تراکم موی سر

با ما باشید تا در مورد تراکم موی سر ، بیشتر بدانید.
داشتن چهره مناسب یکی از موثر ترین آیتم هایی هست که در برخورد اول با هر شخص، میتوانیم به صورت نسبی از درون آنها آگاه و انرژی دریافت نماییم. به صورت کلی چهره دارای بیشترین وزن اثر زیبایی شناختی یک انسان است و داشتن مو میتواند زیبایی صورت و مجموعه اعضا در کنار هم را به صورت خیلی جدی انسان را زیباتر کند. از این رو ما در کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ریش و کاشت سیبیل بیرانوند، بر این آمده ایم تا با دارا بودن یک تیم تخصصی کامل و کادری مجرب همراه دستگاه و تکنولوژی های مدرن این نیاز زیبایی را برای شما مردم عزیز کشورمان فراهم نماییم. برای کسب مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین روش راهنمایی نمایند.
کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند به صورت ویژه با قیمت مناسب و شرایط اقساطی در کنار شما میباشد.
کاشت مو یا تراکم موی سر روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.
کاشت مو معمولاً در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود.
الگوی طاسی مسئول اکثر ریزش مو است. این به ژنتیک باز می گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است، از جمله:
رژیم غذایی
فشار
بیماری
عدم تعادل هورمونی
داروها
کاشت مو چقدر طول می کشد؟
به طور کلی کاشت مو برای تمام عمر شما دوام خواهد داشت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دائمی باشند و به ندرت مردم به انجام آنها نیاز دارند. بلافاصله پس از تکمیل کاشت مو توسط پزشک، می توانید شکل خط موی جدید و بهتر خود را ببینید.
کاشت مو چقدر دائمی است؟
حرکت فولیکول های مو دائمی است. هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. اما مانند بقیه فولیکول‌های مو، فولیکول‌های پیوند شده طول عمر دارند. در برخی مواقع، آنها ممکن است به تدریج تولید مو را به همان اندازه که قبلا انجام می دادند متوقف کنند.

ریزش مو شایع‌ترین مشکل پوست و مو در سرتاسر دنیا و در طول تاریخ است.

این مشکل فقط مختص آقایان نیست و زنان بسیاری نیز از آن رنج می‌برند.

گاهی ریزش مو به حدی پیشرفت می‌کند که به طاسی کامل می‌رسد.

گاهی هم به آرامی اثرات خود را می‌گذارد و هیچوقت به طاسی کامل نمی‌رسد.

ریزش موی سریع و آهسته تقریباً به یک اندازه باعث نگرانی می‌شود.

واقعیت این است که تنها راه درمان قطعی ریزش مو و افزایش تراکم مو، کاشت مو است.

در افراد دچار به طاسی، عمل زیبایی کاشت موی طبیعی موجب افزایش نسبی تراکم موها خواهد شد که به عنوان بهترین روش افزایش تراکم موها در افراد مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد.

برخی از روشهای ترمیم مو مانند مزوتراپی و .

.

.

در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشند.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره ‌تلفن 36290689 – 031 اقدام فرمایید.

سایر علل ریزش مو طیف وسیعی از بیماری‌ها و عوارض را شامل می‌شوند؛ از جمله:
به منظور افزایش تراکم موها باید ریشه‌ی موها تقویت گردد.

بدین ترتیب موهایی ضخیم، پرپشت و متراکم حاصل خواهد شد که این امر نیز در گرو رساندن مواد مغذی و مقوی به ریشه‌ی موها خواهد بود، از طریق روش‌هایی نظر لیزر تراپی مو، تزریق PRP، مزوتراپی و ماساژ درمانی می توان ضمن افزایش جریان خونرسانی به پوست سر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکل مؤثری مواد مورد نیاز رشد موها را به آنها رساند.

اگر به دنبال یک راه دائمی برای تراکم موی سر خود هستید قطعاً کاشت موی طبیعی می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها باشد.

کاشت موی طبیعی روشی است که در طول آن موهای طبیعی از بخش‌های پر موی سر به بخش‌هایی که موی کمتری دارند توسط پزشک متخصص کاشت مو با تراکم بالا در کنار تیم پزشکی تخصصی انتقال می‌‌یابند.

در طول این عمل، پزشک اغلب موهای سر را از قسمت پشت سر یا اطراف سر به بخش جلویی یا بالای سر انتقال می‌دهد.

عمل کاشت مو با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد.

انجام این عمل نسبت به گذشته، رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است.

متدهای جدیدتر برای انجام این کار، شرایط را برای افراد تسهیل کرده‌اند و در نتیجه کاشت مو طبیعی، به فرآیندی ساده‌تر، محبوب‌تر و نتیجه بخش‌تر از گذشته تبدیل شده است.

پس از انجام هماهنگی‌های لازم با کلینیک تخصصی و پزشک متخصص روش و زمان کاشت موی طبیعی برای شما مشخص می‌شود.

دو روش رایج برای به دست آوردن فولیکول‌ها جهت انجام عمل پیوند طبیعی مو، روش‌های FUT, FIT می‌باشند که این روش‌ها در طول زمان به روز تر و پیشرفته‌تر شده‌اند که در حال حاضر با عنوان‌هایی همچون SUT و MICRO GRAFT در حال انجام می‌باشند.

طبیعتاً هر چقدر که علم پیشرفت کند و هر چقدر که تکنولوژی قدم‌‌های رو به جلوی بیشتر بردارد، فرآیند پیوند موی طبیعی نیز مدرن‌تر و امروزی‌تر خواهد شد.

بعد از انجام امور مرتبط با بی حسی موضعی برای کاشت مو طبیعی، یک نوار کوچک از پشت سر با عنوان فلپ برداشته شده و محل آن بخیه زده می‌شود.

طول فلپ در این روش چند اینچ می‌باشد.

در مرحله بعد پزشک متخصص فلپ برداشته شده را با کمک میکروسکوپ‌های پیشرفته و لوازم جراحی به واحد‌های فولیکولی (گرافت مو) تقسیم می‌کند و این واحدها بعد از ایجاد روزنه‌هایی، در سطح طاسی سر کاشته می‌شوند.

در این روش، بانک مو معمولاً ناحیه پشت سر است.

برداشتن یک نوار از پشت سر برای کاشت آن در قسمت‌های میانی و جلویی، موجب می‌شد که این فرآیند با سرعت بیشتری انجام شود و اساساً کم‌تر از متد‌های سنتی دیگر، زمان لازم داشته باشد.

در این روش معمولاً مویی کاملاً متراکم و نتیجه‌ای کاملاً دلچسب را برای افراد به دنبال دارد.

در روش جداسازی بخش‌های فولیکولی (FIT) گرافت‌های مو به طور جداگانه و پراکنده از بانک مو توسط پانچ مخصوص جداسازی شده، به طوری که هیچ‌گونه اسکار و زخمی برجای نمی‌گذارد.

این گرافت‌ها به طور مستقیم در محل طاسی سر کاشته می‌شوند.

این روش نسبت به تکنیک FUT کمی مدرن‌تر است و اساساً به جراحی نیز نیاز ندارد.

برای بسیاری از افرادی که کاشت مو را تجربه می‌کنند، باقی نماندن جای اسکار پس از عمل اهمیت زیادی دارد و این متد، هیچ جای زخمی روی سر آنها باقی نمی‌گذارد.

به همین خاطر سپری کردن دوران ریکاوری در این فرآیند نیز ساده‌تر و کوتاه‌تر خواهد بود.

در این روش برای کاشتن گرافت‌ها، از سوزنی بسیار نازک و ریز استفاده می‌شود.

نتایج کاشت موی حاصل از این متد، طبیعی و ماندگار هستند و از آنجایی که این عمل زخمی از خود باقی نمی‌گذارد، فرد می‌تواند پس از رشد موها، آنها را تا هر اندازه‌ای که می‌خواهد کوتاه کند.

زمان کاشت طبیعی مو به این روش، کمی بیشتر از زمان مورد نیاز برای کاشت مو به روش FUT است؛ چراکه فولیکول‌ها نه به صورت یک نوار، بلکه به صورت جداگانه برداشت و کاشته می‌شوند.

مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت به شرح زیر می‌باشد:
مراحل کاشت مو به روش SUT شباهت بسیار زیادی به سایر روش‌های کاشت مو دارد و تنها تفاوت آن در شیوه برداشتن فولیکول‌های مو است.

طی این متد به منظور استخراج فولیکول‌ها مو از هولدرهای برقی مخصوصی استفاده می‌شود که هم باعث افزایش سرعت عمل کاشت و هم باعث کاهش احتمال عفونت و خطای انسانی می‌شود، در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب به گرافت‌های مو تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

در ادامه مراحل نحوه کاشت مو به روش اس یو تی sut را خواهید خواند:
در کاشت مو به روش SUT از دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک تحت نظارت متخصص مجرب استفاده می‌شود.

به این ترتیب، لایه درم پوست آسیب زیادی نخواهد دید و میزان موفقیت و عوارض جانبی بعد از درمان نیز بسیار کم خواهند بود.

موفقیت‌آمیز بودن تمامی این مراحل باعث شده تا نظرات مراجعه کنندگان در مورد کاشت مو به روش sut کاملاً مثبت باشد و به یکی از بهترین روش‌های کاشت مو در دنیا تبدیل گردد.

عوارض کاشت مو به دو دسته تقسیم می‌شوند.

عوارض طبیعی مانند قرمزی یا تورم که پس از گذشت مدت کوتاهی برطرف شده و نگران‌کننده نیستند؛ اما دسته دیگر از عوارض ممکن است در اثر ناسازگاری روش و مواد به‌کار رفته با بدن، متناسب نبودن روش انتخاب‌شده با نوع نیاز و یا عدم مهارت جراح به وجود آید.

به همین دلیل بهتر است که برای کاشت مو به یک مرکز معتبر و متخصص مراجعه کنید؛ چراکه عمل کاشت مو یک عمل زیبایی است و بروز عوارض می‌تواند به‌طورکلی ماهیت زیبایی سازی آن را زیر سؤال ببرد.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید.

بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد.

در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید.

در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود.

مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید.

به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 – 031 تماس حاصل فرمایید.

بحث خونریزی بعد از کاشت مو حدوداً در هر فردی نسبی بوده و بستگی به عوامل مختلفی دارد.

یکی دیگر از این عوامل روند و فرآیند انجام پیوند مو توسط پزشک می‌باشد.

چنانچه تمامی مراحل کاشت مو به‌درستی انجام گیرد و تحت نظر پزشک باشد، احتمال وجود خونریزی به علت اجرای غلط مراحل بسیار کم می‌باشد.

.

.

.

ادامه مطلب
کاشت مو درمانی برای ریزش مو ها است.

تکنیک‌ های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که در عمده آنها گرافت‌ های مو از نواحی دیگر سر، استخراج شده و در ناحیه‌ ای که دچار طاسی است کاشته می‌ شود.

.

.

.

ادامه مطلب
ریزش مو و طاسی از جمله عواملی هستند که زیبایی ظاهری افراد را تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهند.

برای مقابله با این مشکل کاشت مو طبیعی بهترین راه‌حل ممکن محسوب می‌شود.

.

.

.

ادامه مطلب
سرعت رشد و تقویت مو به عواملی مانند سن، سلامتی، ژنتیک و رژیم غذایی بستگی دارد.

اگرچه شما نمی توانید عواملی مانند سن و ژنتیک را تغییر دهید؛ اما رژیم غذایی موردی است که شما بر آن اشراف و کنترل لازم را دارید.

مو برای رشد به مواد مغذی مفید موجود در خوراکی ها نیاز دارد.

.

.

.

ادامه مطلب
اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ، کلینیک پوست بهینتلفن : 36290689 – 031

آیا ارزش کاشت مو را دارد؟
جراحی کاشت مو یا تراکم موی سر ممکن است گزینه خوبی برای افرادی باشد که نازک شدن مو و ریزش مو دارند. ممکن است راه حلی دائمی برای نازک شدن مو نباشد، اما برای بسیاری از افراد می تواند به بازگرداندن پری مو و اعتماد به نفس کمک کند.
آیا کاشت مو دردناک است؟
در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد دردی شوند، مناطقی از پوست سر که تحت درمان قرار گرفته اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس خواهند شد.
کدام سن برای کاشت مو مناسب است؟
اگرچه کاشت مو برای افراد بالای 18 سال قابل انجام است، اما توصیه می شود که تا سن 25 سالگی پیوند مو انجام نشود. مردان جوان ممکن است بهترین نامزد نباشند، زیرا ممکن است الگوی ریزش موی آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده باشد.
آیا پس از کاشت مو هنوز هم می توانید کچل شوید؟
به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است. با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند.
چگونه کاشت مو را پنهان کنم؟
محبوب ترین کانسیلرهای ریزش مو Toppik و DermMatch هستند. در این محصولات ظاهر تراکم را بهبود می بخشند و می توانند ریزش مو را پنهان کنند. Toppik یک فیبر مو با بار مغناطیسی است که به فولیکول های نازک مو متصل می شود و باعث می شود فولیکول مو بلندتر و پرتر به نظر برسد.
برای مشاوره رایگان و تراکم موی سر با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *