برداشت مو از پشت سر

با ما باشید تا در مورد برداشت مو ، بیشتر بدانید.
کاشت مو روش های گوناگونی دارد و ما در کلینیک تخصصی بیرانوند این هدف را دنبال میکنیم که در گام اول مشتریانمان به آن چه در ذهنشان از زیباییشان تصور داشتند برسند و در گام دوم با کسب رضایت آنها برند محبوب کلینیک بیرانوند را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما متوانید با شماره تلفن 09120086192 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در مورد برداشت مو مشاوره رایگان دریافت نمایید.
اکنون به چند سوال پر تکرار که احتمالا در ذهنتان هست پاسخ میدهیم:
چگونه می توانم بعد از کاشت مو سرم را پنهان کنم؟
برای محافظت و همچنین جلوگیری از خطر آسیب به پیوند مو، استفاده از کلاه گشاد (مانند کلاه ماهیگیر) یا کلاه سبک و گشاد توصیه می شود. از هر نوع لباس سر تنگ مانند کلاه توپی یا بند بپرهیزید. پزشک به شما در تعیین نوع ایده آل کلاه کمک می کند

آیا پس از کاشت مو مجدداً موهای شما از دست خواهد رفت؟
ریزش گرافت های مو بعد از کاشت مو بین 1 تا 5 هفته پس از کاشت مو قابل مشاهده است. با این حال، چند ماه پس از عمل، بیماران اغلب از ریزش مداوم مو نگران هستند. آنها می توانند مطمئن باشند که موهای جدید در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

آیا می توانم بعد از کاشت مو سر کار بروم؟
به طور ایده آل 10-14 روز بعد از جراحی مرخصی بگیرید. در صورت امکان از خانه کار کنید، حتی اگر فقط چند روز در هفته باشد. در صورت لزوم از کلاه برای محافظت از پیوند مو استفاده کنید. سعی کنید در چند هفته اول هیچ جلسه بزرگی را رزرو نکنید.

تیم تخصصی کاشت مو و ابرو کلینیک دکتر نوایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1384 در زمینه کاشت مو در اصفهان آغاز کرده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و نیز سایر کشورهای منطقه بلاخص کشورهای عربی و نیز بیمارانی از کشورهای اروپایی و آمریکا توسط این تیم تحت عمل پیوند مو قرار گرفته‌اند.

اسکار و جای زخم بعد از کاشت ابرو
۱۹ خرداد, ۱۴۰۱
صفات بهترین دکتر کاشت ابرو ایران چیست ؟
۳۰ بهمن, ۱۴۰۰
آیا ضمانت نامه کتبی در کاشت ابرو طبیعی وجود دارد؟
۲۳ بهمن, ۱۴۰۰

آخرین اخبار و مقالات
منتشر شده در ۲ بهمن, ۱۴۰۰
فهرست محتوا
سوال راجع به مراحل بعد از انجام کاشت ابرو از شایع‌ترین سوالات مراجعین کاشت ابرو است که در این بین سوال راجع به وضعیت بانک موی پشت سر پس از کاشت ابرو یکی از پرتکرارترین سوالات است، سوالاتی از این قبیل، ” در کاشت ابروی طبیعی چه مقدار مو از بانک موی پشت سر برداشت می‌شود؟ ” یا ” آیا جای برداشت مو از پشت سر باقی می‌ماند؟ ” یا ” جای ناحیه برداشت شده از پشت سر خالی می‌ماند؟ ” یا این که ” چقدر از حجم موهای پشت سر کم می‌شود؟” و یا ” چه مدت بعد از کاشت ابرو زخم ناحیه برداشت موها بهبود می‌یابد؟ ” در این مقاله به‌صورت کامل و جامع راجع به همه مسائل مربوط به ناحیه بانک موی پشت سر صحبت می‌نماییم.

پاسخ این سوال بسیار ساده است، به اندازه موهای دو ابرو.

مقایسه موهای برداشت شده در کاشت ابروی طبیعی و کاشت موی طبیعی مقایسه اشتباهی است و آن حجم مو را نباید با این حجم مو مقایسه نمود، تنها حالتی که ممکن است مو بیشتر از نیاز دو ابرو برداشت شود هنگامی است که موهای سفید حجم زیادی از بانک موی فرد را تشکیل داده‌اند لذا با توجه به عدم کاربرد موهای سفید در کاشت ابروی طبیعی ممکن است حجمی بیشتر از نیاز برداشت شده تا بتوان از بین موهای برداشت شده موهای تیره‌رنگ را جدا نمود.

به طور میانگین طول نوار برداشت شده به اندازه مجموع طول دو ابرو یا کمتر می‌باشد که این مورد بستگی مستقیم به تراکم موهای ناحیه بانک موی سر دارد.

البته در سه حالت طول نوار برداشت شده بیشتر از طول دو ابروی فرد می‌باشد:
در این حالت پزشک با برداشت نوار بلندتر و باریک‌تر این مشکل را برطرف می‌نماید ولی در انتها ممکن است بیمار این‌طور احساس کند که بیشتر از حد مورد نظر از بانک مو وی مو برداشت شده است اما در حقیقت حجم موی برداشت شده متناسب با نیاز فرد و مشابه مواردی است که نوار کوتاه‌تر و پهن‌تری برداشت شده است.

در اینجا بهتر است توضیح دهیم که دقیقا بعد از برداشت باریکه از موهای پشت سر چه اتفاقی می‌افتد تا این سوال و سوال دیگری راجع به این که جای برداشت مو پشت سر خالی می‌ماند یا خیر؟ را پاسخ گفته باشیم.

پس از برداشت نوار از پشت سر دو لبه پوست با روش جراحی پلاستیک به هم رسیده و بخیه می‌شوند لذا تنها جای باقی‌مانده پشت سر یک خط باریک در ناحیه جوشگاه زخم می‌باشد که پس از بهبود چیزی در حدود قطر یک چوب کبریت می‌باشد.

در این حالت نه تنها کمترین میزان اسکار ممکن باقی می ماند بلکه همان اسکار ناچیز هم با موهای اطراف کاملا استتار می‌گردد به طوری که پس از یک سال حتی برای نزدیکان فرد نیز یافتن محل برداشت بسیار دشوار می‌باشد.

باید گفت: که یک یا نهایتا دو روز اول پس کاشت ابرو پشت سر حالت زخم تازه دارد اما عملا پس از گذشت یک هفته از کاشت ابروی طبیعی زخم پشت سر بهبود می‌یابد اما برای این که کمترین اسکار ممکن از محل برداشت باقی بماند، کشیدن بخیه‌ها پس از دو هفته انجام می‌شود.

با کشیدن بخیه‌های پشت سر احساس کششی که برخی از افراد پس از کاشت ابرو در ناحیه بانک موی پشت سر می‌نمایند نیز از بین می‌رود.

همچنین وجود بی‌حسی از چند هفته تا چند ماه پس از کاشت ابرو در ناحیه پشت سر طبیعی بوده و با وجودی که اخلالی در زندگی روزمره ایجاد نمی‌کند اما به ‌مرور با بهبود و ترمیم اعصاب حسی سطحی ناحیه برداشت موها به‌صورت کامل رفع می‌گردد.

باید گفت: حجم موی برداشت شده از ناحیه پشت سر تنها به میزان موی مورد نیاز دو ابرو می‌باشد اما دلیل این  که بلافاصله پس از کاشت ابروی طبیعی فرد احساس می‌کند حجم بیشتری نسبت به حجم موهای دو ابرو از موهای پشت سرش کم شده است.

این به این دلیل است که هنگام برداشت نوار پشت سر، پزشک چیزی در حدود ۱ تا ۲ سانتی‌متر از موهای اطراف نوار مورد نظر را نیز با ماشین کوتاه می‌نماید تا این موها در حین برداشت نوار مزاحمت ایجاد نکرده و بعدا نیز احتمال کلونیزه کردن آلودگی و عفونت را کمتر نماید.

 
ریزش موهای پشت سر پس از کاشت ابرو چندان متداول نبوده اما در برخی از افراد ایجاد می‌شود که دلیل آن به خواب رفتن پیازهای مو در اثر التهاب اطراف ناحیه برداشت موها می‌باشد.

التهاب حاصل از ایجاد جراحت باعث می‌شود تا با ایجاد حالت شوک در پیاز موها تولید ساقه مو متوقف شده و ساقه موها دچار ریزش شود و حالت سکه‌ای یا به‌صورت لکه‌ای موهای اطراف بخیه دچار ریزش شوند که البته این حالت موقتی بوده و در عرض دو تا سه ماه و همزمان با رفع التهاب موها مجددا شروع به رشد کرده و این حالت رفع شود.

شایان ذکر است که این ریزش گسترده نبوده و بین موها مخفی می‌باشد لذا به هیچ عنوان نگرانی از بابت مشخص بودن ریزش موهای این ناحیه نباید داشت.

 
با سلام و بسیار سپاسگزارم از لطف شما
بنده 1 ماه است که کاشت مو انجام دادم.

حدو 40 تا 50 درصد از موهایی که در حال ریزش هستند حالت Lمانند دارند( عصایی)گاهی احساس میکنم مو ها با ریشه ریزش میکنن.

سوالم این هست که ریزش با ریشه یا همون پیاز مو بعد کاشت امکان داره؟ و اگر با ریشه ریزش کنند دباره درمیاد؟ بسیار ممنونم از لطفتون
سلام
این حالت کاملا طبیعی و در مقاله اطلاعات بعد از کاشت مو کامل توضیح داده شده
ریزش مو از ریشه همراه با خونریزی است و مجدد موها رشد نمیکنن ولی این مواردی که شما فرمودید جز روند طبیعی کاشت مو هست و موها مجددا رشد خواهند نمود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اسکار و جای زخم بعد از کاشت ابرو
۱۹ خرداد, ۱۴۰۱
صفات بهترین دکتر کاشت ابرو ایران چیست ؟
۳۰ بهمن, ۱۴۰۰
آیا ضمانت نامه کتبی در کاشت ابرو طبیعی وجود دارد؟
۲۳ بهمن, ۱۴۰۰
مشاوره رایگان حضوری کاشت ابرو روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته بین ساعت ۴ تا ۶ بعدازظهر بدون نوبت قبلی در محل کلینیک برقرار می باشد.

Dr-Navaei Clinic – 2021

ادامه پاسخ به چند سوال پر تکرار:

آیا می توانم موهایم را بعد از کاشت لمس کنم؟
به مدت دو یا سه روز پس از جراحی، حتی به آرامی به پیوندهای خود دست نزنید و حداقل به مدت پنج روز از برخورد مستقیم آب به ناحیه گیرنده خودداری کنید. با رقیق کردن شامپو در یک فنجان پلاستیکی و به آرامی اجازه دادن به شامپوی آبکی روی محل جراحی، ناحیه پیوند را تمیز کنید. به همین ترتیب آبکشی کنید.

چگونه می توانم بعد از کاشت مو بخوابم؟
پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.
برای مشاوره رایگان و برداشت مو با کلینیک تخصصی کاشت مو بیرانوند با شماره 09120086192 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *