بررسی مهمترین مزایا و معایب کاشت مو

عوارض کاشت مو و خطرات احتمالی مربوط به آن

کاشت مو چه مزایا و معایبی را می تواند به دنبال داشته باشد؟ می دانید که چه آیتم هایی در موفقیت عمل کاشت و پیوند مو تاثیرگذار است؟ شما می توانید با دقت بالایی مطالب درج شده در وب سایت کلینیک بیرانوند را تا آخر مطالعه نمایید.

افرادی که قصد دارند تا در روزهای آیند عمل کاشت و پیوند مو را انجام دهند، بهتر است که حتما در خصوص عوارض و فواید این عمل اطلاعاتی را به دست آورند. چرا که در این صورت می توانند با آگاهی بیشتری اقدام به عمل کاشت و پیوند مو نمایند. شما می توانید جهت کنکاش عوارض عمل مذکور با مشاوران خبره ی وب سایت اینترنتی ما در تماس باشید. همکاران و مشاوران ما می توانند راهنمایی های مفیدی را در این زمینه برای شما ارائه دهند. عمل کاشت و پیوند مو نیز مانند سایر عمل های زیبایی می تواند یکسری از خطرات احتمالی را برای بیماران داشته باشد. در این حالت بیماران موظف هستند تا طبق دستورالعمل پزشک معالج خود اقدام نمایند.

در بررسی مبحث مربوط به عوارض کاشت مو می توان به بی حسی پوست سر اشاره کرد. توجه داشته باشید که در روش های کاشت و پیوند مو به دلیل اینکه قسمتی از پوست سر تراشیده می شود، بخشی از عصب ها نیز آسیب می بینند. این امر سبب می شود که افراد احساس بی حسی در ناحیه سر خود داشته باشند. البته این عارضه بعد از گذشت یک هفته بهبود خواهد یافت.

باقی ماندن جای زخم یکی از بارزترین عوارض کاشت مو می باشد. تراشیدن جای زخم می تواند تا چند ماه بر روی سر شما باقی بماند. جهت درمان زخم سر خود بایستی حدود چند ماهی صبر کنید. بدون شک درد یکی از رایج ترین عوارض کاشت و پیوند مو می باشد که پزشکان جهت کاهش میزان درد بیماران خود از داروهای بی حسی موضعی استفاده می کنند. سکسکه نیز جزو خطرات احتمالی مربوط به کاشت و پیوند مو می باشد. فراموش نکنید که تراشیدن پوست سر می تواند به سلول های عصبی آسیب وارد کند و این امر مشکلات زیادی را از جمله سکسکه برای بیماران به وجود می آورد. در ادامه مقاله نیز پیشنهاد می شود که با ما همراه باشید.

مهمترین عوارض کاشت و پیوند مو

مهمترین و اصلی ترین عوارض کاشت مو عبارتند از:

–         رشد کردن موهای زیرپوستی: رشد کردن موهای زیرپوستی می تواند زیبایی سر را مخدوش نماید. این عارضه به شکل نادر در بیماران قابل مشاهده است. در صورت مشاهده ی چنین مشکلی سریعا با پزشک معالج خود در ارتباط باشید. همچنین در برخی از مواقع شاهد شل شدن پوست سر بیماران نیز خواهیم شد. در صورتی که پزشک تان برای کاشت و پیوند مو از روش اف یو ای استفاده کند، در این حال پوست سرتان شل خواهد شد.

–         مشاهده کردن کیست در ناحیه درمان: یکی از عوارض کاشت مو را ایجاد کیست های بنفش رنگ شکل داده است. این مدل از کیست ها هیچ گونه دردی را به همراه ندارند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی نیز از بین می روند. همچنین ممکن است در ناحیه درمان خود خارش زیاد نیز به وجود آید که توصیه می شود از خاراندن پوست سر خود به شدت خودداری نمایید.

–         تورم و عفونت: در بررسی عوارض کاشت مو می توان به تورم و عفونت اشاره کرد. پزشک معالج شما جهت درمان تورم و عفونت به وجود آمده در پوست سرتان، آنتی بیوتیک های متعددی را تجویز می کنند. همچنین در صورت مشاهده هرگونه خونریزی در محل درمان نیز می توانید با گاز استریل محل عمل را ضد عفونی نموده و آن را پانسمان کنید.

بررسی مزایای کاشت مو

توجه داشته باشید که کاشت مو در کنار عوارض خطرناک خود یکسری از مزایایی را نیز به دنبال دارد. شما نیز می توانید مزایای کاشت و پیوند مو را با دقت بررسی کنید. توجه نمایید که بسیاری از افراد به خاطر مزایای کاشت و پیوند مو، اقدام به انجام عمل مذکور می نمایند. مهمترین و بارزترین مزایای مربوط به کاشت و پیوند مو عبارتند از: بهره مندی از نتیجه تضمینی البته به شرطی که بهترین روش را برای کاشت و پیوند مو  استفاده کنید – توزیع مناسب فولیکول ها –  درمان طاسی افراد با ساده ترین متدهای ممکن – افزایش اعتماد به نفس بیماران – داشتن ایمنی بالا و درد بسیار کمتر – کاشت و پیوند مو را یکبار در طول عمرتان انجام دهید و طاسی خود را درمان کنید – صاحب موهای طبیعی خواهید شد – نتایج بلند مدتی را دارد – هزینه های مربوط به کاشت و پیوند مو بسیار متغیر و مناسب می باشد.

همچنین فراموش نکنید که با کاشت مو می توانید به زیبایی ظاهری مدنظرتان نیز دست پیدا نمایید. جهت درمان بیماری طاسی خود می توانید با متخصصان ما از سایت کلینیک بیرانوند در ارتباط باشید و وقت قبلی را جهت اخذ مشاوره ی لازم دریافت کنید. متخصصان ما می توانند در طول چند جلسه عمل کاشت و پیوند مو را انجام دهند.

کاشت مو به چه مواردی بستگی دارد؟

میزان موفقیت عمل کاشت مو به آیتم های گوناگونی بستگی دارد. شما نیز میتوانید آیتم های یاد شده را با دقت بررسی نمایید. مهمترین آیتم های موثر در موفقیت عمل کاشت مو عبارتند از: مهارت پزشک معالج تان – شیوه و متد مربوط به کاشت و پیوند مو – تعیین صحیح و کارآمد خط مو – بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و مدرن – وضعیت مربوط به پوست سر بیمار – توجه به مراقبت های بعد و قبل از عمل کاشت و پیوند مو – نوع ریزش مو

چه کسانی نمی توانند از روش کاشت و پیوند مو بهره مند شوند؟

لازم به ذکر است که برخی از افراد نمی توانند کاشت مو را انجام دهند. بنابراین شما نیز قبل از اقدام به کاشت مو بررسی های لازم را انجام دهید و از کاندید بودن خود برای عمل مذکور اطمینان حاصل نمایید. افرادی که نمی توانند عمل کاشت و پیوند مو را انجام دهند عبارتند از:  افرادی که به بیماری هموفیلی مبتلا هستند – افرادی که بانک مو ندارند – خانم های باردار – مراجعه کنندگانی که بیماریهای التهابی در ناحیه سر دارند – افرادی که به بیهوشی و بی حسی حساس هستند – افرادی که سن آنها کمتر از 27 سال است.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *