میکرو ایمپلنت مو

با ما باشید تا در مورد میکرو ایمپلنت مو ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد میکرو ایمپلنت مو مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

لطفا صبر کنید .

.

.

پیوند مو با ایمپلنت عنوان جدیدی است که سرو صدای زیادی را در دنیای پیوند مو ایجاد کرده است.

اما به واقع این روش از پیوند مو چیست و چگونه انجام می شود؟ آیا این شکل از پیوند مو برای کاشت ابرو نیز کاربرد دارد؟ آیا پیوند مو با ایمپلنت یک روش طبیعی و دائمی است یا اینکه از موهای غیر طبیعی استفاده شده و نیاز به تکرار دارد؟ و….

به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با رسانه اینترنتی پزشک آشنا همراه باشید تا با همه آنچه که باید در مورد میکرو ایمپلنت مو بدانید، آشنا شوید.

پیوند مو با ایمپلنت یک روش نوین در بین انواع مدلهای کاشت مو است که ابهامات زیادی را درذهن متقاضیان این تکنیک زیبایی ایجاد کرده است، زیرا برخی از افراد بر این باورند که چنین روشی وجود ندارد و این تنها یک برند برای کسب درآمد در برخی از مراکز زیبایی است.

در حالی که برخی از متخصصان زیبایی با این روش قسمت های کم پشت و طاس را پوشش داده و با استفاده از آن رضایت بیماران خود را جلب کرده اند.

در واقع میکرو ایمپلنت مو تکنیک مدرنی است که از آن برای مخفی کردن نقاط کم مو یا طاس استفاده می شود.

در این روش تعدادی موی غیر طبیعی و مصنوعی در سر بیمار ثابت می شود، به همین خاطر نمی توان انتظار رشد موهای کاشته شده را داشت.

به طور کلی ایمپلنت مو در زمره روش های پروتز مو یا کاشت مو مصنوعی دائمی قرار می گیرد، با این تفاوت که در اجرای این روش از تکنیک برداشت فولیکول در پیوند مو طبیعی الگو گرفته می شود.

به واقع هر دوی این روش ها برای رفع کم مویی یا طاسی در افرادی که دچار ریزش مو شده اند به کار می رود، اما تفاوت اصلی این دو تکنیک در منبع موهایی است که برای کاشت لازم است.

در تکنیک پیوند مو طبیعی از موهای پشت و اطراف سر فرد متقاضی استفاده می شود.

در این روش ریشه زنده موها از نواحی پر تراکم تر برداشته و در نواحی کم تراکم پیوند زده می شوند.

به مرور زمان پیوند مو تقویت شده و فرد پس از گذشت یک سال می تواند شاهد موهای سالم با رشدی طبیعی باشد.

در حالی که در پیوند مو با ایمپلنت دسته ای از موهای آماده شده به پوست سر متصل می شوند و از آنجایی که این موها فاقد فولیکول زنده هستند، بنابراین نمی توان انتظار رشدی هر چند کوچک از آن ها داشت.

برای اجرای میکرو ایمپلنت مو روش های مختلفی وجود دارد.

اما از معروفترین و پرکاربردترین این روش ها می توان به بیوفایبر اشاره کرد.

در بیوفایبر از موهای مصنوعی که با استفاده از فناوری های نوین و پیشرفته ای تولید شده اند، استفاده می شود.

در انتهای هر یک از این موها گره ای وجود دارد.

این گره ها به وسیله قلاب و سوزن به پوست سر فیکس می شوند.

برای اجرای این کار جراح به کمک دستگاه بسیار دقیق و ظریفی گره ها را به زیر پوست منتقل کرده و از این طریق باعث ایجاد یک اتصال محکم و پایدار بین پوست سر و تار مو می شود.

به همین خاطر موهای اضافه شده با این تکنیک به راحتی کنده نخواهند شد.

اما لازم است بدانید که در پیوند مو با ایمپلنت پزشک ابتدا تعداد مختصری از موها را به پوست سر اتصال داده و اجازه می دهد تا این موها به مدت حداقل یک ماه بر روی سر فرد بمانند.

در این مدت پوست سر کنترل می شود تا نحوه ارتباط پوست با موی کاشته شده بررسی شود.

چنانچه طی این مدت پوست سر موی مصنوعی اضافه شده را پذیرفت و پس نزد و همچنین آلرژی خاصی نسبت به این موها ایجاد نشد، مراحل بعدی با کاشت انبوه انجام می شود.

در این مدت لازم است تا فرد برخی از مراقبت های ساده از قبیل مصرف مرتب قطره و لوسیون آنتی بیوتیک را دنبال کند.

معجزه پیوند مو با ایمپلنت
همان طور که پیش از این عنوان شد، در جلسه اول تنها تعداد محدودی مو به عنوان تست بر روی سر فرد کاشته می شود.

در صورت عدم وجود هرگونه حساسیت و آلرژی بسته به میزان مساحت ریزش مو و میزان طاسی در سر، در هر جلسه بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ و گاهاً ۲۰۰۰ تار مو به صورت پراکنده به سر فرد اضافه می شود.

به این مرحله از کاشت حداقل دو ماه زمان اختصاص داده می شود تا موهای کاشته شده به خوبی روی پوست سر جایگزین شده و انطباق خوبی با آن برقرار کنند.

بعد از این مرحله چنانچه نیاز به تراکم بیشتری احساس شود، کاشت مو به همین منوال در جلسات بعدی انجام می شود.

همان طور که متوجه شدید میکرو ایمپلنت یک روش کاشت با موی آماده یا مصنوعی است.

این روش برای کسانی مناسب است که در پشت سرشان بانک موی مناسبی برای برداشت فولیکول زنده مو ندارند.

این افراد می توانند با استفاده از این تکنیک طراوت و زیبایی را به چهره خود بازگردانند.

نکته بعد این است که موهای تولید شده برای استفاده در این روش در رنگ، ضخامت و حالت های مختلفی طراحی شده اند، به همین خاطر افراد با رنگ و مدل موهای مختلف می توانند بدون هر گونه نگرانی در مورد مشخص شدن موهای اضافه شده، کاندید مناسبی برای این تکنیک باشند.

شاید این روش ساده بوده و طول درمان کوتاهی داشته باشد، اما به هر حال برای کسب نتیجه بهتر از این عمل پزشکان معتقدند باید بیمار بعد از پیوند مو برخی از موارد را رعایت کند.

به طور کلی میکرو ایمپلنت مو جراحت مختصری را در پوست سر ایجاد می کند.

بنابراین لازم است تا بهبود و ترمیم کامل این زخم ها فرد به طور مرتب از دارو و پمادهایی که توسط پزشک تجویز می شود، استفاده کند.

علاوه بر این بهتر است تا لوسیون، روغن و یا هر ماده ای که پزشک برای استعمال خارجی تجویز می کند را به طور مستمر و مرتب وسط سر بیمار مصرف شود تا بتوان بدین وسیله از ابتلا به عوارض احتمالی ایمپلنت پیشگیری کرد.

قبل از به کارگیری روش هایی مانند انواع اعمال زیبایی باید توجه داشته باشید که تمامی روش هایی که در کلینیک ها انجام می شوند، قطعاً پاره ای از عوارض احتمالی از قبیل عفونت، خونریزی، حساسیت و … را به دنبال دارند.

اما این موضوع به این معنا نیست که شما حتماً دچار عارضه خاص و شدیدی خواهید شد.

در واقع پیوند مو با ایمپلنت مورد تایید سازمان های معتبر بین المللی قرار گرفته است.

این تاییدیه می تواند به معنای کمترین عوارض احتمالی برای سلامت پوست باشد.

از مهم ترین موارد گزارش شده به عنوان عوارض کاشت مو با ایمپلنت می توان به عفونت، قرمزی و تورم در پوست اشاره کرد.

البته این عوارض در زمان کوتاهی برطرف می شوند.

اما مشکلاتی از قبیل خونریزی و عفونت که معمولاً در نتیجه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا کوتاهی مرکز درمانی ایجاد می شوند، ممکن است به زمان طولانی تری برای بهبود نیاز داشته باشند.

معجزه پیوند مو با ایمپلنت
کم مویی یا طاسی از مهمترین مواردی است که تاثیر منفی در ظاهر افراد ایجاد کرده و معمولاً موجب کم شدن اعتماد به نفس می شود.

به همین خاطر افراد برای بهبود این وضعیت روش های مختلفی را امتحان می کنند.

غالب افراد در اینگونه موارد تمایل به انجام کاشت مو طبیعی دارند.

اما متاسفانه همان طور که می دانید اجرای این تکنیک برای تمامی افراد ممکن نیست.

به همین خاطر پزشکان و محققان روش های متعددی را ابداع کرده اند که میکرو ایمپلنت یا پیوند مو با ایمپلنت یکی از موثرترین این روش ها است.

ولی با این وجود این روش هم مانند سایر اعمال انسانی دارای مزایا و معایب خاصی است.

به طور عمده استفاده از موی مصنوعی و عدم رشد آن از مهمترین معایب این روش به شمار می رود، البته لازم است بدانید که در صورت اجرای این روش توسط افراد غیر حرفه ای و در مراکز غیر استاندارد ممکن است جراحت شدید پوست و یا برخی از عوارض ناخواسته ایجاد شود.

اما با این وجود ایمپلنت مو اتصال با دوام تری نسبت به سایر روش های ترمیم مو از قبیل پروتز مو یا ….

دارد.

علاوه بر این ارزان و آسان بودن اجرای این روش از دیگر مزایای ایمپلنت مو به شمار می رود.

لازم است در همین ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه عمل های زیبایی و تکنیک هایی که برای افزایش زیبایی به کار گرفته می شوند، به راحتی قابل محاسبه نیستند.

به همین خاطر برای اطلاع از هزینه ایمپلنت مو به طور دقیق باید به صورت شخصی به متخصصان زیبایی در این حوزه مراجعه کنید.

اما در مجموع خالی از لطف نیست که بدانید هزینه ایمپلنت مو به عواملی همچون جنس موی کاشته شده، مقدار موی مورد نیاز برای کاشت، مهارت و تجربه متخصصی که قرار است این عمل زیبایی را انجام دهد، اعتبار و تجهیزات کلینیک، فاصله مکانی کلینیک تا محل سکونت بیمار و ….

وابسته است.

همان طور که در این مطلب متوجه شدید پیوند مو با ایمپلنت یکی از بهترین روش ها درمان کم مویی یا طاسی برای افرادی است که به علت نداشتن بانک موی مناسب نمی توانند از تکنیک پیوند مو طبیعی استفاده کنند.

اما با این وجود اجرای این تکنیک نزد هر فرد یا در هر کلینیکی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

تحریریه پزشک آشنا

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.

فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارسال دیدگاه

09126433463
info@pezeshkashna.

com
تهران.

ستاری شمال.

پیامبر مرکزی.

گلزار ششم.

پلاک8.

طبقه سوم.

واحد 5
هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.

تا افراد در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را بیابند.

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای رسانه اینترنتی پزشک آشنا محفوظ می باشد.

طراحی و بهینه سازی توسط اف تی سنتر

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و میکرو ایمپلنت مو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *