جدیدترین دستگاه کاشت مو

با ما باشید تا در مورد جدیدترین دستگاه کاشت مو ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا جدیدترین دستگاه کاشت مو روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

یکی از جدیدترین روش کاشت مو در دنیا با استفاده از دستگاه کاشت مو میکروگرافت یا میکرو کاشت انجام می شود که یکی از مزایای استفاده از این روش جدید اجرای مرحله کاشت و برداشت به صورت اتوماتیک است.

با استفاده از این روش ظرافت کاشت مو تا حد میکرو را شامل می شود.

فرایند انجام روش میکروگرافت بدون انجام جراحی برای مشتریان انجام می شود و شخص انجام دهنده کاشت هیچگونه اسکاری را بر روی سر خود مشاهده نخواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدترین دستگاه کاشت مو وجود دستگاه ایمپلنتر است که با استفاده از این دستگاه می توان در سایزهای میکرو کاشت های بیشتری در ابعاد کوچکتر انجام داد و باعث تراکم چند برابری مو در مقابل دیگر روش های قدیمی را دارا می باشد.

با استفاده از این دستگاه ظرافت مو افزایش پیدا می کند و حالت طبیعی تری مو های کاشته شده دارد.

در ادامه این مطلب چگونگی انجام کاشت مو با استفاده از بهترین دستگاه کاشت مو در ایران آشنا خواهیم شد.

برای انجام کاشت مو به روش جدید با استفاده از میکروگرافت ابتدا دستگاه سه بعدی لیزری نقطه میانی سر را مشخص می کند و سپس ابعاد دقیق رویش مو را روی سر طراحی می کند به صورتی که تقارن خط رویش صد در صد حفظ می شود.

طراحی با استفاده از این دستگاه قبل استفاده از میکروگرافت به قدری بالا است که خطایی شکل نمی گیرد.

این دستگاه بعنوان یک دستگاه کاشت مو دارای یک صفحه دیجیتالی است که می تواند تا هزار برابر بزرگنمایی کند و متخصص این حوزه با استفاده از این دستگاه می تواند گرافت های مو سالم را شناسایی کند و عمل جداسازی گرافت ها را بدون آسیب به فولیکول مو انجام دهد.

برای انجام کاشت مو با استفاده از جدید ترین دستگاه کاشت مو باید از ابزاری به نام ایمپلنتر استفاده شود ،این ابزار بر اساس ضخامت تار مو دارای اندازه های مختلف می باشد و انجام کاشت مو با استفاده از دستگاه ایمپلنتر باعث افزایش تراکم مو به علاوه موهای جدید ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

با استفاده از این دستگاه مو ها سریع تر رشد خواهند کرد و ترمیم نواحی برداشت شده زودتر انجام می گیرد.

یکی از بهترین دستگاه کاشت مو در ایران روش superfue می باشد که با استفاده یک تکنولوژی جدید برای اولین بار در کشور های خاورمیانه مورد استفاده قرار گرفته است.

قبل از اینکه از روش استفاده شود اسکن و آنالیز مو قبل از عمل غیر جراحی کاشت انجام می شود که با استفاده از این اسکن حدود نود و پنج در صد از گرافت های مو سالم باقی می ماند و حدود چهار هزار گرافت مو برای انجام کاشت مو برداشته می شود.

طراحی و اندازه گیری خط رویش مو با توجه به آناتومی صورت انجام و اسکن می شود و این کار باعث می شود که رویش مو ها به حالت طبیعی انجام بگیرد.

بی حسی که برای کاشت مو لازم است انجام شود بدون سوزن و درد انجام می شود و انجام کاشت مو با یک دستگاه میکروسکپ که بیست برابر می شود انجام می گیرد.

از مزیت های استفاده از این دستگاه کاشت مو کیفیت تراکمی که در کاشت مو وجود دارد دو برابر می شود و در بهترین دستگاه کاشت مو در ایران قطرپانچ ها برای برداشت از بانک مو قابل تغییر است که این ویژگی سبب می شود علاوه بر برداشت گرافت های چند تکه امکان برداشت گرافت های یک تکه نیز وجود داشته باشد.

تفاوتی که میان استفاده از بهترین دستگاه کاشت مو با سایر دستگاه ها وجود دارد این است که در بقیه روش های بدون جراحی دستگاه پانچ با ایجاد یک زخم بزرگ در قسمت هایی که گرافت مو وجود دارد دیرتر ترمیم می شوند و کم پشت شدن مو های سر را نیز باعث می شود اما در روش super fue plus گرافت هایی که برای کاشت مو نیاز است با استفاده از دستگاه اسکن شناسایی می شود و یا با استفاده از تکنیک های خاص با پانچ ها برداشته می شود که روش اسکن و پانچ ها با روش مخصوص سبب می شود که از همان ابتدا این زخم ها جوش بخورند و ترمیم شوند.

حتما مشاهده کنید : بهترین تجهیزات کاشت مو را از سایت بیوتی سنتر تهیه کنید 
انجام کاشت مو با استفاده از دستگاه پلاسما که برای استرلیزسیون پوست سر انجام می شود با استفاده از لیزر پلاسما که یک لیزر کم توان است و به پوست سر و خود سر آسیب وارد نمی کند و بعد کاشت نیز زخم ها سریع بهبود پیدا می کند و رشد مو شروع می شود.

جدید ترین دستگاه کاشت مو توسط متخصص کاشت مو انجام می شود که خط رویشی بسیار طبیعی که همراه با تراکم بالا است را بوجود می آورد.

با استفاده از این دستگاه یک سوزن نیز برای کاشت استفاده می شود نوع تراکم در دستگاه fue در هر یک مربع کوچک برابر با چهل تا پنج عدد گرافت است و در نوع پلاس این دستگاه برابر با هشتاد تا نود گرافت طبیعی می باشد.

کاشتن مو اگرچه یک پروسه درمانی برای کاشت موهایی است که رویش آن ها ازبین رفته است و مجدد کاشت می شوند یک زیبایی نیز محسوب می شود .

بسیاری از افردی که مراجعه به انجام کاشت مو می کنند به دنبال انجام این کار در مدت بسیار کم هستند اما باید بدانید که تراکم مو هر فرد با دیگری متفاوت است در نتیجه بیشتر از دو بار نمی توان کاشت مو را انجام داد.

یکی از جدید ترین دستگاه های کاشت مو است که با کمک ابزار های دقیق تر و با ظرافت خاصی انجام می شود.

ظرافت دستگاه ایمپلنتر به گونه ای است که پانچ ها به قطر یک میلی متر استفاده می شود.

در این روش دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری و بسیار کوچک سوراخ هایی در جاهایی که نیاز به رویش مو دارند باقطر یک میلی متر ایجاد می شود و سپس با یک مته ریز که وارد سر می شود فولیکول از ساقه مو بیرون کشیده می شود.

چون سوراخ های ایجاد شده در این بسیار ریز هستند امکان خونریزی بسیار کم است.

روش های قدیمی زیادی برای کاشت مو وجود دارد که یکی از آن ها کاشت مو به روش fut است که با استفاده از جراحی قابل انجام می باشد.

بعد از اینکه بی حسی موضعی روی سر تزریق شد با استفاده از یک نوار که در پشت سر قرار می گیرد و فلپ نام دارد محل جراحی شده را بخیه می زنند.

متخصص کاشت مو با استفاده از دستگاه و میکروسکب های پیشرفته گرافت هایی که در  مو وجود دارد را تقسیم بندی می کنند.

که در این مرحله سطحی از سر که بی مو و در اصطلاح طاس است مو کاشته می شود.

یکی دیگر از روش های کاشت با استفاده از دستگاه کاشت مو که بدون جراحی به روش fit انجام می شود.

با استفاده از روش انجام شده گرافت های مو به صورت جداگانه و پراکنده از بانک های مو توسط یکی از پانچ های مو جداسازی می شود و سپس بدون اینکه اثر زخم یا خراشیدگی باقی بماند در مرحله کاشت قرار می گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *

نام شما (اجباری)

ایمیل شما (اجباری)

اطلاعات مرا در مرورگر ذخیره کن

Beauty Center (بیوتی سنتر) فروشگاه تخصصی ارائه کننده گستره کامل محصولات و خدمات در حوزه آرایشی و زیبایی است که با رویکرد تسهیل در روند خرید محصولات زیبایی با شعار “بهترین خرید|بهترین قیمت” در حال فعالیت و خدمت رسانی است.

ازمزایای بیوتی سنتر امکان خرید حضوری تجهیزات مصرفی است که این امر باعث امکان انتخاب صحیح تر در خرید این دسته از محصولات آرایشی و زیبایی می شود
دسترسی سریع
بالا بردن اکسیژن خون در بیماران کرونایی (سریع و موثر)
بالا بردن اکسیژن خون با کندر؛ طریقه نحوه مصرف
برای بالا رفتن اکسیژن خون چه باید کرد؟ چه چیزهایی باید بخوریم؟
تعویض فیلتر دستگاه اکسیژن ساز
دستگاه اکسیژن ساز بهتر است یا کپسول اکسیژن
اکسیژن خون کودکان باید چند باشد؟ حد نرمال اکسیژن خود در نوزاد و کودک
معرفی پالس اکسیمتر ساخت ایران + مزایا و معایب
تعمیر پالس اکسیمتر؛ آدرس نمایندگی ها
سطح نرمال اکسیژن خون چقدر می باشد؟ نحوه اندازه گیری اکسیژن خون نرمال
پالس اکسیمتر دقیق چه مارکی خوبه؟ بررسی دقیق ترین پالس اکسیمترهای بازار ایران
اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه
نرم افزار پالس اکسیمتر برای آیفون و اندروید؛ اندازه گیری آنلاین اکسیژن خون
لیست لوازم کاشت مو؛ وسایل و تجهیزات لازم برای کاشت مو + کارایی
لیست مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی تهران + آدرس
دکوراسیون سالن اپیلاسیون جدید و شیک + نکات کاربردی و نمونه
لیست وسایل مورد نیاز اپیلاسیون و وکس خانگی + کاربرد هر کدام
لیست لوازم گریم عروس؛ وسایل مورد نیاز گریم عروس
مرکز خرید سشوار در تهران کجاست؟ آدرس + راهنمای خرید
وسایل مورد نیاز گریم صورت و چهره؛ لیست وسایل مورد نیاز میکاپ دخترانه
نحوه تزیین آرایشگاه زنانه ساده و شیک (کوچک و بزرگ) + مدل ها
میز آرایشگاه؛ لیست قیمت خرید انواع مدل میز آرایش جادار (ساده، شیک، لاکچری)
دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه در ایران با کمترین هزینه (کوچک، ساده و لاکچری)
جدیدترین و بهترین دستگاه کاشت مو در ایران (تمام اتومات)
دستگاه پالس اکسیمتر چیست
اندازه گیری آنلاین اکسیژن خون (معرفی بهترین نرم افزارها)
راهنمای خرید پالس اکسیمتر
ایده دکور آرایشگاه مردانه؛ ویترین و دکوراسیون ارایشگاه مردانه + مدل های جدید
درمان فشار خون بالا با سیر
لیست معروف ترین و لوکس ترین سالن های زیبایی تهران + نمونه کار و اینستاگرام
طرح میز آرایش دخترانه و جهیزیه عروس (مخصوص مشکل پسندها)
محصولات پر بازدید
سفارش تولید محتوا سئو شده سایت – خدمات سئو سایت – شرکت کد سئو
021-55435001
0912-0242798
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به بیوتی سنتر می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

کلمه کاربری یا ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا جدیدترین دستگاه کاشت مو ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و جدیدترین دستگاه کاشت مو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *