ترمیم موی سر مردان

با ما باشید تا در مورد ترمیم موی سر مردان ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا ترمیم موی سر مردان روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

021-22255007     info@banimoo.

com    
ویزیت آنلاین (رایگان)
نیاز به مشاوره دارید؟
کاشت مو 
روشهای نوین کاشت مو با مدرن ترین تجهیزات و کادر مجرب 
ترمیم مو
برای آقایان و بانوان با بهترین کیفیت در محیط کلینیک 
محصولات ما 
کلیه محصولات مراقبت از مو و ترمیم مو 
چرا بانیــــ مو؟
کلینیک تخصصی کاشت و ترمیم موی “بانیمو” یکی از مجرب ترین و پیشرفته ترین مراکز ترمیم مو در تهران است که در زمینه مشاوره و اجرای کلیه روش های کاشت و ترمیم مو زیر نظر متخصصان و کارشناسان این رشته در حال فعالیت می باشد.

متخصصین و کادر کارآمد بانی مو ، با سالها تجربه در زمینه بهترین روشهای ترمیم مو ، با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا و با رعایت اصول زیبایی شناختی و چهره شناسی، زیباترین نتیجه ممکن با کمترین هزینه را برای متقاضیان به ارمغان می آورند.

این مجموعه با خدمات به روز و متفاوت زیر نظر وزارت بهداشت، در زمینه زیبایی و ترمیم مو برای خانم ها و آقایان در خدمت شماست.

مجموعه تخصصی ترمیم موی بانیـــــمو افتخار دارد که همواره جلب رضایت متقاضیان را سرلوحه کار خود قرار داده و موفقیت خود را مرهون ارایه خدمات تخصصی و حمایت کم نظیر مشتریان و مراجعه کنندگان خود می داند.

مرکز تخصصی زیبایی و ترمیم موی بانی مو براي همه عزيزان اين امكان را به وجود آورده كه پس از يك جلسه مشاوره رايگان و حضوری، به پاسخ همه سوالهای خود در زمینه راهکارهای مناسب برای رسیدن به نتیجه مطلوب رسیده و از مشکلات مرتبط با مو از قبیل طاسی، كم مويی و دیگر موارد مربوط به زیبایی مو رهایی پيدا كنند.

برخورداری از ظاهر زیبا و مناسب حق شماست و موسسه بانیمو در رسیدن به این هدف همراه همیشگی و مطمئن شما خواهد بود.

 
پروتز مو نسل جدیدی از روش های ترمیم مو به شمار می‌آید که با یک تکنولوژی پیشرفته و مدرن، رفته رفته جای دیگر روشهای ترمیم، کاشت و حتی کلاه گیس های مصنوعی و بی کیفیت منسوخ شده  را گرفته است.

راحتی پروتز مو از لحاظ نصب، ماندگاری و امکان تغییر مدل و آرایش موهای آن، محبوبیت کاربرد این روش ترمیم مو را افزایش داده است.

 
بیشتر بخوانید 
 
 
ترمیم راحت با پروتز مو بدون جراحی 
 
قیمت مناسب پروتز مو 
 
سفارش آسان پروتز مو (آنلاین)  
 
ارسال پروتز مو به سراسر کشور 
 
گارانتی 30 روزه با استرداد مبلغ 
 
آماده نصب و استفاده 
ریزش مو در آقایان در سنین مختلف و به دلایل مختلف روی می دهد، بنابراین افرادی که به دنبال درمان این مشکل می گردند ابتدا باید در جستجوی علت ریزش موی خود باشند.

در این مقاله سعی داریم به توضیح دلایل اصلی ریزش مو و همچنین راهکار درمان یا ترمیم آن بپردازیم.

 
1) الگوی ریزش مردانه 2) اضطراب3) مشکلات تیروئید4) عفونت ها5) عوامل تغذیه ای6) استفاده دائمی از سشوار
 
برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید
ورزش چه تأثیری بر کم مویی و رشد موی سر دارد؟هر چیزی که بر بدن تأثیر گذار باشد، بدون شک بر سلامت عمومی موی سر نیز می تواند اثر داشته باشد.

ورزش به خودی خود برای سلامتی مو مفید است و می¬توان از آن به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارهای سلامت و زیبایی موها یاد کرد.

ورزش با افزایش تعریق بدن و دفع سموم ومواد زائد از منافذ پوست، موجب طراوت و درخشندگی پوست می شود.

تعریق پوست سر به بازشدن فولیکول های مو کمک کرده و فضای کافی را برای رشد موهای جدید فراهم می کند.

ورزش همچنین موجب افزایش جریان خون در ماهیچه ها، پوست سر و تمامی نواحی پوستی می شود.

تسریع گردش خون مواد مغذی واکسیژن بیشتری به همراه داشته وتغذیه مناسب برای ریشه موها را فراهم می کند واز این راه موجب افزایش رشد موهای سالم می شود.

چرا بعضی ورزشکاران به ریزش مو دچار می شوند؟ همان گونه که پیشتر گفتیم، هرچه سلامت کلی شما را بهبود بخشد، همانند ورزش، توانایی بدن شما را برای رشد مو بهبود می بخشد اما عوامل دیگری که معمولاً با ورزش¬های سنگین و قهرمانی همراه می شود می تواند در درازمدت به ریزش موی ورزشکار بیانجامد
برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید
 
برخلاف تصور عمومی، ریزش مو تنها مختص مردها نیست و خانم ها نیز گاهی دچار طاسی و ریزش مو می‌شوند.

این امر متاسفانه در کشور ما شیوع بالایی دارد و نزدیک به نیمی از خانمهای میان سال یا مسن به دلایل مختلف با مشکل کم‌پشتی و حتی طاسی مواجه می‌ شوند.

این کم مویی ممکن است دائمی، موقت، تدریجی و یا ناگهانی باشد.

البته ریزش مو بخشی از چرخه‌ی طبیعی رشد مو است؛ موهای قدیمی می‌ریزند تا فضای کافی برای رشد موهای جدیدتر باز شود.

اما وقتی تعادل بین رشد موهای جدید و ریزش موهای قدیمی به هم می‌خورد، با مشکل ریزش مو و در نهایت آلوپسی یا طاسی مواجه می‌شویم.

دلایل ریزش مودرزنان هنوز کاملاً مشخص نشده است ولی گمان می‌شود عوامل ژنتیک ، تغییر سطح هورمون‌ها و بالا رفتن سن در ریزش موی بانوان نقش زیادی داشته باشد.

در ادامه به بررسی بحث ریزش مو در زنان پرداخته‌ ایم تا ببینیم دلایل ریزش مو در زنان چیست و چگونه می‌توان آن‌ را کنترل و یا درمان کرد.

برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید
 
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در زمان استحمام به آبراه حمام خیره شده و با دیدن مقدار زیادی مو متوجه شده ­اید که تعداد زیادی از موهایتان ریخته است ! آیا جای نگرانی هست؟ اگر سابقه ریزش مو نداشته ­اید و در اواخر فصل تابستان و پاییز قرار دارید، نگران نباشید زیرا مطالعات نشان داده که افزایش مختصر ریزش موها در این فصول یک واکنش کاملاً طبیعی بدن شماست.

در واقع سیکل فصلی ریزش مو همواره مورد توجه محققان بوده اما مطالعات آن­ها محدود به زمان یا مکان خاص جغرافیایی بود و در مورد این که آیا می توان این نتایج را به کل جامعه تعمیم داد شک وجود داشت تا این­که محققان مرکز مطالعاتی جان هاپکینز و دانشگاه واشنگتن با بررسی جستجوهایی که با کلید واژه ی «ریزش مو» در موتور جستجوی گوگل در هشت کشور از هر دو نیکمره ی زمین رخ داده به این نتیجه رسیدند که ریزش مو الگویی کاملاً فصلی دارد که در تمام نقاط جهان یکسان است.

آن ها جستجوهایی که با این کلید واژه بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ انجام گرفته بود را مورد بررسی قرار داده و داده ها را ماه به ماه و فصل به فصل با هم مقایسه کردند.

در تمامی این هشت کشور نتایج کاملاً مشابه بود: افراد در اواخر فصل تابستان و پاییز جستجوهای بسیار بیشتری را در مورد ریزش مو در مقایسه با فصول زمستان و بهار انجام داده بودند.

برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید
 
آخرین مقالات
چرا بانیمو؟
کلینیک ما
کاشت مو
ترمیم مو
پوست و زیبایی
مشاوره
 
 
 
 

 

.

Copyright © 2020 Banimoo, All rights reserved

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا ترمیم موی سر مردان ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و ترمیم موی سر مردان با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *