بهترین کلینیک کاشت مودربندرعباس

با ما باشید تا در مورد بهترین کلینیک کاشت مو دربندرعباس ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد بهترین کلینیک کاشت مودربندرعباس مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

فهرست این صفحه
اینکه شما به مراقبت از مو‌ها اهمیت ندهید و انتظار داشته باشید همیشه مو‌های شما پرپشت و خوش‌حالت باشند، توقع بسیار بی‌جایی است چرا که به هر حال مو نیز همانند پوست به مراقبت نیاز دارد.

شما باید با استفاده از شامپوی مناسب، آگاهی از نحوه صحیح شستن و‌ شانه زدن مو، داشتن تغذیه مناسب، ترک دخانیات و مواردی از این قبیل، به تقویت فولیکول‌های مو و رشد بهتر مو‌ها کمک کنید.

اما اگر در هر صورت و به هر دلیلی در این زمینه کوتاهی کرده‌اید و اکنون دچار ریزش مو شده‌اید، یا اگر به صورت ارثی مو‌های کم‌پشتی داشته‌اید اصلاً جای نگرانی نیست ما به شما کاشت مو در بندرعباس پیشنهاد می‌دهیم.

البته فراموش نکنید که بعد از کاشت مو لازم است تمامی نکات ذکر شده در ابتدای مقاله را رعایت نمایید.

در غیر این صورت این روش نیز نتیجه بخش نبوده و تمام زحمات شما هدر می‌رود.

پادرا یک مرکز معتبر و بی نظیر است که در بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرده است.

هر آنچه که از تکنولوژی‌ها‌ی نوین در بخش کاشت مو و زیبایی در سراسر دنیا وجود دارد، در این مرکز تخصصی می‌توانید ببینید.

پادرا تمامی کادر درمانی و پزشکان خود را از بهترین پزشکان جراحی و پوست و مو در بندرعباس انتخاب کرده است تا نتیجه عالی را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه دهد.

تمامی خدماتی که در زمینه پوست، مو، زیبایی و جوانسازی در این کلینیک ارائه می‌شود، همگی از بهترین متد‌ها‌ی روز دنیا تبعیت می‌کنند.

بدین صورت نگرانی از بابت خدماتی که دریافت می‌کنید، نخواهید داشت.

آیا به دنبال پزشک معتبر و مشاوره رایگان می باشید؟

در این مرکز خدمات متنوعی ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها‌ به شرح زیر هستند:
اگر به دنبال یک مرکز معتبر و خوب هستید که رضایت مراجعه کنندگان قبلی خود را به همراه داشته است، کلینیک کاشت مو سرودی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این مجموعه، کامل‌تر‌ین تجهیزات و فناوری‌ها‌ی روز دنیا را به کار گرفته است.

به علاوه با متخصصانی کارآمد و مجرب و تکنسین‌ها‌یی آموزش دیده در زمینه کاشت مو، تجربیاتی موفقیت آمیز را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

از این رو یکی از بهترین‌ها‌ در بندرعباس است و تاییدیه وزارت بهداشت و اتحادیه اروپا را دارد.

در این کلینیک به صورت تخصصی مشکل مراجعه کنندگان بررسی می‌شود تا در عین حال که خدمات زیبایی و کاشت مو به آن‌ها‌ ارائه می‌شود، از روش‌ها‌یی استفاده شود که بهترین اثر را بر روی مراجعه کننده‌ها‌ دارند.

بدین صورت رضایت بالایی را در بین کسانی که از خدمات درمانگاه پیوند مو سرودی استفاده کرده‌اند می‌توان مشاهده کرد.

از دیگر کلینیک‌ها‌یی که در بندرعباس فعالیت گسترده‌ای دارد و خدمات آن‌ها‌ مورد تایید مراجعه کنندگان است، مرکز کاشت مو و لیزر به سیما است.

بهترین تجهیزاتی که در زمینه لیزر و پیوند مو می‌توانید در دنیا ببینید، در این کلینیک قابل دسترسی هستند.

 همچنین پزشکانی که در این مرکز فعالیت می‌کنند به خوبی با این خدمات آشنا هستند و روش‌ها‌ی روز دنیا را به کار می‌گیرند.

در این کلینیک، خدماتی متنوع ارائه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:
این مرکز زیر نظر دکتر سارا رفیعی متخصص پوست، مو و زیبایی فعالیت می‌کند.

با توجه به اینکه این پزشک یکی از بهترین و خبره‌تر‌ین پزشکانی است که در این حوزه در بندرعباس فعالیت می‌کند، می‌توان میزان رضایت بالای مراجعه‌کنندگان را هم از او انتظار داشت.

در این مرکز، پیوند مو با روش‌ها‌ی جدید و به روز انجام می‌گیرد و سایر روش‌ها‌ی زیبایی و جوانسازی پوست نیز ارائه می‌شود که همگی کیفیت کار بالایی دارند.

از بهترین تجهیزات برای ارائه این خدمات استفاده می‌شود.

خدماتی که توسط این کلینیک به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود شامل موارد زیر هستند:
کادر پزشکی مجرب و کار آزموده در کنار تکنسین‌ها‌ی درمانی آموزش دیده و تجهیزاتی که بهترین‌ها‌ در نوع خود هستند، همگی مزید بر علت شده‌اند تا رضایت بالای مراجعه‌کنندگان را به همراه داشته باشند.

از این رو خیالتان از بابت خدماتی که دریافت می‌کنید قطعاً راحت‌تر خواهد بود.

در این مرکز، کاشت مو با بهترین روش‌ها‌ انجام می‌شود و نتایجی کاملا مطلوب دربر خواهد داشت.

پس از طی دوره درمان، موی طبیعی و پرپشت خواهید داشت.

خدماتی که در این کلینیک ارائه می‌شود به شرح زیر هستند:
کلینیک کاشت مو، پوست و زیبایی پایدار از کلینیک‌ها‌یی است که در بندرعباس واقع شده است.

این کلینیک امکانات بی نظیری را به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه این مجموعه کلینیک‌ها دارای کیفیت کار بالایی هستند، این امکان وجود دارد که برخی از افراد از استان‌ها‌ و شهرستان‌های اطراف مراجعه کنند.

از این رو علاوه بر خدمات پوست، مو و زیبایی، برای رفاه حال این افراد، اقامت رایگان نیز به افرادی که به این مرکز برای کاشت مو مراجعه می‌کنند، ارائه می‌شود.

این کلینیک تحت مدیریت فرهاد فخرایی فعالیت می‌کند و از بهترین روش‌ها و تجهیزات روز دنیا بهره می‌برد.

خدماتی گسترده در این کلینیک به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:
یکی از سوالاتی که تقریباً تمام کاربران از ما مطرح می‌کند این است که نتیجه کاشت موی طبیعی در بندرعباس به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا می‌توان از این عمل زیبایی انتظار نتیجه دائم و همیشگی را داشت؟ به طور کلی چند عامل بر این مسئله تاثیر می‌گذارد:
همان‌گونه که متوجه شدید بخش عمده‌ای از نتیجه کاشت طبیعی مو در استان هرمزگان به متخصص و کلینیک بستگی دارد.

به همین دلیل است که شما باید بهترین کلینیک و دکتر پیوند مو در بندرعباس را پیدا کرده و کاشت مو را نزد یک متخصص حرفه‌ای انجام دهید.

پیشرفت علم پزشکی به متخصصان کمک کرده است تا بتوانند هر نوع ریزش مو شامل ارثی، ریزش مو ناشی از نداشتن تغذیه مناسب، ریزش مو ناشی از شیمی درمانی و امثال آن را به کمک روش‌های مختلف پیوند مو درمان نمایند.

در این قسمت از مقاله در نظر داریم شما را با انواع روش ‌های کاشت طبیعی مو در بندرعباس آشنا کنیم.

حتما برای شما نیز بسیار مهم خواهد بود که بدانید کاشت طبیعی مو با روش FIT به چه صورتی انجام می‌گیرد.

برای این منظور پزشک از پانچ‌های کوچک برای استخراج فولیکول استفاده می‌کند.

در نتیجه در محل بانک ‌مو سوراخ‌های بسیار ریزی به جا خواهد ماند که بعد از چند روز به طور کامل برطرف شده و در نتیجه هیچ اسکاری تشکیل نخواهد شد.

برداشت فولیکول به صورت دستی انجام می‌گیرد که متخصص باید ظرافت عمل بسیار بالایی در این کار داشته باشد تا به فولیکول آسیب وارد نشود.

برخی از افراد گمان می‌گنند که کاشت مو فرآیندی بسیار زمان‌بر بوده و حتی به بستری شدن نیاز دارد.

در حالی که پیوند طبیعی مو به عنوان یک عمل سرپایی شناخته شده و تنها چند ساعت طول می‌کشد.

منتهی مدت زمان هر کدام از روش‌ها با هم تفاوت دارد.

برای مثال کشت مو با روش sut با سرعت بسیار بالا و در مدت زمان کوتاهی اجرا می‌گردد.

علت این افزایش سرعت، استفاده از دستگاه در استخراج فولیکول است.

مشکلی که برخی از افراد برای پیوند طبیعی مو دارند این است که دوره نقاهت طولانی شده و آن‌ها نمی‌توانند زمان زیادی را در خانه استراحت کند چون باید به امور کاری خود بپردازند.

این دسته از افراد باید در انتخاب روش کاشت مو دقت داشته باشند.

برای مثال ایمپلنت مو به روش fut  بیشترین دوره نقاهت را خواهد داشت به دلیل اینکه این کار با جراحی بانک مو انجام گرفته و در نتیجه فرد باید بیشتر استراحت کند تا زخم موجود التیام یافته و عفونت نکنند.

کاشت مو به روش ترکیبی زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما به تعداد بیشتری گرافت نسبت به هر کدام از روش‌های fut یا اف آی تی داشته باشید.

برای مثال در صورتی که کم‌پشتی موی سر شدید شده و یا اینکه طاسی سر پیشروی نموده باشد، متخصص برای اینکه بتواند به تراکم مطلوبی برسد پیوند مو روش fut و سپس روش fit را اجرا می‌کند.

کاشت طبیعی مو با روش میکروگرافت در بندرعباس محدودیت جنسی نداشته و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

در صورتی که طاسی شدید داشته و یا موی سر بسیار کم‌پشت شده‌ است؛  یا اگر موی خود را در اثر پرتو درمانی از دست داده‌اید، می‌توانید این مشکل خود را با روش میکروگرافت درمان نموده و حجم ‌ایده‌آل از تراکم مو را به دست بیاورید.

کاشت مو با روش dhi به عنوان روش مستقیم پیوند طبیعی مو شناخته شده است که در این روش فولیکول‌ها به صورت تک به تک از محل بانک مو به محل پیوند منتقل می‌شود.

به این معنا که هر فولیکول به محض استخراج، در پوست محل طاس سر کاشته خواهد شد.

این کار باعث افزایش سرعت کاشت مو و حفظ فولیکول از آلودگی‌های محیطی می‌گردد.

در نتیجه دقت کار بالا رفته و شما می‌توانید به تراکم‌ ایده‌آل موی سر برسید.

هزینه پیوند موی طبیعی در بندرعباس بسته به اینکه شما تا چه اندازه به گرافت نیاز داشته باشید و اینکه دلیل ریزش مو چه بوده است، کاملاً متفاوت است.

البته در این میان هزینه دستمزد متخصص، خدمات کلینیک، خرید دارو‌ها و درمان عوارض احتمالی را نیز نباید فراموش کرد.

به طور کلی لازم است بدانید که بیمه شما را در این زمینه حمایت نمی‌کند چرا که پیوند مو یک عمل زیبایی است.

بنابراین اگر از عهده پرداخت قیمت ایمپلنت مو در بندرعباس به صورت نقدی بر نمی‌آیید بهتر است به فکر کاشت اقساطی مو در بندر عباس تحت نظر کلینیک‌های حرفه‌ای باشید.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر پیوند طبیعی مو در بندرعباس با استقبال زیادی در بین مردم مواجه شده است و این عمل زیبایی هیچ محدودیت جنسی ندارد، لذا متقاضیان آن هر روز بیشتر از قبل بوده و متخصصان برای اینکه بتوانند پاسخگوی این نیاز مردم باشند کلینیک‌های متعددی را در استان هرمزگان تاسیس نموده‌اند تا مردم با خیال آسوده بتوانند در استان خود این عمل زیبایی را انجام دهند.

هموطنان ساکن در شهرستان‌های قشم، کیش، بندرلنگه، بندرجاسک، میناب و … می‌توانند به نزدیکترین کلینیک نسبت به محل زندگی خود مراجعه نموده و در کوتاه‌ترین زمان ایمپلنت مو در بندرعباس را انجام دهند.

نکته لازم به ذکر این است که با توجه به مطالب ذکر شده لازم است قبل از هر چیز به اندازه کافی تحقیق کنید تا بهترین دکتر و مرکز پیوند موی طبیعی در استان هرمزگان را پیدا کنید.

شما مسئول تمام اتفاقاتی هستید که در جریان این عمل زیبایی و بعد از آن برای شما رخ می‌دهد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کاشت مو
کاشت ابرو
کاشت ریش
لیپوماتیک
تزریق چربی
تزریق ژل

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و بهترین کلینیک کاشت مودربندرعباس با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *