نتیجه کاشت مو

با ما باشید تا در مورد نتیجه کاشت مو ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا نتیجه کاشت مو روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

فهرست عناوین
در سال‌های اخیر کاشت طبیعی مو به عنوان یکی از عمل‌های رایج زیبایی در کشور ما شناخته شده که علت این محبوبیت، افزایش آگاهی مردم نسبت به نتایج پیوند طبیعی مو است.

همه‌ مراجعه‌کنندگان دوست دارند بلافاصله بعد از ایمپلنت مو بتوانند نتایج کار را رویت کنند اما لازم است بدانید که شما باید دوره نقاهت را سپری نموده و سپس به مرور زمان شاهد نتایج کاشت مو باشید.

به طور کلی باید نتیجه کاشت مو بعد از ۳ و ۶ و ۹ ماه مورد بررسی قرار گیرد که در این مقاله متخصصان پایگاه مارال سلامت ایرانیان تمامی تغییرات در این بازه زمانی را به طور کامل شرح خواهند داد.

علت لزوم آگاهی در مورد تغییرات نتایج پیوند مو در ۳ و ۶ و ۹ ماه این است که شما ذهنیت درستی نسبت به این مراحل داشته و دچار نگرانی نشوید.

متخصص برای شما روشی را انتخاب می‌کند که با شرایط شما از نظر شدت طاسی سر و تعداد فولیکول مورد نیاز و همچنین دلیل ریزش مو تطابق داشته باشد.

به هر حال تفاوتی ندارد که شما این عمل زیبایی را با کدام یک از روش‌ها انجام می‌دهید.

در هر صورت بعد از اتمام کار، کمی تورم و قرمزی در محل پیوند و بانک ‌مو مشاهده خواهید کرد که البته شدت این عارضه‌ها بسته به روش اجرای کار متفاوت خواهد بود.

این عارضه‌ها کاملاً طبیعی هستند و اصلاً نباید نگران باشید چرا که نهایتاً تا ۱۰ روز به طور کامل از بین رفته و پوست شما به حالت عادی باز می‌گردد.

قطعاً در طول دو هفته اول بعد از ایمپلنت مو باید بیشترین مراقبت را از خود داشته باشید تا دچار عفونت در محل کاشت نشده و از طرف دیگر فولیکول‌ها تحت تاثیر فشار بالا و دما قرار نگیرند چرا که این بازه زمانی بسیار حساس بوده و فولیکول‌ها در سست‌ترین وضعیت ممکن قرار دارند.

کوچکترین بی‌دقتی منجر به مرگ آن‌ها خواهد شد.

مشاهده این مطلب : کاشت مو بدون تراشیدن موی سر

نکته بسیار مهم که لازم است متقاضیان پیوند طبیعی مو بدانند این است که بعد از کاشت مو و تقریبا در بازه زمانی ۲ تا ۴ هفته، دچار شک ریزشی خواهند ش.

د عمده افراد به دلیل عدم آگاهی نسبت به مرحله استراحت فولیکول‌ها، فکر می‌کنند که این ریزش به معنای شکست ایمپلنت مو است در حالی که این ذهنیت کاملاً غلط بوده و لازم است بدانید این اتفاق، اولین واکنش مو‌ها به پیوند طبیعی است.

در واقع فولیکول‌ها وارد مرحله استراحت شده‌اند و در این مرحله نباید انتظار رویش موی جدید را داشته باشید.

شوک ریزشی تقریباً سه ماه طول می‌کشد.

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول
نتیجه کاشت مو در سه ماهه دوم
نتیجه کاشت مو در سه ماهه سوم
حفظ نتیجه کاشت مو
داشتن تغذیه مناسب
خودداری از دخانیات
عدم بدرفتاری با مو
به طور کلی لازم است بدانید که اولین نتایج کاشت مو بعد از شش ماه رویت خواهند شد.

به عبارت دیگر بعد از سپری شدن دوره استراحت و شوک ریزشی، به تدریج باید رشد مو‌های جدید را شاهد باشید.

از سه ماه دوم بعد از ایمپلنت مو، فولیکول‌ها به آرامی از خواب بیدار شده و رشد خود را شروع می‌کنند.

در این زمان حتی تغییر رنگ مو‌های جدید نیز واضح خواهد بود به گونه‌ای که تیره و ضخیم می‌شوند.

البته لازم است بدانید که شما شش ماه بعد از ایمپلنت طبیعی مو تنها حدود ۷۰ درصد از نتیجه کاشت مو را مشاهده خواهید کرد.

اما این تازه اول راه است.

شما باید منتظر باشید تا سه ماهه سوم بعد از پیوند موی طبیعی آغاز شود.

بهترین و واضح‌ترین نتیجه کاشت مو در سه ماهه سوم رویت می‌شود.

در این زمان مو‌های پیوندی به طرز چشمگیری رشد کرده و خیلی سریع شاهد پرپشت شدن موی سر خواهید بود.

همچنین با نزدیک شدن به اواخر سه ماهه سوم بعد از پیوند مو، مشاهده خواهید کرد رنگ مو‌ها تیره‌تر و ضخامت آن‌ها بیشتر می‌شود.

مشاهده این مطلب : کاشت مو در آقایان
همان‌گونه که متوجه شدید در سه ماهه اول بعد از پیوند مو‌ها، شاهد رشد مو‌های جدید نخواهید بود.

شما باید در دوره استراحت فولیکول‌ها به بهترین شکل ممکن از آن‌ها مراقبت کنید تا بتوانند این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و نتیجه بسیار خوبی از پیوند مو در سه ماهه دوم به دست بیاورید.

در این قسمت چند نکته مراقبتی بعد از پیوند مو در ماه‌های نخست را ذکر خواهیم کرد:

مشاهده این مطلب : کاشت مو به روش میکروایمپلنت
تحقیقات نشان داده است که در میان روش‌های موجود برای درمان کم پشتی و طاسی سر، پیوند طبیعی مو به عنوان بهترین، مؤثرترین و ایمن‌ترین روش شناخته شده است.

متخصص در این روش از فولیکول‌های بدن خود شما استفاده می‌کند.

در نتیجه خطر پس زدن توسط سیستم ایمنی بدن وجود ندارد.

اما متأسفانه به دلیل اینکه اطلاعات کافی در این زمینه در اختیار مردم قرار نگرفته است، عمده مراجعه‌کنندگان نمی‌دانند که از چه زمانی باید منتظر رؤیت نتیجه کاشت مو باشند.

در این قسمت از مقاله، شما را با تغییرات نتیجه کاشت مو در دوره نقاهت تا رسیدن به نتیجه نهایی آشنا خواهیم کرد:
زمانی که فولیکول‌ها به محل پیوند منتقل می‌شوند، بسیار سست و ضعیف بوده و به مراقبت زیادی برای سازگاری با منطقه جدید نیاز دارند.

در چنین شرایطی نه ‌تنها باید به نکات مراقبتی توصیه شده توسط متخصص توجه کرد بلکه باید دارو‌های تقویتی که متخصص برای شما در نظر می‌گیرد را مصرف کنید.

از طرف دیگر باید رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

اگر می‌خواهید فرآیند رشد مو تسریع پیدا کند باید تمامی دستورالعمل‌هایی که بعد از پیوند مو در دوره نقاهت توصیه می‌گردد را جدی گرفته و از طرف دیگر دارو‌های تقویتی همانند زینک پلاس را در زمان مقرر مصرف نمایید.

در واقع نحوه عملکرد متخصص، نحوه مراقبت شما در دوره نقاهت و همچنین میزان تقویت فولیکول‌ها، بر سرعت رشد مو تأثیر می‌گذارد.

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من روز ۷۵ کاشتمه ولی باز ریزش موهای کاشتع شده دارم ایا طبیعیه؟
سلام وقت بخیر بله طبیعی است
سلام جناب وقت بخیر، لطفا سوال خودتون رو از مشاور کلینیکی که در آن کاشت انجام دادید بپرسید.

صحبت سلامتی هستش پس برای سلامت موهاتون از اشخاص متفاوت دوست، آشنا یا مشاوران دیگر نپرسید، ممکنه است نظر ها متفاوت باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام جناب وقت بخیر، لطفا سوال خودتون رو از مشاور کلینیکی که.

.

.

سلام وقت بخیر بله طبیعی است.

.

.

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من روز ۷۵ کاشتمه ولی باز ر.

.

.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا نتیجه کاشت مو ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و نتیجه کاشت مو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *