعیت های جغرافیایی مختلف می تواند در هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیر بگذارد.

از طرفی از دیگر عواملی که بر هزینه های مربوط به این تکنیک زیبایی تاثیر گذار است، جراحی است که برای انجام این کار انتخاب می شود.

در واقع هرچه جراح مورد نظر از مهارت و تجربه بیشتری برخوردار باشد، ممکن است که هزینه بیش تری برای انجام این تکنیک زیبایی دریافت کند.

بنابراین جراح باید از مهارت های لازم برای طراحی ابرویی متناسب با صورت فرد برخوردار بوده و همچنین فولیکول های مو را در جهتی مناسب در ابرو قرار دهد تا در نهایت هنگامی که فولیکول های مو شروع به رشد می کنند، ابرو ظاهر نامطلوب و بهم ریخته ای نداشته باشد.

چرا که فولیکول ها در ناحیه های مختلف بدن ویژگی های متفاوتی اعم از سرعت و جهت رشد دارند و مثل هم رشد نمی کنند.

به همین دلیل بسیار ضروری است که پزشک متخصص کاشت ابرو، درباره ی ویژگی های متفاوت فولیکول ها اطلاعات داشته باشد و همچنین از تجربه، مهارت و البته امکانات و تجهیزات مدرن برخوردار باشد تا بتواند فولیکول ها را با نهایت دقت و ظرافت جای گذاری کند.

از دیگر معیار های موثر در رابطه با هزینه های این نوع تکنیک زیبایی، می توان به تراکم موهای ابرو اشاره کرد.

در واقع این امر به میزان زیادی به خواسته و تمایل متقاضی بستگی دارد و هرچه تراکم مورد نظر فرد برای انجام این تکنیک زیبایی بیشتر باشد، متقابلا هزینه های مربوط به آن افزایش می یابد.

دلیل این امر آن است که جراح باید تعداد فولیکول های موی بیشتری را از ناحیه اهداکننده خارج کرده و در نهایت آنها را در ناحیه ابرو پیوند دهد.

این امر ممکن است که به مدت زمان بیشتری احتیاج داشته و جراح باید تکنیک های لازم برای انجام اصولی این متد را به کار ببرد.

بعضی از افراد بعد از گذشت نزدیک به یک سال از عمل کاشت ابرو، وقتی نتیجه ی کاشت فولیکول ها کاملا نمایان شد تصمیم می گیرند که برای ایجاد تراکم بیشتر در ابروها دوباره دست به عمل کاشت بزنند.

این عمل به عمل ترمیم ابرو نیز معروف است و اصلا به معنی آن نیست که عمل اولیه با شکست مواجه شده.

هزینه ی این عمل ترمیم بسیار کمتر از عمل اولیه خواهد بود چرا که برای ایجاد تراکم به تعداد فولیکول های کمتر نیاز است و عمل جزئی تری محسوب می شود.

به طور کلی توجه داشته باشید که هیچ گرانی بی دلیل نیست.

منظور از این حرف این است که اگر مراکزی را پیدا کردید که با قیمت های بسیار پایین نسبت به دیگر مراکز اقدام به عمل کاشت ابرو می کنند باید از خود بپرسید که دلیل آن چیست و به کیفیت آن مرکز ارزان شک کنید.

همان طور که گفته شد مهارت و تجربه ی پزشک در طبیعی به نظر رسیدن نتیجه ی عمل کاشت ابرو بسیار اثر گذار است.

گاهی پزشکان تازه کار و یا افرادی که مهارت کافی برای کاشت ابرو با دقت بالا را ندارند، برای جلب افراد و بازاریابی خدمات کاشت مو را با قیمت پایین ارائه می کنند.

گاهی نیز مراکزی هستند که برای کاستن از هزینه های عمل و جلب متقاضیان کاشت ابرو به سمت مرکز خود، از رعایت نکات بهداشتی حین عمل چشم پوشی می کنند و از تجهیزات و داروهای ارزان و بی کیفیت برای اجرای عمل کاشت ابرو استفاده می کنند.

بدیهی است که انجام عمل کاشت ابرو در مراکز این چنینی، نه تنها ظاهر شما را دچار اشکال می کند و نتیجه ی دلخواه را به شما نمی دهد، بلکه خطرات جدی برای بهداشت و سلامت بدن شما خواهد داشت.

به همین منظور به شما توصیه می کنیم حتما در انتخاب کلینیکی که می خواهید در آن عمل کاشت انجام دهید دقت کنید و به خوبی از سابقه و امکاناتی که یک مرکز زیبایی در اختیار دارد اطلاعات کسب کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز که تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند، برای متقاضیان کاشت ابرو یک جلسه ی مشاوره با متخصصین با تجربه در زمینه ی کاشت ابرو فراهم می کند.

در این جلسه می توانید ضمن جمع آوری اطلاعات راجع به مرکزی که می خواهید در آن عمل کاشت انجام دهید، می توانید نظرات خود راجع به کاشت ابرو و مدلی که مد نظر شما هست را با متخصصین مجرب در میان بگذارید و راهنمایی دریافت کنید.

پیوند ابرو به صورت اقساطی، یکی از خدماتی است که تنها توسط برخی از کلینیک های زیبایی ارائه می شود و افراد می توانند به صورت زیر از مزایای پرداخت هزینه های مربوط به کاشت ابرو به صورت اقساطی بهره مند شوند.

نحوه پرداخت هزینه های مربوط به این تکنیک زیبایی به صورت اقساطی به این صورت است که فرد این هزینه ها را به صورت سه ماهه پرداخت خواهد کرد.

نصف هزینه های مربوط به کاشت ابرو در ابتدای کار از متقاضی دریافت شده و نصف دیگر به صورت چک دوماهه پرداخت خواهد شد.

بنابراین افراد می توانند با استفاده از این خدمات به صورت اقساطی از داشتن ابروهای طبیعی و پر تراکم بهره مند شوند.

تنها نکته ای که در این مورد باید بدان دقت شود، این است که فرد به کلینیک های معتبر و دارای مجوزهای لازم برای کاشت ابرو مراجعه کند.

کلینیک های زیبایی غیر معتبر بسیاری وجود دارند که صرفا برای تبلیغ و جذب مشتری اقدام به انجام این کار کرده و به همین جهت است که متقاضی کاشت ابرو باید پیش از اقدام برای انجام این متد زیبایی در مورد کلینیکی که به آن مراجعه می کند، تحقیقات لازم را به عمل آورد.

یکی از راه های کاربردی برای تحقیقات راجع به یک مرکز زیبایی بررسی سوابق و نتایج عمل های قبلی آن مرکز است.

به عنوان مثال کلینیک تخصصی پوست و مو رز، آلبوم های تصویری از قبل و بعد از عمل هایی که تاکنون در مرکز انجام شده تهیه کرده است و متقاضیان کاشت ابرو می توانند با مراجعه به این آلبوم ها نتایج عمل ها را ببینند و در نتیجه با اطلاعات بیشتر و خیال آسوده تر نسبت به عمل کاشت ابرو اقدام کنند.

به منظور اینکه پیوند ابرو را به صورت اقساطی انجام دهید، بهتر است که برخی از نکات را در نظر داشته باشید.

در واقع بسیاری از کلینیک های زیبایی که کار خود را تازه شروع کرده اند با انجام این کار قصد جذب مشتری بیشتر دارند که این مورد هیچ مشکلی ندارد.

اما بهتر است که پیش از مراجعه به مراکز زیبایی از این قبیل حتما در مورد مهارت و تجربه پزشکی که نزد آن مراجعه می کنید، تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنید که پزشک شما، فردی آموزش دیده و دارای تجربه لازم است.

برای اطمینان از کار او بهتر است که از پزشک خود در مورد نمونه کارهایی که به انجام رسانده، سوال کرده و عکس های مربوط به آنها از پزشک خود درخواست کنید.

در نهایت باید بگوییم که انتخاب کلینیک های زیبایی که به صورت اقساطی هزینه های مربوط به کاشت ابرو را دریافت می کنند، بسیار حائز اهمیت است.

پیش از هر چیزی در مورد اینکه کلینیک مورد نظر از مجوز های لازم برخوردار است، اطمینان حاصل کرده و در نهایت پزشکی مناسب و حاذق را برای این کار انتخاب کنید.

عمل کاشت ابرو اگر به شکل درست و اصولی انجام شود، همان طور که در ابتدا گفته شد یک نتیجه ی دائمی و همیشگی به همراه خواهد داشت و می توانید برای همیشه از داشتن ابروهایی سالم، زیبا و کاملا طبیعی بدون هیچ عوارضی لذت ببرید.

به همین جهت توصیه می شود حتی اگر پرداخت هزینه ی عمل کاشت ابرو به شکل یک جا برای شما سنگین است، آن را به شکل اقساطی پرداخت کنید ولی از مراجعه به مراکز ارزان قیمت که قریب به اتفاق آن ها غیر استاندارد نیز هستند، پرهیز کنید تا از خطر هر گونه عوارض نامطلوب و خطرناک ناشی از عمل کاشت ابرو در امان باشید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک کاشت ابرو مشورت نمایید.

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وب‌سایت

تشکر برای مطالب خوبتون.

.

.

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م.

.

.

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم.

.

.

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش.

.

.

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و کاشت ابرو اقساطی با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *