سن کاشت ریش

با ما باشید تا در مورد سن کاشت ریش ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا سن کاشت ریش روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

امروزه مردان بسیاری از شروع دوران بلوغ خود به داشتن سبیل و ریش علاقه بسیاری پیدا می کنند که این مسئله برای آن ها بسیار مهم و ضروری می باشد ، این افراد می خواهند بدانند که بهترین سن کاشت ریش برای آن ها چه سنی است و چه زمانی باید برای انجام این عمل زیبایی به بهترین کلینیک های کاشت ریش و سبیل مراجعه فرمایند ، ریش ها و سبیل ها در بسیاری از آقایان مخصوصا در مردان جوان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و تمامی آقایان به داشتن آن ها برای حفظ یک ظاهر جذاب بسیار علاقه دارند ولی برخی از افراد به دلایل ژنتیکی ریش هایی کم پشت با جاهای خالی دارند و یا افرادی که به دلیل سوختگی و یا داشتن هر نوع زخمی در آن قسمت موی آن ها رشد نکرده است و تنها راه درمانی برای این افراد کاشت ریش و یا سبیل می باشد که این روش زیبایی یک روش صد در صد دائمی است که کم پشتی ریش و یا سبیل را به خوبی درمان می کند .

به طور کلی ریش ها و سبیل برای بسیاری از آقایان یکی از مهم ترین نشانه های عبور از سن کودکی و همچنین با گذاشتن به مراحل بزرگسالی می باشد ، به همین دلیل آقایان جوانی که ریش ها و سبیل های کم پشتی دارند به درمان های مختلفی مانند کاشت ریش و یا سبیل می روند اما اگر سن کاشت ریش آن ها رسیده باشد می توانند این عمل جراحی را انجام دهند ، در ادامه مقاله قصد داریم شما را با کاشت ریش و سن کاشت ریش آشنا کنیم ممنون می شویم که ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

هیچ فرقی ندارد که شما به صورت ذاتی موهای صورت کم پشتی را دارید و با اینکه اخیرا شما دچار ریزش ریش خود شده اید ، به طور کلی پزشک جراح متخصص اعتقاد دارد که بهترین سن کاشت ریش و سبیل برای آقایان بازه سنی 25 الی 50 سالگی می باشد ، اما باید بدانید که هیچ محدودیت سنی برای پیوند ریش و سبیل برای افراد وجود ندارد و حتی آقایان زیر 18 سال و آقایان بالای 50 سال هم می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند ، اما به طور کلی چندین دلیل وجود دارد که پزشکان متخصص زیبایی بازه سنی 25 الی 50 سالگی را سن مناسب کاشت می دانند که در ادامه شما را با این چند عوامل آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید .

برخی از آقایان که قصد انجام کاشت ریش و یا سبیل را دارند درباره سن کاشت ریش نیز سوالاتی را دارند ، برخی از جوانان کم سن و سال که هنوز دوران بلوغ خود را به طور کامل پشت سر نگذرانده اند برای انجام این عمل زیبایی کمی عجله دارند ، شاید شما هم از کم پشتی موهای صورت خود ناراضی می باشند و نمی خواهند مدت زمان بسیاری را برای انجام این عمل منتظر بمانند اما واقعیت این موضوع این است که به عقیده برخی از متخصصین پوست و مو یکی از بهترین سن های کاشت ریش و سبیل بعد از دوران بلوغ می باشد ، پزشکان متخصص در این باره معتقد هستند که ریش ها و سبیل ها حداقل به مدت بیست سالگی به رشد خود ادامه خواهند داد ، همچنین به عبارت دیگر نیز اگر زیر بیست سال سن دارید و موهای صورت کم پشتی را دارید اصلا نگران نباشید به این دلیل که احتمال رشد ریش و یا سبیل در شما بسیار زیاد می باشد .

همان طور که گفته ایم یک دست و متراکم نبودن ریش ها و سبیل ها می تواند بر روی اعتماد به نفس افراد مخصوصا در سنین کم تاثیر منفی خود را بگذارد و به همین خاطر است که جوانانی که در سنین بلوغ خود هستند و راه های مختلفی را مانند مکمل ها و یا مصرف ماینوکسیدیل را برای بهبود رشد ریش های خود مورد استفاده قرار داده اند و به هیچ نتیجه ای نرسیدند حتما به عمل کاشت ریش و یا سبیل فکر می کنند اما واقعیت این است که کاشت ریش در این سن کاملا عاقلانه است یا خیر ؟ همچنین به طور کلی انجام کاشت ریش و یا سبیل یک عمل کاملا ساده و ایمن می باشد و اگر به دست پزشک متخصص ماهر صورت گیرد هیچ آسیبی به شما وارد نمی شود .

همان طور که در بالای مقاله گفته شد دلایل کم پشتی ریش و یا سبیل در بسیاری از آقایان این است که هنوز ریش ها و سبیل های آن ها به طور کامل رشد نکرده است و با کمی صبر مشکل آن ها به طور کامل حل خواهد شد ، در برخی از موارد ریزش مو ممکن است به مدت چند سال طول بکشد تا الگوی ریزش به طور کامل برای آن ها مشخص شود ، به همین خاطر اگر شما دچار ریزش مو باشید و اگر قبل از 25 سالگی ریش بکارید ممکن است که ریزش موی های شما ادامه داشته باشد .

در آخر از آن جایی که موهای کاشته شده در ریش و سبیل در برابر ریزش کاملا مقاوم هستند و تنها ریزش موها فقط بر روی موهای طبیعی تاثیر خود را می گذارد و موجب می شود که موهای کاشته شده شما به شکل جزیره ای بر روی صورت شما باقی بماند که به هیچ وجه ظاهر خوبی را برای شما نخواهد داشت ، در چنین شرایطی شما مجبور هستید که یک بار دیگر نیز این روش زیبایی را انجام دهید ، پس بهتر است که بدانید شما باید از ابتدا صبر کنید تا ریزش موهای شما به طور کامل باید متوقف شود و الگوی ریزش در صورت شما به خوبی مشخص شود ، بعد از آن با یک بار انجام این روش زیبایی می توانید به راحتی مشکل کم پشتی موهای خود را به خوبی حل کنید و به یک ظاهر مطلوب دست پیدا کنید .

به طور کلی کاشت ریش به دو روش FUT  و SUT برای افراد انجام می شود که در ادامه شما را با بهترین روش کاشت ریش آشنا خواهیم کرد .

کاشت ریش به روش sut : به طور کلی کاشت ریش با این روش زیبایی یکی از بهترین روش های کاشت ریش به روش کاملا مجهز و تخصصی و همچنین زیر نظر پزشکان متخصص با تجربه می باشد ، در کاشت ریش به روش sut موهای طبیعی با متد موی های طبیعی و قابل رشد و با یک تراکم بسیار بالا و یک خط رویش بسیار طبیعی انجام می گیرد ، کاشت ریش در روش sut در یک جلسه و در چند ساعت برای افراد انجام می شود و در این روش زیبایی برداشت مو ها به صورت گرافت انجام می شود  و تار های مو به طور کامل تفکیک می شوند و در ریش پیوند زده می شوند و از آن جایی که برداشت گرافت ها به صورت دانه ای و یا چند دانه ای انجام می شود اسکاری از خود برجای نمی گذارند و همچنین درد و یا خونریزی های بسیار شدید و یا حتی دوره های درمان و عوارض جانبی نیز در این افراد مشاهده نمی شود .

کاشت ریش به روش fut  :در کاشت مو به روش fut برداشت موها به صورت نواری بر روی صورت افراد پیوند زده می شود ، به این شکل که پزشک جراح زیبایی قسمتی از سر را که به صورت سطحی بی حسی شده است و به صورت یک نوار بافت موی خود فرد مراجعه کننده بر می دارد و آن ها را با انجام یک فرآیند جداسازی میکروسکپی به طور کامل برش داده و عمل جراحی پیوند ریش صورت می گیرد و آن قسمت از سر فرد که موی مورد نیاز برای افراد از آن جا برداشته می شود را با استفاده از باند پوشانده می شود ، این نکته را به یاد داشته باشید که اگر بعد از عمل جراحی مراقبت های لازم صورت نگیرد ممکن است که عفونت و یا التهاب موضعی برای افراد به وجود بیاید .

با مراجعه به مقاله عوارض کاشت ریش و سبیل می توانید در این زمینه اطلاعاتی را کسب نمایید .

اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه عواملی موجب می شود که برخی از افراد ریش ها و یا سبیل خود را از دست بدهند و یا دچار کم پشتی شود ، در ادامه شما را با عوامل مختلف کم پشتی و ریزش سبیل آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید .

به طور کلی روش های بسیاری برای دمان ریزش و یا کم پشتی ریش ها و سبیل وجود دارد که در هر فرد با توجه به دلایل ریزش و یا کم پشتی و همچنین تشخیص پزشک جراح بهترین روش درمان را به شما ارائه خواهند کرد :
درمان های دارویی : یکی از ساده ترین و اولین روش های درمان دارو ها هستند ، به طور کلی افرادی که دچار بیماری های مختلف ، عفونت و یا دیگر بیماری ها هستند دچار ریزش ریش ها و یا سبیل می شوند که برای آن ها درمان دارویی شروع می شود تا دلایل ریزش مو به طور کامل درمان شود ، در برخی از افراد با از بین رفتن دلیل ریزش مو یعنی همان بیماری ها ریزش به طور کامل قطع شده و بسیاری از تار های ریش و سبیل دوباره رشد خواهند کرد .

تقویت موها : برخی از افرادی که به هر دلیل دچار ریزش موهای خود شده اند امکان دارد که بعد از درمان بدون دارو های تقویتی ریش ها و سبیل های پر تراکمی را نداشته باشند و به همین خاطر با تشخیص پزشک جراح از انواع مکمل های خوراکی و همچنین دارو های موضعی مانند ماینوکسیدیل برای ریش های خود و یا مزوتراپی مو برای تقویت ریش ها و سبیل های خود استفاده نمایند .

کاشت ریش و سبیل : در آخر یکی از بهترین روش ها برای داشتن ریش و یا سبیل های پر پشت و پر تراکم به صورت کاملا دائمی کاشت مو و ریش می باشد ، همچنین باید بدانید که مهم نیست به چه دلیلی ریش ها و یا سبیل های خود را از دست داده اید اگر پزشک جراح زیبایی شما تشخیص دهد که باید از روش های مناسب کاشت ریش استفاده کنید شما باید اقدام به انجام این روش زیبایی کنید که قطعا نتیجه بسیار خوبی را از این روش زیبایی خواهید گرفت .

کلام آخر 
از این که ما را تا آخر مقاله سن کاشت ریش همراهی کردید از شما سپاس گزاریم همچنین اگر نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید ممنون می شویم که با ما نیز در میان بگذارید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه *

کلینیک تخصصی پوست، مو آوینا با بهره‌گیری از کادری متعهد و پزشکان متخصص و مجرب در زمینه خدمات پوست و مو؛ با به کارگیری جدیدترین تجهیزات و به‌روزترین دستگاه‌های دنیا در فضایی دلنشین و امن همراه و پشتیبان شما عزیزان است.

مراجعین گرامی بدون صرف وقت و تنها با یک بار مراجعه به کلینیک پوست و مو آوینا از تمامی مزایای این کلینیک بهره‌مند شده و با رضایت و آرامش‌خاطر به نتیجه مورد نظر خود دست خواهند یافت.

طراحی و بهينه‌سازی سايت : پزشکا دیزاین

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا سن کاشت ریش ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و سن کاشت ریش با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *